Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.005-0062-C01
Project Name Operation of innovative integrated social model "Silver Social Exchange"
Beneficiary 103194084 Association in public benefit “'Association to preserve the woman "
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 25.04.2018
Start Date 01.06.2018
End Date 01.06.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Проектът „Функциониране на иновативен интегриран обществен модел за „Сребърна Социална Борса (ССБ)”” е насочен към създаване на една качествено нова по-модерна регулация на взаимоотношенията и хармонизиране на интересите с потребностите и с възможностите в процеса на търсене и предлагане на социални услуги за все по-пълно удовлетворяване на гражданите в социалната сфера. Той включва в себе си реализиране на дейности, заложени по Компонент 1 и Компонент2, които са тясно обвързани и взаимодопълняеми, а именно професионално информиране и консултиране, включително по въпросите на упражняването на трудови и осигурителни права на лица, полагащи грижи за зависими членове или на хората с увреждания, подобряване достъпа до почасови услуги в домашна среда, насърчаване участието на пазара на труда на членовете на семейства с хора с увреждания, подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез иновационна мобилна социална услуга. Ново наети 20 назначени асистенти ще обгрижват 40 потребителя зависими от грижи и 30 освободени от грижи лица ще бъдат консултирани и мотивирани за старт на трудовия пазар.
Activities
  • Activity: Дейност по Компонент 1: Организация и управление на проекта. : Дейността по Компонент 1 "Организация и управление на проекта" предствавлява сформиране на екип, който ще организира и управлява изпълнението на дейностите по проекта. Сформираният екип е със следната функционална структура: Ръководител на проекта (1бр.)., координатор (1бр.), технически сътрудник (1бр.), и счетоводител (1бр.). Основните функции и отговорности на екипа са да:: организира изпълнението дейностите по проекта, следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата съгласно изискванията ДБФП и бюджета на проекта; отговаря за икономичност, ефективност и ефикасност на разходите при спазване принципите за добро финансов управление; надлежно документиране съгласно изисквания на Управляващия орган; да изгради система за навременно откриване и докладване на нередностите и съответна адекватна реакция при възникването им; подготовка, провеждане и сключване на договори с изпълнителите по проекта при съблюдаване разпоредбите на ПМС 160/ 01.07.2016г.; води аналитична счетоводна система в съответствие с приложимите правила осигуряваща надеждност и сигурност; прилагане на мерките за информация и комуникация по проекта.; осъществява техническо и финасово отчитане изпълнение дейностите по Компонент 1 на проекта, изготвяне и подаване на искания за верифициране на разходите по проекта, представяне на междинни и окончателен доклади в съответствие с изискванията на ДБФП. Основните отговорности и задължения на ръководителя на екипа са да организира, ръководи и контролира: цялостното изпълнение на ДБФП , като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта; работата на екипа за управление на проекта , като разпределя задачи и отговорности между членовете; поддържа ефективна комуникация с управляващия орган и др. институции с оглед изпълнение на ДБФП; наблюдава, контролира и координира изпълнението на договорите, сключени в изпълнение на ДБФП; следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа, одобрява докладите за отчитане на дейностите, извършени от всеки от членовете на екипа. Основните отоворности на: * координатора на проекта са да организира и координира изпълнението на проекта, съобразно времевия график; оказва методическа помощ и контрол по изпълнението на заложените дейности по проекта; представя ежемесечни доклади за резултатите от изпълнението на проекта; организира и провежда регулярни срещи за следене на напредъка по проекта, отговаря за правилното завеждане, извеждане и класиране на документите по проекта.; подготовя доклади, набира необходимата информация за дейността на екипите; изготвя справки и доклади за текущата си дейност; изготвя справки и доклади за дейността на екипа за организация и управление; * на счетоводителя на проекта са да приема и обработва първичните счетоводни документи за извършване на разходи по проекта; отговаря за пълното, вярното, точното и своевременно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи; отговаря за икономичното, ефективно, ефикасно и целесъобразно изразходване на средствата по проекта и следи за допустимост на разходите; отговаря за комплектоването и съхранението на всички счетоводни документи и приложенията към тях, предоставя необходимата счетоводна информация по проекта; изготвя междинни и окончателен финансов отчет за изпълнение на дейностите по проекта. * за технически сътрудник са да подпомага работата на ръководителя, координатора и счетоводителя на проекта; докладва на Ръководителя по проекта за постъпилите документи и материали; следи за входящата и изходяща кореспонденция; изготвя писма, справки и други материали; води протоколите при официални и работни срещи; отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация съгласно изискванията на ОП „РЧР” 2014-2020; ежемесечно предава писмен доклад за извършената работа и отработените часове през предходния месец., Contracted Amount: 642.00 , Reported Amount: 642.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2: Организация и управление на проекта.: Дейността по Компонент 2 "Организация и управление на проекта" предствавлява сформиране на екип, който ще организира и управлява изпълнението на дейностите по проекта. Сформираният екип е със следната функционална структура: Ръководител на проекта (1бр.)., координатор (1бр.), технически сътрудник (1бр.), социален мениджър (1бр.)и счетоводител (1бр.). Основните функции и отговорности на екипа са идентични с тези от дейност по Компонент 1 "Организация и управление на екип", в т.ч. ръководителят на проекта, координаторът, техническият сътрудник и счетоводителят са същите лица със същите отговорности и задължения от тези по дейност по Компонент 1 "Организация и управление на проекта". Основните задължения и отговорности на социалния мениджър са да: осъществява методическо ръководство на дейността на социалните и личните асистенти; да подготвя тематични планове и обучителни материали за мотивационните сесии и обучения; да извършва посещения по домете с цел мониторнг на услугата иза оказване на методическа помощ и контрол в процеса на работа на социалните и лични асистенти на терен; да изготвя анализи и отчети за екипните срещи и анонси за публикации; ежемесечно предава писмен доклад за извършената работа и отработените часове през предходния месец., Contracted Amount: 10 368.45 , Reported Amount: 10 368.45
  • Activity: Дейност, свързана с "Информация и комуникация по проекта" (Компонент 1 и Компонент 2): Дейността "Информация и комуникация" ще се реализира при спазване на единните стандарти при визуализацията на подкрепата от Европейските фондове. Изпълнение на задължителните изисквания на мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво проект, както и ефективното предоставяна на информация по проекта, съфинансиран от Европейския социален фонд съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г. В изпълнение на дейността и с цел реализиране на всички отговорности в процеса на информация и комуникация от задължителен характер ще: - се отпечата и тиражират 100 бр. листовки и 100 бр. флаери, които ще съдържат информация относно емблемата на ЕС, упоменаване на ЕС, наименование на фонда, общо лого, наименование на проекта, обща стойност на проекта, дейностите по проекта, които ще бъдат разпространени от доброволци, студенти и млади хора с увреждания, както и възрастни и пенсионери. - се изработи 1 бр. банер със съдържание съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.; - ще се отпечат 10бр. плакати (формат А3) за да се информират участниците и обществеността за ролята на ЕС и държавата, и който ще се постави на фасадата пред офиса и на разрешените места в града. съдържанието и визуалната информация ще бъде съобразена с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. - ще се отпечатат в местните ежедневници 3 бр. платени публикации, в т.ч.1бр. при стартиране на проекта, 1бр. след провеждане на публичните събития "бизнес форум" и ""седмица на отворените врати" и 1 бр. при приключване на проекта, съдържащи информация относно целите и постигнатите резултати от проекта при спазване на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г. - ще се изработи проектен интелектуален плод № 1 DVD филм "Активно включване" отразяващ резултатите от проектните дейности за излъчване по медиите, социалните мрежи и който ще се изпрати на всички НПО от 9 европейски държави, с които Асоциация да съхраним жената" поддържа партньорски взаимоотношения . - ще се отпечатат 100 бр. брошури като интелектуален плод №2 "Активно включване", съдържащи задължителната информация съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и постигнатите резултатите и интегралния характер на проекта, с експозета на експерти и есета на асистенти и потребители; - организиране на 1 бр. пресконференция при стартиране на проекта с цел информиране на обществеността, участниците и изпълнителите по проекта за ролята на ЕС и държавата, за целите на проекта, за заложените дейности и начина на тяхното реализиране. - провеждане на 1 бр. заключителна кръгла маса на тема "Активно включване" с фотоекспозиция и заключителна пресконференция за публичен отчет на резултатите от проекта с участието на всички целеви групи, участници, изпълнители, граждани и медии. - публикуване на подходящо място в рамките на два дни от сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ на интернет страницата на "Асоциация да съхраним жената" (www.woman-bg.bg) подробна информация за одобрения за финансиране проект, съдържаща следните данни: емблемата на ЕС, упоменаване на ЕС, наименованието на фонда, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. със съответното наименование на финансиращата програма, подробна информация за одобрения за финансиране проект , наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева., Contracted Amount: 2 190.00 , Reported Amount: 2 190.00
  • Activity: Дейност по Компонент 1 "Анкетно проучване на професионалния профил на работоспособен член на семейството, отдавал грижи за възрастен с увреждания, или в социален риск, с цел мотивиране за връщане на пазара на труда и заетост според личностните и професионални данни на кандидатите".: Целта на тази дейност е 30 участника от ІІІ целева група по Компонент 1 да бъдат обхванати, професионално информирани и консултирани по въпроси как да се представят пред работодател, какво биха могли да работят. Дейността обхваща организация на срещи, интервюта в домашна и извъндомашна среда за изследване на нагласи и очаквания, възможности и перспективи за трудов рестарт и заетост, събиране на информация за всеки нуждаещ се от възстановяване на трудовата му активност и да се подпомогнат лицата в зависимост от тяхната личностна характеристика, професия и възможности да излязат на трудовия пазар. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност по Компонент 1 "Формиране поименно на целева група от работоспособни лица, обгрижвали член на семейството си или възрастен в риск, до старта на проекта".: Тази дейност представлява формиране поименно на целева група от работоспособни лица, обгрижвали член на семейството си или възрастен в риск, до старта на проекта. Тази целевата група ще бъде мотивирана така, че всяко лице от тази група само да пожелае да се регистрира като безработен в Бюрото по труда за да го предпазим от изпадане в бедност и маргинализиране, да се развива, да заработва доходи и социално да се интегрира в общността. Целевата група ще наброява 30 безработни, някои трайно, други за по-кратко изключени от пазара на труда. На всяко лице ще бъде изработен индивидуален план за подкрепа и мотивация. При изготвянето на личен професионален профил ще бъдат включени показатели възраст, образование, квалификация, стаж, последна месторабота, период на икономическа активност, здравословен статус, психологически нагласи и очаквания, готовност за рестарт на пазара на труда, хоби, заложби, таланти и т.н. Заедно с лицето и член от екипа по организация и управление на проекта ще определят сферата, бранша и желаната професия, ще се обсъди и конкретна професиограма и ще се направи реалистична преценка за баланс между желания, потребности и възможности. Разговорът интервю трябва да предразполага към откровения, за да се спечели доверието на лицето от целевата група. Често такива хора са раними, отчаяни, затворени в себе си със своята болка. Те живеят под психологически товар, че имат болен или близък с увреждане или в зависимо състояние. Членът от есипа по управление на проекта трябва да съумее да предразположилицето и заедно в условия на емпатия да изработят индивидуалния план за мотивация, консултиране и улесняване достъпа до обучение или постъпване на работа., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност по Компонент 1 "Организиране на мотивационно - информационни сесии с лицата от III ЦГ за информиране и консултиране, психологическо подпомагане, оказване на съдействие на търсещите работа: "Как да се подготвим и представим пред работодател; как да подготвим СV, как да овладяваме конфликти; бизнескомуникациите – ключ към успеха, умения за работа в екип; мениджмънт на времето". : Дейността включва в себе си организиране на четири сесии с информационен и мотивационен характер през 4-ти и 5-ти проектни месеци с продължителност по 6 часа с ментори: психолог, трудов експерт, експерт по бизнес комуникации. В продължение на 24 часа да се проведат беседи, отворени дискусии, да се решават тестове, конкретни казуси за мотивацията на лицата от целевата група да се регистрират в Бюрото по труда, да потърсят работа, да учат, да работят и да се реализират на пазара на труда. Основната цел на сесиите е да се дадат по широки знания и умения да се мотивират безработните лица да съкратят или прекратят престоя си извън пазара на труда. Да направят своя информиран избор. Целта е те да се интегрират в общността да повишат благосъстоянието си, да излязат от категорията на социално изключени бедни и отчаяни хора и при това работоспособни. , Contracted Amount: 5 970.00 , Reported Amount: 5 970.00
  • Activity: Дейност по Компонент 1 "Организиране на бизнесфорум по социална отговорност с представяне на Проект „Функциониране на иновативен обществен модел на Сребърна социална борса” пред работодатели, предприемачи и мениджъри".: Организирането на бизнесфорума има за цел преодоляване дискриминационните стереотипи,постигане потребност от социална отговорност на бизнеса, на хората с увреждания, на безработните, на хората с ограничени възможности - умствени или физически да спре да се гледа с пренебрежение, а със солидарност и подкрепа., Contracted Amount: 505.00 , Reported Amount: 505.00
  • Activity: Дейност по Компонент 1 "Провеждане на седмица на „Отворените врати” в 30 фирми за запознаване с профила и мениджмънта на всяка фирма, потребност от кадри, възможности за избор на работно място от лицата от целевите групи, обучение, привличане, наемане на работа на хора продължително безработни, начин на труд и заплащане, социална програма и т.н.: Тази дейност в основата си включва приемане от 30 фирми на посещение безработни лица участници в целевите групи, които са заинтересовани да научат, да видят и да се ориентират по-правилно в избора си на работно място. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Изготвяне на инструментариум на Сребърна социална борса (ССБ) и документация на желаещите да предоставят асистентски грижи".: Дейността представлява изготвяне по номенклатура на образците, необходими за документацията на ССБ и цялостния документооборот. Документацията за желаещите да предоставят асистентски грижи вклюва: декларация за доброволно участие, заявление, личен картон, досие, професионална автобиография, индивидуални оценки и планове, мотивационно писмо за работа и психологическа нагласа, социални знания и умения. Провеждане на разговори с медии, които да отразят дейностите и да подкрепят проекта. За спазване принципите на доброволност, прозрачност и информиран избор се дава възможност на лицата да обмислят и писмено регистрират участието си в проекта, На лицата, заисими от асистентски грижи се предоставят заявления и документи за кандидатстване., Contracted Amount: 590.00 , Reported Amount: 590.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Анкетно проучване в семейства, желаещи да ползват почасови социални грижи в дома за зависим член от семейството".: Екипът по организация и управнление на проекта провежда анкети и интервюта сред 40 потребители от II целева група (ЦГ), с цел формиране на ЦГ от хора с увреждания и зависими от грижи. Провеждане на първа работна среща на екипа с лицата от I ЦГ – „социални асистенти”, „лични асистенти” и разпределението им по потребители от II ЦГ. Разпределението е съобразено с местоживеенето на асистент и потребител, спазвайки съображението за отстояние и бърза реакция в кризисни моменти. Изборът е съобразен с психологическите особености, култутирни интереси и т.н., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Анкетно проучване на желаещите да работят като „социални асистенти” и „лични асистенти"".: Дейността се състои в провеждане на анкета със студенти, хора с увреждания, безработни, регистрирани в Дирекция „Бюро по труда“, Областна дирекция „Социално подпомагане“, Дирекция „Социални дейности” към Община Варна; Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ) за възрастни хора с увреждания към други НПО; лица от защитени жилища, млади самотни майки и пенсионери, които желаят да работят на пълен работен ден, като обгрижват двама потребители по 4 часа дневно. Целта е да се подберат 20 желаещи да работят като социални и лични асистенти. Проучване на психологическата нагласа, професионалната подготовка, личностните качества, ценностна ориентация, чувство за отговорност, мотиви за работа на кандидатите. Целта е да се структурира целевата асистентска група възрастово: 3 за социални и лични асистенти до 29г.; 7 от 35-54 г. и 10 - над 55 годишна възраст. Местата за провеждане на анкетите се предвижда да бъдат: подготвения офис на "Сребърната социална борса", офисите на Дирекция „Бюро по труда“, Дирекция „Социално подпомагане”, Дирекция „Социални дейности”, ЦСРИ за възрастни с увреждания в НПО. Формиране на I целева група (ЦГ) и II ЦГ от избраните по критерии „социални асистенти”, лични асистенти”, измежду желаещите да работят хора с увреждания, трайно безработни и самотни майки до 29 г., от 30-54 г. възраст, над 54 г. възраст хора с увреждания., Contracted Amount: 286.75 , Reported Amount: 286.75
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Мотивация, информиране и консултиране" : Дейността се състои в провеждане на първа мотивационна сесия за социални и лични асистенти с ментори: психолог, медицинска сестра, рехабилитатор и социалния мениджър от екипа за организация и управление на проекта.Целта е да се мотивират асистентите за старт в професията, в пълен синхрон с потребностите на потребителя. На тази сесия менторите установяват входящото ниво на асистентите (знания и умения) с цел подготовка за надграждане в следващите сесии. Изготвяне на „групов профил“ на първа целева група (I ЦГ) и „личен профил“ на всеки асистент, като: знания, умения, самоорганизация, мотивация, комуникация, медицински познания и др., Contracted Amount: 90.00 , Reported Amount: 90.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Осъществяване на текущ ремонт в помещението и закупуване на компютърна конфигурация за осъществяване дейностите на ССБ": За осъществяване дейността ССБ на "Асоциация да съхраним жената" е представено по силата на договор за наем в дългосрочен план на офис помещение, състоящо се от 4 работни стаи с обща квадратура 75 кв.м. Това помещение за да функционира нормално, да се осигурят здравословни и безопасни условия на труд на роботещите в .него лица от екипа по организация и управление на проекта, "личните асистенти", "социалните асистенти" и мобилния екип, както и за провеждането на работни срещи, срещи с работодатели и институции, и за нормален достъп на всички заинтересовани лица от различните целевите групи е необходимо да се извърши текущ ремонт на предоставеното помещение. За техническото и информационно обслужване на дейността на ССБ е необходимо и закупуването на 1бр. компютърна конфигурация с прилежаща периферия (мултифункционално устройство: скенер, принтер и факс)., Contracted Amount: 10 685.00 , Reported Amount: 10 685.00
  • Activity: Дейност по Компонент 2 "Предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашни условия от "социален" асистент , "личен" асистент и "мобилен екип" от медицинска сестра и рехабилитатор.: Тази дейност в своята същност представлява предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашни условия от избраните от Дейност 11 по Компонент 2 20 бр. социални и лични асистенти и от новосъздадения мобилен екип, състоящ се от 1бр. медицинска сестра и 1бр. рехабилитатор. , Contracted Amount: 92 032.80 , Reported Amount: 91 517.25

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Elif, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: POZVANETE LTD, Contracted Amount*: 80.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Dinko, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 1 566.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Association has no impossible things", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 320.00
  • Contractor: Marinka, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Victoria, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 57.35 , Reported Amount**: 57.35
  • Contractor: Vesela, Contracted Amount*: 510.00 , Reported Amount**: 510.00
  • Contractor: KOPI KOMPLEKS Ltd, Contracted Amount*: 2 983.45 , Reported Amount**: 2 983.45
  • Contractor: Rumyanka, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dilyan, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 5 064.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evgenia, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Asen, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Raiko, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stoyko, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bistra, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INTECS BULGARIA, Contracted Amount*: 1 299.00 , Reported Amount**: 1 320.00
  • Contractor: Violina, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: "RIA SPECTRA" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 120.00
  • Contractor: SEACOMM VARNA Ltd., Contracted Amount*: 8 015.00 , Reported Amount**: 8 015.00
  • Contractor: Emilia, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 57.35 , Reported Amount**: 57.35
  • Contractor: ANTIA PRES - ANTONIYA YANKOVA, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Ivelin, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadia, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LIBRA GRUP, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: EXPRESS GARANTION LTD, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Veselina, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evgenia, Contracted Amount*: 57.35 , Reported Amount**: 57.35
  • Contractor: Xenia, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kostadinka, Contracted Amount*: 57.35 , Reported Amount**: 57.35
  • Contractor: Julia, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Mihail, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lida, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SCHETOVODNA PRACTICA ACTIV, Contracted Amount*: 1 566.00 , Reported Amount**: 1 566.00
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 1 566.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 1 554.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nelly, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kapka, Contracted Amount*: 2 430.00 , Reported Amount**: 2 430.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 296.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Jenia, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 2 700.00 , Reported Amount**: 2 700.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Atanas, Contracted Amount*: 592.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GABROVSKI Ltd., Contracted Amount*: 1 350.00 , Reported Amount**: 1 350.00
  • Contractor: Yanka, Contracted Amount*: 57.35 , Reported Amount**: 57.35
  • Contractor: Gospodina, Contracted Amount*: 30.00 , Reported Amount**: 30.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници на възраст над 29 г., започнали работа, вкл. като самонаети, при напускане на операцията., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 15.00
Indicator 2 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 60.00
Indicator 3 Inactive or unemployed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 56.00
Indicator 4 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 51.00
Indicator 5 Participants with disabilities above 18 years of age who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 11.00
Indicator 6 Inactive and unemployed participants who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, after provision a child care service, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 123 360.00 BGN
Grant 123 360.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 122 844.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи., Estimated Amount: 590.00
  • Differentiated position 1: 1 Материали и консумативи – сума 200лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: 2 Класьори – сума 60 бр.х3,00лв./бр=180,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: 3 Електронни калкулатори сума 5бр.х10,00лв./бр.= 50,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: 4 Флаш памети- сума 5бр.х12,00лв./бр.=60,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: 5 PVC кутии сума 20бр.х5,00лв./бр.=100,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на Канцеларски материали и консумативи., Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Канцеларски материали и консумативи. Сума в размер на 150 лева / сесия или общо за 4-те сесии = 4х 150 = 600,00 лева
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Персонални папки. Сума - 4 сесии х 30 бр. х 5,00 лев = 600,00 лева;
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на Материали и консумативи., Estimated Amount: 140.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Материали и консумативи.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на папки и химикали. , Estimated Amount: 45.00
  • Differentiated position 1: Доставка на папки и химикали.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на Преносим компютър - 1 бр. с прилежаща периферия(мултифункционално устройство- скенер, принтер и факс), Estimated Amount: 1 320.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Преносим компютър - 1 бр. с прилежаща периферия(мултифункционално устройство- скенер, принтер и факс)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на наемодател наем МПС., Estimated Amount: 2 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на наемодател наем МПС.
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 2 700.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработка на DVD филм „Активно включване"., Estimated Amount: 320.00
  • Differentiated position 1: Изработка на DVD филм „Активно включване".
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Организиране на кръгла маса с фотоекспозиция и заключителна пресконференция., Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Организиране на кръгла маса с фотоекспозиция и заключителна пресконференция.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Организиране на 1 бр. пресконференция при стартиране на проекта. , Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Организиране на 1 бр. пресконференция при стартиране на проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Осигуряване на технически обезпечена зала за 4 дни за 9 часа., Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на технически обезпечена зала за 4 дни за 9 часа.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Осигуряване на технически обезпечена зала за бизнесфорум, Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на технически обезпечена зала за бизнесфорум
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 12 Subject to due process: Отпечатване и тиражиране на 100бр. листовки, 100бр. флаери, изработване 1 бр. банер и отпечатване на 10бр. плакати (формат А3). , Estimated Amount: 310.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и тиражиране на 100бр. листовки.Сума 100бр.х1,00лв./бр.=100,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Отпечатване и тиражиране на 100бр. флаери. Сума 100бр.х1,00лв./бр.=100,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Изработване 1 бр. банер. Сума 1бр.х60,00лв./бр.=60,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Отпечатване на 10бр. плакати (формат А3). Сума 10бр.х5,00лв./бр.=50,00лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Отпечатване на 100бр. брошури., Estimated Amount: 620.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване на 100бр. брошури
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 14 Subject to due process: Отпечатване на 3 броя платени публикации, Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване на 3 броя платени публикации
    Contractor: POZVANETE LTD
    Contract total funded value: 80.00
Procedure 15 Subject to due process: Отпечатване на покани., Estimated Amount: 125.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване на покани.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 16 Subject to due process: Отпечатване на сертификати за участие., Estimated Amount: 90.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване на сертификати за участие.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: Полагане на теракот, ламинат и боядисване., Estimated Amount: 4 540.00
  • Differentiated position 1: Полагането на теракот, ламинат и боядисване.
    Contractor: SEACOMM VARNA Ltd.
    Contract total funded value: 4 540.00
Procedure 18 Subject to due process: Ремонт на ВиК инсталация, Estimated Amount: 1 530.00
  • Differentiated position 1: Ремонт на ВиК инсталация
    Contractor: SEACOMM VARNA Ltd.
    Contract total funded value: 1 530.00
Procedure 19 Subject to due process: Ремонт на дървена дограма, в т.ч. доставка и монтаж на брави, дръжки, шкурене, боядисванена врати, прозорци, первази и др, Estimated Amount: 1 945.00
  • Differentiated position 1: Ремонт на дървена дограма, в т.ч. доставка и монтаж на брави, дръжки, шкурене, боядисванена врати, прозорци, первази и др.
    Contractor: SEACOMM VARNA Ltd.
    Contract total funded value: 1 945.00
Procedure 20 Subject to due process: Ремонт на електрическа инсталация, Estimated Amount: 1 350.00
  • Differentiated position 1: Ремонт на електрическа инсталация
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN