Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0750-C03
Project Name Disclosure of new workplaces for better opportunities for young people at „Balkanika Energy“ AD
Beneficiary 175410719 Balkanika Energy AD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.11.2016
Start Date 01.11.2016
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Успешната реализацията на проекта ще удовлетвори потребности, както на „Балканика Енерджи“ АД, така и ще има принос към преодоляване на дефицити в социално-икономическата сфера, и в частност пазара на труда в България. Първо, „Балканика Енерджи“ АД ще създаде 12 нови работни места, което увеличение на човешкия ресурс ще повиши качеството на предлаганите от организацията услуги. В резултат ще се увеличи конкурентноспособността на фирмата и ще се предоставят нови възможности за разширяването на дейността й. Второ, „Балканика Енерджи“ АД ще даде своя принос за намаляване на младежката и общата безработица в страната - за новите работни места ще бъдат назначени безработни лица. В резултат от повишената ефективност и ефикасност на дейността на фирмата ще се осигури устойчивост на резултатите от проекта с дългосрочно запазване на минимум половината от работните места. Целевата група на проекта e безработни и/или неактивни лица, с приоритет младежи до 29 г. - не по-малко от 50% (минимум 6 лица). Основната цел на проекта е създаване на 12 нови устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в „Балканика Енерджи“ АД. Част от специфичните цели включват оборудване с необходимите за обособяване на съответните нови работни места ДМА, осигуряване на благоприятни условия на труд и вътрешнофирмени обучения за повишаване на квалификацията на новоназначените служители, които да насърчават мотивираното и висококачествено изпълнение на професионалните им задължения. Това несъмнено ще повиши и представянето на фирмата на пазара с оглед на повишеното качество на предлаганите от нея услуги. В резюме дейностите са насочени към обособяване на екип за релевантното управление на проектното изпълнение, идентификация и назначаване на новите служители и тяхното пълноценно интегриране в организационния живот и оборудване на всички нови работни места с нужното за професионалната им роля оборудване.
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на 12 нови служителя от целевата група в „Балканика Енерджи“ АД, в т.ч.: 1 лицe на длъжност Инженер парни и водогрейни котли с код по НКПД 2011 21446031, 1 лице на длъжност Инженер поддръжка с код по НКПД 2011 21446041, 2 лица на длъжност Инженер клиентска поддръжка, 1 лице на длъжност Техник-механик, монтаж на промишлени съоръжения и машини с код по НКПД 2011 31153054, 1 лице на длъжност Мениджър проекти с код по НКПД 24215027, 1 лице на длъжност Координатор по безопасност и здраве с код по НКПД 2011 31234004, 1 лице на длъжност Инженер, екология с код по НКПД 21436002, 1 лице на длъжност експерт програми и проекти с код по НКПД 24226004, 1 лице на длъжност Монтьор вътрешно отоплителни инсталации с код по НКПД 2011 71272003 и 1 лице на длъжност Заварчик с код по НКПД 2011 71121001 и 1 лице на длъжност Сътрудник по управление на европейски проекти и програми с код по НКПД 24226007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган., Contracted Amount: 144 600.00 , Reported Amount: 177 678.02
  • Activity: Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на новоразкритите работни места. „Балканика Енерджи“ АД е организация, развиваща своята дейност в сектора на търговията, монтажа и поддръжката на специализирана техника. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Балканика Енерджи“ АД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е закупуване на офис техника и оборудване, както следва: • 4 бр. – лаптоп; • 3 бр. – монитори; • 1 бр. – копирна машина; • 1 бр. – плотер; • 1 бр. - аудио визуализационна техника; • 1 бр. - Проектиране, изработка и доставка на оборудване и щанд за изложения. Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Балканика Енерджи“ АД, географски ще бъде локализирано в гр. София., Contracted Amount: 68 780.00 , Reported Amount: 70 383.34
  • Activity: Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител, Координатор и Счетоводител. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта. Координаторът и Счетоводителят също ще имат ключово участие в нея поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта. Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности към всеки един член на екипа съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ., Contracted Amount: 22 120.00 , Reported Amount: 23 959.28
  • Activity: Дейност 4 - Информиране и публичност: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AzUkEn Ltd, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: Lions Electronics Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 9 750.00 , Reported Amount**: 9 750.00
  • Contractor: Antonia, Contracted Amount*: 11 060.00 , Reported Amount**: 4 826.95
  • Contractor: Bambalova and Co Ltd, Contracted Amount*: 3 860.00 , Reported Amount**: 2 144.39
  • Contractor: NADKA, Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Atelie Ltd., Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 8 320.00
  • Contractor: KOD MODEL LTD., Contracted Amount*: 29 950.00 , Reported Amount**: 29 950.00
  • Contractor: KINTECH, Contracted Amount*: 15 708.34 , Reported Amount**: 15 708.34
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 18.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 236 500.00 BGN
Grant 236 500.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 234 899.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставката се изразява в избор на изпълнител на доставка на визуализационни материали – постоянна табела , стикери за придобитите активи в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0930-C02. Дейността по „Доставка на визуализационни материали“ включва: 1. Доставка на постоянна табела – 1 брой в размер 50см.х70см.; 2. Доставка на 25 бр. стикери за оборудването; , Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Доставка на постоянна табела – 1 брой в размер 50см.х70см.; 2. Доставка на 25 бр. стикери за оборудването;
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на аудио визуална техника, Estimated Amount: 9 750.00
  • Differentiated position 1: Договор с Лайънс Електроникс България ЕООД
    Contractor: Lions Electronics Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 9 750.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на офис оборудване , Estimated Amount: 1 516.67
  • Differentiated position 1: КИНТЕК ООД
    Contractor: KINTECH
    Contract total funded value: 1 516.67
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на офис оборудване., Estimated Amount: 14 191.67
  • Differentiated position 1: КИНТЕК ООД
    Contractor: KINTECH
    Contract total funded value: 14 191.67
Procedure 5 Subject to due process: Предмет на процедурата: Избор на външен изпълнител на услуга по управление на проекта за три позиции: 1. Позиция 1: Ръководител 2. Позиция 2: Координатор 3. Позиция 3: Счетоводител , Estimated Amount: 22 120.00
  • Differentiated position 1: 1. Позиция 1: Ръководител
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: 2. Позиция 2: Координатор
    Contractor: NADKA
    Contract total funded value: 6 240.00
  • Differentiated position 3: 3. Позиция 3: Счетоводител
    Contractor: Atelie Ltd.
    Contract total funded value: 6 240.00
Procedure 6 Subject to due process: Услугата се изразява в изработка, монтаж и доставка на щанд за изложения., Estimated Amount: 29 950.00
  • Differentiated position 1: КОД МОДЕЛ ЕООД
    Contractor: KOD MODEL LTD.
    Contract total funded value: 29 950.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN