Activities |
-
Activity: Дейност за придобиване и въвеждане на софтуер за управление на ресурсите (ERP система).: Описание на софтуерно ERP решение - основни функции и възможности
1. ERP решение от висок клас, обхващащо всички аспекти на управлението на бизнеса, пълната функционалност, съгласно световните стандарти , позволяващо гъвкава настройка и адаптация според специфичните индивидуални изисквания на всеки отделен бизнес процес.
2. Изисквания към обхвата на ERP система за управление :
- Управление на производството;
- Управление на основните средства и планиране на ремонтите ;
- Управление на финансово-счетоводната дейност ;
- Управление на складовите запаси ;
- Управление на доставките ;
- Управление на продажбите ;
- Управление на отношенията с клиенти и доставчици;
-Управление на персонала ;
- Мониторинг и анализ на показателите за дейността на предприятието.
3. Изисквания за функционалност на ERP система за управление :
- Развойната среда на ERP приложението, доставяна с ERP системата с цел предоставяне на средства за модификация и разработка на собствени функции от крайния потребител (Три D система за конструиране , автоматично създаване на списъци на частите,Module NLM за планиране на интериор в 3D визуализация, библиотики с база данни за проектиране, генериране на свободни форми и елементи, интегриране на CAM интерфейс , импортиране на списъци с частите , NC данни и оптимизиране на елементите /конструктивните части );
- Бърза адаптация към бизнес модела и работните процеси на потребителя чрез графичен дизайнер за генериране на електронно управлявани бизнес процеси
- Независими управленска и счетоводна отчетност, с възможност за дефиниране на различна структура и правила за всеки тип отчетност;
- Управление на конструктивна и технологична документация в единна информационна среда
- Планиране себестойността на продукцията на всяко ниво от йерархичната структура на изделията и във всяко производственo подразделение;
- Сравнение на плановата себестойност при вариантни технологии за производство;
- Стратегическо и оперативно планиране на продажби, производство и доставки;
- Отчитане на изпълнението в производството
- Симулиране на различни сценарии на работа с цел оптимизиране на складови запаси и производствени процеси;
- Оперативно управление на основните бизнес процеси за реална и детайлна информация за състоянието на предприятието;
- Контрол на разходите по поръчки на клиенти, продуктови групи, производствени планове и др.;
- Изчисляване на фактическа себестойност по произволно дефинирана логика с отчитане на преките производствени и всички непреки общопроизводствени и общостопански разходи;
- BI инструментариум за създаване от потребителя на произволно сложни отчети.
4. Изисквания за внедряване на ERP: Да обхващат целия жизнен цикъл на решението - от предварителния анализ, реализацията, експлоатацията до евентуални бъдещи разширявания и промени, както и поддръжка в процеса на експлоатация.
ПРЕДВАРИТЕЛЕН АНАЛИЗ
- Анализ на текущото състояние;
- Ананлиз на необходимите предварителни дейности и ресурси;
ДЕТАЙЛЕН АНАЛИЗ
- Детайлен анализ на бизнес процесите(оптимизация);
- Ананлиз на необходимите промени ;
ПРОЕКТИРАНЕ НА СИСТЕМАТА
- Проектиране на бизнес процесите в ERP;
- Проектиране на потребителски интерфейси, роли, екрани и справк
- Проектиране на връзките с други систем
РЕАЛИЗАЦИЯ НА СИСТЕМАТА
- Разработка на допълнителна функционалност и промяна на наличната функционалност при необходимос
- Реализиране на бизнес процесите в ERP;
- Изготвяне на потребителска документация за новата и променена функционалност;
ПИЛОТНО ВНЕДРЯВАНЕ
- Обучение на персонала за работа с окончателното решение;
- Миграция на данните от предишни системи;
- Стартиране на системата;
- Съпровождаща експлоатация и помощ;
ВНЕДРЯВАНЕ В РЕДОВНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ
- Анализ на резултатите от пилотното внедряване;
- Предприемане на коригиращи мерки ако е необходимо;
- Пускане на системата в редовна експлоатация;,
Contracted Amount: 213 783.00
,
Reported Amount: 211 229.64
-
Activity: Инвестиции в ново оборудване допринасящо за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието.: 1. Сървър - 1 бр. (8GB, B140i, 4LFF, 550W Хард дискове за сървъра, RAID 10 масив 2TB 6G SATA 7.2K rpm LFF (3.5-inch) - 4 бр. Лиценз за ползване на програмен продукт, MS Windows Server 2012, CAL 50 за 50 потребители 20-inch Monitor, USB Keyboard, Wireless Mouse X3000).
2. Компютърна конфигурация -10 бр. (3.5GHz/8MB/4Cores), 8GB (2x4GB) DDR4-2133Mhz ECC RAM, 1 TB HDD 7200 rpm, DVD R/W, Intel HD Graphics P530,
Win 10 Pro 64 bit downgrade to Win7 Pro 64 bit;24" monitor, USB Keyboard, USB Mouse)
3. Компютърна конфигурация -15 бр. (3,6GHz/3MB), 4GB 1600Mhz 1DIMM, 500GB HDD, DVD+/-RW, Win 8.1 Pro 64bit downgrade to Win7 Pro 64bit +HP W2072a 20" LED Monitor, USB Keyboard, Wireless Mouse)
Предвидените инвестиции в ново оборудване са необходими за реализиране на пълната функционалност на ERP системата и лицензиране на 25 работни места, обхващащи следните процеси:
Управление на производството;
- Управление на основните средства и планиране на ремонтите ;
- Управление на финансово-счетоводната дейност ;
- Управление на складовите запаси ;
- Управление на доставките ;
- Управление на продажбите ;
- Управление на отношенията с клиенти и доставчици;
-Управление на персонала ;
- Мониторинг и анализ на показателите за дейността на предприятието.
,
Contracted Amount: 52 732.18
,
Reported Amount: 50 352.00
-
Activity: Въвеждане на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА:
1.Разработване, внедряване, поддържане и постоянно подобрение на система за управление на околната среда в “Мебелор” ООД съгласно изискванията на ISO 14001:2015.
2.Идентифициране и непрекъснат контрол и управление на екологичните аспекти в дружеството, свеждане риска за околната среда до допустими нива.
ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА:
Разработване и внедряване на система за управление, съгласно ISO 14001 определящ изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други системи за управление, за да помогне на организацията да достигне, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда.
Внедрената система в “Мебелор” ООД гарантира пред партньорите си и пред обществото, че може да:
1.Прави мониторинг на въздействията на нейните производствени процеси върху околната среда, и най-вече на тези въздействия, които се изразяват в използване на природни ресурси и в замърсявания с вредни твърди отпадъци, вредни емисии към вода, почва и въздух или недопустимо ниво на шум, миризма, прах, вибрации и др;
2.Управлява въздействията на нейните продукти върху околната среда – те да са проектирани така, че ако са за консумативна употреба, да подлежат на рециклиране или безвредно унищожаване, а ако са инвестиционни продукти;
3.Прилага подходящи технически, технологични, организационни и други мерки, за да ограничава рисковете или опасностите, свързани със замърсяванията, поне до предели, допустими от международното или местно законодателство (в най-добрия случай фирмата въвежда свои изисквания, по-строги от тези на законодателството).
,
Contracted Amount: 3 000.00
,
Reported Amount: 3 000.00
-
Activity: Сертифициране на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА:
Сертифициране на система за управление по отношение на околната среда в “Мебелор” ООД, съгласно изискванията на стандарта ISO 14001:2015.
Сертификатът по ISO 14001 ще даде възможност на “Мебелор” ООД:
- Да намали емисиите, отпадъците и отпадните води;
- Да намали разходите и спести пари чрез целеви подход към ресурсите;
- Да намали екологичната си отговорност;
- Да гарантира, че изпълнявате изискванията на клиентите и съответните институции;
- Да насърчи опазването на околната среда чрез поведението на служителите си;
- Да подобри репутацията на дружеството в очите на клиентите, партньорите и обществеността;
- Да постигнете своите собствени екологични цели.
ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА:
Сертификацията е процес на оценка на организацията, съгласно изискванията на ISO 14001:2015 от независим акредитиран орган.
Целта е да се оцени в “Мебелор” ООД, има ли работещ управленски механизъм, чрез който да постига целите си и по този начин да гарантира пред клиентите си, че е надежден партньор.
Дейността обхваща следните етапи:
1. Предварителен одит. Провеждане на предварителен одит, за да се изясни в каква степен разработената и внедрена система в дружеството, изпълнява изискванията на стандарта.
2. Преглед на документацията. Определяне степента, до която документацията на системата за управление по отношение на околната среда отговаря на изискванията на стандарта;
3. Сертификационен одит. Демонстриране на практическото приложение на система за управление по отношение на околната среда съгласно изискванията на ISO 14001:2015 и проверка на нейната ефективност.
4. Издаване на сертификат. Удостоверяване на ефективността на система за управление по отношение на околната среда и нейното съответствие със стандарта ISO 14001 в “Мебелор” ООД.
5. Надзорни одити. Помагат да се поддържа пълно съответствие на процесите по отношение на околната среда с изискванията на стандарта ISO 14001.
,
Contracted Amount: 5 000.00
,
Reported Amount: 4 890.00
-
Activity: Визуализация на проекта.: Проектът планира разходи за информация и комуникация с оглед изпълнение на задълженията в съответствие с разпоредбите на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
Мерки за публичност и визуализация:
1. Всички генерирани по проекта документи ще визуализират факта, че проектът е получил финансиране от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 20142020
. Процедура на подбор на проекти BG16RFOP0022.002 „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“;
2. Кратко описание на проекта на интернет страницата на компанията;
3. Изработване и поставяне на информационен плакат за дейностите по проекта;
4. Изработване и поставяне на постоянната табела с информация за проекта;
5. Поставяне на стикери (общо 26 бр.) върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020.,
Contracted Amount: 2 000.00
,
Reported Amount: 1 798.00
|