Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.013-0006-C01
Project Name "Implementation of Energy Efficiency Measures in Multifamily Residential Buildings in Pazardjik - Phase II"
Beneficiary 000351736 Pazardzhik Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 12.03.2020
Start Date 12.03.2020
End Date 21.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност и достигане на най-малко клас на енергопотребление „С“ на жилищните сгради, обекти на интервенция, подобряване на достъпа на хора с увреждания до сградите, конструктивно възстановяване и усилване, където е предписано, с което да се осигурят по-добри условия на живот в МЖС, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. 
Целеви групи на проектното предложение са обитателите на СО в жилищни сгради, отговарящи на критериите за допустимост за проекти за енергийна ефективност на МЖС по ОПРР; собствениците на стопански обекти и лицата, посещаващи жилищата и стопанските обекти; лицата с намалена подвижност, в т.ч. лицата с увреждания, чийто достъп до сградите ще се подобри и жителите на гр.Пазарджик.
В Инвестиционната програма за изпълнение на ИПГВР на гр. Пазарджик са включени проекти за прилагане на мерки за енeргийна ефективност (ЕЕ) върху многофамилни жилищни сгради (МЖС). 
С реализирането на конкретния проект ще се приложат мерки за ЕЕ по отношение на 21 МЖС, разположени в строителните граници на Пазарджик, отговарящи на критериите за допустимост по процедурата.
Предвидените за  реализация основни дейности са: организация и управление, мерки за информиране и публичност, инженеринг (проектиране, извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор), оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор, въвеждане на обектите в експлоатация и извършване на одит.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
-по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване разходите за енергия;
-подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите; 
-осигуряване на адекватна с критериите за устойчиво развитие, достъпна жизнена среда.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Организация, управление и мониторинг на проекта : Дейностите по организация, управление и мониторинг на проекта ще се изпълняват от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността на екипа е отчетен обхватът на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор на проект, координатор СМР, юрист, финансист и сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“, които разполагат с квалификация и опит, необходими за реализацията на планираните по проекта дейности. Дейността предвижда планиране, организиране, координиране, контрол и отчитане на изпълнението на отделните проектни дейности, като обхваща: • Провеждане на срещи на екипа за разпределяне на задачи и отговорности и отчитане на напредъка по изпълнението на дейностите; • Подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители съгласно ЗОП - разработване на тръжна документация от членовете на екипа, съобразно техните компентности, и участие в комисии за провеждане на процедурите за избор на изпълнители; • Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта; • Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта; • Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и набелязване на превантивни и коригиращи действия; • Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители; • Осъществяване на взаимодействие с представители на Сдруженията на собствениците за осигуряване на необходимите условия за изпълнение на проектните дейности; • Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на информация и комуникация по проекта, които не се възлагат на външен изпълнител; • Поддържане на контакти с УО на ОПРР и отчитане изпълнението на проекта; • Поддържане на архив и досие на проекта. Общата сума за възнаграждения (брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осигурителни вноски) в размер на 55745,74 лв. се формира като сума от стойностите на възнагражденията на всеки член от екипа на проекта, като се прилага следната формула: часова ставка * брой часове месечна заетост * брой месеци + осигуровки: Ръководител на проект - 19597,60 лв. 8,50 лв. (часова ставка)*80 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 14960 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =19597,60 лв. Координатор на проекта -20093,30 лв. 5,81 лв. (часова ставка)*120 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 15338,4 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =20093,30 лв. Координатор СМР - 3062,26 лв. 4,87лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2337,60 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =3062,26 лв. Юрист - 3263,47 лв. 5,19 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2491,20 лв. (без осигуровки) +31 % (осигуровки за сметка на работодател) =3263,47 лв. Финансист - 5948,45 лв. 5,16 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 4540,80 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =5948,45 лв. Сътрудник "Комуникация със сдружения на собствениците" - 3780,66 лв. 4,81 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*15(месеци) = 2886 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работник и работодател) =3780,66 лв. , Contracted Amount: 55 745.74 , Reported Amount: 53 701.24
  • Activity: Дейност 2. Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи на обектите и осъществяване на авторски надзор : В рамките на дейността, избраният Изпълнител: 1. Ще изготви технически ИП за прилагане на ЕСМ на съответната МЖС, съгл. техническата спецификация за всяка сграда,сертификати и доклади от обследване за ЕЕ, техн.паспорт и арх.заснемане. В ИП ще се включат: - всички ЕСМ-задълж. за сградата в обследването за ЕЕ,осигуряващи най-малко клас на енергопотребление "С", вкл.съпътстващи СМР,свързани с възстановяване на първоначалното състояние,нарушено в резултат на обновяването; - мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г.; - мерки по конструктивното възстановяване/усилване-задължителни в техн. обследване (ТО) на сградата. В ИП ще се включват само задължителните дейности, предписани в ТО на сградата, свързани с констр. възстановяване/усилване, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия под 60% за съответните МЖС на ул. "Сан Стефано" № 18, вх. А и вх. Б;МЖС на ул. "Н.Вапцаров" № 12;МЖС на ул. "Н.Вапцаров"14;МЖС на бул. "България" № 9 и11;МЖС на бул. "България" -№18,16 и 14 Предписаните задълж. мерки, извън констр. възстановяване/усилване няма да бъдат изисквани за проектиране и изпълнение с БФП. - всички мерки, предписани като задължителни в ТО, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия мин.60% за съответните МЖС на ул. "Т.Каблешков" №20 и №22;МЖС на ул. "Белмекен" 3 и 3А;МЖС ул. "Освобождение" № 8;МЖС на ул. "К.Честименски" № 22;МЖС на ул. "Ал. Стамболийски" № 43, вх. А и вх. Б;МЖС на ул."Цар Асен" № 27;МЖС на ул. "Ст.Бакърджиев" № 10 и № 12;МЖС на ул. "Ст.Михайловски" № 9 - № 9 А;МЖС на ул. "Запрян Цоков" № 26; МЖС на ул. "Н.Геров" № 10;МЖС на ул. "Й. Ненов" № 7;МЖС на ул. "Н.Геров" №7;МЖС на "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2;МЖС на ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" №24;МЖС на ул. "Ов. Соваджиян" №38;МЖС на ул. "Княз Ал. Батемберг" №20 и №22. 2. Съгласуване на ИП,съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ. Одобряването на ИП ще се извърши по реда на ЗУТ - от гл.архитект на Общината, след което ще се издадат разрешения за строеж. 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрения ИП за всяка сграда, разпоредбите на ЗУТ и клаузите на сключения договор с изпълнител. Според процента на енерг.спестявания за всяка сграда, посочени в обследването за ЕЕ, обемът на СМР ще бъде, както следва: - всички задълж. ЕСМ, задълж. мерки по констр. възстановяване/усилване и мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания за сградите с икономия на първична енергия под 60%; - всички задълж. ЕСМ, всички мерки, задълж. в ТО за сградите с икономия на първична енергия над 60%. 4. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения ИП. След приключване на СМР проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Въвеждане в експлоатация на обектите - след завършването на строежа и приемане на окончателният доклад на СН за всеки обект съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.1 от ЗУТ възложителят ще подаде заявления за въвеждането на обектите в експлоатация, които са комплектувани с изискуемите документи. Строежите от четвърта и пета категория съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.3 от ЗУТ се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж. Екипът на проекта и фирмите, осъществяващи строителен надзор и авторски надзор, ще извършат дейностите по набавяне на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация. Ще бъдат издадени 21 удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация. Стойност 2 907 849,71 лв. като сума от: б.п. 6.1. „Разходи за инженеринг “ – 2 839 529,29 лв.; б.п. 30.1. „Разходи за извършване на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ, ТО на сградите“ - 65441,08 лв. б.п. 33.1. „Разходи, свързани с набавянето на необходими разрешителни документи при проектиране“ – 2 879,34 лв., Contracted Amount: 2 907 849.71 , Reported Amount: 3 696 590.12
  • Activity: Дейност 3. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи : Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимата нормативна уредба. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 2 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" и включва оценяване на съответствието на изготвеният инвестиционен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ, и осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ. Дейността по осъществяване на строителен надзор ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва: осигуряване на законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на строително-монтажните работи консултантът, упражняващ строителния надзор, ще изготви технически паспорт на обекта, пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация и окончателен доклад до възложителя. Избраният консултант за осъществяване на строителния надзор ще извърши и оценка за съответствието на ИП с основните изисквания към строежите. Оценка за съответствието с основните изисквания към строежите ще бъде извършена на всички части на ИП, които са основание за издаване на разрешение за строеж. Оценката за съответствие ще бъде с обхват съгласно чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и ще се извърши като комплексен доклад, съставен от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта. Оценката за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти ще се извърши от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране. Лицето, упражняващо технически контрол, подписва всички документи - графични и текстови, по част "Конструктивна" на инвестиционния проект. Оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 на инвестиционните проекти във фаза технически проект ще се извърши от физически/юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от същия закон. Стойността на дейността в размер на 61 213,03 лв. се формира като сума от разходите по следните бюджетни пера: б.п. 15.1. „Разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите на обектите на интервенция“ – 20 011,94 лв. б.п. 24.1. „Разходи за строителен надзор на обектите на интервенция“ – 41 201,09 лв., Contracted Amount: 61 213.03 , Reported Amount: 44 202.00
  • Activity: Дейност 4. Осигуряване на информация и комуникация по проекта: Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта. Съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП, се предвиждат дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват: • 1 публикация на уебсайта на Община Пазарджик с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП; • Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му; • По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Пазарджик - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.; • 1 официална церемония за ефективния старт на проекта „Първа копка“; • 1 официална церемония за откриване на обектите; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • Изработване и поставяне на 1 брой временен билборд с размери 4 х 3 м; • Изработване и поставяне на 21 броя постоянни обяснителни табели с размери 50х70 см; • Изработка и монтаж на информационна табела с размер 50х70 см., която ще се монтира в сградата на Общината; • Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 2000 броя – 1000 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 1000 броя с информация за постигнатите резултати. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 36 „Разходи за публичност и визуализация“, които са калкулирани на база стойностите на планираните мерки за публичност и информация: 36.1.1. Разходи за 8 броя платени публикации - 1200,00 лв. 36.1.2 Разходи за 1 брой информационен банер - 200,00 лв. 36.1.3. Разходи за 1 брой информационен билборд - 3000,00 лв. 36.1.4. Разходи за 21 броя обяснителни табели - 6300,00 лв. 36.1.5. Разходи за 1 брой информационна табела - 300,00 лв. 36.1.6. Разходи за отпечатване на 2000 броя дипляни -2000,00 лв. , Contracted Amount: 13 000.00 , Reported Amount: 8 220.00
  • Activity: Дейност 5. Одит на проекта: В рамките на тази дейност се предвижда да бъде извършена одитна проверка на проекта като се съблюдават изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезинния фонд на ЕС, на ниво бенефициент. Одитът на проекта ще бъде извършен от екип от 2-ма служители на Община Пазарджик – вътрешни одитори от звеното „Вътрешен одит“ с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одиторският екип ще извършва междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинните искания за плащане и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателното искане за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите, както за междинните проверки по ангажимента за договорени процедури, така и за окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури, одиторският екип ще извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти. При проверката по ангажимента за договорени процедури на окончателното искане за плащане одиторският екип ще изготви окончателен доклад за фактически констатации. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 37 „Разходи за одит“, които са калкулирани на база на размера на възнагражденията на членовете на одиторския екип. , Contracted Amount: 3 686.34 , Reported Amount: 3 675.64

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Lyubomir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Severina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVASTROI, Contracted Amount*: 115 560.00 , Reported Amount**: 115 518.04
  • Contractor: TST STROY LTD, Contracted Amount*: 157 368.00 , Reported Amount**: 195 693.68
  • Contractor: Bildcontrol , Contracted Amount*: 14 227.80 , Reported Amount**: 13 282.32
  • Contractor: LIFTRADE LTD, Contracted Amount*: 9 400.00 , Reported Amount**: 9 400.00
  • Contractor: DZZD "EN EXPERT", Contracted Amount*: 8 798.64 , Reported Amount**: 8 798.63
  • Contractor: ELKOB Ltd., Contracted Amount*: 54 713.46 , Reported Amount**: 58 616.06
  • Contractor: Izdatelska kasta AB, Contracted Amount*: 7 140.00 , Reported Amount**: 7 140.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tomov Trade, Contracted Amount*: 239 427.00 , Reported Amount**: 239 422.99
  • Contractor: F INVEST Ltd, Contracted Amount*: 181 716.00 , Reported Amount**: 224 291.97
  • Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik, Contracted Amount*: 113 193.12 , Reported Amount**: 113 013.47
  • Contractor: SGR CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 15 576.00 , Reported Amount**: 15 576.00
  • Contractor: SIGMA-STROY Ltd., Contracted Amount*: 119 356.00 , Reported Amount**: 147 025.13
  • Contractor: VALDANI LTD, Contracted Amount*: 75 437.51 , Reported Amount**: 75 437.47
  • Contractor: TORIS BG, Contracted Amount*: 359 568.00 , Reported Amount**: 359 388.72
  • Contractor: BOGOEV CONSULT, Contracted Amount*: 20 260.80 , Reported Amount**: 20 211.35
  • Contractor: DZZD "INVEST GRUP", Contracted Amount*: 36 237.00 , Reported Amount**: 36 237.00
  • Contractor: Patstroi, Contracted Amount*: 353 035.20 , Reported Amount**: 451 276.48
  • Contractor: Kantos BG, Contracted Amount*: 206 342.76 , Reported Amount**: 206 227.38
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: GEO CORRECT, Contracted Amount*: 349 584.00 , Reported Amount**: 349 171.40
  • Contractor: DZZD Eco Consulting, Contracted Amount*: 28 626.00 , Reported Amount**: 28 626.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CONTOUR 7, Contracted Amount*: 232 524.00 , Reported Amount**: 232 265.68
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS SERVICE LTD, Contracted Amount*: 60 888.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PARTRADE, Contracted Amount*: 265 300.80 , Reported Amount**: 256 164.49
  • Contractor: INERCOM EOOD, Contracted Amount*: 247 584.00 , Reported Amount**: 309 251.45
  • Contractor: Slavka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ECO HIDRO - 90, Contracted Amount*: 195 480.00 , Reported Amount**: 191 138.24
  • Contractor: Monolitstroi, Contracted Amount*: 68 968.80 , Reported Amount**: 85 247.39
Subcontractors
  • Subcontractor: E-PROEKT, Contracted Amount*: 3.85
  • Subcontractor: ENERDJI-KONSULT-PRT, Contracted Amount*: 15.40
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: INSTITUTE FOR PROGRAMS AND PROJECTS MANAGEMENT, Contracted Amount*: 5 352.51
  • Member of the Consortium: COPILINK, Contracted Amount*: 1 979.69
  • Member of the Consortium: ARHONT, Contracted Amount*: 5 604.00
  • Member of the Consortium: TERMO KONSULT SOFIA, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EKO KONSULT PROEKT, Contracted Amount*: 238.55
  • Member of the Consortium: RT Consulting, Contracted Amount*: 23 616.45

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 191.00 , Reached amount: 191.00
Indicator 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 21.00 , Reached amount: 21.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 1 214.72 , Reached amount: 1 214.72

Financial Information

Total Project cost 2 828 373.90 BGN
Grant 2 828 373.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 828 373.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛКОБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 88 258.80 0.00 88 258.80 ПЪТСТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 45 429.00 0.00 45 429.00 Ф ИНВЕСТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 61 896.00 0.00 61 896.00 ИНЕРКОМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 17 242.20 0.00 17 242.20 МОНОЛИТСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 27 669.90 0.00 27 669.90 СИГМА-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 39 342.00 0.00 39 342.00 ТСТ СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 715.22 0.00 4 715.22 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 604.09 0.00 6 604.09 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 601.40 0.00 4 601.40 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 357.00 0.00 357.00 ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 17 386.50 0.00 17 386.50 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 23 942.70 0.00 23 942.70 ТОМОВ-ТРЕЙД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 58 131.00 0.00 58 131.00 КОНТУР 7 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 26 530.08 0.00 26 530.08 ПАРТРЕЙД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 51 585.69 0.00 51 585.69 КАНТОС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 48 870.00 0.00 48 870.00 ЕКО-ХИДРО-90 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 956.80 0.00 35 956.80 ТОРИС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 87 396.00 0.00 87 396.00 ГЕО КОРЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ЕКО КОНСУЛТИНГ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 867.64 0.00 867.64 СИГМА-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 БИЛДКОНТРОЛ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 ИНВЕСТ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ЕН ЕКСПЕРТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 283.00 0.00 283.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради във връзка с изготвяне на проектно предложение по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020г.” на ОПРР 2014-2020г.”, Estimated Amount: 222 330.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11205м2
    Contractor: Bildcontrol
    Contract total funded value: 14 227.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11095м2
    Contractor: DZZD "INVEST GRUP"
    Contract total funded value: 36 237.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11116м2
    Contractor: DZZD "EN EXPERT"
    Contract total funded value: 8 798.64
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11050м2
    Contractor: BOGOEV CONSULT
    Contract total funded value: 20 260.80
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в две многофамилни жилищни сгради по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.” , Estimated Amount: 94 336.92
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”
    Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik
    Contract total funded value: 47 152.20
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”
    Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik
    Contract total funded value: 66 040.92
Procedure 3 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Estimated Amount: 42 464.38
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Contractor: EVASTROI
    Contract total funded value: 46 014.00
Procedure 4 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в шест многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – II Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Estimated Amount: 296 260.55
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Запрян Цоков" № 26”
    Contractor: TRANS SERVICE LTD
    Contract total funded value: 60 888.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2”;
    Contractor: VALDANI LTD
    Contract total funded value: 75 437.51
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22”;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Цар Асен" № 27”.
    Contractor: ELKOB Ltd.
    Contract total funded value: 54 713.46
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на верижен робот транспортьор, Estimated Amount: 7 833.33
  • Differentiated position 1: Доставка на верижен робот транспортьор
    Contractor: LIFTRADE LTD
    Contract total funded value: 9 400.00
Procedure 6 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 55 745.74
  • Differentiated position 1: Славка Стойчева Стойчева - ръководител на проект
    Contractor: Slavka
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Любомир Георгиев Михайлов - координатор на проект
    Contractor: Lyubomir
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Мария Тодорова Илиева - координатор СМР
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Северина Илиянова Грозданова - юрист на проекта
    Contractor: Severina
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Десислава Димитрова Кръстева - финансист на проекта
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Албена Георгиева Айналиева - сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“
    Contractor: Albena
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – IІ етап“, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – ІІ етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Contractor: Izdatelska kasta AB
    Contract total funded value: 7 140.00
Procedure 8 Subject to due process: Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – II етап“, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: „Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – ІІ етап”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 080.00
Procedure 9 Subject to due process: Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик , Estimated Amount: 2 839 529.29
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Александър Батенберг" №№ 20, 22”
    Contractor: Patstroi
    Contract total funded value: 353 035.20
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Запрян Цоков" № 26”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Белмекен" №№ 3, 3А”
    Contractor: EVASTROI
    Contract total funded value: 69 546.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 9, 11”
    Contractor: Tomov Trade
    Contract total funded value: 239 427.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6 – “Многофамилни жилищни сгради с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Никола Вапцаров" №№ 12, 14”
    Contractor: F INVEST Ltd
    Contract total funded value: 181 716.00
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 8 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Освобождение" № 8”
    Contractor: INERCOM EOOD
    Contract total funded value: 247 584.00
  • Differentiated position 9: Обособена позиция 9 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Сан Стефано" № 18А, 18Б”
    Contractor: CONTOUR 7
    Contract total funded value: 232 524.00
  • Differentiated position 10: Обособена позиция 10 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" № 24”
    Contractor: PARTRADE
    Contract total funded value: 265 300.80
  • Differentiated position 11: Обособена позиция 11 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 12: Обособена позиция 12 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Ованес Соваджиян" № 38”
    Contractor: Kantos BG
    Contract total funded value: 206 342.76
  • Differentiated position 13: Обособена позиция 13 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 18, 16, 14”
    Contractor: ECO HIDRO - 90
    Contract total funded value: 195 480.00
  • Differentiated position 14: Обособена позиция 14 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 15: Обособена позиция 15 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Кочо Честименски" №№ 22А, 22Б”
    Contractor: TORIS BG
    Contract total funded value: 359 568.00
  • Differentiated position 16: Обособена позиция 16 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Цар Асен" № 27”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 17: Обособена позиция 17 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 7”
    Contractor: Monolitstroi
    Contract total funded value: 68 968.80
  • Differentiated position 18: Обособена позиция 18 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "Александър Стамболийски" №№ 43А, 43Б”
    Contractor: GEO CORRECT
    Contract total funded value: 349 584.00
  • Differentiated position 19: Обособена позиция 19 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Бакърджиев" №№ 10, 12”
    Contractor: SIGMA-STROY Ltd.
    Contract total funded value: 110 679.60
  • Differentiated position 20: Обособена позиция 20 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Йордан Ненов" № 7”
    Contractor: TST STROY LTD
    Contract total funded value: 157 368.00
Procedure 10 Subject to due process: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – IІ етап“, Estimated Amount: 61 213.03
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи на 11 броя многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – Етап ІІ”.
    Contractor: DZZD Eco Consulting
    Contract total funded value: 28 626.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи на 10 броя многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – Етап ІІ”.
    Contractor: SGR CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 15 576.00
Procedure 11 Subject to due process: Строителни дейности с цел - възстановяване и ремонт на обекти и терени, съоръжения към тях и прилежащи площи на територията на Община Пазарджик, Estimated Amount: 2 000 000.00
  • Differentiated position 1: Строителни дейности с цел - възстановяване и ремонт на обекти и терени, съоръжения към тях и прилежащи площи на територията на Община Пазарджик
    Contractor: SIGMA-STROY Ltd.
    Contract total funded value: 8 676.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN