Identification

UMIS Number BGHOMEAFFAIRS-1.002-0001-C06
Project Name Increasing the administrative capacity of the national authorities in the asylum and migration area
Beneficiary 831601932 State Agency for Refugees with the Council of Ministers (SAR with CM)
Funding NFM ==> Home Affairs
Date of the Contract/Order 20.09.2020
Start Date 20.08.2020
End Date 30.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България
  • Територията на ЕС

Description

Brief description
Проектът „Повишаване на административния капацитет на националните органи в областта на убежището и миграцията“ ще бъде реализиран в рамките на Норвежки финансов механизъм 2014-2021 г., по-специално PA 18 „Убежище и миграция“, която предвижда изпълнение на проекти насочени към изграждане на капацитет чрез обучение. 

Проектът е разработен с цел подобряване на прилагането на законодателството и повишаване на знанията и уменията на служителите, работещи с граждани на трети страни, търсещи международна закрила на територията на Република България, чрез обмен на опит и добри практики със съответните органи в Кралство Норвегия и ЕС.

Общата му цел е да допринесе за укрепване на двустранните отношения и дългосрочно сътрудничество между Република България и Кралство Норвегия в приоритетния сектор на вътрешните работи и сферата на международната закрила.
Activities
  • Activity: Управление и организация на проекта: Тази дейност е свързана с функцията на ДАБ като организатор на проекта. Целта на тази дейност е да се гарантира ефективно управление, организация и координация на дейностите и да се създадат условия за планиране на дейностите и успешно организационно, документално и финансово междинно и финално отчитане на проекта. Екипът за управление на проекта ще се състои от: Ръководител - отговаря за цялостното ръководство и контрол на предвидените за изпълнение дейности, поддържане на контакт с проектният оператор и управление на работата на екипа на проекта; Координатор - координира изпълнението на планираните дейности и осъществява комуникацията с партньорите; Счетоводител - отговаря за изготвяне на финансови доклади, текущ мониторинг на средствата, осчетоводяване на първични счетоводни документи, проверка и контрол на движението на разходите по бюджетните пера; Четирима технически сътрудници - отговарят за цялостната документация по проекта, отговарят за събирането, класирането и съхранението на документите. При необходимост контролират изпълнението на дейности на място. Наличието на технически сътрудници е крайно необходимо, тъй като предвидените за изпълнение в рамките на проекта дейности са с голям обем и с продължителност. Това налага определяне на служители, които да поемат текущата организация и координация на всяка от дейностите. Тези експерти ще поемат общия документооборот на проекта, комуникацията с партньорите и отговорните органи, ще следят провеждането на процедурите по ЗОП и ще поемат координацията на място на дейностите (обучения, семинари, учебни визити и т.н.). Всеки експерт ще бъде частично профилиран по дейности., Contracted Amount: 188 574.32 , Reported Amount: 41 100.27
  • Activity: Повишаване на административния капацитет и професионалните умения на служителите на Държавната агенция за бежанците и институции, ангажирани в сферата на предоставяне на закрила.: В рамките на процеса по повишаване на административния си капацитет,ДАБ при МС ще проведе серия от обучения на служителите си,както и ще изпълни редица други дейности,касаещи организацията на работа в Агенцията,условията за работа,обмен на добри практики,стажове - Провеждане на обучения Индикативно се предвижда провеждането на 14 обучения за 350 участници от ДАБ,представители на партньорите,местната власт и администрация,институции и организации в сферата на убежище и работа с уязвими групи, както и за минимум 25 законови представители на непридружени малолетни и непълнолетни (в съответствие с чл.25 от ЗУБ).Обученията се предвижда да се провеждат присъствено,при спазване на противоепидемични мерки,но в извънредни ситуации,наложени от пандемична обстановка могат да бъдат провеждани и дистанционно. - Провеждане на учебни визити в Норвегия и страните от ЕС ДАБ планира провеждането на визити за обмен на опит в Норвегия и в държави от ЕК за свой персонал,партньори,представители на местните власти и др.институции,компетентни да работят с непридружени непълнолетни лица – ДАЗД,АСП и др.Визитите може да са двустранни,с ДАБ при МС за домакин.Индикативно се предвижда провеждането на 8 учебни визити,всяка,за не повече от 10 участници и с продължителност максимум 5 дни. - Провеждане на чуждоезикови обучения,в това число специализирана и професионална лексика и окончателно сертифициране. Предвижда се провеждането на две модулни обучения по английски език,всяко разделено на три модула – за начинаещи,средно напреднали и напреднали.При записването в курса,езиковите умения на служителя ще бъдат оценени и той ще бъде насочван към съответния курс.Планира се обучаването на индикативно 10 участници във всеки модул или индикативно 60 участници от ДАБ.Чуждоезиковите обучения могат да се провеждат както присъствено,така и дистанционно. - Провеждане на стажове в сродни институции в България,други държави от ЕС и Норвегия; Тези стажове ще допринесат за обмяната на опит в областта на работата с лица,търсещи закрила и процедурата за предоставяне на международна закрила.Индикативно се предвижда провеждането на 12 стажа,по един служител в стаж или общо 12 души,с максимална продължителност от 14 дни. - Провеждане на семинари за отчитане на резултатите,постигнати въз основа на предходната година; В края на всяка изтекла година в рамките на проекта на проекта,се предвижда да бъде проведен семинар,на който ще се отчетат постигнатите резултати.На тях ще присъстват представители на ДАБ и партньорите,както и представители на програмния оператор,норвежката страна и средства за масова информация.Индикативно се предвижда провеждането на минимум два двудневни семинара.Семинарите се предвижда да се провеждат присъствено,при спазване на противоепидемични мерки,но в извънредни ситуации,наложени от пандемична обстановка,могат да бъдат провеждани и дистанционно. - Изработване и отпечатване на разговорник най-малко на четири основни езика,предназначен за служители на ДАБ,когато няма наличен преводач - за времето на провеждане на процедурата за международна закрила,ДАБ осигурява преводачи за различни езици,но понякога,на служители на ДАБ се налага да общуват с търсещи закрила,без да е наличен преводач. - Изработване на видео клипове за работа с търсещи закрила и лица от уязвими групи. С изработването на информативни видеоклипове,насочени и към работа с уязвими групи,значително ще се разшири информираността и публичността на работата с търсещите закрила,особено тези,които са от уязвими групи.Предвижда се изработването на минимум 4 видеоклипа и тяхното разпространение в обществеността. - Изработване и отпечатване на наръчник С отчитането на особеностите на представителството на непридружени непълнолетни в съответствие с чл.25 от ЗУБ,ще бъде изготвен наръчник,който такива представители да ползват при работата си с търсещи закрила непридружени деца. - Дейности,пряко свързани с осигуряване на изпълнението на дейностите - продължава , Contracted Amount: 1 495 017.10 , Reported Amount: 372 192.79
  • Activity: Подобряване на условията и оптимизиране на работата на Държавната агенция за бежанците: - Изготвяне на функционален анализ на ДАБ Целта на тази дейност е по-ефективното функциониране на всички звена на ДАБ. След провеждането му, на база на препоръките, предоставени в резултат на анализа, ДАБ ще има възможност максимално да оптимизира работата на своите структури, за прилагане на интегриран подход в сферата на бежанците и търсещите закрила. - Ремонт и реновиране на минимум 4 зали и оборудването им с мебели и аудиовизуално оборудване; Необходимостта от провеждане на СМР е, че ДАБ при МС разполага с голям брой помещения за настаняване, но само с една зала оборудвана за ефективното провеждане на срещи (в това число ръководни и видеоконферентни), съвещания и обучения. Реновирането е предвидено за съществуващата зала в централната администрация, както и за зали в териториалните поделения в София, Харманли и Пъстрогор. Оборудването им с аудиовизуална и комуникационна техника, за провеждането на такива срещи, съвещания и обучения е крайно важно за ефективността на работния процес. Необходимостта от провеждане на СМР е, че ДАБ при МС разполага с голям брой помещения за настаняване, но само с една зала оборудвана за ефективното провеждане на срещи (в това число ръководни и видеоконферентни), съвещания и обучения. Реновирането е предвидено за съществуващата зала в централната администрация, както и за зали в териториалните поделения в София, Харманли и Пъстрогор. Оборудването им с аудиовизуална и комуникационна техника, за провеждането на такива срещи, съвещания и обучения е крайно важно за ефективността на работния процес. Оборудването може да включва техника за копиране/сканиране/принтиране на материали за работни срещи и семинари. Мултифункционалните устройства трябва да имат възможността да работят и с формат А3, да осигурява висока производителност, широка гама от функции и качествен печат. Оборудването може да бъде разположено, както в залата, така и в свързаните с нея коридори (чрез мрежова свързаност). Наличието на техниката ще позволи размножаване, отпечатване и при необходимост сканиране за целите на работа и обучение на персонала на ДАБ при МС. Възможно е да се оборудват и мебелират зали, които не се нуждаят от ремонт и реновиране, но с цел да бъдат ефективни в тяхното предназначение, имат сериозна нужда от мебелиране и оборудване., Contracted Amount: 396 947.45 , Reported Amount: 222 486.78
  • Activity: Информационно осигуряване на изпълнението на дейностите по проекта: В рамките на проекта, с цел да се подчертае ролята на Норвежкия финансов механизъм 2014-2021 и да гарантира, че помощта от механизма е прозрачна, ДАБ при МС ще организира информационното осигуряване на изпълнението на дейностите, предвидени за изпълнение от всички партньори. Основните цели при разпространяването на информация за проекта ще бъдат: 1. Повишаване на информираността на обществото за приноса и ролята на Кралство Норвегия като донор на финансови механизми; 2. Разпространяване на информация за целите на проекта, предвидените за изпълнение в него дейности и начините на реализирането им; 3. Разпространяване на информация за изпълнението на предвидените дейности и постигнатите резултати. Провеждане на национални кампании и пресконференции С цел информацията за приноса на механизма, целите и резултатите на дейностите по проекта ще бъдат проведени минимум 2 национални кампании, за разпространяване на информация пред максимално широка аудитория за изпълнявания проект, целите му, информация за партньорите, изпълняваните дейности, постигнатите резултати и напредък, и др. Също така ще се проведат и минимум 2 пресконференции (начална и заключителна), с участие на представители на партньорите, за запознаване на широката публика с изпълнявания проект, целите му, информация за партньорите, изпълняваните дейности, постигнатите резултати и напредък. Предвижда се изработването на секция (уебстраница) за проекта в рамките на съществуващия сайт на ДАБ при МС. Уебстраницата ще поддържа български и английски език за целия период на изпълнение и минимум 5 години след приключване на проекта. Освен директните целеви групи и непреките целеви групи, информацията за съществуването, целите, двустранното сътрудничество, изпълнението и въздействието от подкрепата от финансовия механизъм за проекта ще е насочена към максимално широка аудитория, не само на територията на България, но и на ЕС. Това ще бъдат институции, организации (международни, национални, регионални и неправителствени) и др., работещи или имащи интереси в сферата на убежището и миграцията., Contracted Amount: 126 022.00 , Reported Amount: 4 920.00
  • Activity: Повишаване на административния капацитет на служители на Главна дирекция "Гранична полиция" в сферата на противодействие на трафика на хора и работата с непридружени непълнолетни лица: За да може максимално да повиши своя капацитет в областта на работата с непридружени деца, главна дирекция "Гранична полиция" ще организира общо минимум 10 обучения за свой персонал на следните теми: - Повишаване на административния капацитет на персонала на ГДГП за работа с непридружени непълнолетни лица Ще бъдат проведени минимум 5 обучения в различни градове, като на всяко се предвижда да присъстват 15 служители на ГДГП. Общо ще бъдат обучени 75 служителя на ГДГП. - Повишаване на административния капацитет на персонала на ГДГП в областта на противодействието на трафика на непридружени непълнолетни лица, зачитане на техните права.Ще бъдат проведени минимум 5 обучения в различни градове, като на всяко се предвижда да присъстват 15 служители на ГДГП. Общо ще бъдат обучени 75 служителя на ГДГП. Целта на обученията е ефективно приложение на правните инструменти на Общността в областта на работа с непридружени лица и противодействие на трафика на тази категория лице, при спазване на техните права; и други регламенти и директиви на ЕС в тази област. Обученията ще са 3-дневни и ще се проведат за индикативно по 15 служители на ГДГП за всеки курс, като индикативния брой съответно по всяка една от двете теми ще е по 75 обучени служители или общо 150 служители за цялата дейност. Предвижда се обученията да се проведат за РДГП Аерогари (София), РДГП Русе, РДГП Елхово, РДГП Смолян и РДГП Драгоман, като съответно, обученията ще се проведат в тези градове., Contracted Amount: 163 952.74 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Повишаване на административния капацитет на служители на Дирекция "Миграция" и Националната полицейска служба по имиграция: Дирекция "Миграция" ще организира учебни визити и обучения както следва: - Две учебни посещения на представители на Дирекция Миграция в Осло, Норвегия. Целта е обмен на опит и разбиране на най-добрите практики на Националната служба за имиграция на полицията (NPIS) по въпроси, свързани с работата с граждани на трети страни, подали молба за международна закрила. Фокусът на посещенията ще бъде опознаване на опита, процедурите, реда и предизвикателствата в работата на норвежките власти при справянето с незаконната миграция. В две последователни учебни посещения на служителите на дирекция „Миграция“ участие ще вземат 20 участника (по 10 във всяко). Всяка визита е с индикативна продължителност 4 дни, като първият и последният ден са отделени за пътуванията. В бъдеще, тези визити ще спомогнат за стартирането на ползотворно сътрудничество между двете страни за справяне с общите предизвикателства в сферата на работата с граждани на трети страни, които търсят международна закрила. - Провеждане на две обучения в Република България с участието на норвежки експерти. Две обучения от по 2,5 дни, които ще са посветени на въпроси, свързани с работата с граждани на трети страни, които търсят международна закрила, както и по време на кризи за действие, изискващи незабавна реакция. Във всяко ще участват по 40 и 41 служители от Дирекция „Миграция“ и регионалните миграционни сектори, или общо 81. Веднага след приключването на едно обучение, в същия ден започва следващото. Предвижда се организирането на обученията в рамките на една седмица (5 поредни дни) и в рамките на едно посещение на осем лектори от Национална полицейска служба по имиграция (NPIS) в България. Посещението на лекторите е в съответствие на per diem на ЕС за шест нощувки и дневни разходи за шест дни. Обученията ще включват в себе си следните основни теми: 1. Регистриране на търсещите убежище и необходимостта от установяване на самоличността им в ранен етап; 2. Идентификацията на незаконно пребиваващите граждани на трети страни в Кралство Норвегия; 3. Норвежки практики при идентифицирането и работата с незаконно пребиваващите граждани на Афганистан, Иран и Ирак в центровете за настаняване; 4. Осведоменост на деца по въпроси свързани с връщането; 5. Задържане и центрове за задържане. Реализирането на тези обучения ще допринесе за подобряване прилагането на законодателството и повишаване на знанията и усъвършенстване на уменията на българските компетентни служители, които работят с граждани на трети страни, чрез обмен на опит и добри практики, както и ще положи основите на бъдещо ползотворно сътрудничество с Национална полицейска служба за имиграция (NPIS) в Кралство Норвегия., Contracted Amount: 159 107.18 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Допълнителни дейности за повишаване на административния капацитет и професионалните умения на служителите на Държавната агенция за бежанците и институции, ангажирани в сферата на предоставяне на закрила: В рамките на настоящата дейност ще се реализират следните поддейности: 1. Ремонт и реновиране на коридори в централна администрация на ДАБ при МС, намиращи се на етажа, на който е разположена залата за срещи и обучения и прилежаща към нея инфраструктура; В рамките на дейността ще се проведе ремонт и реновиране на минимум 2 бр. коридори, което при необходимост ще включва замяна на интериорните врати и каси на ет.6. При необходимост може да бъдат извършени ремонтни дейности и замяна на електрическата и осветителната инсталации на коридорите на ет.6. 2. Основен ремонт на покрив на административна сграда на РПЦ Харманли; В рамките на дейността ще бъде извършен основен ремонт на покрива на административната сграда в РПЦ Харманли в това число хидроизолация, топлоизолация, мълниезащита и други. Ремонтът се налага, поради общо износване на покрива и започнали течове, което заплашва от наводнение залата, разположена непосредствено под покрива, която е ремонтирана и оборудвана по настоящия проект. 3. Провеждане на семинари с представители на съдебна власт, служители на ДАБ при МС, НПО, партньори, институции и организации, работещи в сферата на предоставяне на международна закрила и работа с уязвими групи. Предвиждат се пет броя тридневни обучителни семинара, всяко за индикативно 25 човека. 4. Замяна на дограма в зала за провеждане на срещи и обучения, ремонтирана, обзаведена и оборудвана по настоящия проект в РПЦ София, ТП Военна рампа. Дограмата не е била заменена в рамките на ремонтирането на залата, поради липса на установени проблеми и повреди към онзи момент. Замяната на прозорците ще включва сваляне и извозване на старите, монтаж на новата и при необходимост шпакловане и боядисване (обръщане)., Contracted Amount: 255 676.55 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Chief Directorate Border Police, Ministry of Interior (CDBP), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: NBPP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: National Police Immigration Service (NPIS), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Migration Directorate, Ministry of Interior (MD), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: "BRAIN STORM CONSULT-OD" Ltd., Contracted Amount*: 9 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Blagorodna, Contracted Amount*: 4 128.00 , Reported Amount**: 4 128.00
  • Contractor: Sibi Ltd, Contracted Amount*: 19 912.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULGARIA ER - POSOKA DZZD, Contracted Amount*: 120 000.00 , Reported Amount**: 17 440.25
  • Contractor: National Immigration Police Service of the Kingdom of Norway, Contracted Amount*: 16 428.97 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Prof., Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lubomir, Contracted Amount*: 4 080.00 , Reported Amount**: 4 080.00
  • Contractor: Sofita Translation Agency, Contracted Amount*: 4 860.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STRATEGMA AGENCY, Contracted Amount*: 4 920.00 , Reported Amount**: 4 920.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC, Contracted Amount*: 13 800.00 , Reported Amount**: 13 800.00
  • Contractor: Penn Sean Group Ltd, Contracted Amount*: 505.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Transleishan surviz plus , Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 4 320.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 41 178.60 , Reported Amount**: 12 678.60
  • Contractor: Obedinenie Funkcionalen analis na DAB, Contracted Amount*: 55 920.00 , Reported Amount**: 55 920.00
  • Contractor: PROGRESIVA GROUP LTD, Contracted Amount*: 80 778.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 4 128.00 , Reported Amount**: 4 128.00
  • Contractor: Rosanka, Contracted Amount*: 8 160.00 , Reported Amount**: 8 160.00
  • Contractor: Conference BG Ltd, Contracted Amount*: 4 542.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KOOPERACIA PANDA, Contracted Amount*: 8 424.00 , Reported Amount**: 13 896.00
  • Contractor: "United Travel Agency" EOOD, Contracted Amount*: 38 950.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kontracs Joint-stock company, Contracted Amount*: 37 516.80 , Reported Amount**: 37 516.80
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 4 200.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: Lyubka, Contracted Amount*: 21 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CEBO-99, Contracted Amount*: 32 256.00 , Reported Amount**: 32 256.00
  • Contractor: Rin Konsult Ltd, Contracted Amount*: 256 164.00 , Reported Amount**: 201 720.00
  • Contractor: EA PRINT, Contracted Amount*: 47 880.00 , Reported Amount**: 47 880.00
  • Contractor: STILSTROY M, Contracted Amount*: 253 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AS STROI - YANKO SLAVCHEV, Contracted Amount*: 138 186.65 , Reported Amount**: 115 153.98
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of legal representatives/guardians trained (disaggregated by gender), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 19.00
Indicator 2 Разработен наръчник за определените представители на непридружени непълнолетни, търсещи международна закрила, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of officials responsible asylum, migration and border police authorities (disaggregated by gender), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 601.00 , Reached amount: 372.00
Indicator 4 Number of majors and deputy-majors trained on selection of legal representatives/guardians (disaggregated by gender), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Level of compliance with the EU standards on asylum (1-5 scale), Measure Unit: Scale 1-5, Base Value: 3.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 2 813 306.84 BGN
Grant 2 813 306.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 480 273.96 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изработване на материали, предвидени за информационно осигуряване на проект - табели, билбордове, информационни брошури и материали, сувенири, стикери", Estimated Amount: 12 678.60
  • Differentiated position 1: "Изработване на материали, предвидени за информационно осигуряване на проект - табели, билбордове, информационни брошури и материали, сувенири, стикери"
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 12 678.60
Procedure 2 Subject to due process: Външен одит на проекта, Estimated Amount: 31 856.07
Procedure 3 Subject to due process: Действащ договор за предоставяне на настаняване (ДАБ), Estimated Amount: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Действащ договор за предоставяне на самолетни билети (ДАБ), Estimated Amount: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: Договор за предоставяне на самолетни билети (ДМ), Estimated Amount: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване на помещения на ДАБ при МС, Estimated Amount: 52 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване на помещения на ДАБ при МС
    Contractor: Kontracs Joint-stock company
    Contract total funded value: 37 516.80
Procedure 7 Subject to due process: Доставка и монтаж на офис мебели и столове за обзавеждане на помещения на ДАБ при МС., Estimated Amount: 8 424.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на офис мебели и столове за обзавеждане на помещения на ДАБ при МС.
    Contractor: KOOPERACIA PANDA
    Contract total funded value: 8 424.00
Procedure 8 Subject to due process: Изготвяне на функционален анализ на ДАБ при МС, Estimated Amount: 96 250.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на функционален анализ на ДАБ при МС
    Contractor: Obedinenie Funkcionalen analis na DAB
    Contract total funded value: 55 920.00
Procedure 9 Subject to due process: Изработване и разпространение на видеоклипове , Estimated Amount: 88 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване и разпространение на видеоклипове
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 28 500.00
Procedure 10 Subject to due process: Изработване на наръчник (НБПП), Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Изработване на секция ( уебстраница) в съществуващия сайт на ДАБ при МС, Estimated Amount: 4 920.00
  • Differentiated position 1: Изработване на секция ( уебстраница) в съществуващия сайт на ДАБ при МС
    Contractor: STRATEGMA AGENCY
    Contract total funded value: 4 920.00
Procedure 12 Subject to due process: Информационно осигуряване на проекта, Estimated Amount: 16 022.00
Procedure 13 Subject to due process: Оборудване на помещения в ДАБ при МС, Estimated Amount: 146 293.84
Procedure 14 Subject to due process: Осигуряване на информационни комплекти за обученията на ДМ, Estimated Amount: 3 911.60
Procedure 15 Subject to due process: Осигуряване на лектори за обучения и семинари, провеждани от ДАБ, Estimated Amount: 36 165.60
  • Differentiated position 1: Лектор на тема - Междуинституционално сътрудничество и координация при работа с уязвими лица, с фокус непридружени деца – правна рамка, достъп до здравеопазване, образование, грижи и услуги
    Contractor: Blagorodna
    Contract total funded value: 4 128.00
  • Differentiated position 2: Лектор на тема - Идентификация и оценка на уязвимостта – изготвяне на план за подкрепа Идентификация и оценка на уязвимостта – изготвяне на план за подкрепа
    Contractor: Maya
    Contract total funded value: 4 200.00
  • Differentiated position 3: Лектор на тема - Идентификация и насочване на жертви на трафик на хора – методи и практики, показатели и интервюиране на потенциални жертви
    Contractor: Rosanka
    Contract total funded value: 4 080.00
  • Differentiated position 4: Лектор на тема - Насилие, основано на пола – идентификация и последващи действия
    Contractor: Rosanka
    Contract total funded value: 4 080.00
  • Differentiated position 5: Лектор на тема - Добри практики при оценка на най-добрия интерес на детето
    Contractor: Lubomir
    Contract total funded value: 4 080.00
  • Differentiated position 6: Лектор на тема - Представителство по чл. 25 от ЗУБ на непридружени деца – избор, права и задължения, отговорности, взаимодействие и отчитане
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 4 128.00
  • Differentiated position 7: Лектор на тема - Отчитане на пола, възрастта, социо-културни и образователни особености, етническата и религиозната принадлежност на лицата, търсещи закрила
    Contractor: Transleishan surviz plus
    Contract total funded value: 4 320.00
Procedure 16 Subject to due process: Осигуряване на лектори за обучения на ГДГП, Estimated Amount: 15 202.20
Procedure 17 Subject to due process: Осигуряване на лектори за обученията на ДМ, Estimated Amount: 16 428.72
Procedure 18 Subject to due process: Осигуряване на логистика за обучения на ДМ, Estimated Amount: 5 965.20
Procedure 19 Subject to due process: Осигуряване на логистика за обучения, семинари и информационни мероприятия, провеждани от ДАБ, Estimated Amount: 434 585.60
Procedure 20 Subject to due process: Осигуряване на логистика за провеждане на обучителни семинари и заключителна пресконференция, Estimated Amount: 99 240.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка при провеждане на обучителни семинари и заключителна пресконференция, свързани с изпълнението на дейността на Държавната агенция за бежанците при Министерски съвет
    Contractor: PROGRESIVA GROUP LTD
    Contract total funded value: 80 778.00
Procedure 21 Subject to due process: Осигуряване на материали и консумативи, Estimated Amount: 18 490.14
Procedure 22 Subject to due process: Осигуряване на обучения по чужди езици за служители на ДАБ, Estimated Amount: 47 160.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на обучения по чужди езици за служители на ДАБ
    Contractor: CEBO-99
    Contract total funded value: 32 256.00
Procedure 23 Subject to due process: Осигуряване на превод за обученията на ДМ, Estimated Amount: 4 889.50
Procedure 24 Subject to due process: Осигуряване на преводачески услуги за ДАБ при изпълнението на дейности по проекта, Estimated Amount: 10 000.00
Procedure 25 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж за нуждите на дирекция „Миграция” и при необходимост хотелски резервации, финансирани или съфинансирани със средства по програми или фондове на Европейски съюз, Estimated Amount: 1 395 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж за нуждите на дирекция „Миграция” и при необходимост хотелски резервации, финансирани или съфинансирани със средства по програми или фондове на Европейски съюз
    Contractor: "United Travel Agency" EOOD
    Contract total funded value: 38 950.80
Procedure 26 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбиназа служителите на ДАБ при МС., Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбиназа служителите на ДАБ при МС.
    Contractor: BULGARIA ER - POSOKA DZZD
    Contract total funded value: 120 000.00
Procedure 27 Subject to due process: Отпечатване и доставка на многоезичен разговорник, Estimated Amount: 63 750.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и доставка на многоезичен разговорник
    Contractor: EA PRINT
    Contract total funded value: 47 880.00
Procedure 28 Subject to due process: Отпечатване на наръчник (НБПП), Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 29 Subject to due process: Повишаване на административния капацитет на служители на ГДГП в сферата на противодействие на трафика на хора и работата с непридружени непълнолетни лица по 2 (две) обособени позиции, Estimated Amount: 32 184.25
  • Differentiated position 1: Осигуряване на лектори за обученията на ГДГП
    Contractor: Rin Konsult Ltd
    Contract total funded value: 16 080.00
  • Differentiated position 2: Осигуряване на логистика за провеждане на обученията
    Contractor: Rin Konsult Ltd
    Contract total funded value: 14 160.00
Procedure 30 Subject to due process: Повишаване на административния капацитет на служителите на ГДГП в сферата на противодействие на трафика на хора и работата с непридружени непълнолетни лица. Две обособени позиции., Estimated Amount: 61 845.30
  • Differentiated position 1: Осигуряване на лектори за обученията на ГДГП
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Осигуряване на логистика за провеждане на обученията
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 31 Subject to due process: Поддръжка и ремонт на сграден фонд и инсталации, Estimated Amount: 269 000.00
  • Differentiated position 1: Поддръжка и ремонт на сграден фонд и инсталации
    Contractor: STILSTROY M
    Contract total funded value: 253 800.00
Procedure 32 Subject to due process: Предмет на обществената поръчка е осигуряване на логистика за обучения, семинари и информационни мероприятия, провеждани от Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет при реализирането на: - 14 (четиринадесет) обучения, за до 364 човека; - 2 (два) отчетни семинара за до 40 участника; - 1 (едно) мероприятие за до 40 участника., Estimated Amount: 263 900.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на логистика за обучения, семинари и информационни мероприятия, провеждани от ДАБ при МС
    Contractor: Rin Konsult Ltd
    Contract total funded value: 225 924.00
Procedure 33 Subject to due process: Разработване на съдържание на многоезичен разговорник и превод на съответните езици , Estimated Amount: 33 916.00
  • Differentiated position 1: Разработване на съдържание на многоезичен разговорник и превод на съответните езици
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA „SV.GEORGl POBEDONOSEC
    Contract total funded value: 13 800.00
Procedure 34 Subject to due process: Ремонт и реновиране в помещения на ДАБ, Estimated Amount: 117 538.00
  • Differentiated position 1: Ремонт и реновиране на помещения в административната сграда на ДАБ при МС в гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза № 114Б и РПЦ – гр. София, териториално поделение на ДАБ при МС
    Contractor: AS STROI - YANKO SLAVCHEV
    Contract total funded value: 105 302.59
  • Differentiated position 2: Ремонт и реновиране на помещения (зали) в РПЦ - гр. Харманли и ТЦ - с. Пъстрогор, териториални поделения на ДАБ при МС
    Contractor: AS STROI - YANKO SLAVCHEV
    Contract total funded value: 32 884.06

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN