Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0021-C03
Project Name District info point - Vidin
Beneficiary 000159508 Vidin Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 01.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин

Description

Brief description
Проектът ще надгради постигнатото до момента чрез осигуряване функционирането на ОИЦ-Видин. 
Във връзка с постигане на част от целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и националните стратегически документи за програмен период 2014-2020, ОИЦ ще предоставят следните безплатни услуги на цялата територия на Област Видин, която се състои от 11 общини, включващи 141 селища, а именно: Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури; Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с управляващите органи/междинните звена на ОП и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им.

Основни целеви групи са: служителите на ОИЦ- Видин; кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; обществеността.

При изпълнението на проектните дейности ще се спазват хоризонталните политики за насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, Партньорство, Устойчиво развитие и Обществени поръчки. 
По време на изпълнението на всички дейности ще се следи за изпълнението на хоризонталните политики.
Activities
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта: Дейностите за осъществяване на визуализация и публичност на настоящия проект ще се изпълняват в съответствие с условията и изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. Това е необходимо с цел запознаване обществеността на Видин с целите на Оперативната програма и схемата, по която се осъществява проектът, както и да се посочи и подчертае приноса на Европейския съюз за осъществяване на проекта. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция. Общо 2 бр. пресконференции; 2. брандиране на съществуваща постоянна обяснителна табела, съгласно изискванията на Концепцията за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центъра; 3. изработване на стойка-банер - 1 бр.; (за поставяне в залите, където се провеждат събития в изпълнение на проекта - семинари, конференции, обучения, срещи и др.) 4. изработване и разпространение на 100 бр. плакати (разпространени в институции от Област Видин); 5. публикуване на рекламно-информационен уеб-банер в официалния сайт на Община Видин с препратка към Единен информационен портал за Структурните фондове и Кохезионния фонд в България; Всички материали, събития и документи ще бъдат изработени съгласно изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. , Contracted Amount: 403.20 , Reported Amount: 403.20
  • Activity: Функциониране на Областен информационен център - Видин: Дейността включва: 1. Текуща издръжка на ОИЦ, а именно: - осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служители в ОИЦ за 36,5 месеца; - командировки на служителите на ОИЦ за участие в мероприятия извън област Видин. Предвидени са разходи за пътни, дневни и нощувки.; - командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта за срещи с кандидати и бенефициенти и др. Предвидени са 20 бр. срещи в областта, като са заложени само разходи за дневни; - осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите на ОИЦ за период от 36 месеца; - ел.енергия, вода, охрана и телефонни такси и разговори, в т.ч. мобилен интернет за период от 37 месеца; - почистване на помещението за период от 36,5 месеца; - закупуване на санитарни материали за период от 36 месеца; - куриерски и пощенски услуги за период от 36 месеца; - издаване и поддръжка на 2 бр. ел. подписи за управителя на ОИЦ-Видин и експерт "ИОУ" - поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ за целия период на проекта; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС за целия период на проекта; 2. Разработване и разпространение на информационни материали. По проекта е предвидено да се изработят и разпространят брошури (формат - А 5; 8 страници, в тираж 900 бр.) за целия период на проекта. Брошурите ще бъдат разпространени сред институции от област Видин и посетители на ОИЦ-Видин. 3. Брандиране, включващо: - изработване и доставка на рекламни материали (папки, химикали, календари, тефтери и др.). Материалите ще бъдат раздавани по време на информационните събития на ОИЦ-Видин и на посетители в офиса; - брандиране на входната врата и прозорци на офиса на ОИЦ-Видин 4. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ, за поддръжка на помещенията, освежаване на офиса и отстраняване на повреди и др.; 5. Осигуряване на обзавеждане и оборудване. По проекта се предвижда закупуването на: 3 бр. нови настолни компютърни конфигурации, вкл. операционна система; 1 бр. външна памет (хард диск); 1 бр. метален шкаф за архивиране; 2 бр. шкафове с две врати и с открити рафтове; 1 бр. стелаж за брошури. Причините за необходимостта от закупуване на нова компютърна техника са следните: • Закупените по проекта, финансиран по ОПТП преносими компютри са амортизирани. Ежедневно се експлоатират почти четири години, през което време Община Видин нямаше право да извършва профилактика. Ако по време на изпълнение на проекта по ОПДУ възникне повреда, която не може да бъде отстранена, то техниката става неизползваема. Закупуването на нова такава изисква време свързано с изменението на договора за БФП и провеждането на процедура по ЗОП. През това време липсата на техника ще окаже негативно влияние върху работата на служителите от ОИЦ. • Ако по проекта по ОПДУ се закупят нови настолни компютри, то наличните преносими ще се ползват по време на посещенията на място в другите общини от областта. • По време на информационните събития в Област Видин, свързани с обучения на бенефициенти за работа в ИСУН често възниква необходимостта от наличието на повече от един компютър за практически упражнения. 6. Организиране и провеждане на публични информационни събития и работа с медии. По проекта е предвидено: - организиране и провеждане на 6 бр. срещи с медии, по два пъти годишно; - организиране и провеждане на 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община; - организиране и провеждане на 3 бр. общи кампании на мрежата., Contracted Amount: 212 537.59 , Reported Amount: 224 268.09

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Regioplan EOOD, Contracted Amount*: 14 400.00 , Reported Amount**: 14 400.00
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 2 280.35
  • Contractor: Bulgarian telecommunications company EAD, Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 1 201.30
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 15 125.60 , Reported Amount**: 6 073.75
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 13 550.00 , Reported Amount**: 13 508.57
  • Contractor: Deizi - 2011 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22.00
  • Contractor: Elteh EOOD, Contracted Amount*: 1 524.38 , Reported Amount**: 1 524.38
  • Contractor: Cvetomir, Contracted Amount*: 32 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yana, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI Divelopment EOOD, Contracted Amount*: 12 732.00 , Reported Amount**: 12 732.00
  • Contractor: Mariela, Contracted Amount*: 48 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mamp;BM Express LTD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 498.60
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 428.78
  • Contractor: UNIVERSAL SECURITY LTD, Contracted Amount*: 4 284.00 , Reported Amount**: 2 636.13
  • Contractor: Smart Soft EOOD, Contracted Amount*: 2 814.00 , Reported Amount**: 2 814.00
  • Contractor: Petia, Contracted Amount*: 11 388.00 , Reported Amount**: 3 078.41
  • Contractor: PESHO-91 - Petar Krastev ET, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 4 951.26
  • Contractor: SUNY OIL AD, Contracted Amount*: 3 296.00 , Reported Amount**: 486.30
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 72.00 , Reached amount: 98.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 3.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 800.00 , Reached amount: 1 885.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 221 505.55 BGN
Grant 221 505.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 221 505.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор “ - 2016 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие
    Contractor: Bulgarian telecommunications company EAD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 2 Subject to due process: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор “ - 2017 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Областен информационен център - Видин" по обособени позиции, Estimated Amount: 5 250.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ново компютърно оборудване по проект „Областен информационен център - Видин“
    Contractor: Smart Soft EOOD
    Contract total funded value: 2 814.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на ново офис обзавеждане по проект „Областен информационен център - Видин“
    Contractor: Elteh EOOD
    Contract total funded value: 1 524.38
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин, по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект "Областен информационен зцентър - Видин
    Contractor: PESHO-91 - Petar Krastev ET
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива (Автомобилен бензин А95Н и дизелово гориво) за автомобилите, собственост на община Видин чрез използване на карти за безналично плащане, по обособени позиции., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Позиция № 4 "Доставка на автомобилни горива за изпълнението на проект "Областен информационен център - Видин"
    Contractor: SUNY OIL AD
    Contract total funded value: 3 296.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Видин по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Извършване на универсални пощенски услуги
    Contractor: Mamp;BM Express LTD
    Contract total funded value: 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Извършване на куриерски услуги
    Contractor: Mamp;BM Express LTD
    Contract total funded value: 900.00
Procedure 7 Subject to due process: Информация и публичност по проект "Областен информационен център - Видин", Estimated Amount: 25 337.50
  • Differentiated position 1: Информация и публичност по проект "ОИЦ - Видин" по ОП „Добро управление“ 2014-2020 г.
    Contractor: DMI Divelopment EOOD
    Contract total funded value: 8 382.00
  • Differentiated position 2: Информация и публичност по проект "ОИЦ - Видин" по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
    Contractor: DMI Divelopment EOOD
    Contract total funded value: 4 350.00
Procedure 8 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM UMTS с национално покритие - 2013 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM UMTS с национално покритие.
    Contractor: Bulgarian telecommunications company EAD
    Contract total funded value: 450.00
Procedure 9 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа, по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и чрез фиксирана телефонна мрежа от лицензиран оператор, за нуждите на Община Видин - 2018 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа, по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и чрез фиксирана телефонна мрежа от лицензиран оператор, за нуждите на Община Видин
    Contractor: Bulgarian telecommunications company EAD
    Contract total funded value: 1 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN