Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0022-C08
Project Name Services for early childhood development in the Municipality of Blagoevgrad
Beneficiary 000024695 Municipality of Blagoevgrad
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.06.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 27.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград

Description

Brief description
"Услуги за ранно детско развитие в Община Благоевград" е проектно предложение на Община Благоевград, което предвижда в период от 84 месеца да се реализират конкретни дейности за превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие. Проектът включва подробно описани услуги за деца и родители от уязвими групи, както и за деца с увреждания и техните семейства. Основната особеност на услугите е, че те ще бъдат интегрирани-както по отношение на съвместната работа на различните специалисти с целевите групи, така и по отношение на самия характер на услугите (социални, здравни, услуги за предучилищна подготовка). Целта на услугите е не само да се подкрепят родителите в отглеждането на децата, но и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота, с цел осигуряване на по-добра семейна среда. Родителите ще имат възможност да получат комплексна подкрепа-от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране, относно възможности за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост. Застъпени са и услуги, свързани със здравното консултиране. Целта е не само да се оказва подкрепа при установено заболяване, а да се формира здравна култура за правилно отглеждане на децата, като средство за превенция на здравни рискове. В проектното предложение има застъпени и услуги, насочени към интеграцията на децата от уязвими групи в детските градини и подобряване на училищната им готовност. Услугите се фокусират върху индивидуалната и групова работа с децата и техните семейства, като за постигане на максимална ефективност ще се работи и с  децата и родителите, които не попадат в уязвимите групи.
В резултата от изпълнението на проекта се очаква: повишаване на общото благосъстояние на децата; подобряване на училищната готовност на децата целевата група; разширяване и устойчивост на  услугите с интегриран характер в Община Благоевград, насочени към деца и семейства от рискови групи.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проeкта: Целта на Дейност 1 "Организация и управление на проекта" е да се осигурят условия за ефективно и качествено управление, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Чрез дейността ще се гарантира постигането на целите и планираните резултати по проекта, съответстващи на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Дейността включва формиране на екип за организация и управление на проекта, който задължително включва ръководител, координатор, счетоводител, двама технически сътрудници. За постигане на максимална ефективност на работата на екипа за организация и управление на проекта задължително ще се провеждат регулярни работни срещи на екипа. На тях ще бъдат разпределяни оперативните задачи между членовете на екипа, ще се определя ролята, мястото и отговорностите на всеки един от тях. Също така ангажимент на членовете на екипа ще бъде: спазването на графика за изпълнение на дейностите по проекта, както и неговото актуализиране в случай на нужда; идентифициране и прогнозиране на възможни рискове при изпълнението на проекта, които биха се отразили на спазването на предвидените срокове и постигане на заложените резултати и набелязване на възможности за тяхното преодоляване; Дейността включва и изготвянето на необходимите технически и финансови отчети, справки и други отчетни документи по проекта, включително счетоводна отчетност и вътрешен финансов контрол. , Contracted Amount: 132 183.44 , Reported Amount: 124 035.36
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността е насочена към: популяризиране на същността на социалните услуги, които ще бъдат развити чрез проекта и очакваните резултати от тяхното изпълнение; подобряване на информираността и мотивиране на местната общност за включване в дейности, включително и превантивни за преодоляване на социалната изолация; В обхвата на този дейност попада изпълнението на конкретни мерки за представяне по подходящ начин на проекта, неговата същност, цели, очаквани резултати. Също така ще бъде осигурена публичност и информираност на целевата група по проекта и цялата общественост за финансовия принос на ЕС чрез Европейския социален фонд и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" за неговата реализация. Изпълнението на предвидените мерки за публичност ще е съобразено с правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17.12.2013 г, Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. Дейностите по информация и публичност включват: - организиране и провеждане на две пресконференции, съответно по повод стартиране и приключване на проекта. За участие в тях ще бъдат поканени представители на заинтересовани институции, медии, доставчици на услуги, педиатри, специалисти, работещи в детски и учебни заведения в Община Благоевград; - публикации в местни медии - 2 броя. Чрез тях ще се информира по-голяма част от местната общественост за целите на проекта, заложените резултати и предприетите действия за тяхното постигане; - публикуване на информация за проекта на сайта на Община Благоевград. По този начин ще се осигури: максимална прозрачност за изпълнението на проектните дейности; информиране на бенефициентите, относно възможностите за включването им в проекта; конкретни данни за постигнатите резултати от изпълнението на проекта; - подготвяне, отпечатване и разпространение на информационни брошури - 1000 бр. Брошурите задължително ще съдържат логата на ЕС, името и договора за безвъзмездна финансова помощ и информация за финансирането, целите на проекта, очакваните резултати, услугите, които ще се предоставят чрез него и възможностите за ползване на тези услуги от целевата група; - изработване и разпространение на рекламни материали (химикали, тениски, тефтери);, Contracted Amount: 5 400.00 , Reported Amount: 4 353.00
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията: Ранната интервенция на уврежданията е услуга, чиято основна цел е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания. Целевата група, към която е насочена услугата са деца с увреждания и техните родители. За предоставянето на услугата е задължително наличието на оборудвани стаи за кинезитерапия, психомоторни дейности, игра с децата, работа с родители. Община Благоевград ще предоставя услугата в помещенията построени по ПСВ и оборудвани с психомоторни модули, огледала, подходящи подови настилки, играчки, дюшеци. Част от дейностите в тази услуга ще се осъществяват в тези помещения, други в родилното отделение на МБАЛ-Благоевград или МБАЛ "Пулс", както и чрез мобилна работа на терен - в дома на детето с увреждане. Предоставянето на услугата включва следните дейности: - Посещения на рехабилитатор/кинезитерапевт в отделенията за новородени в болниците - основната цел е запознаване на майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за бебето. Специалист (кинезитерапевт/рехабилитатор) показва на майката/родителите основни похвати за грижа за тяхното бебе, които ще им бъдат полезни за обгрижване на детето в къщи. При необходимост при тези срещи може да се включи психолог. При посещенията, ако се установи, че разширения семеен кръг влияе на решенията, относно бъдещото отглеждане на детето се планира и среща/и с тях, с цел предотвратяване на изоставянето. Броят посещения зависи от престоя в болницата на детето и неговата майка. - Посещения в Центъра за ранна интервенция - дейността е свързана с посещенията на майката или на друг член от семейството, заедно с бебето в Центъра за ранна интеревенция за работа с кинезитерапевта или друг специалист, с оглед увреждането и проблемите на детето. Основната цел на дейността е предоставянето на информация и консултиране на родители на дете с увреждане и индивидуална работа с детето. Броят на посещенията в Центъра и срещите с конкретни специалисти се уточняват индивидуално, в зависимост от увреждането на детето. Работата включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя и включване на детето в група от негови връстници. - Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата - целта е мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа. При посещенията специалистите дават конкретни практически насоки, които кореспондират с изготвения индивидуален план и могат да се изпълняват в домашна обстановка. Дейността е свързана и с предоставяне на консултации (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др. Предоставянето на услугата задължително включва изготвяне на входна оценка аз всеки случай и индивидуален план за развитие, който се следва от всички специалисти, които работят с детето и родителите му. За предоставяне на услугата ще бъдат назначени следните специалисти: 1 педиатър - нает на граждански договор; 1 социален работник- нает на трудов договор; 1 логопед - нает на трудов договор; 1 рехабилитатор/кинезитерапевт - нает на трудов договор; психолог - нает на трудов договор; 1 медиатор - нает на трудов договор. Всички специалисти, с изключение на педиатъра, ще бъдат назначени на трудов договор. С педиатъра ще бъде сключен граждански договор. Заетостта на специалистите ще бъде посочената в Таблицата с видовете услуги и видовете индикативни разходи за тях за 12 месеца (Вариант "А") към Насоките за кандидатстване. В случаи, когато дейностите ще се изпълняват в съответните медицински заведения, участие ще взимат и лекар от съответното отделение, акушерка, медицинска сестра. , Contracted Amount: 436 805.55 , Reported Amount: 436 721.03
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Целта на дейността е да се осигури подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Дейността предвижда да бъде създадена реална възможност 30 деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас да получат помощ за усвояване на необходимите знанията и уменията, съответстващи на възрастта им. Също така услугата включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Конкретно дейността обхваща: 1. Оценка на нуждите на децата от подкрепа; Децата, които ще имат нужда от индивидуална педагогическа подкрепа ще бъдат с различни възможности и ниво на развитие. Очаква се някои от децата с увреждания и техните родители до момента да са ползвали социални услуги, а за други това да е първият случай, в който ще получат професионална подкрепа. В този смисъл оценката на нуждите на децата от подкрепа е основен и задължителен елемент на услугата. Изготвената оценка на нуждите на детето ще бъде част от досието, което ще бъде изготвено за всеки потребител на услугата. 2. Индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; Честотата на индивидуалната работа ще се определя конкретно за всяко дете, в зависимост от оценката на нуждите му, нивото на усвояемост, както и от ангажираността на родителите към този процес. Проведената индивидуална работа ще бъде подробно и коректно описвана в изготвени предварително образци, които са част от досието на потребителя. 3. Работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; Тя е индивидуална, в зависимост от ангажираността на родителите към цялостния процес, мотивацията им за участие в него, опита им като потребители на други социални услуги със същата насоченост. Работата с родителите ще бъде коректно и точно описвана, като документа ще бъде съхраняван в досието на потребителя. 4. Групова работа с деца с увреждания, ако им предстои да бъдат интегрирани в масово училище, за да се запознаят със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. 5. Осъществяване на мониторинг на адаптирането на детето с увреждане и неговото развитите през първата година в училище. Целевата група са деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Мястото на предоставяне на услугата ще бъде в подходяща за целта сграда, намиращ се в гр. Благоевград, ж.к. "Еленово", ул. "Явор" № 8, създаден по Проекта за социално включване на Община Благоевград. За предоставяне на услугата ще бъде нает 1 специален педагог на трудов договор.Заетостта на специалиста ще бъде посочената в Таблицата с видовете услуги и видовете индикативни разходи за тях за 12 месеца (Вариант "А") към Насоките за кандидатстване. За изпълнение на Дейност 4 ще са необходими финансови средства за: възнаграждение и осигурителни плащания на специалния педагог на стойност - 83 227.61 лв., за закупуване на подходящи дидактични и др. материали, съобразно специфичните нужди на децата, които ще ползват услугата на стойност 3 000 лв. и 600 лв. невъзстановимо ДДС. Предоставяне на услуги за ранно детско развитие, цялостно функциониране, управление и предоставяне на услугите - 1 600,00лв., Contracted Amount: 88 427.61 , Reported Amount: 84 091.83
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения: Целта на дейността е чрез предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране да се формират родителски умения у бъдещи и настоящи родители, при които са констатирани дефицити, свързани със създаване на връзка родител-дете, самочувствието и увереността като родители. Дейността ще бъде насочена към: - повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането му; - повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие и необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете; - осигуряване на възможност и подходяща среда за споделяне на мнения и опит, с цел отпадане на страхове и притеснения на бъдещите и младите родители, свързани с отглеждането на детето. Споделянето ще бъде от страна на бъдещи родители и родители на малки деца, с участието на специалисти в областта. В дейността участие могат да вземат представители на следните целеви групи: - бъдещи родители от уязвими групи-уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос;, получатели на социални помощи; безработни родители с три и повече деца, самотни бъдещи родители, бъдещи родители за първи път, бъдещи майки в рискова възраст; - бъдещи родители с ниско ниво на образование; - бъдещи родители, живеещи в лоши битови условия; - бъдещи родители, при които има риск от изоставяне на бебето; - бъдещи родители, които имат дете/деца в риск (регистрирани в Дирекция "Социално подпомагане"Благоевград) За изпълнението на дейността ще бъдат ангажиран персонал, включващ следните специалисти: 1 педиатър - нает на граждански договор, заетост 200 часа годишно; 1 гинеколог - нает на граждански договор;,заетост 200 часа годишно медицинска сестра - наета на трудов договор, заетост 200 часа годишно; 1 акушерка - наета на граждански договор, заетост 400 часа годишна; 1 психолог - нает на трудов договор, заетост 480 часа годишно; 1 юрист - нает на граждански договор, със заетост 200 часа годишно; 1 социален работник - нает на трудов договор, със заетост 1 920 часа годишно; 1 медиатор - нает на трудов договор, със заетост 1 920 часа годишно. Необходимите средства за възнаграждения и осигурителни плащания са 151 067.89 лв. Разходите за материали и консумативи са в размер на 1 000 лв.; 200 лв. - невъзстановимо ДДС. Дейността ще се извършва основно в новоизградените и обзаведени подходящо помещения на адрес: гр. Благоевград, ж.к."Еленово", ул."Явор" № 8, като ще има възможност за осигуряване на мобилна услуга. За изпълнение на Дейност 5 ще са необходими финансови средства за: възнаграждения и осигурителни плащания на наетите специалисти, разходи , свързани с пряката работа с потребителите на услугите( подходящи обучителни и др. материали, детски храни, консумативи и др. за мининмум 150 семейства). Предоставяне на услуги за ранно детско развитие, цялостно функциониране, управление и предоставяне на услугите - 64 437.32 лв., Contracted Amount: 216 705.21 , Reported Amount: 219 123.13
  • Activity: Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина: Семейното консултиране и подкрепа е дейност, която цели оказване на подкрепа на семействата в грижата за техните деца, в справянето със семейни проблеми, в създаването и развитието на умения за пълноценно социално включване и реализация. Изпълнението на дейността ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез: развитие на социални умения - общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията на сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивното здраве, насилието и неглижирането на децата. Целевата група са : уязвими семейства, младежи от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, които не полагат достатъчна грижа за децата си, неглижирани деца и/или деца, жертви на насилие. Потребителите на услугата ще отговарят на поне един от следните критерии: - родители от уязвими групи - уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители на три и повече деца; самотни родители; родители за първи път; родители в рискова възраст; - родители с ниско ниво на образование; - родители, живеещи в лоши жилищни условия; - родители, при които е налице риск от изоставяне на детето; - родители, които имат дете/деца в риск (регистрирани в Дирекция "Социално подпомагане" - Благоевград); - родители, за които има данни, че не полагат достатъчна грижа за децата си(злоупотреби със забранени вещества, насилие или неглижиране на децата) - регистрирани в полицията, Дирекция "Социално подпомагане"; - родители на деца със здравословни проблеми; - родители на деца във висок риск (забавяне в развитието идр.); - деца с увреждания; -деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск - уязвими етнически групи, в частност ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; семейства с три и повече деца; самотни родители; с ниско ниво на образование; живеещи в лоши жилищни условия; не полагащи достатъчни грижи за децата си; - деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за тях; - деца на безработни родители; - неглижирани деца, деца, подложени на насилие; В зависимост от включените в дейността бенефициенти услугата ще бъде предоставяна в новоизградени помещения по ПСВ в гр. Благоевград, детски ясли, детски градини, социални услуги в общността, в подходящи помещения на други обществени сгради. Ще бъде осигурена възможност за мобилна работа, когато се налага дейността да се изпълнява в домовете на бенефициентите. За изпълнение на дейността ще бъде нает персонал, който включва: 1 социален работник - нает на трудов договор със заетост 1 920 часа годишно; 1 медицинска сестра - наета на трудов договор със заетост 200 часа годишно; 1 психолог - нает на трудов договор, със заетост 480 часа годишно; 1 юрист - нает на граждански договор, със заетост 200 часа годишно; 1 медиатор(нает на трудов договор, със заетост 1 920 часа годишно), който да бъде достатъчно добре запознат с бита, традициите и порядките в уязвимите групи, посочени като бенефициенти на дейността. За изпълнение на Дейност 6 ще са необходими финансови средства за: заплата и осигурителни плащания на наетите специалисти в размер на 129 162.82 лв., разходи за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите( подходящи обучителни и др. материали, детски храни, консумативи и др. за минимум 150 семейства) - 1 000 лв.; 200 лв. - невъзстановимо ДДС. Предоставяне на услуги за ранно детско развитие, цялостно функциониране, управление и предоставяне на услугите - 2 382,00 лв., Contracted Amount: 132 744.82 , Reported Amount: 115 150.30
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Целта на услугата е осигуряване на редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитите на бебетата и децата, превенция на детската заболеваемост, на липсата на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целевата група са уязвими семейства и техните деца, услугата ще бъде достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Услугата ще се предоставя основно в специални помещения, новоизградени и оборудвани по ПСВ на Община Благоевград. В тях са осигурени възможности за обучение на родителите за масажи, упражнения и основни грижи за бебето. В зависимост от индивидуалните случаи услугата ще има и мобилен характер, ще се извършват и посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране, консултиране и т.н. Услугата може да бъде предоставяна също така и в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността. С тази услуга се цели предотвратяване на детски заболявания, а не лекуване на самите заболявания. Дейността включва и предоставяне на мобилни услуги от мобилен екип, който ще предоставя посещения по домовете на родителите и работа в общността по превенция на заболяванията. При установяване на заболяване или здравословен проблем при бебета и по-големи деца, те ще бъдат насочвани от наблюдаващия педиатър по проекта към съответните лекари и специалисти за лечение. Основно Дейност 7 е свързана с консултиране на грижата за децата, както и с обяснение и разяснение на препоръки, дадени на родителите от здравни служби, личния лекар и други специалисти. Така ще се преодолеят конфликти в семейството поради, различни разбирания за грижа в поколенията и ще се цели овластяване на младите родители, които често са несигурни и поверяват грижата на по-възрастните. В работата, специалистите, наети по проекта ще поддържат активно връзка с личните лекари на бебетата, така че здравните услуги да са координирани. Потребителите на услугата ще отговарят на един от следните критерии: 1. Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - общности с различен етнически произход, по-конкретно ромската етническа група; - безработни с бебета и малки деца; - родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца; - семейства, живеещи в лоши битови условия; - семейства с ниско ниво на образование; 2. Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър 3. Деца от семейства без здравна осигуровка 4. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата 5. Всички деца с увреждания 6. Деца със здравословни проблеми За изпълнение на услугата ще бъде необходимо наемането на следния персонал: 1 педиатър - нает на граждански договор; 1 медицинска сестра - наета на трудов договор; 1 стоматолог - нает на граждански договор; 1 медиатор - нает на трудов договор. Заетостта на специалистите ще бъде посочената в Таблицата с видовете услуги и видовете индикативни разходи за тях за 12 месеца (Вариант "А") към Насоките за кандидатстване. Ще са нужни финансови средства за: заплащане на възнагражденията на специалистите, в размер на 34 145,90 лв. ; разходи за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите - 1 000 лв.; 200 лв. - невъзстановимо ДДС. Предоставяне на услуги за ранно детско развитие, цялостно функциониране, управление и предоставяне на услугите - 27 099,40 лв., Contracted Amount: 62 445.30 , Reported Amount: 62 749.51
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Целта е да се увеличи готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. От услугата ще се възползват деца, които не са постигнали в максимална степен показателите за училищна готовност. Дейността предвижда предоставяне на услуга, която ще спомогне за социализацията на децата от уязвимите групи в условията на плавен и приемствен преход за училище. В рамките й ще се организират летни групи (лятно училище) за деца, на които предстои започване на първи клас в масово училище. Така ще се осигурят възможности за тези деца да доразвият или съхранят придобитите в предучилищното образование когнитивни и социални умения. Предвижда се предоставяне на услугата да е за определен период (преди началото на учебната година, по време на лятната ваканция), като образователните елементи в дейности ще се комбиниранет с игри и други форми на работа, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия ги свят. В летните групи ще бъдат предоставяни следните дейности за подобряване на предучилищната подготовка: - преодоляване на затрудненията в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Възможно е разделянето на децата по групи, в зависимост от нуждите им. - игри в съответствие с предпочитанията на децата; - кратки екскурзии в или в околностите на града; - включване на родителите в екскурзиите като придружители; - организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на лятното училище; - срещи с родителите; - закупуване на книги и материали за първи клас; Дейността ще бъде изпълнявана от: учител с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, който ще организира и провежда цялостната образователна програма на групите и медиатор/помощник възпитател, който ще участва активно в информирането на бенефициентите, мотивирането им за включване в дейността, както и ще подкрепя работата на педагога с родителите на децата. При нужда децата и семействата ще имат достъп и до всички останали услуги, които ще се реализират чрез проекта, като ще могат да ползват услугите на логопед, социален работник, психолог и др. В дейността ще участват представители на следните целеви групи: - деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищна подготовка)от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители, семейства, живеещи в отдалечени райони; - деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български; - родители на деца, посещаващи летните групи, организирани в рамките на дейността. Родителите на децата ще бъдат информирани и включени в тази дейност, с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в първи клас; Мястото, където ще бъдат организирани летните групи е в новопостроена сграда по ПСВ на Община Благоевград, намираща се на адрес: гр. Благоевград, ж.к. "Еленово", ул. "Явор" № 8. За изпълнение на дейността ще бъдат наети един педагог ( с подготовка по предучилищна или начална училищна подготовка) - нает на трудов договор и един медиатор/помощник възпитател на трудов договор. Заетостта на специалистите ще бъде посочената в Таблицата с видовете услуги и видовете индикативни разходи за тях за 12 месеца (Вариант "А") към Насоките за кандидатстване. , Contracted Amount: 18 151.29 , Reported Amount: 18 302.37
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Целта на Дейност 8 "Управление и функциониране на услугите" е осигуряване на екип, който да организира работата на Центъра, в който ще се предоставят услугите, планирани в настоящото проектно предложение. Екипът ще включва Ръководител на центъра, счетоводител/касиер/домакин, шофьор, хигиенист.Основната задача на този екип ще бъда осигуряването на условия за пълноценно предоставяне на планираните услуги, съобразено с предвидените за това материални ресурси и наети специалисти. Тъй като предоставянето на различните услуги ще се извършва основно в новопостроената сграда на адрес гр. Благоевград, ж.к. "Еленово", ул. "Явор" № 8, ефективното използване на помещенията и наличното оборудване изисква много добра организация за протичане на работния процес. В същото време директната работа с потребителите на услугите налага изготвяне на предварителни графици за провеждане на индивидуални и групови консултации, планиране на различни мероприятия и др. Всяка една от включените в проектното предложение услуги има своите специфики и налага наличието на различни материали и консумативи, тяхното правилно съхранение и ефективно разходване. От друга страна мобилната услуга, предвидена в повечето от дейностите, предполага включването на шофьор. Всичко това налага осигуряването на общи длъжности, които материално и организационно ще обезпечават изпълнението на отделните услуги, предвидени в проекта. , Contracted Amount: 307 900.69 , Reported Amount: 291 716.59

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: I OFFICE LTD, Contracted Amount*: 1 480.00 , Reported Amount**: 1 015.10
  • Contractor: VEST-M-COMPANI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: BULGARIAN TELECUMONICATON COMPANY EAD, Contracted Amount*: 1 932.00 , Reported Amount**: 569.10
  • Contractor: DMA DIVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 7 170.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Panda Cooperation, Contracted Amount*: 304.00 , Reported Amount**: 146.18
  • Contractor: DOVERIE - BRICO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59.99
  • Contractor: AM ONLINE Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 127.49
  • Contractor: KATYA FARMA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 56.82
  • Contractor: PRESTIG BISINESS -93, Contracted Amount*: 325.00 , Reported Amount**: 239.76
  • Contractor: SPOND Ldt, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 79.20
  • Contractor: STOYAN, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 21 797.30
  • Contractor: AYAKS-SOFIA LTD, Contracted Amount*: 14 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Bejansky 2017"Ltd , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 175.50
  • Contractor: MARUSIA, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 5 711.43
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE EAD, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "VAS COM", Contracted Amount*: 388.80 , Reported Amount**: 282.90
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 36 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ALFA-GROUP SECURITY, Contracted Amount*: 4 028.40 , Reported Amount**: 2 670.72
  • Contractor: ELTRON, Contracted Amount*: 57.82 , Reported Amount**: 52.86
  • Contractor: YONKA, Contracted Amount*: 3 780.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERUN - KKB LTD, Contracted Amount*: 342.05 , Reported Amount**: 311.76
  • Contractor: CEZ TRADE BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OGNYAN, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 8 330.00
  • Contractor: NADELINA, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MARIA ILIEVA , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: Electrohold Sales EAD, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 406.52
  • Contractor: BRATIA SHALYAVSKI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: Bittex , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 196.00
  • Contractor: KYU END BI FARMA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 130.13
  • Contractor: HRISTINA, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 17 505.60
  • Contractor: UCHMAG OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 538.27
  • Contractor: TOP ELANA, Contracted Amount*: 2 452.80 , Reported Amount**: 1 021.25
  • Contractor: ESKEIP-ELEKTRONIK Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 955.80
  • Contractor: SALAMANDER ASO LTD, Contracted Amount*: 1 728.00 , Reported Amount**: 528.00
  • Contractor: CANORA - DZHEMA ZECHIRI ET, Contracted Amount*: 47.98 , Reported Amount**: 47.98
  • Contractor: TEMENUZHKA TASEVA - S ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 122.40
  • Contractor: STM MEDICOM, Contracted Amount*: 229.50 , Reported Amount**: 229.50
  • Contractor: Kameliya, Contracted Amount*: 2 380.00 , Reported Amount**: 15 124.07
  • Contractor: TRAYANA, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 2 920.00
  • Contractor: SCORPIO VI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.35
  • Contractor: "Stoicov 2021", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 209.10
  • Contractor: KORPORA - MED LTD, Contracted Amount*: 1 155.60 , Reported Amount**: 172.80
  • Contractor: D-R KARAGAOZOV - INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDITSINSKA POMOSHT ET, Contracted Amount*: 378.00 , Reported Amount**: 378.00
  • Contractor: LORA-999 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 107.15
  • Contractor: D.D.D.-1, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 265.36
  • Contractor: Adika trade, Contracted Amount*: 358.80 , Reported Amount**: 184.12
  • Contractor: Blaniko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 122.90
  • Contractor: Pavlin Iliev-Avala ET, Contracted Amount*: 597.60 , Reported Amount**: 902.40
  • Contractor: MILAN SOFI - MD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 95.00
  • Contractor: AROMATIK - 1 LTD, Contracted Amount*: 3 144.09 , Reported Amount**: 1 447.01
  • Contractor: BULTEX 99, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 689.22
  • Contractor: ROEL-98 LTD, Contracted Amount*: 6 265.38 , Reported Amount**: 1 989.27
  • Contractor: Kristian, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 14 260.00
  • Contractor: DAGA-2000 EOOD, Contracted Amount*: 406.98 , Reported Amount**: 406.94
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 590.00 , Reached amount: 1 432.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 357 229.45 BGN
Grant 1 357 229.45 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 357 220.81 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на автомобилни горива (Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво) за нуждите на община Благоевград, чрез използване на карти за безналично плащане", Estimated Amount: 577 500.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на автомобилни горива (Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво) за нуждите на община Благоевград, чрез използване на карти за безналично плащане"
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 36 000.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на електрическа енергия от координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Благоевград" , Estimated Amount: 3 495 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на електрическа енергия от координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Благоевград"
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA EAD
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Общинска администрация - Благоевград", Estimated Amount: 24 817.47
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение 1 от документацията за участие"
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение 2 от документацията за участие"
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 1 008.00
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Общинска администрация - Благоевград", Estimated Amount: 64 479.16
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Общинска администрация - Благоевград"
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 516.00
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на хигиенни материали за нуждата на общинска администрация - Благоевград", Estimated Amount: 64 190.33
  • Differentiated position 1: "Доставка на хигиенни материали за нуждата на общинска администрация - Благоевград"
    Contractor: AROMATIK - 1 LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 6 Subject to due process: "Застраховане на движимо и недвижимо имущество и моторни превозни средства, собственост на Община Благоевград", Estimated Amount: 58 320.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Застраховане на недвижимо имущество - Административни сгради"
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: "Застраховане на движимо и недвижимо имущество - Общински жилища, Други сгради, Други ДМА, Почивна станция и Електроника"
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: "Застраховане на моторни превозни средства, както следва: - застраховка "Гражданска отговорност за 39 броя МПС; - застраховка "Пълно каско" за 16 броя МПС; - застраховка "Злополука на лицата в МПС за 12 броя МПС"
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE EAD
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 7 Subject to due process: "Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект BG05M9OP001-2.004-0022 "Услуги за ранно детско развитие в Община Благоевград", по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие", Приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. , Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Изработване на информационни плакати, информационни брошури, рекламни тениски, рекламни тефтери"
    Contractor: DMA DIVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 3 585.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: "Публикации в месни медии, изработване на информационна табела, изработване на рекламни химикалки"
    Contractor: DMA DIVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 3 585.00
Procedure 8 Subject to due process: "Избор на оператор за предоставяне на комуникационни услуги за нуждите на община Благоевград" , Estimated Amount: 219 469.70
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Избор на оператор за предоставяне на услуги по стандарт GSM/UMTS/LTE
    Contractor: BULGARIAN TELECUMONICATON COMPANY EAD
    Contract total funded value: 672.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: "Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги
    Contractor: BULGARIAN TELECUMONICATON COMPANY EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: "Услуга по осигуряване обслужване на 1140 служители на Община Благоевград от регистрирана служба по трудова медицина", Estimated Amount: 2 880.00
  • Differentiated position 1: "Услуга по осигуряване обслужване на 1140 служители на Община Благоевград от регистрирана служба по трудова медицина"
    Contractor: KORPORA - MED LTD
    Contract total funded value: 810.00
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция за обекти на община Благоевград на територията на област Благоевград“, Estimated Amount: 875 350.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция за обекти на община Благоевград на територията на област Благоевград
    Contractor: Electrohold Sales EAD
    Contract total funded value: 7 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 2 от документацията за участие“., Estimated Amount: 135 047.28
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 352.48
  • Differentiated position 2: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции:Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 2 от документацията за участие“
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 1 954.28
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложение № 1 от документацията за участие“; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи, съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно приложение № 2 от документацията за участие“, Estimated Amount: 103 040.88
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 210.96
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“, Estimated Amount: 126 855.50
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“
    Contractor: DAGA-2000 EOOD
    Contract total funded value: 406.98
Procedure 14 Subject to due process: „Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни“, Estimated Amount: 31 015.75
  • Differentiated position 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 304.00
Procedure 15 Subject to due process: „Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др.“ , Estimated Amount: 22 008.35
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 300.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др.“
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 16 Subject to due process: „Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 1 от документацията за участие; Обособена позиция № 2: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 2 от документацията за участие" , Estimated Amount: 22 375.35
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Доставка на санитарни материали
    Contractor: Adika trade
    Contract total funded value: 358.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: „Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и второстепенните разпоредители“., Estimated Amount: 55 752.20
  • Differentiated position 1: „Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и второстепенните разпоредители“.
    Contractor: AROMATIK - 1 LTD
    Contract total funded value: 70.64
Procedure 18 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Мобилни телефонни услуги“, Обособена позиция № 2 „Фиксирани телефонни услуги“. , Estimated Amount: 400 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Мобилни телефонни услуги“
    Contractor: BULGARIAN TELECUMONICATON COMPANY EAD
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Фиксирани телефонни услуги“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 19 Subject to due process: „Осигуряване на охранителни услуги чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ и чрез физическо присъствие (жива охрана) и мобилни групи в общински обекти и територии на Община Благоевград, като има за цел осигуряване на охрана на недвижимо имущество, собствено или експлоатирано от Община Благоевград, с цел постигане на сигурност“, Estimated Amount: 525 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на охранителни услуги чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ и чрез физическо присъствие (жива охрана) и мобилни групи в общински обекти и територии на Община Благоевград, като има за цел осигуряване на охрана на недвижимо имущество, собствено или експлоатирано от Община Благоевград, с цел постигане на сигурност“
    Contractor: ALFA-GROUP SECURITY
    Contract total funded value: 918.00
Procedure 20 Subject to due process: ДОСТАВКА НА ЕЛЕКТРОМАТЕРИАЛИ, Estimated Amount: 220 000.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА ЕЛЕКТРОМАТЕРИАЛИ
    Contractor: ELTRON
    Contract total funded value: 57.82
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно приложение № 2 от документацията за участие“, Estimated Amount: 74 078.91
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“;
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 1 080.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно приложение № 2 от документацията за участие“
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 210.96
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 2 от документацията за участие“ , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие“;
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 994.62
Procedure 23 Subject to due process: Доставка на консумативи за печатащи устройства, съгласно приложен списък, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на консумативи за печатащи устройства, съгласно приложен списък
    Contractor: CANORA - DZHEMA ZECHIRI ET
    Contract total funded value: 47.98
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни , Estimated Amount: 56 466.29
  • Differentiated position 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни
    Contractor: PERUN - KKB LTD
    Contract total funded value: 146.27
Procedure 25 Subject to due process: Доставка на санитарни материали по обособени позиции Обособена позиция № 1: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 1 от документацията за участие; Обособена позиция № 2: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 2 от документацията за участие. , Estimated Amount: 30 544.22
  • Differentiated position 1: Доставка на санитарни материали по обособени позиции - Обособена позиция № 1: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 1 от документацията за участие
    Contractor: AROMATIK - 1 LTD
    Contract total funded value: 34.50
  • Differentiated position 2: Доставка на санитарни материали по обособени позиции - Обособена позиция № 2: Доставка на санитарни материали, съгласно приложение № 2 от документацията за участие
    Contractor: PERUN - KKB LTD
    Contract total funded value: 195.78
Procedure 26 Subject to due process: Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка на найловони пликове, торби, чували, кофи и др. включени в списъка но чл. 12 , ал. 1, т. 1 от ЗОП" Обособена позиция № 2 "Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др.", Estimated Amount: 59 340.38
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на найловони пликове, торби, чували, кофи и др. включени в списъка но чл. 12 , ал. 1, т. 1 от ЗОП"
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 210.96
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др."
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 210.96
Procedure 27 Subject to due process: Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др., Estimated Amount: 63 630.73
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 67.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 371.00
Procedure 28 Subject to due process: Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и втопостепенни разпоредители, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и втопостепенни разпоредители
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 210.96
Procedure 29 Subject to due process: Избор на изпълнител за ,,Осигуряване на охранителни дейности чрез извършване на сигнално – охранителна дейност чрез СОИС на обекти общинска собственост и територии на Община Благоевград по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Извършване на сигнално – охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №1“ Обособена позиция № 2:“ Извършване на сигнално – охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №2“, Estimated Amount: 129 168.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Извършване на сигнално – охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №1“
    Contractor: ALFA-GROUP SECURITY
    Contract total funded value: 950.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2:“ Извършване на сигнално – охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №2“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 30 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на охранителни дейности чрез сигнално-охранителни известителни системи (СОИС) в общински обекти и територии на Община Благоевград по обособени позиции, Estimated Amount: 102 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3: „Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на социални заведения и ДСП, общинска собственост“
    Contractor: SALAMANDER ASO LTD
    Contract total funded value: 1 728.00
Procedure 31 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги по обособени позиции: Обособена позиция № 1 Мобилни телефонни услуги Обособена позиция № 2 Фиксирани телефонни услуги, Estimated Amount: 337 906.03
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 Мобилни телефонни услуги
    Contractor: BULGARIAN TELECUMONICATON COMPANY EAD
    Contract total funded value: 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 Фиксирани телефонни услуги
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 32 Subject to due process: Обществена поръчка на стойност по чл.20, ал. 3, т. 2 от ЗОП чрез събиране на оферти с обява с предмет "Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни", Estimated Amount: 27 037.10
  • Differentiated position 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 33 Subject to due process: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 2 от документацията за участие"., Estimated Amount: 82 740.18
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие";
    Contractor: I OFFICE LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 2 от документацията за участие".
    Contractor: I OFFICE LTD
    Contract total funded value: 280.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN