Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0364-C03
Project Name New Employment in Interlang Ltd.
Beneficiary 121162565 INTERLANG LTD.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 15.08.2016
Start Date 15.09.2016
End Date 15.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Фирма ИНТЕРЛАНГ ЕООД е създадена през 1996 г. като основните й сфери на дейност са: преводаческа дейност и услуги, представителство пред консулски отдел във връзка с лег. на док. и преводи и всякакви други търговски дейности, незабранени от закона.Фирмата има натрупан значителен опит, въпреки че не е била бенефицинт по проекти, финансирани от стр. фондове или нац. бюджет.Дейността на ИНТЕРЛАНГ ЕООД е свързана с упр. на екип от 8 служители и около 1 000 проф. преводачи и консултанти на свободна практика.
Основната цел на проектното предложение е да се реализира стратегията за бизнес развитие на ИНТЕРЛАНГ ЕООД чрез увеличаване на броя на работните места във фирмата, създаване на устойчива заетост и повишаване на квалификацията на работната сила, като по този начин се насърчава и трудовата заетост в столицата. Допълнителна цел е чрез разширяване и модернизиране на съществуващото техническо обезпечаване на фирмата да се повиши качеството и ефективността на работа.  Предвидени са следните дейности за изпълнение:
Организация и управление на проекта
Подбор и наемане на 5 служители за 12 месеца
Оборудване на новите работни места - закупуване на софтуер
Публичност и комуникация на проекта
Идентифицираната целева група включва:
Безработни лица на възраст до 29 г. - 1  бр. 
Безработни лица на възраст над 54 г.  - 2 бр.
Безработни или неактивни лица  - 2 бр.
Това са  специфични целеви групи, които включват продължително безработните, младежите, неангажирани с обучение, образование или заетост, по-възрастните безработни и неактивни лица. 
Чрез реализацията на проекта ще бъде разширен обхватът на дейност на фирмата и ще се цели подобряване на достъпа на тези целеви групи до пазара на труда, както и ще бъде предоставен равен достъп до възможностите за учене през целия живот за всички възрастови групи във формален, неформален и неофициален вид, осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, както и насърчаване на гъвкави процеси на учене.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с оборудването, необходимо за ефективното изпълнение на задълженията – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнение на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинни и заключителни доклад по проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с опит в организацията и изпълнението на проекти, финансирани от ОП РЧР., Contracted Amount: 5 800.00 , Reported Amount: 5 801.51
  • Activity: Подбор и наемане на 5 служители за 12 месеца: Основната цел на тази дейност е да бъдат подбрани лица от описаната целева група и да бъдат назначени за период от 12 месеца във фирма ИНТЕРЛАНГ ЕООД. Сред основните проблеми на дружеството са текучеството и невъзможността да се намерят квалифицирани специалисти. Във връзка с идентифицираните нужди ИНТЕРЛАНГ ЕООД ще подбере и ще наеме 5 служители. Бъдещите служители ще бъдат идентифицирани и подбрани сред безработни лица на възраст до 29 г., над 54 години и безработни и неактивни лица, при които рискът от трайна безработица е много висок. Идентифицираните лица ще бъдат назначени на следните длъжности: 3 броя редактори 2 броя технически сътрудници За нуждите на подбора ще бъдат изготвени описания на длъжностите, нужната квалификация и изискванията за длъжността. Обявата ще бъде разпространена в местните медии, като вниманието се насочва към хора, които не учат и не работят, но имат желание да се реализират. С идентифицираните лица ще бъдат проведени събеседвания и след подбора те ще бъдат наети на работа за уточнените позиции. Идентифицираните лица от целевите групи ще бъдат наети на трудов договор в съответствие с българското осигурително и трудово законодателство. Дейността ще бъде изпълнена от бенефициента. Предвижда се процедурата за подбор на лица от целевата група да бъде реализирана в рамките на 2 месеца от дефинирането на конкретните изисквания за заемане на определена позиция до назначаването на определените лица. Идентифицираните лица ще бъдат назначавани непосредствено след приключване на подбора и набавяне на необходимите документи за сключване на трудов договор. В процедурата за подбор на лицата ще участват управителят на дружеството и служителят, отговарящ за човешките ресурси., Contracted Amount: 39 870.00 , Reported Amount: 39 196.84
  • Activity: Оборудване на новите работни места - закупуване на софтуер: Целта на тази дейност е новосъздадените работни места да бъдат оборудвани по подходящ начин, за да се подсигури пълноценната трудова дейност на новонаетите служители. За тази цел се предвижда да бъде закупен следният софтуер:: - SDL Trados Studio 2015 Professional (Network) - 3 броя; - ABBYY FineReader 12 Professional Edition - 4 бр.; - Adobe Acrobat XI Professional - 1 бр.; Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване и обзавеждане. , Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 11 931.00
  • Activity: Публичност и комуникация на проекта: Дейността е планирана и ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност предвижда да бъдат изготвени и разпространени следните материали: - Информационна табела – 1 бр. ; - Прессъобщения – 2 бр. ; - Изготвяне на плакати за информация за проекта; - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 200 бр. - Изготвяне и поставяне на банер на уеб сайтана ИНТЕРЛАНГ ЕООД, в който са описани целта на проекта, финансиращия фонд и очакваните основни резултати; - Публикуване на актуална информация за изпълнение на проекта; ИНТЕРЛАНГ ЕООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти –100 бр. • Бюро по труда –100 бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 3 месец 4 от изпълнението на проекта. , Contracted Amount: 1 100.00 , Reported Amount: 1 080.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IVENTICA PARTNERS OOD, Contracted Amount*: 9 981.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ID CONSULT EOOD, Contracted Amount*: 145.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVENT DESIGN OOD, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ACCOUNTING COMPANY MIDORA EOOD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INVENTIVE SOLUTIONS EOOD, Contracted Amount*: 1 950.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 58 770.00 BGN
Grant 58 770.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 52 538.01 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на софтуер, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализиран преводачески софтуер - 3 бр.
    Contractor: IVENTICA PARTNERS OOD
    Contract total funded value: 9 981.00
  • Differentiated position 2: Доставка на два вида специализиран софтуер за обработка на файлове – общо 5 броя
    Contractor: INVENTIVE SOLUTIONS EOOD
    Contract total funded value: 1 950.00
Procedure 2 Subject to due process: Осигуряване на публичност и комуникация- изработка и доставка на материали за визуализация, информиране и публичност, Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на публичност и комуникация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Трудова медицина , Estimated Amount: 150.00
  • Differentiated position 1: Трудова медицина по проект BG05M9OP001-1.003-0364-C01
    Contractor: ID CONSULT EOOD
    Contract total funded value: 145.00
Procedure 4 Subject to due process: Услуги по организация и управление на проекта- осигуряване на счетоводни услуги, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на счетоводни услуги
    Contractor: ACCOUNTING COMPANY MIDORA EOOD
    Contract total funded value: 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN