Identification

UMIS Number BG16M1OP002-2.008-0001-C02
Project Name Design and construction of installation for cogeneration in Sofia with recovery of RDF – third phase of the integrated system for municipal waste management of Sofia municipality
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ERDF ==> Environment
Date of the Contract/Order 30.11.2018
Start Date 30.11.2018
End Date 30.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Description

Brief description
Проектът е трета фаза на Интегрираната система на Столична община (СО) и включва изграждане на модерно съоръжение за оползотворяване на RDF-гориво, произведено в Завода за МБТ на отпадъци на СО (2ра фаза),  и производство на топлинна и електрическа енергия. Произведената електроенергия ще се предоставя на националната електрическа мрежа, а топлинната енергия - на топлофикационна мрежа на територията на СО. Инсталацията е решение от типа „отпадъци за производство на енергия“ и е със следните предварителни условия: Количество RDF за оползотворяване: 180 000 t/год.; Обща разполагаемост на инсталацията: 8 000 h/год.; Калоричност на RDF: Номинална-13GJ/t, отклонение между 10GJ/t и 16GJ/t.
Проектът се състои от следните основни системи:
• Бункер за съхранение RDF;
• Пещ (технология за изгаряне на подвижна скара с капацитет 22,5т/ч при 13MJ/kg);
• Котел (хоризонтален с пара с параметри: 100т/ч, 60 бара, 425°C);
• Обработка на димните газове (реактор, ръкавен филтър, кондензатор за димни газове);
• Комин-мокър 80 метров;
• Турбина/генератор (за производство на електроенергия, брутно 21MWе);
• Производство на топлинна енергия с капацитет 55MWt;
• Топлинен акумулатор, капацитет за съхранение 230MWh;
• Спомагателно оборудване (охладителна система, UPS, кранове и т.н.).
Инсталацията ще бъде разположена на площадка, собственост на „Топлофикация София“ ЕАД, с обща строителна площ около 19 000 m2. В рамките на обособената площадка ще бъдат разположени основната производствено-административна сграда, приемно отделение, бункер за модифицирано гориво, склад за дънна пепел, резервоари за гориво за дизел-генератор и за амонячна вода, топлинен акумулатор, електронни везни и транспортна зона. За Инсталацията се предвижда да има съответен контрол и мониторинг на замърсяванията, на почвата, въздуха и водите.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Дейности, свързани с подготовката на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“: За целите на проектното предложение, бяха подготвени следните документи: 1. Предпроектно/Прединвестиционно проучване; 2. Изготвяне на идеен проект на инсталацията; 3. Изготвяне на анализ разходи-ползи и предпроектно проучване за Проекта; 4. Изготвяне на финансови анализи и изследвания, обосновки, становища, информации и проучвания и подготовка на документация, с цел - издаване на административни актове по законодателството по околна среда и издаване на разрешителни/регистрационни актове, и др. документи, необходими за подготовката на проектното предложение; 5. Актуализиране на изготвените документи; 6. Изготвяне на Доклад за оценка въздействието върху околната среда (ДОВОС); 7. Изготвяне на подробен устройствен план – изменение на план за регулация, с който е отреден теренът, собственост на „Топлофикация София” ЕАД за изграждане на Инсталацията; 8. Изготвяне на комплексен доклад за оценка съответствие на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 9. Извършване на специализирани услуги във връзка с допустимостта на финансиране на проекта по ОПОС 2014-2020 - юридически, икономически, нотариални, инженерни и др., вкл. изготвяне на правно становище относно попадането на Инсталацията в обхвата на Директива 2003/87/ЕО за установяване на схема за търговия с квоти за емисии на парникови газове и за дефиниране на типа инсталация; 10. Предоставяне на консултантска помощ при решаване на възникнали проблеми при подготовка на необходимите документи в процеса на кандидатстване (Рамбол); 11. Изготвяне на анализ за съвместимостта на проекта с приложимото законодателство на ЕС в сферата на държавните помощи; 12. Изготвяне на компенсационен механизъм по проекта; 13. Изготвяне на проект на Споразумение за партньорство и на Финансово споразумение между Столична община и „Топлофикация София” ЕАД; 14. Изготвяне и съгласуване на проект на Договор за възлагане на обществена поръчка за услуги от общ икономически интерес в областта на управлението на отпадъците; 15. Изготвен и актуализиран Формуляр за кандидатстване (на английски език) за безвъзмездна помощ по ОП „Околна среда 2014 - 2020 г.”; 16. Изготвяне на писмо до Държавна агенция "Електронно управление" за утвърждаване на Проекта; 17. Създаване на Звено за подготовка на проектното предложение; 18. Подадени документи за издаване на Разрешително за строеж; 19. Формуляр за кандидатстване, вкл. комплектоване на проектното досие и прилагане на необходимата техническа и административна документация съгласно Насоките по процедурата; , Contracted Amount: 690 243.73 , Reported Amount: 537 868.82
  • Activity: Дейност 2: Техническа помощ съгласно Споразумение за представяне на услуги във връзка с подкрепа за проекти в рамките на Меморандума за разбирателство относно подкрепа на проекти на ЕС между правителството на Р България и с Европейска инвестиционна банка : В изпълнение на ангажиментите, поети с Меморандума за разбирателство относно подкрепа на проекти на ЕС между правителството на РБългария и ЕИБ, на 01.03.2018 г. Столична община и Топлофикация София подписаха с ЕИБ тристранно Споразумение за предоставяне на услуги. Целта на Споразумението е да се определят условията, при които ЕИБ ще предостави подкрепата. Съгласно Анекс 1 "Описание на услугите" към Споразумението основната цел на услугите, които ще бъдат предоставени е да се допринесе за укрепване както на техническия, така и на управленския капацитет на ТОПЛОФИКАЦИЯ и СО за успешното изпълнение и експлоатация на проекта. Всички процеси на възлагане на обществени поръчки, свързани с проекта, да бъдат изцяло в съответствие с приложимите директиви на ЕС и националното законодателство. В ограничена степен услугите осигуряват подкрепа за СО при управлението на договорното споразумение за предоставяне на безвъзмездни средства за проекта и финансовия договор с ЕИБ. СО и ТОПЛОФИКАЦИЯ получават услуги за техническа помощ за организирането на фазата на изпълнение и за подготовката на експлоатационната фаза на проекта, в следните области: Създаване на ефективно звено за изпълнение на проекта (ЗИП); Отговори на въпросите на Европейската комисия относно подаването на заявлението за безвъзмездни средства от ЕС за проекта; Възлагане на следните ключови договори в съответствие с правилата на ЕС: Инженерът, член на FIDIC ; договор за проектиране и строителство, обхващащ целия проект; Помощ за справяне с правните, техническите и икономическите аспекти, свързани с измененията и исканията по договора; Съдействие при изпълнение на задълженията им по договор за предоставяне на безвъзмездни средства и финансов договор с ЕИБ; Разработване на стратегия за наемане на персонал за експлоатация и поддръжка и за наемане на ръководни кадри и експерти извън организацията; Разработване на стратегия за експлоатация и поддръжка на проекта. Съгласно споразумението трета(и) страна(и), упълномощени от ЕИБ, когато е необходимо, ще изпълняват услугите, с оглед оказване на подкрепа на СО и по-специално на ТОПЛОФИКАЦИЯ за успешното изпълнение на проекта и подготвянето на експлоатационната фаза. Дейности, които ще бъдат изпълнявани са: - Във връзка с изграждането на капацитет: предоставяне на подкрепа и съвети на СО и ТОПЛОФИКАЦИЯ с цел въвеждане на адекватно управление и организация за фазата на изпълнение и експлоатация на проекта и за управление на задълженията им към Европейската комисия, Европейската инвестиционна банка и Управляващия орган (УО ): - Във връзка с поръчките на инженера на FIDIC: предоставяне на подкрепа и съвети на ТОПЛОФИКАЦИЯ във връзка със сключването на договор за услуга с инженера на FIDIC. Инженерът на FIDIC ще действа в качеството си на инженер, съгласно договор за проектиране и строителство, а също така и като инженер за независим строителен надзор, както се изисква от българското законодателство. Трябва да се осигури пълно съответствие с процедурите за възлагане на обществени поръчки, както е определено на равнище ЕС и на национално равнище: - Във връзка с възлагането на поръчки на изпълнителя на договор за проектиране и строителство: ще се предоставят подкрепа и съвети на ТОПЛОФИКАЦИЯ във връзка с възлагането на договор за проектиране и строителство, който обхваща целия обхват на проекта и включва услуги за техническа поддръжка от страна на изпълнителя на договор за проектиране и строителство след приемането на изпълнението. Трябва да се осигури пълно съответствие с процедурите за възлагане на обществени поръчки, както е определено на равнище ЕС и на национално равнище. Дейността е стартирала на 04.06.2018 г. *Планираният месец за стартиране на дейностите по проекта (за подписване на АДБФП) е месец ноември 2018 г. Подробна информация е налична в Приложение 24.30_Sporazumenie_EIB_SO_Toplo.rar , Contracted Amount: 1 642 897.20 , Reported Amount: 958 356.70
  • Activity: Дейност 3: Организация и управление на проекта : Въз основа на разпоредбите, заложени в Споразумението за партньорство, проектът ще бъде осъществен в тясно сътрудничество и партньорство между Столична община (СО) в ролята на бенефициер и „Топлофикация София“ ЕАД (ТС) в ролята на партньор. Сформира се Екип за управление на Проекта /ЕУП/, състоящ се от 27 човека - служители на общинската администрация, експерти от Топлофикация-София ЕАД и външни експерти. Като първа стъпка ще се проведе начална организационна среща, на която ще се обсъди подробен план за осъществяване на дейностите и ще се разпределят отговорностите между членовете на екипа. Експертите ще подготвят необходимата документация и ще извършат необходимите стъпки, съгласно указанията на УО на ОП „Околна среда” 2014-2020 г. за сключване и изпълнение на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (АДБФП). EУП ще носи отговорността за цялостното управление на Проекта, изпълнение на изискванията на АДБФП и успешното приключване на Проекта. По време на изпълнение на целия Проект, EУП, подпомаган ежедневно от външните експерти, ще изпълнява функциите, свързани с: - координация на дейностите по Проекта; - мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по Проекта; - оценка и докладване за напредъка и изпълнението на Проекта (месечно, тримесечно, годишно, окончателно); - подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, мониторинг и докладване, както и финансово управление на Проекта; - архивиране; - информиране и публичност за Проекта. Екипът за управление на Проекта ще организира, координира и участва при провеждане на процедури за избор на изпълнители на обществени поръчки, осъществяващи дейности по Проекта. Екипът за управление на Проекта ще осъществява и комуникация и координация с всички заинтересовани страни по Проекта, включително контролиращи и одитиращи органи. Бенефициентът и партньорът ще съблюдават и за ненадвишаване на размера на договореното и изплатено възнаграждение към членовете на ЕУП за избягване на риск от неверифициране на средства. По време на последния месец от изпълнението на Проекта, Екипът за управление на Проекта ще осъществи дейности, свързани с приключването на Проекта: - Разглеждане и приемане на резултатите от изпълнителя по договорите за изпълнение на дейностите. - Подготовка и представяне на окончателен доклад по Проекта заедно с искането на средства за балансово (окончателно) плащане по Проекта. - Окончателно архивиране на материалите по Проекта по начин, гарантиращ спазване на изискванията за последващ одит на изпълнението на Проекта от отговорните институции и в съответствие с изискванията за архивиране на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Привлечените външни експерти ще подпомагат ежедневно Екипа за управление на Проекта на Столична община и Топлофикация - София ЕАД в цялостното управление и изпълнение на изискванията на АДБФП с ОП „Околна среда” 2014-2020 г., включително на изискванията за: - оценка, мониторинг и докладване за напредъка и изпълнението на Проекта (месечно, тримесечно, годишно, окончателно); - верификация и финансово управление на Проекта; - провеждане на процедури за избор на изпълнители на обществени поръчки и контрол на изпълнението на договорите от избраните изпълнители; - изпълнение на мерките за информиране и публичност. Взаимодействието между експертите от страна на СО, ТС, Техническа помощ, ЕИБ и УО на ОПОС, изискванията към ЕУП и длъжностите характеристики на експертите са разработени от консултанта, избран съгласно Споразумение за представяне на услуги във връзка с подкрепа за проекти в рамките на Меморандума за разбирателство относно подкрепа на проекти на ЕС между правителството на Р България и с Европейска инвестиционна банка и ще бъдат осъществявани съгласно техните препоръки., Contracted Amount: 6 547 902.97 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4: Информация и комуникация : Мерките за информация и комуникация следва да разяснят целта на проекта (изпълнението на дейност 6), ползата му за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете за осъществяването му. Дейности за информация и комуникация, обхващат целия период на изпълнение на проекта и популяризират приноса на фондовете на ЕС и на оперативната програма. Тези дейности включват приложимите за процедурата мерки и реквизити съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия, както следва: Дейност 4 предвижда осъществяване на мерките за осигуряване на информираност и публичност за популяризиране приноса на Европейския съюз и Р. България в изпълнението на дейност 6 от Проекта. Звеното за изпълнение ще е отговорно за организацията и изпълнението на тази дейност, в рамките на която ще бъде извършено: - Поддържане на информация за хода на Проекта на интернет сайта на Столична община; - Изработка на билборд, с размери не по-малки от 4х3 м.; - Постоянна обяснителна табела, с размери не по-малки от 50х70 см.; - 2 бр. публични събития - 1) подписване на договора за БФП; 2) приключване на проекта; - 2 бр. официални церемонии - една церемония за ефективния старт на проекта (първа копка) и една церемония за пускане на обекта в експлоатация; - 2 бр. информационни дни за представяне на напредъка на проекта; - Изработка на печатни информационни материали - брошури с информация за проекта, покани, папки и блок листа; - Изработка на промоционални материали - химикалки, флаш памет (USB), преносими зарядни и др.; - 2 бр. банери; - Заснемане и производство на промоционален филм, с продължителност не по-малко от 10 мин. и не-повече от 15 мин.; - Информационни стикери за закупените машини и оборудване по проекта; - 50 бр. ПР публикации (подготвени материали, които се изпращат към медиите) - подписване на договора за БФП; подписване на договора за строителство; ефективния старт на проекта (първа копка), пускане на обекта в експлоатация и др. публикации, не по-малко от един път месечно за периода след сключване на договор с Изпълнител на дейността; - Заснемане и производство на 3 бр. рекламни клипове за излъчване по телевизии, с продължителност от 15 секунди; - Външен хард диск 1TB, 50 бр.; - Мултимедия + прожекционен екран + безжична лазерна показалка, 1 бр. – за презентиране, показване на снимки и излъчване на видеа; - Закупуване на телевизионно време. , Contracted Amount: 586 750.20 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5: Изпълнение на функциите на Консултант по смисъла на Закона за устройство на територията с оглед оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, както и изпълнение на функциите на инженер на Възложителя в съответствие с изискванията и договорните условия на FIDIC : Инженерът/Консултантът контролира и осигурява точното изпълнение на Договора за проектиране и строителство /Договора/ от страна на Изпълнителя. 1. Консултантът по смисъла на ЗУТ ще бъде ангажиран да извършва оценка за съответствието на инвестиционния (технически/работен) проект съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и Наредбите към него: - Преглед и проверка на изготвените технически и работни проекти от Изпълнителя, избран да проектира и изгражда инсталацията, с цел съответствието му с всички приложими български политики, законодателство и норми, и действащите политики и директиви на Европейския съюз. - Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежите по смисъла на Закона за устройство на територията. - Преглед и оценка на всякакви допълнителни проекти, представени от Изпълнителя на работите, в хода на тяхното изпълнение. 2. Консултантът изпълнява функциите и задълженията на “Инженер” в администрирането на Договора и осъществяването на надзор /супервизия/ върху работите, включително, но не само: - Разпорежда започването на Работите по Договора след получаване на всички необходими одобрения и разрешения; - Преглежда и одобрява подробните графици на Изпълнителя и осъществява надзор върху хода на строителството; - Супервизира стойността, количеството и качеството на изпълнените работи по Договора; - Уведомява Възложителя, в случай че Изпълнителят не изпълнява някое от задълженията си по Договора, както и предприема необходимите действия за коригиране на възникналата ситуация; - Консултира Възложителя по отношение на всички необходими мерки за преодоляване на спорни ситуации и постигане на целите на Договора; - Издава заповеди до Изпълнителя за отстраняване или подобряване на работи, които не съответстват на одобрените проекти и/или на спецификациите; - Разглежда всички искове, предявени от Изпълнителя и съветва Възложителя по валидността на тези искове и по ефекта им върху строителния график и върху разходите за Работите; - Разглежда и контролира представяните от Изпълнителя доклади за напредъка; - Измерва завършените Работи и води подробни записи, включително дневници за измерванията; - Води подробни и точни записи за всички съоръжения, техника, оборудване, работници/служители на Изпълнителя и материали, използвани при строителните Работи; - Следи спазването от страна Изпълнителя на българското законодателство в областта на опазването на околната среда, както и реализацията на мерките и изпълнение на условията, залегнали в Решението по ОВОС; - Потвърждава/верифицира междинни и окончателни плащания към Изпълнителя; - При приключване на Работите заверява екзекутивната документация на Изпълнителя за фактическото строителство като достоверен документ за Работите така, както са изпълнени; - Издава сертификати за завършване след задоволително приключване на Работите съгласно клаузите на Договора и за всички актове по време на строителството, съгласно ЗУТ; - Събира и подготвя цялата документация, необходима за издаването на актовете, съгласно Наредба №3/2003 г.; - Изготвя технически паспорт на строежа; - Оказва съдействие от името на Възложителя, при организирането и взима участие в държавна приемателна комисия, назначавана от Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), както и във всички други комисии, изисквани съгласно българското законодателство; - Предвижда се „Периодът за съобщаване на дефекти“ да бъде обхванат частично от дейността, за период от два месеца, включващ времето от протокол образец 16 и получаване на Разрешение за ползване на обекта. - След получаване на Разрешение за ползване на обекта и до приключване на Периода за съобщаване на дефекти ще продължи да представлява и действа от името на Възложителя, като .... Поради функционалните възможности на ИСУН 2020 цялото описание на дейността е приложено в отделен файл "Дейност 5 съгласно ДС 1" към раздел „Прикачени документи“., Contracted Amount: 9 632 085.66 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6: Проектиране, вкл. авторски надзор и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF-гориво, в т.ч. подготовка, закупуване/доставка/монтаж (пускане в експлоатация) на необходимото оборудване, съоръжения и обзавеждане, както и надзор върху работата на инсталацията през периода за уведомяване за дефекти: С Решение на ЕК е одобрен проект „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община (СО) – фаза 1“. С Решение от 2012 г. на ЕК е одобрена фаза 2 на проекта, за строителство на инсталация за МБТ, при работата на която се образува RDF фракция, която би могла да се използва като алтернативно гориво в инсталация на „Топлофикация София“ ЕАД (Топлофикация). Обектите по 1 и 2 фаза са въведени в експлоатация. В изпълнение на Решението на ЕК от 2012 г. се подготви и настоящото проектно предложение. Проектът предвижда RDF да се оползотворява на 0 стойност, с транспорт за сметка на СО. Дейност 6 включва проектиране, вкл. авторски надзор, изграждане, доставка, монтаж, изпитване, въвеждане в експлоатация на „Инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък”, съгласно договорните условия на FIDIC Жълта книга, вкл. необходимата инфраструктура, сгради, оборудване. Дейностите се извършват в съответствие с одобрения ПУП за площадката, изготвения идеен проект и разрешението за строеж. Ще бъде извършено следното: 1.Подготвителна дейност за стартиране на реализацията на инсталацията: Подготовка на площадката; Проучване и събиране на данни за приложимото законодателство, използвани стандарти и правилници и осъществяване на инженерни и геоложки проучвания; Проектиране-изготвяне на пълна проектна документация на база българските стандарти и норми. Разработване на ТП и РП, като същите ще се одобряват и съгласуват на части и при необходимост ще се процедира допълнение на издаденото РС по реда на чл.154 от ЗУТ; Проектиране-изготвяне на пълна проектна документация на база българските стандарти и норми; Поръчка на машини и съоръжения; Получаване на съгласувания и разрешителни. 2.Строителство на сгради и доставка на машини и съоръжения: Издаване на Акт образец 2А - до един месец от сключване на договора за възлагане на дейност 6 и стартиране на строителните дейности по Проекта. Строителни дейности-строителство на носещите конструкции на съоръженията и сградите, масивно строителство в частта, несвързана с доставката на съоръженията; Доставка на машини и съоръжения-на базата на приет технически проект и изготвени спецификации, като доставката включва следните съоръжения: инсенератор/котелна инсталация, турбинно-генераторна група, баланс на съоръженията, инсталации за третиране на димните газове, допълнително оборудване, система за управление и контрол, общо стационарно оборудване и др., подробно описани в приложените КСС;Осъществяване на авторски надзор по време на строителството на обекта. 3. Монтаж, изграждане и завършване на строителството: Монтаж на технологичната част /машини и съоръжения/; Завършване на строителството–довършителни строителни дейности по съответните части на проекта; Достъп на съоръжения–осъществяване на връзките с технологичните потоци, необходими за работата на инсталацията. 4. Изпитания, приемане и пускане в експлоатация: След завършване на строителството и подписване на акт № 15 към Наредба №3/2003 г., се пристъпва към: Функционални изпитания-единични изпитания на съоръженията и функционални проби на отделните системи, за доказване на функционалността на изграждащите съоръжения;Обучение на персонала- изпълнителят трябва да обучи за поддръжка, експлоатация и ремонт на оборудването оперативния персонал и персонала по поддръжка и ремонт в Инсталацията; Провеждане на единични изпитания-извършват се след реализация на “Предварителен пуск”, който след успешна реализация преминава в 72- часови гаранционни изпитания; Комплексни изпитания-за доказване на функционалността на инсталацията като цяло, Комплексни изпитания-за доказване на функционалността на инсталацията като цяло, като се извършва настройка на приборите и съоръженията за работа в предвидените експлоатационни условия; ... Поради функционалните възможности на ИСУН 2020 цялото описание на дейността е приложено в отделен файл "Дейност 6 съгласно ДС 1" към раздел „Прикачени документи“., Contracted Amount: 350 641 202.40 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: "Toplofikacia Sofia", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 126 530.32
Contractors
  • Contractor: Victor, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Eco ENERGOPROEKT Ltd, Contracted Amount*: 63 000.00 , Reported Amount**: 75 600.00
  • Contractor: Yuri, Contracted Amount*: 7 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Iveta, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "EKOPRO KONSULT" Ltd., Contracted Amount*: 120 000.00 , Reported Amount**: 144 000.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 7 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Infraproekt Konsult" Ltd., Contracted Amount*: 19 000.00 , Reported Amount**: 27 600.00
  • Contractor: Mihail, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ramboll Denmark A/C, Contracted Amount*: 18 754.45 , Reported Amount**: 18 580.39
  • Contractor: European Investment Bank, Contracted Amount*: 1 369 081.00 , Reported Amount**: 958 356.70
  • Contractor: DMI Development Ltd., Contracted Amount*: 30 468.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tetiva ltd, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: APRA LTD., Contracted Amount*: 100 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Interlang Ltd., Contracted Amount*: 13 518.00 , Reported Amount**: 16 221.60
  • Contractor: RIM Project ltd, Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: Sofinvest ltd, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 39 600.00
  • Contractor: "Bouzevaamp;partners" Ltd., Contracted Amount*: 51 463.75 , Reported Amount**: 60 510.90
  • Contractor: Rumiana, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Общо количество депонирани битови отпадъци от Столична община, Measure Unit: т/год., Base Value: 180 121.00 , Target amount: 70 730.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Additional capacity for recovery of waste (to generate energy), Measure Unit: т./год., Base Value: 0.00 , Target amount: 180 000.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 815.97 1 334.03 3 150.00 "ЕКО Енергопроект" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Писмен превод извършен от "Интерланг" ЕООД от български на английски на доклад за ОВОС на инвестиционно предложение "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF - трета фаза на Интегрираната система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община"., Estimated Amount: 13 518.00
  • Differentiated position 1: "Интерланг" ЕООД
    Contractor: Interlang Ltd.
    Contract total funded value: 13 518.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“ по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“, Estimated Amount: 56 240.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“ по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“
    Contractor: DMI Development Ltd.
    Contract total funded value: 30 468.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация, свързани с организиране на събития, публикации в медии, заснемане на филм и клип, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“ по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“, Estimated Amount: 108 500.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация, свързани с организиране на събития, публикации в медии, заснемане на филм и клип, в рамките на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“ по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“
    Contractor: APRA LTD.
    Contract total funded value: 100 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Актуализация и преработка на "Идеен проект" за обект: "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък" и съпътстваща към него документация, Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: "ЕКОПРО КОНСУЛТ" ЕООД
    Contractor: "EKOPRO KONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 120 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Граждански договор на Васил Петров (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Граждански договор на Виктор Иванов (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: Граждански договор на Галина Тодорова (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: Граждански договор на Ивета Цветкова (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: Граждански договор на Мария Домузова (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: Граждански договор на Михаил Михайлов (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Граждански договор на Румяна Трайкова (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 12 Subject to due process: Граждански договор на Юри Петров (служител на Топлофикация София ЕАД) във връзка с изпълнение на подготовката на проектно предложение "Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с уползотворяване на RDF-трета фаза от интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община", Estimated Amount: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: Избор за външни за бенефициента-Топлофикация София ЕАД, лица за екипа за управление на проект „„Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“, Estimated Amount: 3 288 587.00
Procedure 14 Subject to due process: Изготвяне на доклад за ОВОС и оценка по чл.99А от ЗООС за използване на НДНТ на инвестиционно предложение за "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък" от "Еко Енергопроект" ООД, Estimated Amount: 63 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на доклад за ОВОС и оценка по чл. 99а от ЗООС за използване на НДНТ на инвестиционно предложение за "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползтворяване на RDF отпадък" Инвестиционното предложение се отнася за нова разработка: „Изграждане на Инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък”.
    Contractor: Eco ENERGOPROEKT Ltd
    Contract total funded value: 63 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Изготвяне на комплексен доклад от "Софинвест" ЕООД за оценяване на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите-идейна фаза за получаване на разрешение за строеж на "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък"., Estimated Amount: 450 000.00
  • Differentiated position 1: "Софинвест" ЕООД
    Contractor: Sofinvest ltd
    Contract total funded value: 33 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Изготвяне на приложение към договор за възлагане на услуги от общ икономически интерес за изчисляване на компенсациите съгласно Решение 2012/21/ЕС, относно прилагането на чл.6, параграф 2 от Договора за функционирането на Европейския съюз, за държавната помощ във вид на компенсация за предоставянето на обществена услуга от общ икономически интерес за проект "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на гориво от отпадъци (RDF)., Estimated Amount: 23 000.00
  • Differentiated position 1: "Инфрапроект Консулт" ЕООД
    Contractor: "Infraproekt Konsult" Ltd.
    Contract total funded value: 19 000.00
Procedure 17 Subject to due process: Изготвяне на становища и препоръки от "Тетива" ООД по подготвената документация за провеждане на обществено обсъждане на ДОВОС за разработката "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък", както и да вземе участие в провежданите обществени обсъждания по цитиранта разработка, в това число и чрез изразяване на становище по зададените в следствие на него въпроси., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на становища и препоръки по подготвената документация за провеждане на обществено обсъждане на ДОВОС за разработката "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък", както и да вземе участие в провежданите обществени обсъждания по цитиранта разработка, в това число и чрез изразяване на становище по зададените в следствие на него въпроси.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 18 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникация в рамките на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF – трета фаза на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община“ по Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020 г., Estimated Amount: 488 958.50
Procedure 19 Subject to due process: Изпълнение на функциите на Консултант по смисъла на Закона за устройство на територията с оглед оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, както и изпълнение на функциите на инженер на Възложителя в съответствие с изискванията и договорните условия на FIDIC , Estimated Amount: 8 026 738.05
Procedure 20 Subject to due process: Консултантска услуга по представяне на проект "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF - трета фаза на Интегрираната система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община" пред компетентните комисии на Столичен общински съвет от Рамбол Дания А/С на заседанията на същите на 15 и 16 май 2018 г., Estimated Amount: 18 754.45
  • Differentiated position 1: Рамбол Дания А/С
    Contractor: Ramboll Denmark A/C
    Contract total funded value: 18 754.45
Procedure 21 Subject to due process: Предоставяне на юридически услуги в областта на енергетиката, държавните помощи и др., свързани с изграждането и експлоатацията на инсталация за комбинирано производство на енергия с оползотворяване на РДФ, произведен в завод за МБТ на отпадъци "Садината"., Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Адвокатско дружество "Бузева и партньори"
    Contractor: "Bouzevaamp;partners" Ltd.
    Contract total funded value: 51 463.75
Procedure 22 Subject to due process: Предпроектно проучване за изработване на ПУП-ИПР и ПЗ за изграждане на обект "Изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF отпадък", изработено от "РИМ Проект" ЕООД., Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: "РИМ Проект" ЕООД
    Contractor: RIM Project ltd
    Contract total funded value: 1 600.00
Procedure 23 Subject to due process: Проектиране, вкл. авторски надзор и изграждане на инсталация за комбинирано производство на енергия в София с оползотворяване на RDF-гориво, в т.ч. подготовка, закупуване/доставка/монтаж (пускане в експлоатация) на необходимото оборудване, съоръжения и обзавеждане, както и надзор върху работата на инсталацията през периода за уведомяване за дефекти, Estimated Amount: 292 201 002.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN