Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0047-C01
Project Name “Together in supporting the children of Kardzhali”
Beneficiary 000235920 Municipality of Kardzhali
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 12.02.2018
Start Date 12.02.2018
End Date 01.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Кърджали, гр.Кърджали

Description

Brief description
Общата цел на проекта "Заедно в подкрепа на децата на Кърджали " е да се създадат условия за предоставянето на нови резидентни и съпътстващи социални услуги в общността, както и подобряването ефективността и качеството на вече предоставяни социални услуги за деца и младежи.
Специфичните цели на проекта са:
- Да се осигури  равен достъп до подходящи социална  услуги на деца и младежи от община Кърджали и да се подкрепи тяхното социално приобщаване; - Чрез преустройство на  сградния фонд и осигуряването на необходимото оборудване да се създаде подходяща инфраструктура и условия за предоставянето на три нови резидентни услуги в общността, предназначени за деца и младежи; -Чрез модернизация на  сградния фонд на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали да се повиши качеството и ефективността на предоставяните услуги. 
Пряка целева група на проекта са 230 деца и младежи от 18 до 21 години, които живеят в риск и/или са с увреждания и които ще ползват услугите предоставяни от съществуващия Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали и на създадените три нови социални услуги, а именно Център за обществена подкрепа, Център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години.  Непреки бенефициенти са над 300 родители, както и 41 човека персонал на новите социални услуги. Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи за преустройство на сградата, в която ще бъдат създадени новите услуги съгласно Картата за услуги за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, както и такива свързани с модернизация на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали.  В основните дейности са включени и доставка на оборудване за тези услуги, дейности за извършване на обследвания съгласно  ЗЕЕ и ЗУТ, проектиране, информация и публичност и управление на проекта.
Activities
  • Activity: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор „Строителство”, експерт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта., Contracted Amount: 15 926.23 , Reported Amount: 6 927.09
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Проектът включва дейности, които ще се осъществяват от външни за Община Кърджали изпълнители. Тъй като се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 6 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор на изпълнители, а именно за:- Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики за обектите на интервенция, вкл. технически паспорти на сградите; - Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност на сградите; - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с преустройството на сградата на Ученическо общежитие № 4 и ремонта на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", като в обхвата на изпълнение на инженеринга ще бъде включено проектиране, извършване на строително-монтажните дейности и осъществяването на авторския надзор. ; - Доставка на оборудване за социалните услуги - Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Видът на процедурите ще бъде съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответния 12 месечен период. Подготвените документации ще бъдат разгледани и одобрени от екипа по проекта и проведени съгласно ЗОП и процедурите от утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. Обявяването на всички процедури ще се извърши в рамките на 3 месеца след стартирането на изпълнението на проекта. След получаване на офертите от страна на кандидатите, участващи в отделните процедури, ще бъдат организирани и проведени оценителни комисии, които ще имат за задача да извършат оценка и класация на постъпилите предложения и да изберат най-качествената оферта. В комисиите за оценка ще вземат участие експерти с подходяща квалификация и опит, свързани с предмета на съответната процедура (инженери, юристи, икономисти и др.). Тръжните процедури ще бъдат проведени в пълно съответствие изискванията на ЗОП и с принципите за прозрачност, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Със спечелилите кандидати ще бъдат сключени договори за изпълнение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на обследвания за енергийна ефективност и обследвания за техническите характеристики на сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Извършването на обследванията за установяване на техническите характеристики, вкл. конструктивно обследванията на сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали, имат за цел установяването на съответствието на сградите с изискванията по член 169, ал.1, т. 1-5, ал. 2 и 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ. Обследванията ще послужат за установяване на допустимостта на сградите, даване на предписания и препоръки за изготвяне на инвестиционните проекти съобразно допустимите интервенции по проекта, както и за изготвяне на технически паспорт на съответната сграда. Двете сгради, обекти на интервенция по проекта са предназначени за обществено ползване, поради което подлежат на задължително сертифициране съгласно изискванията на чл. 19, ал. 2 от Закона за енергийна ефективност/ЗЕЕ/. Основна задача на обследванията за енергийна ефективност на двете сгради, е да се установи консумацията на енергия, нивото на технологиите и управлението на сградите, икономията на топлинна енергия и топлосъхранение, съответствието със стандартите и нормативните изискванията за енергийна ефективност. В резултат от извършените обследвания ще се посочат мерките, които следва да се въведат за повишаване на енергийна ефективност на тези сгради и постигането на минимум клас С за енергопотребление. Обследванията ще се извършат от външни изпълнители, отговарящи на изисванията на ЗУТ и ЗЕЕ и избрани след провеждане на обществена поръчка съгласно ЗОП В рамките на 2 месеца избраните изпълнители ще извършат двата вида обследвания на сградите и ще представят доклад за техническите характеристики, вкл. конструктивни на сградите и технически паспорти, както и доклади за извършените обследвания за енергийна ефективност, резюмета и сертификати за енергийните характеристики на сградите. Мерките, посочени в техническите паспорти и докладите от обследвания за енергийна ефективност на съответните сгради ще залегнат като задължителни изисквания при подготовката на инвестиционните проекти и последващото изпълнение на строително -монтажни работи на обектите. , Contracted Amount: 8 200.00 , Reported Amount: 17 061.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг на строително - монтажи работи в сградите обект на интервенция - Ученическо общежитие № 4 и Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Строително -монтажните работи, свързани с преустройство на сградата на Ученически общежитие № 4 и основен ремонт на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали, ще се извършат на инженеринг от външни изпълнители. Инженерингът на строително -монтажните работи в сградата на Ученически общежитие № 4 ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за преустройство на сградата, съгласно функционалните изисквания за предоставянето на трите социални услуги Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години. В инвестиционният проект ще се включат мерките за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата и в техническия паспорт на обекта, както и оформянето на дворно пространство около сградата.; 2. Изпълнение на строително-монтажните работи, съгласно изработения проект и осъществяване на авторски надзор. Инженерингът на строително -монтажните работи в сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за ремонт на сградата и въвеждане на мерки за енергийна ефективност, съгласно мерките в техническия паспорт и изготвеното обследване за енергийна ефективност на обекта, с цел създаване на условия за разширяване на дейността на центъра с включване на дейности за ЦСРИ; 2.Извършване на строително-монтажните работи, съгласно изработения проект и осъществяване на авторски надзор. След сключването на договорите в рамките на 6 месеца избраните изпълнители ще разработят и съгласуват с компетентните институции инвестиционните проекти. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички мерки от техническите паспорти на сградите, мерки за енергийна ефективност, посочени в изготвените обследвания за енергийна ефективност. Също така в проектите ще бъдат включени необходимите мерки за осигуряване на достъп на хора с увреждания до сградите. Инвестиционните проекти ще се разработят в обем, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Те ще отговарят на функционалните изисквания и насоките за изграждане на съответната социална услуга. Преди одобрението на инвестиционните проекти, те ще бъдат съгласувани с Министерство на труда социалната политика. След съгласуването на инвестиционните проекти с компетентните органи и Министерство на труда и социалната политика , ще им бъде направена оценка на съответствието и ще бъдат издадени разрешения за строеж. Планираните строителни дейности ще се извършат в рамките на 13 месеца, като ще се спазват параметрите, заложени в инвестиционните проекти. С изпълнение на предвидените СМР ще се постигне цялостна модернизация на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", позволяваща разширяване на дейността на центъра с включване на дейности за ЦСРИ и ще се създаде подходяща инфраструктура за откриването на три нови социални услуги в сградата на Ученическо общежитие № 4. При изпълнението на строително - монтажните дейности ще се използват съвременни методи и технологии, които ще гарантират качеството на извършените работи. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили инвестиционните проекти. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно работните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обектите. 4. Правилно изпълнение на двата обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обектите за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от работните проекти., Contracted Amount: 622 362.34 , Reported Amount: 491 692.06
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите по време на извършването на строително -монтажните работи в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", ще бъде осъществяван строителен надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрените работени проекти и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви за всяка сграда окончателен доклад за обекта. , Contracted Amount: 10 700.00 , Reported Amount: 9 096.00
  • Activity: Въвеждането на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация след извършването на строително -монтажни дейности е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности на двете сгради, обект на интервенция по проекта, ще бъде подготвена документацията за приемането им в съответствие с действащите нормативни актове. Съгласно член 137 от Закона за устройство на територията двете сгради попадат в ІV категория на строежите. Те ще бъдат приети от Комисия от Община Кърджали. След приемането на обектите ще бъдат издадени Удостоверения за въвеждане в експлоатация. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване за Дневен център "Надежда" и за социалните услуги - Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години. : Осигуряването на оборудване и обзавеждане е необходимо условия за функционирането на трите нови услуги, предвидени за община Кърджали в Картата за услуги за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, а именно Център за обществена подкрепа, Център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години. Също така е необходимо и допълнително оборудване за Дневен център за деца с увреждания "Надежда" за да се предоставят дейности за Център за социална рехабилитация и интеграция/ЦСРИ/. За осигуряване на подходящи условия за предоставяне на качествени и ефективни услуги ще бъде доставено оборудване и обзавеждане, вида и количествата на които са подробно описани в Приложение Б1 - Списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“. Изпълнителят ще достави в рамките на четири месеца оборудването и обзавеждането за центъра и новите три услуги съгласно техническата спецификация, в която подробно ще бъдат посочени минималните технически изисквания за всеки вид от оборудването и обзавеждането. Техническите характеристики ще бъдат съобразени с функционалните изисквания за всяка отделна услуга. Екипът по проекта ще осъществява непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и извършването доставката на оборудването и обзавеждането. Преди приемането на оборудването и обзавеждането от страна на Община Кърджали, специалистите "Социални дейности" в общината ще извършат преглед и ще потвърдят съответствието на доставеното оборудване и обзавеждане с техническата спецификация., Contracted Amount: 139 389.14 , Reported Amount: 50 103.13
  • Activity: Осъществяване на дейности за осигуряване на информация и комуникация по проекта: Осигуряването на информация и комуникация по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тези дейности ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на дейността е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер и плакати , които ще се използват за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билбордове и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставени 2 бр. билбордове /по един на всеки обект на интервениция, а след приключване на строителните работи ще бъде поставени 2 бр. постоянни обяснителни табели на подходящи места на сградите. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 2 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 500 бр. постоянни информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официална церемония – След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на на сградата, в която ще се помещават трите нови услуги - Център за обществена подкрепа, Дневния център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище. • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 500 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекта, които ще бъдат разпространени сред общността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати., Contracted Amount: 7 530.00 , Reported Amount: 540.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EKOSTROY , Contracted Amount*: 554 640.00 , Reported Amount**: 173 532.00
  • Contractor: Berkant, Contracted Amount*: 1 260.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TEHNOKONTROL, Contracted Amount*: 1 920.00 , Reported Amount**: 3 360.00
  • Contractor: Nina, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Di Em Ai Divelopmant EOOD, Contracted Amount*: 7 020.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: Nazife, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ECOINGINERING, Contracted Amount*: 16 956.00 , Reported Amount**: 21 402.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 4 032.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nuray, Contracted Amount*: 5 184.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ZA DIZAIN, Contracted Amount*: 167 010.43 , Reported Amount**: 50 103.13
  • Contractor: Slavi, Contracted Amount*: 2 560.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ORIEM KOMERS, Contracted Amount*: 186 666.00 , Reported Amount**: 318 160.06
  • Contractor: Motiva invest konult, Contracted Amount*: 9 120.00 , Reported Amount**: 2 160.00
Subcontractors
  • Subcontractor: TEHNOKONTROL, Contracted Amount*: 300.00
  • Subcontractor: P and P eng., Contracted Amount*: 24 000.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 245.00 , Reached amount: 166.00

Financial Information

Total Project cost 277 885.81 BGN
Grant 277 885.81 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 503 392.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 620.00 0.00 1 620.00 Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 708.00 0.00 708.00 "ЕКОИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 912.00 0.00 912.00 ДЗЗД "Мотива Инвест консулт"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 138 660.00 0.00 138 660.00 "ЕКОСТРОЙ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 46 666.50 0.00 46 666.50 "ОРИЕМ КОМЕРС" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 39 264.57 0.00 39 264.57 "ЗА ДИЗАЙН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 530.00 0.00 1 530.00 "ЕКОИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 480.00 0.00 480.00 "ТЕХНОКОНТРОЛ" ЕООД
Липса на добро финансово управление 225 506.55 0.00 225 506.55 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Архитектурно заснемане за обект : "Дневен център за деца и възрастни с увреждания "Надежда" - Корпус 1 в гр.Кърджали", Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Архитектурно заснемане за обект: "Ученическо общежитие № 4 в гр.Кърджали на бул."Беломорски", Estimated Amount: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване за Дневен център за деца с увреждания "Надежда" гр.Кърджали, Estimated Amount: 2 454.67
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за Дневен център за деца с увреждания "Надежда" гр.Кърджали
    Contractor: ZA DIZAIN
    Contract total funded value: 9 952.16
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за следните социалните услуги: Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години , гр.Кърджали, Estimated Amount: 139 389.14
  • Differentiated position 1: Изборът на изпълнител ще се извърши чрез открита процедура. Обществената поръчка ще включва доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на трите нови социални услуги, съгласно изготвен работен проект предмет на процедурата за Инженеринг. Технически характеристики на оборудването и обзавеждането ще бъдат подробно описани в техническата спецификация към част "Интериор и обзавеждане".
    Contractor: ZA DIZAIN
    Contract total funded value: 157 058.27
Procedure 5 Subject to due process: Избор на екип за управление на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Нурай Ниязи Вели
    Contractor: Nuray
    Contract total funded value: 5 184.00
  • Differentiated position 2: Слави Атанасов Димитров
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 2 560.00
  • Differentiated position 3: Беркант Метин Барзат
    Contractor: Berkant
    Contract total funded value: 1 260.00
  • Differentiated position 4: Назифе Мустафа Кадир
    Contractor: Nazife
    Contract total funded value: 1 080.00
  • Differentiated position 5: Петя Атанасова Колева
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 4 032.00
  • Differentiated position 6: Нина Миткова Кънчева
    Contractor: Nina
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на обследвания за установяване на техническите характеристики , изготвяне на технически паспорти и извършване на обследвания за енергийна ефективност на сградите на Ученическо общежитие № 4 и Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в гр. Кърджали и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сградите, Estimated Amount: 8 200.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 "Извършване на обследване за техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт, на сградите на Ученическо общежитие № 4 и Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в гр. Кърджали” по Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0047-C01, проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали“, по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие "
    Contractor: ECOINGINERING
    Contract total funded value: 6 120.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 “Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сградите на Ученическо общежитие № 4 и Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в гр. Кърджали” по Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0047-C01, проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали“, по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие"
    Contractor: TEHNOKONTROL
    Contract total funded value: 1 920.00
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали, Estimated Amount: 13 700.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1
    Contractor: Motiva invest konult
    Contract total funded value: 9 120.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2
    Contractor: ECOINGINERING
    Contract total funded value: 7 080.00
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проект " Заедно в подкрепа на децата на Кърджали" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 7 530.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1
    Contractor: Di Em Ai Divelopmant EOOD
    Contract total funded value: 6 480.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2
    Contractor: Di Em Ai Divelopmant EOOD
    Contract total funded value: 540.00
Procedure 9 Subject to due process: Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с преустройство на сградата на Ученическо общежитие № 4 и ремонт на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020., Estimated Amount: 622 362.34
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Инженеринг- проектиране, авторски надзор и извършване на строително- монтажните работи, свързани с преустройство на сградата на Ученическо общежитие № 4 в гр.Кърджали, във връзка с изграждането на три нови социални услуги - Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали", Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0047-C01, финансиран по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Contractor: EKOSTROY
    Contract total funded value: 554 640.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Инженеринг- проектиране, авторски надзор и извършване на строително- монтажните работи, свързани с ремонт на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в гр.Кърджали по проект „Заедно в подкрепа на децата на Кърджали", Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0047-C01, финансиран по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Contractor: ORIEM KOMERS
    Contract total funded value: 186 666.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN