Identification

UMIS Number BG05M2OP001-4.001-0009-C07
Project Name Strengthening of the MA’s and beneficiaries administrative capacity and ensuring proper functioning of the MA and MC (logistic support, maintenance of facilities etc.)
Beneficiary 177224179 Executive Agency ”Programme Education”
Funding ESF ==> Science and Education for Smart Growth
Date of the Contract/Order 21.01.2019
Start Date 21.01.2019
End Date 26.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение има за цел да обезпечи дейностите по управление и изпълнение на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 (ОП НОИР) в следните основни насоки:
- укрепване и повишаване на административния капацитет и професионални компетенции на служителите на ИА ПО, отговорни за организацията, управлението и изпълнението на ОП НОИР;
- въвеждане на адекватни и ефективни системи при управлението и изпълнението на ОП НОИР, чрез използване на външна експертна помощ;
- укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите на ОП ОНОИР;
 - осигуряване на необходимата съвременна материално-техническа база и логистична подкрепа за ефективно изпълнение на функциите и задачите по управление и изпълнение на ОП НОИР от ИА ПО, както и повишаване на ефективността и ефикасността на процеса по управление на програмата.
- обезпечаване работата на Комитета за наблюдение (КН) на ОП НОИР, като се създадат подходящи условия за неговото функциониране, съгласно нормативните изисквания, както и логистика на дейностите, извършвани от подкомитетите и работните групи към него.
Activities
  • Activity: Обезпечаване на дейности по управление и изпълнение на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Външна експертна помощ, вкл. чрез сключване на граждански договори (където е приложимо) - преводачески, юридически, технически услуги и др., включително външни оценители за процедурите за подбор. Целта на конкретната поддейност е чрез оказване на консултантска и експертна помощ да се осигури навременното и качествено изпълнение на функциите на УО. Предвидени са разходи за осъществяване на специфични услуги, за осигуряване на външна експертна помощ, но не и ограничени до: - преводачески услуги: целта на предвидената дейност е извършване на писмени и устни преводи на и от всички езици на Европейския съюз и други езици в следните сфери: дейности, свързани с ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОП НОИР; дейности в областта на образованието, обучението и интеграцията, необходими на ИА ПО в качеството й на УО; нормативни документи – вътрешни и международни; всяка друга дейност, свързана с изпълнението на ОП НОИР. - юридически услуги: Целта на предвидената поддейност е ангажирането при необходимост на експерти на граждански договор, които да оказват текуща помощ при оформяне на документи и прилагане на действащата нормативна уредба; консултанти - юридически или физически лица по договор за външна услуга, които да оказват специализирана помощ при работа с нормативни документи на ЕС, тълкуване и прилагане на специфични правила /напр. правилата за държавните помощи, превенция на нередностите и др./, предоставят становища по конкретни случаи, тълкувания на казуси, оформяне на договори и други документи с юридическа сила. - външна експертна и консултантска помощ, свързана с прилагането на ЗОП, финансовия контрол и отчитане, борбата с измамите и прилагането на антикорупционни мерки и други услуги, свързани с ефективното управление на ОП НОИР; - външна експертна помощ за извършване на оценка на предложения по обявените процедури за подбор по ОП НОИР. 2. Командировки, свързани с проверка на място на бенефициентите, както и работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. - целта на тази поддейност е да се създадат условия и осигурят финансови средства за осъществяване на наблюдение, контрол, системно събиране на информация и отчетност по напредъка и изпълнението на проектите. Тази поддейност предполага извършване на планирани и извънредни командировки от служителите в агенцията. Своевременното и добро планиране на тази поддейност, както и финансовото й обезпечаване ще допринесе за обективна оценка по напредъка на реализираните дейности, както и оценка на съответствието между планирани и осъществени дейности, оценка на съответствието между реализирани дейности и постигнати цели, изпълнение на заложените проектни индикатори, гарантиране на спазването на правилата за публичност и прозрачност. В посочената поддейност са предвидени и средства за участие на експерти, специалисти и ръководни служители в тематични групи, работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. в страната и в чужбина. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Contracted Amount: 363 296.36 , Reported Amount: 356 024.13
  • Activity: Укрепване и повишаване на административния капацитет на Управляващия орган и бенефициентите на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1.Дейности свързани с постоянното укрепване и повишаване на адм. капацитет и проф. умения и компетенции на служителите в ИАПО. Анализът на данните за осигуреното през 2018 г. обучение на персонала показва, че 71 служителя на ИАПО са преминали през различни форми на обучение, като то е съобразено със спецификата на служебната ангажираност и нивото на отговорности на съответните служители. В преобладаващата си част обученията са насочени към въпроси, които са в пряка връзка с конкретната работа, което води до директно прилагане на елементи от тях в практиката. Статистиката по дирекции сочи сравнително балансирано разпределение на обученията, като с най-голям процент покритие на служителите е ГДВ (89%), а най-малък - Д ФПСП(58%). Може да бъде направено заключението, че във всяка дирекция над половината от служителите са участвали в обучения в зависимост от спецификата на работата. Сравнително малка част от служителите на ОПНОИР(24 души) не са посетили структурирано обучение през миналата година. 1.1.Обучения на служителите в страната: Предвиждат се различни по вид и форма обучения, свързани с управлението и изпълнението на всеки един етап от проектния цикъл; обучения, свързани с усвояването и прилагането на специфичната терминология на ЕС и Структурните фондове; специализирани обучения по чужди езици; дистанционни обучения и/или; обучения на работното място, свързани с работа с утвърдените в национален мащаб системи за регистрация и управление на проекти, както и със системи за счетоводство, финансов контрол и разплащания; работа с деловодни системи, системи за архивиране и системи за обработка на бази данни и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат над 80 обучения, като на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията се очаква средно 80 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в страната. 1.2.Обучения на служителите в чужбина от международни обучителни институции, обмяна на опит и добри практики в страни–членки на ЕС (тематични модули, свързани както със спецификата в работата на отделите в дирекцията, така и с конкретни актуални проблеми в работата по управление на ЕСФ и ЕФРР), участие в работни срещи, работни посещения, семинари, стажове, конференции с цел запознаване с добри практики в усвояването на средствата по ЕСФ и ЕФРР и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат общо 50 обучения, като в най-добрия случай, на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията, следва средно 40 служители на год. база да участват в поне едно обучение в чужбина. 1.3.Семинари, работни срещи, обмен на добри практики, работни групи, заседания и други с представители на експерти от други УО, с представители на национални и европейски контролни органи и одитиращи институции, с цел обмен на добри практики. 2.Дейности, свързани с укрепване и повишаване на адм. капацитет на бенефициентите: семинари, работни срещи, работни групи, заседания и други с представители на бенефициентите с цел обмен на добри практики и/или разрешаване на практически казуси, подобряване изпълнението на проектите, както и учебни визити в други страни с цел запознаване с техния опит в изпълнението на финансираните по ОПНОИР дейности и организиране и финансиране на участие в специфични обучения, свързани с изпълнението, отчитането и устойчивостта на проектите по ОПНОИР. В рамките на дейността се предвижда вкл. организиране на съвместни мероприятия с други институции /ЕК,ф.и.,ИАОСЕС и др./, включ. покана на гост–лектори от институции или организации на ЕС по предварително избрани и съгласувани теми. УО планира да привлече външна помощ за укрепване на своя админ. капацитет и този на бенефициентите чрез използване на различни инструменти и програми на ниво ЕС. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Contracted Amount: 1 896 270.39 , Reported Amount: 1 372 402.63
  • Activity: Обезпечаване на дейностите на Комитета за наблюдение на ОП НОИР, подкомитети и работни групи към него: Задължението за провеждане на Комитети за наблюдение е нормативно регламентирано, като в съответствие с разпоредбите на чл.16, ал.1 от ПМС № 79/10 април 2014г., заседания на Комитета за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината. За ОП НОИР се планира провеждане на две заседания на КН годишно, с което се гарантира обезпечаване изпълнението на възложените му, съгласно чл. 11 от ПМС № 79/10 април 2014 г. функции. В съответствие с разпоредбите на ПМС №79/2014г., КН може да създава при необходимост постоянни и временни подкомитети по специфични и текущи въпроси. За изпълнение на горните задачи е предвидено провеждане на заседания на подкомитети най-малко 2 пъти годишно (за всеки подкомитет). Предвид функциите на подкомитета/и за разглеждане на документи преди внасянето им в КН (на заседание на КН или писмена процедура) и на насоки за кандидатстване и др. документи, които се разработват в следствие на одобрени документи от КН, ще бъдат определени конкретния вид и брой подкомитети. Въз основа на направените предварителните прогнози е обезпечено финансиране на общо 8 броя заседания на подкомитети годишно. Във връзка със специфичните задачи и нужди, с цел обезпечаване работата на КН и подкомитетите, е предвидено създаване на работни групи, които ще имат спомагателен характер по отношение на функциите на горните. Заседания на работни групи ще се провеждат в зависимост от функциите, които са им възложени за изпълнение и определените конкретни задачи. Във връзка с изпълнение на функциите по координация, административна и организационно-техническата работа, свързани с дейността на всеки Комитет за наблюдение на програма, чиито секретариат е дирекция „Програмиране, наблюдение и оценка“ на ИА ПО, е необходимо осигуряване на материали за работа на КН, подкомитетите и работните групи. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Contracted Amount: 209 566.46 , Reported Amount: 143 196.06
  • Activity: Подобряване и текуща поддръжка на материално-техническата база на структурите за управление на ОП НОИР: Дейността включва следните основни под-дейности 4.1.Закупуване на нова техника и оборудване за нуждите на служителите на ИАПО.Освен това, ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол. Горното обосновава необходимостта от разчет на средства за техническо обезпечаване работата на ИАПО,за което се предвижда: 4.1.1.Доставки на техника-компютри,монитори,лаптопи,таблети,мултифункционални устройства,принтери–конкретния брой на предвидената за доставка техника ще бъде финализиран при подготовка на документацията за обществена поръчка. 4.2.Доставка/наем,ремонт на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО-на база на извършен анализ на заеманите от ИАПО помещения или ще се пристъпи към наемане на нови офиси, или към ремонтиране и освежаване на настоящите,включително при идентифицирана необходимост ще бъде доставено и офис обзавеждане с оглед осигуряване на необходимите условия за работа на служителите. 4.3.Доставка на автомобили и разходи за поддръжка-4 бр.–във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, регионалните служители на ИАПО извършват месечно 100 командировки в страната.Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото изпълнение на задълженията им.В тази връзка е предвидено закупуване на 4 автомобила за регионалните офиси. 4.4.Доставка на канцеларски материали, тонер и хартия и други офис консумативи, както и закупуване на помощни печатни и други материали-при осъществяване на функциите на ИАПО, в качеството ѝ на УО на ОПНОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали, помощни печатни и други материалии др. 4.5.Режийни разноски и разходи за наем на регионалните офиси, които се помещават в сгради държавна, общинска или частна с-т.Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за наем,вода,ток и др.,необходими за изпълнение на функциите по управл. на ОПНОИР. 4.7. Закупуване на телефонни апарати за служители на ИАПО с ръководни и представителни функции–с оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени ср-ва за закупуване на телефонни апарати, както и режийни разходи за служебни карти на служителите. 4.8.Софтуерни продукти за управление на счетоводството, човешките ресурси и др. 4.9.Поддръжка на уеб сайт на ИАПО има разработен и функциониращ уеб сайт http://opnoir.bg/,като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране на неговото надграждане и поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на УО за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент1303/2013 на ЕП и на Съвета от17.12.2013г. 4.10.Пощенски и куриерски и услуги–при осъществяване на функциите на ИАПО, произтичащи от Устройствения правилник, както и тези в качеството и на УО на ОПНОИР, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Contracted Amount: 1 631 619.27 , Reported Amount: 1 246 265.68

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Sikon Group Consult Ltd. , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 274.00
  • Contractor: Office-21 SpLtd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 78.00
  • Contractor: VEREYA TOUR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 936.98
  • Contractor: VUZF University, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 704.00
  • Contractor: Stanika Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 444.00
  • Contractor: ALSAS SpLtd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 456.00
  • Contractor: SIBI Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 085.89
  • Contractor: EVENTIVO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 144.00
  • Contractor: Vasko-Petko Davidov, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: EMS Bulpost, Contracted Amount*: 40 800.00 , Reported Amount**: 19 844.43
  • Contractor: II ZDRAVE LTD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 720.00
  • Contractor: Profesionalna gimnazia po zemedelie "Hristo Botev", Contracted Amount*: 286.00 , Reported Amount**: 546.00
  • Contractor: Kanisco Technology , Contracted Amount*: 1 966.80 , Reported Amount**: 1 966.80
  • Contractor: Dobi Consult Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: TECHNOTEST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.00
  • Contractor: Cooperation Panda, Contracted Amount*: 23 652.00 , Reported Amount**: 23 652.00
  • Contractor: Adasoft ltd., Contracted Amount*: 1 530.00 , Reported Amount**: 1 860.48
  • Contractor: DOBI PRES, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 568.80
  • Contractor: Consortium Bulgaria Air i Posoka, Contracted Amount*: 240 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD, Contracted Amount*: 148 200.00 , Reported Amount**: 150 059.23
  • Contractor: Institute of Public Administration 2018, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 79 135.00
  • Contractor: SMART DIGITAL SOLUTION, Contracted Amount*: 23 161.56 , Reported Amount**: 23 161.56
  • Contractor: MSOFT, Contracted Amount*: 3 822.00 , Reported Amount**: 4 440.00
  • Contractor: Lexxion Verlagsgesellschaft mbH, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 44 476.70
  • Contractor: ECOVIS TRAINING AND EVENTS BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 829.00
  • Contractor: ET EM-Emil Mitev, Contracted Amount*: 41 805.16 , Reported Amount**: 43 834.02
  • Contractor: Temida - tsenata na istinata LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 576.00
  • Contractor: ALPHA QUALITY BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: INSTITUTE FOR POSTGRADUATE QUALIFICATION AT UNWE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 324.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 906.00
  • Contractor: BTK EAD, Contracted Amount*: 216 407.16 , Reported Amount**: 99 143.24
  • Contractor: EVROINFO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 921.00
  • Contractor: Sofclima BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: “II ADMIN” LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 490.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 10 710.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: II Treyding ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 930.00
  • Contractor: INTERITELEKT EF Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: MATEEVI OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 530.00
  • Contractor: INTERINTELECT SKY Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: Radoslav, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: Datapro Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 448.00
  • Contractor: Radimex SpLtd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11.01
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 182.40
  • Contractor: II DIRECT , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 290.00
  • Contractor: BS service, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 388.59
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 322.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zhak, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 414.40
  • Contractor: OMV BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 291.00
  • Contractor: Sky Travel ltd, Contracted Amount*: 756 000.00 , Reported Amount**: 123 951.70
  • Contractor: STOLICHNA OBCHTINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 783.67
  • Contractor: Dodjiteq Ltd, Contracted Amount*: 170 391.60 , Reported Amount**: 187 056.60
  • Contractor: Sofia computers EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 214.45
  • Contractor: EURATEC AUTO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 106.90
  • Contractor: AVTOPUNKT L-M, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: DZZD "BALGARIYA ER - POSOKA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 490.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ecoenergy Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 192.00
  • Contractor: Apis seminari i teambuilding, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.00
  • Contractor: Office Express , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 613.17
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24 358.99
  • Contractor: AUTO ELIT KOMERS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 209.00
  • Contractor: Academy BulMar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 750.00
  • Contractor: PRIMEX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 710.72
  • Contractor: European Institute of Public Administration, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 801.23
  • Contractor: LEGA PRO , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 69.00
  • Contractor: SOT - Security alarm system SpLtd., Contracted Amount*: 7 093.04 , Reported Amount**: 7 906.69
  • Contractor: Sens hotel, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 524.00
  • Contractor: CONSORTIUM "TEH CONSULT", Contracted Amount*: 139 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Regional Management of Education - Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 600.98
  • Contractor: SASHO ALEKSANDROV-SATEL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 505.00
  • Contractor: Nikolina, Contracted Amount*: 10 710.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: La Fit Trans Ltd., Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 16 935.74
  • Contractor: Strahil, Contracted Amount*: 1 900.00 , Reported Amount**: 1 991.76
  • Contractor: DIANA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 010.80
  • Contractor: Ministry of education and science, Training center, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 850.00
  • Contractor: HERMES EDUCATIONAL BUSINESS CENTRE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 636.00
  • Contractor: "Company for International Congresses" EOOD, Contracted Amount*: 614 000.00 , Reported Amount**: 458 182.56
  • Contractor: PRIME DISTRIBUTION EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 281.72
  • Contractor: Arte.Doc. Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 007.94
  • Contractor: ASI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 401.24
  • Contractor: Doverie Brico AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 125.70
  • Contractor: Interintellect Sun Ltd. , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 765.00
  • Contractor: "VESS.KO" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 464.84
  • Contractor: II EXPERT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 460.00
  • Contractor: BUSINESS EDUCATION CLUB, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 546.00
  • Contractor: CUCUDA GROUP Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 53.31
  • Contractor: AES, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: AUTO KONSULT-2016 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 969.74
  • Contractor: FLAT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 388.52
  • Contractor: Zoom Video Communications Inc., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 816.07
  • Contractor: "PRESTIG BISINESS 93" Ltd., Contracted Amount*: 8 093.91 , Reported Amount**: 7 954.80
  • Contractor: LEXIM OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 336.00
  • Contractor: Lukoil Bulgaria SpLtd. , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 31 354.08
  • Contractor: "TEZA" Ltd., Contracted Amount*: 50 400.00 , Reported Amount**: 6 196.80
  • Contractor: INTERITELEKT MIR Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: Clima Technic SpLtd., Contracted Amount*: 3 246.00 , Reported Amount**: 3 318.00
  • Contractor: Sofia Hotel Balkan AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 448.84
  • Contractor: ORENDA-MIROSLAVA VELKOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 053.00
  • Contractor: Assessment Center in pre-school and school education, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275 713.54
  • Contractor: I CARE Ltd, Contracted Amount*: 52 766.28 , Reported Amount**: 50 178.67
  • Contractor: Bulsystems-BG , Contracted Amount*: 71 424.00 , Reported Amount**: 69 849.60
  • Contractor: Vimax Klima OOD, Contracted Amount*: 19 209.00 , Reported Amount**: 18 979.00
  • Contractor: dWare, Contracted Amount*: 41 376.00 , Reported Amount**: 33 264.00
  • Contractor: COPYLINK PLEVEN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: Furture Standarts Ltd, Contracted Amount*: 26 607.60 , Reported Amount**: 25 905.60
  • Contractor: Global System Solution Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: SMM 97, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 84.00
  • Contractor: Master Events Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 388.80
  • Contractor: "EXPERT EVENTS" LLC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 266.00
  • Contractor: TSENTAR PO EVROPEISKO OBUCHENIE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 19 074.00
  • Contractor: Information Services AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 039.40
  • Contractor: ROEL-98, Contracted Amount*: 24 005.81 , Reported Amount**: 17 974.63
  • Contractor: Enorma BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 486.84
  • Contractor: District administration of Lovetch, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 905.01
  • Contractor: Kontrax, Contracted Amount*: 165 524.63 , Reported Amount**: 165 524.63
  • Contractor: Firetech Engineering Ltd., Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TBM CONSULTING, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20 466.48
  • Contractor: "Hristo Botev" Vocational High School of Interior Architecture and Woodworking, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 436.16
  • Contractor: TEKO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: Lyubka, Contracted Amount*: 4 590.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Valeri, Contracted Amount*: 27 060.00 , Reported Amount**: 27 060.00
  • Contractor: Nevena, Contracted Amount*: 7 067.22 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BORIVAN LTD, Contracted Amount*: 33 003.12 , Reported Amount**: 32 098.90
  • Contractor: Kovelit Ltd., Contracted Amount*: 22 600.61 , Reported Amount**: 20 914.56
  • Contractor: Pladi Computers Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Sky Company Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 821.14
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 MA staff members trained, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 96.00 , Reached amount: 843.00
Indicator 2 Beneficiaries (organisations which have signed contracts for provision of grants) trained, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 277.00
Indicator 3 Share of the costs verified by the MA versus the costs reported by beneficiaries, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 89.00 , Reached amount: 1 788.18

Financial Information

Total Project cost 3 098 528.63 BGN
Grant 3 098 528.63 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 3 098 528.63 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 9.40 0.00 9.40 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на компютърна, периферна и офис техника за ИА ОПНОИР по обособена позиция № 1 - "Доставка на компютърна, периферна и офис техника"., Estimated Amount: 141 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 1 - "Доставка на компютърна, периферна и офис техника".
    Contractor: Dodjiteq Ltd
    Contract total funded value: 164 026.80
  • Differentiated position 2: обособена позиция № 2 "Доставка на мултифункционални устройства"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: обособена позиция № 3 "Доставка на мултимедийна и офис техника"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: "Осигуряване на устен и писмен превод от български език на английски език и от английски език на български език за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование ", Estimated Amount: 42 000.00
  • Differentiated position 1: "Осигуряване на устен и писмен превод от български език на английски език и от английски език на български език за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование "
    Contractor: "TEZA" Ltd.
    Contract total funded value: 50 400.00
Procedure 3 Subject to due process: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции: Oбособена позиция № 1 "Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" Oбособена позиция № 2 "Периодична доставка на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование", Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции, по обособена позиция № 1 "Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование"
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 7 733.21
  • Differentiated position 2: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции, по обособена позиция № 2 "Периодична доставка на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование"
    Contractor: "PRESTIG BISINESS 93" Ltd.
    Contract total funded value: 8 093.91
Procedure 4 Subject to due process: "Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия от Изпълнителна агенция "Програма за образование "., Estimated Amount: 511 667.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия от Изпълнителна агенция "Програма за образование "
    Contractor: "Company for International Congresses" EOOD
    Contract total funded value: 614 000.00
Procedure 5 Subject to due process: “Oсигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на ИА ОПНОИР в страната и в чужбина”, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: “Oсигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на ИА ОПНОИР в страната и в чужбина”
    Contractor: Consortium Bulgaria Air i Posoka
    Contract total funded value: 240 000.00
Procedure 6 Subject to due process: „ГОДИШНА АБОНАМЕНТНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ТИП „BRONZE“ ЗА „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ HeRACleS ЗА НУЖДИТЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „ГОДИШНА АБОНАМЕНТНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ТИП „BRONZE“ ЗА „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ HeRACleS ЗА НУЖДИТЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“
    Contractor: Bulsystems-BG
    Contract total funded value: 18 892.80
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на техника за Изапълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, със 7 (седем) обособени позиции“, Estimated Amount: 202 965.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на мултифункционални и сканиращи устройства“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 62 518.55
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 6 „Доставка на фотоапарати“
    Contractor: Dodjiteq Ltd
    Contract total funded value: 6 364.80
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на техника за Изпълнителна агенция „Програма за образование“, с 5 (пет) обособени позиции“, Estimated Amount: 181 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърна техника“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 103 006.08
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 - „Доставка на периферна техника“
    Contractor: SMART DIGITAL SOLUTION
    Contract total funded value: 12 182.28
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 5 – „Доставка на мобилни телефони“
    Contractor: SMART DIGITAL SOLUTION
    Contract total funded value: 10 979.28
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка чрез закупуване на нови неупотребявани моторни превозни средства /МПС/ за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, с 2 (две) обособени позиции., Estimated Amount: 166 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на леки автомобили 4+1 места – 3 броя “
    Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD
    Contract total funded value: 90 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на лек автомобил 8+1 места или 7+1 места – 1 брой“ .
    Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD
    Contract total funded value: 58 200.00
Procedure 10 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма Наука и образование за интелигентен растеж“ с 2 (две) обособени позиции, Estimated Amount: 44 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ИА ОПНОИР“
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 12 020.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Периодична доставка на хартия за нуждите на ИА ОПНОИР“.
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 4 252.20
Procedure 11 Subject to due process: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
    Contractor: BORIVAN LTD
    Contract total funded value: 33 003.12
Procedure 12 Subject to due process: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Програма за образование“ , Estimated Amount: 47 000.00
  • Differentiated position 1: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Програма за образование“
    Contractor: I CARE Ltd
    Contract total funded value: 52 766.28
Procedure 13 Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Програма за образование”, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Програма за образование”
    Contractor: BTK EAD
    Contract total funded value: 120 000.00
Procedure 14 Subject to due process: „Предоставяне на преводачески услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на преводачески услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
    Contractor: La Fit Trans Ltd.
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Обновяване, надграждане и поддръжка на интернет страницата на ИА ОПНОИР., Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Обновяване, надграждане и поддръжка на интернет страницата на ИА ОПНОИР.
    Contractor: Furture Standarts Ltd
    Contract total funded value: 11 271.60
Procedure 16 Subject to due process: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерството на образованието и науката“ (рамково споразумение ЦОП) , Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерството на образованието и науката“ (рамково споразумение ЦОП)
    Contractor: DZZD "BALGARIYA ER - POSOKA"
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 17 Subject to due process: Предоставяне на далек. услуги чрез общ. далек. подвижна кл. мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с нац. покритие от лиц. оп-р и извършване на спец. д-вки и у-ги, свързани с тази д-т, за нуждите на ИА ОПНОИР, Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далек. услуги чрез общ. далек. подвижна кл. мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с нац. покритие от лиц. оп-р и извършване на спец. д-вки и у-ги, свързани с тази д-т, за нуждите на ИА ОПНОИР
    Contractor: BTK EAD
    Contract total funded value: 96 000.00
Procedure 18 Subject to due process: Предоставяне на техническа експертиза за УО на ОПНОИР 2014-2020 г. при наблюдението на изпълнението на договорите по Приоритетна ос 1 "Научни изследвания и технологично развитие" на ОПНОИР., Estimated Amount: 116 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на техническа експертиза
    Contractor: CONSORTIUM "TEH CONSULT"
    Contract total funded value: 139 200.00
Procedure 19 Subject to due process: Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и меропроятия по ОП НОИР 2014-2020., Estimated Amount: 630 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и меропроятия по ОП НОИР 2014-2020.
    Contractor: Sky Travel ltd
    Contract total funded value: 756 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN