Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0101-C05
Project Name "Providing hot lunch at municipality Topolovgrad"
Beneficiary 000970464 Municipality Topolovgrad
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 20.09.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 29.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Тополовград, гр.Тополовград

Description

Brief description
Чрез "Осигуряване на топъл обяд" се дава възможност на потенциалните потребители да имат топла храна през целия период на годината. Ще бъде предоставено разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. За изпълнение на проекта ще се ползва безвъзмездно персонала и базата на „ Домашен социален патронаж”, който е дейност на Община Тополовград. Домашният социален патронаж разполага със столова с капацитет 40 места, която е оборудвана с необходимите мебели и посуда и се отоплява с парно отопление. В него са заети 15 служители и работници, от които 1 главен готвач, 2 помощник готвачи, 2 готвачи, 6 социални асистенти, 1 касиер - домакин, 1 сътрудник „ Социални дейности” и 2 шофьори, които обслужват 150 потребители на социалната услуга в гр. Тополовград и селата Орешник, Мрамор, Синапово, Княжево, Срем, Хлябово, Орлов дол, Каменна река и Владимирово. Домашният социален патронаж разполага с 2 транспортни средства, с които се разнася ежедневно храната на потребителите.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване голяма част от нуждаещите се лица и семейства през целия период на проекта, за да има успешна и навременна реализация. По проект "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на община Тополовград да надгради дейността си в социалната област. Основните целеви групи налични на територията на община Тополовград са: 1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследственост , наследствени пенсии несвързани с трудова дейност; Дейността включва: 1. Определяне на лица, чрез предоставен списък с лица и семейства, чрез предоставен списък с лица попадащи в целевата група по проекта от дирекция "Социално подпомагане" град Тополовград; 2.Предвиждат се кампания по информираност и публичност с периодични материали и публикации в местните медии и на сайта на община Тополовград, за стартиране на Проекта на територията на Общината. 3. Регистрация на подадените Заявления за участие в услугата "Топъл обяд", Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейността по закупуване на хранителните продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин. Обществената поръчка е открита на 15.07.2016г. с Решение №484 и уникален номер в АОП - 740710. Общия брой дни, в който ще се предоставя топъл обяд е 856 работни дни от 01.10.2016г.- 29.02.2020г. , както следва 01.10.2016г. до 30.04.2017г. – 22 508,46лв. От 01.05.2017г. до 29.02.2020г. – 707 работни дни * 2,50лв. единица продукт „топъл обяд“ * 70бр. потребители = 123 725,00лв Общо за храна на 70 потребители – 146 233,46лв. Потребителите ще са 70 лица от основната целева група. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00721-2018-0001, и № на договор с избран изпълнител - №61-ХСД/ 02.03.2018 r. Община Тополовград ще сключи договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти от 01.01.2020г. Предвид разпоредбите на ЗОП, бенефициентът определя нова прогнозна стойност за месеците Януари – Април 2020г. с натрупване по чл.21, ал.8 от ЗОП, което дава възможност да се сключи Договор с изпълнителя по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП /тъй като прогнозната стойност на Договора е 7 350,00 лв. с ДДС; 6 125,00 лв. без ДДС/. , Contracted Amount: 146 233.46 , Reported Amount: 60 538.96
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Община Тополовград ще реализира Проектът „ Осигуряване на топъл обяд” чрез базата на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград. Базата на „ Домашен социален патронаж” разполага с: - кухненски блок - 63.49 кв. м. - миялно помещение - 6.76 кв. - складова база - 35.12 кв. м. - помещение за хранене за 40 човека - 47.32 кв. м. - помещение за разфасоване на зеленчуци - 6.00 кв. м. - разливачно - 9.20 кв. м. Професионално оборудване за приготвяне на храна, състояща се от: - пекарна - 3 броя; - фурни - 5 броя; - котлони - 22 броя; - хладилници - 1 брой; - фризери - 2 броя; - хладилни витрини- 2 броя; - професионална скара - 1 брой; - зеленчукорезчка - 1 брой; - картофобелачка - 1брой; - аспирация; - монофазен; - транспортно средство за разнасяне на храна - 2броя Домашният социален патронаж разполага с 15 служители, от които 1 главен готвач, 2 помощник готвачи, 2 готвачи, 6 социални асистенти, 1 касиер - домакин, 1 сътрудник „ Социални дейности” и 2 шофьори, които обслужват 140 потребители на социалната услуга в гр. Тополовград и селата Орешник, Мрамор, Синапово, Княжево, Срем, Хлябово, Орлов дол, Каменна река и Владимирово. Домашният социален патронаж разполага с 2 транспортни средства, с които се разнася ежедневно храната на потребителите. Храната ще се предоставя на потребители в съдове от алпака в помещението за хранене, а за бенефициентите, поради невъзможността им да се хранят в столовата, харната ще се разнася по домовете. Храната ще се раздава на място в обекта на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград от 12:00 часа до 13:00 час всеки работен ден от 01.10.2016 г. - до 29.02.2020г., Contracted Amount: 7 311.67 , Reported Amount: 87 867.50
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: По време на изпълнение на проекта ще бъдат изпълнявани задължителни съпътстващи мерки, които ще се реализират от Център за социална рехабилитация и интеграция / ЦСРИ/. ЦСРИ осъществява дейности за подкрепа, свързани с подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и подобряване на нови способности и самостоятелност на лица с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. Консултативните, терапевтичните и рехабилитационните дейности се осъществяват от специалисти, които съдействат и подкрепят потребителите и техните семейства посредством индивидуални и/или групови занимания. Звеното за обществена подкрепа функционира в отделна зала, в която са обособени сектори на логопеда, психолога, специалиста по социални услуги, сектор за групова работа и сектор за компютърни занимания. На потребителите се осигурява съдействие за получаване на медицинска помощ и рехабилитация от служители с нужното медицинско образование, които са отговорни за изпълнението на стандартите и критериите за здравни грижи; осигурен е достъп до информация; възможност за създаване на нови социални контакти; възможност за участие в културни мероприятия. , Contracted Amount: 7 311.67 , Reported Amount: 12 450.34

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Valera-77" OOD Topolovgrad, Contracted Amount*: 96 606.32 , Reported Amount**: 6 601.62
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 124.00

Financial Information

Total Project cost 160 856.80 BGN
Grant 160 856.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 160 856.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Тополовград по проект, Estimated Amount: 67 375.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Тополовград по проект
    Contractor: "Valera-77" OOD Topolovgrad
    Contract total funded value: 67 374.62
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Тополовград по проект "Осигуряване на топъл обяд в община Тополовград" по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане., Estimated Amount: 19 590.00
  • Differentiated position 1: Договор № 164 - ХСД/30.09.2016
    Contractor: "Valera-77" OOD Topolovgrad
    Contract total funded value: 23 106.70

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN