Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.005-0129-C03
Project Name "Active and growing space for equal opportunities"
Beneficiary 000024916 Petrich Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.03.2017
Start Date 01.05.2017
End Date 01.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Петрич

Description

Brief description
Дейностите по проекта се реализират в рамките на Приоритетна ос 1 на ОП РЧР, Инвестиционен приоритет 1, Специфична цел 1- увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30- 54 г. и Приоритетна ос 2 на ОП РЧР, Инвестиционен приоритет 2, Специфична цел 1- увеличаване на броя на членовете на семейства с деца /вкл. с увреждания/, които са започнали да търсят работа или са в заетост след предоставени интегрирани мерки за социално включване, Специфична цел 2- увеличаване на броя на хората с увреждания, които са започнали да търсят работа или са заети, чрез предоставяне на социалнни и здравни услуги, вкл. чрез интегрирани мерки за хора с увреждания и техните семейства. 
В проектното предложение са вкл. допустими дейности по Компонент 1 и Компонент 2, като е направена обвързаност и допълняемост на мерките по двата компонента, а също така е осигурена обвързаност и на целевите групи. По Компонент 1 се предвижда да  бъде осигурена заетост на 30 човека с увреждания след предоставяне на посреднически услуги за период от 6 месеца, да бъдат адаптирани и оборудвани работните места според техните нужди , както да им бъде осигурен специализиран транспорт от и до работното място.
Дейностите по Компонент 2 предвиждат  обособяване, ремонт и оборудване на "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", в което да се реализират интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейства, чрез провеждане на мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа за лицата, според техните индивидуални потребности – трудово-правно консултиране, медицинска, социална, образователна и психологическа подкрепа с цел подобряване на достъпа до пазара на труда от една страна, а от друга страна се предоставя грижа за деца с увреждания, в зависимост от специфичните им нужди: индивидуална, групова, фамилна, терапевтични ателиета (психомоторика, писане, музика, моделиране и пр.)
Activities
  • Activity: Осигуряване на посредничество за професионална реализация и осигуряване на заетост на лица с увреждания на възраст 30- 54 години: Малък процент от хората с увреждания намират своята реализация на пазара на труда. Причините за това са: - социална изолация и липса на мотивация; - неадекватно и неинформирано отношение на работодателите; - неосигурен достъп до работното място; - липса на подходяща работна среда, съобразена със специфичните нужди на хората с увреждания. В този смисъл подкрепената заетост извършва необходимите посреднически дейности и услуги, чрез които помага на хората със сериозни увреждания да получат достъп до реални възможности за включване в интегрирана работна среда, за да станат икономически и социално активни в своите общности. При предоставянето на посреднически услуги за хората с увреждания, лицето се разглежда в неговата цялост, като се отчита, както обективното му състояние, неговите възможности и потребности от подкрепа, за да преодолее ограниченията, които има и да живее самостоятелен живот, така и желанията на лицето да ползва определени услуги. За оказването на съдействие, насочване и подпомагане на лицата с увреждане за включване в трудова заетост е необходимо първоначално да се извърши проучване на целевата група с оглед планиране, подготовка и реализиране на дейността. От събраната информация ще се сформира групата потребители, включваща минимум 50 лица с увреждане, на възраст 30-54 години, които са безработни или търсят работа и които ще бъдат насочени към организация, предоставяща посреднически услуги на пазара на труда. В настоящият проект работодател се явява Петрич. Осъществяването на посредничество за професионална реализация на лица с увреждане на възраст от 30 до 54 години включва избор на конкретно работно място, съобразно специфичните характеристики на лицето и в съответствие с личностните му качества. Община Петрич подава заявка към трудовия посредник за наемане на 30 лица с увреждане на възраст от 30 до 54 години, от които 30% жени, на административна длъжност, като технически сътрудници. Представителите на трудовата борса предоставят информация и услуги за ориентиране при професионалната реализация, в съответствие с възможностите, желанията и способностите на хората с увреждания и извършват оценка на професионалната им пригодност, която да бъде в помощ както на работодателите, така и на хората с увреждания. Целта е да се намери най-доброто съответствие между работните места, предлагани от работодателя и уменията на безработните лица, за да се получи успешно сътрудничество. Назначаването на тези лица на посочената административна длъжност ще даде възможност да се разреши административния недостиг в кметствата на населените места. Разкриването на второ работно място на тази позиция има отношение към оптимизирането на структурата на общинската администрация, с оглед работата й да бъде съобразена с всички нужди на гражданите /особено на тези от рисковите групи/ и да е максимално ефективна при провеждането на планираните политики. След осигуряването на работна заетост едно от най-съществените задължения на работодателя е да пригоди работното място към нуждите на лицето с увреждане – да осигури достъп до работното място и подходящо оборудване при спазване на изискванията за охрана на труда, които компенсират увреждането на лицето и му осигуряват възможност да работи. За това и следващата дейност е насочена към договаряне на работните условия, безопасността и сигурността на работното място и подпомагане на работодателя да адаптира и оборудва работното място. За целта се осигурява необходимото обзавеждане и специализирана техника според нуждите на лицата с увреждане и съобразно съответните психофизиологически и антропометрически характеристики. За улесняването на достъпа до работното място се договаря и осигуряването, от Община Петрич на организиран транспорт за превозване на лицата с увреждане до работните им места. , Contracted Amount: 191 433.40 , Reported Amount: 188 998.40
  • Activity: Създаване на "Активно и развиващо се пространство за равен шанс": Лицата, полагащи грижа за зависими членове на семействата си са хора в риск, поради икономическите и социални ограничения, които търпят. В този смисъл необходимо е да се да се създадат условия и дейности за постигане на по-голяма независимост на семействата с лица с увреждане, като се предоставят възможности за професионална и личностна реализация и оптимизиране на потенциала им; В настоящия проект такава възможност се осигурява, чрез прилагането на интегриран подход за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейства. Това се постига чрез обвързването на дейностите от 1-я и 2-я етап, които включват като потребители на услугите, едновременно и лицата с увреждане и членовете на техните семейства, които се грижат за тях . Дейностите от Компонент 1 са насочени към лицата с увреждане /30-54 г./, за които се осигурява работа, а към полагащите грижа за тях са ориентирани съответните дейности от Компонент 2. Освен тези 30 лица, които са близките на лицата от целевата група - хората с увреждане /30-54 г./ , в целевата група на дейностите по Компонент 2 се включват и родители, полагащи грижа за деца с увреждания. С проучването на тази група се събира информация за съществуващите семейства с деца с увреждане на територията на Община Петрич. Сформира се група от общо 50 потребителя: 30 лица, полагащи грижа за лицата с увреждания /30-54 г./, включени в Компонент 1 и 20 лица, от които 10 родителя, полагащи грижа и техните 10 деца с увреждания. Тези 50 лица се обособяват в 3 групи по 10 човека- възрастни, полагащи грижа за хората с увреждания, започнали работа по Компонент 1 и 2 групи от 10 човека /родител+дете/. Всяка една от 5-те сформирани групи ще посещава къщата един път седмично за по 4 часа. Към тези сформирани групи е насочена следващата дейност - създаване и функциониране на иновативни форми на социални, подкрепящи услуги в общността, за насърчаване към трудова активност и преодоляване на социалната изолация и реинтеграция. Реализирането на тази дейност се извършва, чрез създаване и функциониране на иновативна форма "Активно и развиващо се пространство за равен шанс"– общо пространство за активна и развиваща се среда за подкрепа. За целта се осигурява безвъзмездното предоставяне от Община Петрич на подходящо помещение , в което да бъдат реализирана Дейност 2 . Извършва се обзавеждане и оборудване. В така организираното пространство ще се извършват комплексни действия на иновативни форми на социални услуги, чрез провеждане на мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа за лицата от целевата група, според тяхната индивидуална потребност; информационно-образователни и здравно-консултативни услуги; трудово-правно консултиране, с цел подобряване на достъпа до пазара на труда и едновременно с това грижа за децата с увреждания, в зависимост от специфичните им нужди: индивидуална, групова, фамилна, терапевтични ателиета (психомоторика, писане, музика, моделиране и пр.) Влючени са: - Обучения и индивидуална подкрепа на уязвимите групи и на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейството - разработване и прилагане на индивидуални програми с цел подобряване на достъпа до пазара на труда. - Мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа за целевата група, според тяхната индивидуална потребност - консултиране, медицинска, социална, образователна и психологическа подкрепа с цел подобряване на достъпа до пазара на труда. - Предоставяне на едновременна грижа за децата с увреждания, в зависимост от специфичните им нужди: индивидуална, групова, фамилна, терапевтични ателиета (психомоторика, писане, музика, моделиране и пр.), Contracted Amount: 69 680.00 , Reported Amount: 62 960.00
  • Activity: Провеждане на дейности за информиране, популяризиране и обсъждане на възможностите за трудова реализация на хората с увреждане и на членовете на семействата, полагащи грижи за тях, ориентирани към работодателите: Трудовата заетост е една от сферите на равнопоставено участие, които дават възможности на хората с увреждания да участват в обществения живот, да проявяват лична и обществена активност, да живеят пълноценно и да бъдат пълноправни членове на общността, към която принадлежат. На хората с увреждания трябва да се даде възможност да упражняват човешките си права и по- специално областта на трудовата заетост, трябва да се осигуряват равни шансове за продуктивна и доходоносна работа. Както хората в неравностойно положение, така и работодателите са изправени пред сериозни предизвикателства и бариери. В проекта е заложена идеята, че интеграцията на хората с уврежданията и членовете на семействата, полагащи грижа за тях е двустранен процес, а достъпа до пазара на труда трябва да се разглежда като отговорност и на двете страни. За това в основните дейности по проекта са предвидени 4 срещи с потенциални работодатели, на които те да бъдат информирани и обучени в разбиране, чрез трайно установени практики и стратегии за наемане на лица в риск. Информационната стратегия залегнала в Дейност 3 на проекта е насочена да отговори на множеството от въпросите, с които се сблъсква групата на работодателите. Отговорите на тези въпроси предполагат познаване на програмите, облекченията и преференциите и задълженията, съгласно действащите нормативни уредби у нас, както и на различни социални умения за работа на хора с увреждания и хора в риск. Психологическите бариери и липсата на интерес от страна на работодателите да наемат хора в неравностойно положение са продукт на нагласата на обществото спрямо хората с увреждания, както и на липсата на информираност, относно предимствата на бизнеса: - облекчение и преференции от държавата - оптимизация на управлението и човешките ресурси - престиж за компаниите - възможности извън сферата на бизнеса и т.н Информационните материали, предвидени по проекта за изпълнението на тази дейност, целят да бъдат в помощ на работодателя и неговия екип при наемане на работа на хора в риск. Те ще съдържат информация за разнообразието на формите за трудова реализация, обобщена информация за икономическата среда, практически съвети при взаимоотношенията между работодател и човек с увреждания, информация за институциите, формиращи политиката по заетостта на хората в риск., Contracted Amount: 14 080.00 , Reported Amount: 14 080.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цел на дейността: да се гарантира качественото и ефективно изпълнение на проекта, както и постигане на целите на проекта и резултатите, както и да се спазят изискванията на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и насоките за кандидатстване по конкретната схема. Дейностите по управление са неразделна част от изпълнението на проекта. Дейността ще се реализира по следния начин: - Сформиране на екип за управление на проекта - определяне и разпределение на отговорностите и сключване на допълнителни споразумения или заповеди към трудовите договори с екипа по проекта, с конкретно описание на задълженията и отговорностите; - Разработване на подробен план за изпълнение на проекта; - Администриране на дейностите по проекта; - Управление на графика за изпълнение и показателите за оценка, вкл. процедури за мониторинг; дейности по проекта- планиране и контрол; оценка на плана за изпълнение на проекта и рисковете; анализ на напредъка на проекта, свързан с показателите; координация. - Финансово управление Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта; информиране и комуникация с Управляващия орган за напредъка на проекта; идентифициране на потенциални рискове и предприемане на коригиращи действия; контрол върху работата на под изпълнителите; Счетоводител: цялостното финансово управление на проекта; подготовка на финансови отчети; извършва финансови операции Технически сътрудник: организация за провеждане на дейността; обработка на данни и предоставяне на информация; подпомага работата на координатора на проекта и ръководителя. Подробно описание на задълженията и отговорностите на екипа за управление ще бъде включено в договорите за управление на проекта. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията на Ръководството за изпълнение на проекти финансирани по програмата, както и според вътрешните правила и процедури в държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен окончателен доклад, попълнен по образец на Договарящия орган, относно изпълнението и постигнатите резултати. В доклада ще се посочва постигането на резултатите и целите на проекта, чрез предварително зададените индикатори, както се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите. Докладът ще описва и основните проблеми, възникнали по време на изпълнението на съответния проект, как тези проблеми са били решени, както и какви са били причините те да не бъдат преодолени. Ще бъде подготвен и финансов отчет., Contracted Amount: 25 266.88 , Reported Amount: 13 826.75
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Осигуряване на информация и комуникация по проекта, в съответствие с изискванията на националните и европейски нормативни документи. Дейността по осигуряване на информация и публичност предвижда мерки за популяризиране на получената финансова подкрепа от ОП "Развитие на човешките ресурси" в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020. При всички мерки за информация и комуникация ще бъде отразен финансовия принос на ЕС за реализирането на проекта чрез емблемата на ЕС, указване на фондовете и общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с правилата за индивидуална идентичност. Дейността предвижда изработката на информационни табели, които да бъдат поставени на видно обществено място в кметствата на населените места на Община Петрич за популяризиране на дейностите и за обозначаване финансовата подкрепа от ЕС. Предвиждат се още изработка на 100 бр. плакати и 500 броя информационни брошури, с цел разчупване на стереотипите и информирате за възможностите на хората с увреждания за пълноценно включване на пазара на труда. Финансирането на проекта ще бъде отразявано и във всички отпечатани документи, както и закупеното по проекта оборудване. Предвижда се също така провеждане на две пресконференции, като първата е при стартирането на проекта. На нея ще бъдат представени целите, начина на осъществяване и очакваните резултати на проекта, финансиращата програма и екипът за управление. Ще бъде даден широк обществен отзвук на събитието, чрез участие на местни и регионални медии. При приключване на проекта ще бъде организирана втора, заключителна пресконференция, на която ще бъдат оповестени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на всички заложени дейност и мерки., Contracted Amount: 2 200.00 , Reported Amount: 2 200.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VASILEVI-SIE-G, Contracted Amount*: 28 920.00 , Reported Amount**: 28 920.00
  • Contractor: FORMULA KN LTD, Contracted Amount*: 35 000.00 , Reported Amount**: 35 000.00
  • Contractor: PERSONAL INVEST LDT, Contracted Amount*: 7 055.00 , Reported Amount**: 7 055.00
  • Contractor: MEDIABLISTER LTD, Contracted Amount*: 16 280.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RIF SALUSHANS, Contracted Amount*: 32 828.00 , Reported Amount**: 32 828.00
  • Contractor: Association Eight , Contracted Amount*: 35 712.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LYUBO KLIMA, Contracted Amount*: 3 260.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIORA 2008 Ltd., Contracted Amount*: 18 950.00 , Reported Amount**: 18 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Inactive or unemployed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 60.00
Indicator 2 Участници на възраст над 29 г., започнали работа, вкл. като самонаети, при напускане на операцията., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 3 Inactive and unemployed participants who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, after provision a child care service, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 4 Participants with disabilities above 18 years of age who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 50.00
Indicator 5 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 50.00

Financial Information

Total Project cost 302 660.28 BGN
Grant 302 660.28 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 294 278.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 500.00 0.00 1 500.00 ''ФОРМУЛА КН'' ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 250.00 0.00 250.00 ''ФОРМУЛА КН'' ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 186.00 0.00 186.00 "Василеви - Сие-Г'' ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на материали, консумативи и оборудване за изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд по обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 Доставка на материали и консумативи за изпълнениее на дейност "Осигуряване на посредничество за професионална реализация и осигуряване на зает на лица с увреждания на възраст 30-40 години''
    Contractor: VASILEVI-SIE-G
    Contract total funded value: 28 920.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 Доставка на материали и консумативи за изпълнениее на дейност ''Създаване на "Активно и развиващо се пространство за равен шанс''
    Contractor: VASILEVI-SIE-G
    Contract total funded value: 28 920.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 Доставка на материали и консумативи за изпълнениее на дейност ''Създаване на активно и развиващо се пространство за равен шанс''
    Contractor: VASILEVI-SIE-G
    Contract total funded value: 28 920.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 Доставка на материали и консумативи за изпълнениее на дейност ''Организация и управление на проекта''
    Contractor: VASILEVI-SIE-G
    Contract total funded value: 28 920.00
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на транспортна услуга за улесняване на достъпа до работните места по Дейност 1 за изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C03, по ОП РЧР 2014-2020, с финансовата подкрепа на ЕСФ, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на транспортна услуга за улесняване на достъпа до работните места по Дейност 1 за изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C03
    Contractor: DIORA 2008 Ltd.
    Contract total funded value: 18 950.00
Procedure 3 Subject to due process: ”Осигуряване на дейности за информация и публичност за реализацията на по проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд с обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: №1 Провеждане на 4 бр. информационни събития с работодателите в изпълнение на Дейност 3 от проекта
    Contractor: MEDIABLISTER LTD
    Contract total funded value: 16 280.00
  • Differentiated position 2: №2 Провеждане на 50бр. информационни индивидуални срещи с работодателите в изпълнение на Дейност 3 от проекта
    Contractor: MEDIABLISTER LTD
    Contract total funded value: 16 280.00
  • Differentiated position 3: №3 Подготовка и отпечатване на 1000бр. информационни и обучителни материали в изпълнение на Дейност 3 от проекта
    Contractor: MEDIABLISTER LTD
    Contract total funded value: 16 280.00
  • Differentiated position 4: №4 Подготовка и провеждане на 2бр. пресконференции в изпълнение на Дейност 5 от проекта
    Contractor: MEDIABLISTER LTD
    Contract total funded value: 16 280.00
  • Differentiated position 5: №5 Израбитка и доставяне на 30бр. информационни табели в изпълнение на Дейност 5 от проекта
    Contractor: MEDIABLISTER LTD
    Contract total funded value: 16 280.00
Procedure 4 Subject to due process: ”Проучване и анализ на целевата група и предоставяне на посреднически услуги на пазара на труда за подбор на 30 лица по Дейност 1 (Компонент 1) в изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, финансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година по обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1. Проучване и анализ на целевата група
    Contractor: PERSONAL INVEST LDT
    Contract total funded value: 7 055.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2. „Предоставяне на посреднически услуги на пазара на труда за подбор на 30 лица по Дейност 1
    Contractor: PERSONAL INVEST LDT
    Contract total funded value: 7 055.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка и монтаж на 2 броя нови климатици за помещенията за предоставяне на услуги по Дейност 2 ( по Компонент 2) в изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на 2 броя нови климатици за помещенията за предоставяне на услуги по Дейност 2 ( по Компонент 2) в изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.,
    Contractor: LYUBO KLIMA
    Contract total funded value: 3 260.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване (обзавеждане) за изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд по обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на оборудване за обзавеждане на работни места за хора с увреждания по дейност „Осигуряване на посредничество за професионална реализация и осигуряване на заетост на лица с увреждания на възраст 30- 54 години”
    Contractor: RIF SALUSHANS
    Contract total funded value: 32 828.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Доставка и монтаж на оборудване(обзавеждане) за предоставяне на услуги по дейност „Създаване на "Активно и развиващо се пространство за равен шанс"
    Contractor: RIF SALUSHANS
    Contract total funded value: 32 828.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на оборудване за изпълнение на проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C02, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд по обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка на лаптопи за оборудване на работни места за хора с увреждания по дейност „Осигуряване на посредничество за професионална реализация и осигуряване на заетост на лица с увреждания на възраст 30- 54 години”
    Contractor: FORMULA KN LTD
    Contract total funded value: 35 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Доставка на лаптопи за оборудване за предоставяне на услуги по дейност „Създаване на "Активно и развиващо се пространство за равен шанс"
    Contractor: FORMULA KN LTD
    Contract total funded value: 35 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Мотивиране и психологическо подпомагане на целевата група, едновременно с това грижа за децата с увреждания. Предоставяне на едновременна грижа за децата с увреждания, в зависимост от специфичните им нужди – психологическо подпомагане, занимания по интереси; организиране на свободното време и развлечение в изпълнение на Дейност 2. „Създаване на Активно и развиващо се пространство за равен шанс" по проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01, , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Мотивиране и психологическо подпомагане на целевата група, едновременно с това грижа за децата с увреждания. Предоставяне на едновременна грижа за децата с увреждания, в зависимост от специфичните им нужди – психологическо подпомагане, занимания по интереси; организиране на свободното време и развлечение в изпълнение на Дейност 2. „Създаване на Активно и развиващо се пространство за равен шанс" по проект "Активно и развиващо се пространство за равен шанс", Договор № BG05M9OP001-2.005-0129-C01,
    Contractor: Association Eight
    Contract total funded value: 35 712.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN