Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0020-C04
Project Name Providing long-term care and support for children and young people at risk
Beneficiary 000159458 MUNICIPALITY BELOGRADCHIK
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.06.2020
Start Date 01.07.2020
End Date 07.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Description

Brief description
Разкриване и функциониране на социалните услуги Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, чрез въведена комплексна подкрепа и интегрирани социално-здравни, консултативни и терапевтични услуги, които да доведат до създаване на необходимите условия за подобряване на начина и качеството на живот на децата в риск и техните семейства, както и на децата и младежите с увреждания и техните семейства. Изграждането на нови социални услуги е в изпълнение на Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България" , чиято основна цел е "Гарантиране на правото на децата на семейна среда и достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности".
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за социалните услуги - Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства : За наемането на необходимия персонал за двете социални услуги ще бъде изготвена процедура за подбор от екипа по проекта, при спазване на трудовото законодателство. Определянето на щатните длъжности ще бъде съобразно утвърдената "Методика за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността" : за ЦОП - 20 щ.бр. в това число: Ръководител - 1бр., Социални работници / Сътрудник Социална работа - 4 бр., Педагози - 2 бр., Психолози - 2бр., Специален педагог - 1 бр. , Логопед - 1 бр. Трудотерапевти - 4 бр. , Счетоводител - 1/2 бр., мед. специалист -1/2бр. и Хигиенисти - 3бр., Домакин - 1бр. За ДЦПДМУ - 12 щ.бр. в това число: Ръководител - 1бр. Социален работник - 1 бр., Психолог - 1бр. Рехабилитатор - 1бр, Кинезитерапевт - 1/2 бр. , Логопед -1/2 бр. Трудотерапевт - 1 бр., мед. специалист - 1/2бр., Счетоводител - 1/2 бр. , Детегледачи - 2 бр. , Хигиенист - 2 бр. и Снабдител/Шофьор - 1 бр. Персонала ще бъде нает на трудови договори на пълно и непълно работно време или на граждански договори. Специалистите ще преминат обучение по проект на МТСП. Екипа по проекта ще изготви всички необходими процедури, правила, формуляри и т.н. необходими за функциониране на социалните услуги. Също така на граждански договор ще бъде ангажирано лице към ДЦ на длъжност:"Оператор на парни и водогрейни съоръжения", за период от общо 20 месеца (01.10 - 31.03. - зимния сезон на всяка календарна година), Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на специализиран транспорт : При спазване на изискванията на националното законодателството ще бъде обявена процедура за закупуване на специализирано превозно средство за нуждите на услугите, като този специализиран превоз ще се ползва за превоз на потребителите ползващи услугите на ЦОП и ДЦПДМУ от населените места в община Белоградчик. Със закупуването на превозно средство ще бъде осигурена възможност на децата с увреждания от селата на територията на общината, които нямат собствен превоз да посещават социалните услуги. Технически изисквания за превозното средство: нов автомобил; с размери: д- мин. 5.5м.; ш-мин. 1.8м.; дясна плъзгаща се степенка;,отваряща се навън; помощна ръкохватка за качване; 8 седящи места +1 м. за водача и място за 2 бр.инвалидна количка; Дизелов двигател; 6 -степенна механична предавателна кутия;автоматична хидравлична платформа. Със закупуването на транспортното средство ще бъдат обхванати всички нуждаещи се от услугите на центровете. Специализираният автомобил ще се използва и в рамките на града, за транспорт на децата с увреждания от и до дома им. Заложените средства за закупуването на специализираното превозно средство са планувани след пазарно проучване и изискване на предварителни оферти от две фирми., Contracted Amount: 69 123.97 , Reported Amount: 69 123.97
  • Activity: Предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа деца и младежи с увреждания : Услугата включва пряка работа с децата и младежите с увреждания и техните семейства, включително рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, както и мобилна работа с потребителите в дома им. Капацитета на ДЦ е 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги. Дневният център за деца и младежи с увреждания ще предоставя комплекс от услуги за стимулиране развитието на децата и младежите, осигуряване на цялостна грижа за тях през деня, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Предоставяните услуги ще бъдат организирани в няколко програми. Програма „Дневна или полудневна форма на грижа за деца и младежи с увреждания” - Задоволяването на ежедневните потребности, Придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; Развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, умения за самостоятелно хранене, хигиена на облеклото и личното пространство, умения за самостоятелно домакинстване, за ориентиране и придвижване на улицата, умения за пазаруване; Психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; на нуждите на родителите и семейството от подкрепа. Рехабилитация - Двигателна - с цел да се предпази, намали и/или компенсира заболяването и намалената функция на двигателния апарат и функционално-свързаните органи и регулаторни системи, както и появяващите се в по-късен етап ограничения и/или затруднения.Използват се различни методи - масажи, упражнения и процедури. Логопедична терапия - ще включва диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения. Придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група, оползотворяване на свободното време, развлечения, както и за разширяване на кръгозора и „откривателство” чрез различни ателиета за групова работа в и извън Дневния център, екскурзии, посещения в различни институции и обществени места, културни и духовни центрове (насочени към придобиване на умения за поведение в обществото, запознаване с традиции и празници) за по-добра социална интеграция. Арт-терапия и трудотерапия - в арт- работилнички децата и младежите ще имат възможност да развиват творчески потенциал. Изработените предмети, сувенири, рисунки, картички и др. ще бъде веднъж годишно изложено под формата на базар, с цел мотивация и стимулиране на подкрепа от общността. Програма „Почасови специализирани услуги” – ще включва услуги, предоставяни от психолог, логопед, рехабилитатор, педагог. Програма „Родители”: Информиране за спецификата на конкретното увреждане на тяхното дете/младеж, за услуги в общността в подкрепа на детето/младежа и семейството и др; Консултиране с оглед подобряване на грижите за детето/младежа, при необходимост насочване към консултации със специалисти извън ДЦПДМУ, които могат да са полезни за семейството и детето; Обучителни програми за родители- за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето/младежа с увреждания; специфика на конкретното увреждане и др.Организиране и провеждане на групи за самопомощ. В изпълнение на тази дейност ще бъде ангажиран целия нает персонал в Дневния център. , Contracted Amount: 599 025.30 , Reported Amount: 558 717.90
  • Activity: Предоставяне на социалната услуга Център за обществена подкрепа : Център за обществена подкрепа ще предоставя комплекс от социални услуги в общността, насочени към подпомагане на 100 деца в риск от 0г. до 18г.и техните семейства, с цел осигуряване на ефективен достъп на високо рискови общности до всички предлагани форми на съдействие и подкрепа, осъществяване на превантивни дейности сред децата и семействата и ангажиране на широка общественост при реализиране на услугите и дейностите по закрила на децата. Основни акценти в дейността на Центъра са грижата за децата, тяхното пълноценно израстване и намаляване риска на прояви на девиация и делинквентност. Центъра ще предоставя дейности като: Индивидуална подкрепа на всеки клиент от ключов социален работник, с цел преодоляване на проблема; Специализирани консултации и терапевтични сесии със специалисти като: психолог, педагог, медицински специалист и др.; Насочване, установяване на контакти и придружаване до институции в общността, предлагащи административни услуги, специализирана помощ, правни, здравни и социални услуги и др.; Практическа помощ за преодоляване на проблеми в ежедневието – организация на време и ресурси; Социална и специализирана подкрепа в дома на клиента (мобилна социална работа); Грижи, индивидуална психологическа и социална работа и занимания по интереси в ЦОП през деня за деца; Осигуряване в рамките на един месец на сигурно и защитено място за деца в риск от изоставяне, жертви на насилие или от семейства, изпаднали в криза в сектор „Спешен прием”; Осъществяване на системна връзка и изграждане на доверие с регистрирани вече потребители; Идентифициране на случаи на деца и техните семейства, които се нуждаят от подкрепа;Консултиране и насочва към съответните институции за оказване на закрила и помощ; Част от дейността на ЦОП е свързана с информиране на обществеността и работа по първична превенция на обществено значими проблеми, семейно планиране, ранна интервенция и ранно детско развитие,Групова работа. В Център за обществена подкрепа ще се предлагат следните услуги: Социално консултиране; Посредничество; Образователна подкрепа; Логопедична работа; Психологична работа; Социална работа с деца с увреждания; Социална работа със семейства с деца в риск; превенция на насилието и подкрепа на деца, жертви на малтретиране и неглижиране; Обучения в умения за самостоятелен живот и социална интеграция; Консултиране на деца с поведенчески проблеми и техните семейства /превенция на отклоняващо се поведение/; „Семейна подкрепа“. Предвижда се стартирането на услугите да започне след четвъртия месец, като те ще се предоставят от обучените за целта специалисти.Насърчаване развитието на творческите способности на децата в риск ще бъде палнирано чрез Програмата „Творчески ателиета" за психологическа работа и подкрепа на деца и юноши и ще се базира на методите на арт-терапията. Посредством запознаването и заниманието с различни видове изкуство, деца и юноши от различни възрастови групи имат възможност да усвояват и разват различни умения. Ще бъдат организирани 4 творчески ателиета., Contracted Amount: 852 070.00 , Reported Amount: 753 601.23
  • Activity: Допълнително обзавеждане и оборудване за наетия персонал в ЦОП и ДЦПДМУ: Доставката на допълнително обзавеждане и оборудване на Дневния център и Центъра за обществена подкрепа е необходима дейност за качествено предоставяне на социалните услуги на нуждаещите се лица. Основното обзавеждане и оборудване, закупено по ОПРР е доставено и налично в съответствие с функционалните изисквания. В допълнение в тази дейност ще бъдат закупени 3 бр. метални шкафове за документи при единична цена -428,00лв.: 2 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневния център ; (Общо 1284,00лв.); закупуване на 2 бр. Комбинирано печатно устройство при единична цена - 2 400,00лв - за двата Центъра (4800,00лв.);Закупуване на 7 бр. Лаптоп при единична цена - 850,00лв. : 4 бр. лаптоп за работа на логопедите и педагозите в ЦОП, и 3 бр. лаптоп за работа на логопеда/психолога в Дневния център (5950,00лв.); Компютърни конфигурации, вкл. компютър - ед. цена - 722,00лв, монитор - ед. цена - 398,00лв., безжична мишка и клавиатура при ед. цена - 21,00лв., колонки при ед. цена - 26,00лв. : 2 бр. за нуждите на ЦОП, и 1 бр. за нуждите на Дневен център (3501,00лв.); 5 бр. таблети при единична цена 289.00лв. (1445,00лв. ) Офис бюро при ед. цена -440,00лв. - 1 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневен център (880,00лв.) за трудотерапевти - 2 бр- в ЦОП и 1 бр. за логопед и 1 бр. за специален педагог в ЦОП и 1 бр. за трудотерапевт в ДЦ; Офис стол при ед. цена - 351,00лв.- директорски - 1 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневен център (702,00лв.); както и закупуване на офис пакет - операционна система Microsoft Windows 10 за закупените компютърни устройства (6 бр. по ед. цена 274,00лв.=1644.00лв.). Освен офис оборудване, по проекта ще бъдат закупени:1бр. Прахосмукачка - по 135,00лв - за ЦОП; 1бр. Прахосмукачка за пепел -71,01лв. (за почистване на парния котел); 1бр.комбинирана Пералня със сушилня - 929,02лв.(за нуждите на двата центъра); 2бр. Кухненски пасатор по 55.00лв.(110,00лв.); 2 бр. Комплект с инструменти -43.00лв. (86,00лв.), 4бр. Закачалки за дрехи - 70.00лв. - 2 бр. за ЦОП и 2бр. за ДЦ (280,00лв.), 2бр. Електронен кантар - 52,00лв.(104,00лв), 2бр. Ръстомер- 36,00лв. (72,00лв.), 2 бр.Кухненска везна -40,00лв.(80,00лв.), 2бр. Инфрачервен тернометър - 75,00лв.(150,00лв.). Също така са заложени средства допълнително за закупуване на щори / при средна ед. цена на бр. 60,00лв./прозорец -26бр./ за прозорците в двете услуги, с цел осигуряване на подходяща обстановка на работа в размер на 1560,00лв.; , Contracted Amount: 23 783.03 , Reported Amount: 23 298.56
  • Activity: Осигуряване на материали и консумативи за социалните услуги: В тази дейност ще бъдат закупени необходимите дидактични материали, за трудотерапия, играчки, книжки, пособия и принадлежности за художествено творчество, също така и канцеларски материали и консумативи и препарати и материали за хигиенна и почистване. За дооборудване на кабинетите в двата Центъра за работа на наетите логопедите, психолози, рехабилитатори, кинезитерапевти, медицински спец., педагози ще бъдат закупени: а) за кабинет на психолог и логопед - Ротолино -цветна кутия, геометрични форми, логически блокчета, логео, форми приятели, геометрични пъзели, фигурални кукли, големи геометрични пъзели, джъмбо полчки, кутия за сортиране, Никитин 4:строителни блокчета, Елементи - цветни за подреждане;комплекти активни карти със задачи,;занимателни игри с карти, табла лабиринт- финна моторика; лабиринти с метално топче; тактилно мемо;тактилно лото; тактил; тактилна кутия с включени 6 комплекта тактилни плочки,;рдървени игрални дъски- Какво е това?; сензорни кубчета, сензо топки, мемори кубчета; тренажори за писане; емоционални топки; емоционални възглавници за сядане на пода,играчки, семейни игри, дървен шах и т.н; б) кабинет на рехабититатор/кинезитерапевт: масажен стол - за частичен масаж; маса за рехабилитация на ръка - финна моторика, пръсти, китка; топки за гимнастика -гладки; ръчна помпа за надуване на топки за гимнастика; преносим комплект за магнитотерапия в комплект с 3 магнитни редуктора; в) за мед. специалист : шкаф за лекарства- метален; г) за педагози: енциклопедии; занимателни детски книжки, помагала и т.н.; д) за трудотерапия: принадлежности за художествено творчество: цветни моливи, темперни бои, четки за рисуване, акрилни бои, лепила за хартия, блокчета, флумастри, цветни картони,цветни ленти, пъзели, заготовки за картички, силиконови пистолети за горещ силикон, силиконови пръчки, книжки за оцветяване, ножички, декоративни блокчета- формирани, бархетни, гланцови, калъпи за изработка на свещи, парафин и восък за свещи, прежди, комплекти за изработка на сапуни, основи за сапун, ароматни масла-различни видове, оцветители, фигурки от филц, конци, заготовки за бижута, маниста и т.н. За дооборудване на кабинетите на специалистите са заложени средства: за кабинети на логопеди - 2126,00лв. за един кабинет в Дневния център и 2126,00лв. за кабинета в ЦОП; за кабинет на психолог - 1526,30лв. за единия кабинет в ЦОП и 1526,30лв. за кабинета в Дневния център; за кабинет на рехабилитатор и кабинет на кинезитерапевт в Дневен център – 22 392,00лв.;За материали за трудотерапия са заложени средства в размер на 11 775,20лв. за ЦОП; и 2256,00лв. за Дневен център. Заложените средства са за периода на предоставяне на услугите по проекта. 2.За закупуване на канц. м-ли са заложени средства в размер на 17 114,98 лв. за нуждите на ЦОП, както и 8 152,60лв. за Дневен център, като ще бъдат закупени следните материали: копирна хартия, тонер, дискове CD, класьори - малки/голями, джобове за документи, папки PVC с перфорация, перфоратори-малки/големи, кламери, телбоди, телчета за телбоди, тетрадки протоколни, пликове за писма - А5, А4, DL, B4; химикали, маркери,самозалепващи лисчета - цветни,сухо/течно лепило, органайзери, моливи, гумички, тави за документи, разделители - картонени, табло за бележки, ножици, заповеди за командировка, изработка и доставка на печати, мобилни флипчарти и т.н.Заложените средства за целия период на предоставяне на социалните услуги. 3. За закупуване на хигиенни и почистващи препарати : за нуждите на ЦОП са заложени средства в размер на 10 800 лв.,за Дневен център - 8 210,00лв. Средствата са за закупуване на препарат за съдове, препарат за почистване на стъкла, препарат за почистване на подови настилки, течет сапун, дозатори за сапун, дезинфектанти за ръце, препарати за почистване и дезинфекция на санитарни помещения, тоалетна хартия,гъби за поистване на под, памперси, чували за смет, кофи за смет, кофи за почистване, хартиени кърпи, салфетки, еднократни покривки и т.н, Contracted Amount: 91 885.38 , Reported Amount: 77 498.30
  • Activity: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на наетия персонал : За осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, както и необходимото работно облекло на екипа в Дневния център и Центъра за обществена подкрепа ще бъдат сключени договори с фирми, при спазване на българското законодателство. Договорите ще бъдат за комплексно обслужване за срока на дейностите на центровете по проекта (3 г. и повече), и ще включва пълния и задължителен обем от дейности, предвидени в Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/, обн. ДВ бр.40 от 2007 г. и изискванията на Наредба № 3 от 05.01.2008 г. на Министерство на здравеопазването /обн. ДВ бр. 14 от 12.02.2008 г./. Заложени по проекта средства 4992,00лв. за период от 3 г. за Служба Трудова медицина са : цена на комплексно обслужване за един работещ на трудов договор - 50,00 лв;- за втората и следващи години без изследване факторите на работната среда и оценка на риска – съответно 40.00лв. на работник. За осигуряване на безопасни условия на труд също така ще бъдат осигурени на работещите пряко с потребителите в Центровете, лица работни облекла (горнище - тип туника; долнища), обувки - санитарни, ръкавици за еднократна употреба и терлици за еднократна употреба. По проекта ще бъдат закупени и лични предпазни средства на персонала. Заложените средства по проекта в размер на 10 267,65лв. са за три години.”, Contracted Amount: 15 259.65 , Reported Amount: 12 064.41

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KOOPERATSIA PANDA, Contracted Amount*: 6 971.09 , Reported Amount**: 6 912.50
  • Contractor: 03 - EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 542.74
  • Contractor: NIMAR 2018 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 382.00
  • Contractor: BELTRADE CONSULT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 683.00
  • Contractor: TIVV 1 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 869.58
  • Contractor: BELOGRADCHIK CNSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 146.20
  • Contractor: WATER SUPPLY and SEWERAGE - VIDIN EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 916.91
  • Contractor: Tsvetana, Contracted Amount*: 9 625.00 , Reported Amount**: 7 426.34
  • Contractor: D.D.D.- 1 OOD, Contracted Amount*: 1 728.00 , Reported Amount**: 2 376.00
  • Contractor: CMC SANUS EOOD, Contracted Amount*: 2 880.00 , Reported Amount**: 2 880.00
  • Contractor: ATLANTIKA 2013 EOOD, Contracted Amount*: 94 377.60 , Reported Amount**: 8 591.71
  • Contractor: Higia EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 840.90
  • Contractor: MURA 2001 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Medical Center St. Ivan Rilski Ltd, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: ARTIPO EOOD, Contracted Amount*: 14 675.57 , Reported Amount**: 12 808.37
  • Contractor: OMNIKAR AUTO OOD, Contracted Amount*: 69 124.00 , Reported Amount**: 69 123.97
  • Contractor: "IBIZO LTD", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 453.38
  • Contractor: GRAND ENERDJI DISTRIBUSHAN EOOD, Contracted Amount*: 151 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Spalno belio BG 2016 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 609.52
  • Contractor: LB EXPERT EOOD, Contracted Amount*: 20 697.67 , Reported Amount**: 9 983.78
  • Contractor: Ninkovi Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 140.00
  • Contractor: GENERALI INSURANCE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 462.54
  • Contractor: ET Pelt -V. Aleksandrov, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 786.00
  • Contractor: MDM -97 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 700.00
  • Contractor: MiKri-V-133, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 130.70
  • Contractor: MARS OOD, Contracted Amount*: 3 556.80 , Reported Amount**: 3 100.80
  • Contractor: PETROL AD, Contracted Amount*: 138 299.50 , Reported Amount**: 8 777.55
  • Contractor: MATRACI .BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: “ TIDIEM PLAST ” Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 555.20
  • Contractor: BULGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIA EAD, Contracted Amount*: 5 615.57 , Reported Amount**: 4 516.02
  • Contractor: TORLASHKA MEETING LTD, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 13 308.00
  • Contractor: TRANS KO 04 EOOD, Contracted Amount*: 23 374.06 , Reported Amount**: 17 931.31
  • Contractor: Paola, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 3 758.64
  • Contractor: PANDA EXPERT OOD, Contracted Amount*: 4 287.60 , Reported Amount**: 4 191.17
  • Contractor: Natalia, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 5 082.46
  • Contractor: OGNYAN, Contracted Amount*: 9 459.36 , Reported Amount**: 7 584.45
  • Contractor: VSD SERVIS EOOD, Contracted Amount*: 15 348.36 , Reported Amount**: 15 348.36
  • Contractor: "TIA GRUP" OOD, Contracted Amount*: 40 000.00 , Reported Amount**: 8 920.80
  • Contractor: Teshnomarket Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 155.00
  • Contractor: VERIGA DOMINO EOOD, Contracted Amount*: 12 906.00 , Reported Amount**: 12 905.40
  • Contractor: INFORMACIONNO OBSLUJVANE AD, Contracted Amount*: 1 678.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sakso OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 767.00
  • Contractor: DIYA GAZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 277.32
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 12.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 191.00
Indicator 2 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 12.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 191.00

Financial Information

Total Project cost 1 561 021.62 BGN
Grant 1 561 021.62 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 561 021.62 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства , гр. Белоградчик”., Estimated Amount: 33 333.33
  • Differentiated position 1: “Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства , гр. Белоградчик”.
    Contractor: "TIA GRUP" OOD
    Contract total funded value: 40 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, материали за трудотерапия и дидактически материали за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, гр. Белоградчик” по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали” Обособена позиция № 2 „Доставка на материали за трудотерапия” Обособена позиция № 3 „Доставка на дидактически материали””, Estimated Amount: 51 786.16
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали”
    Contractor: LB EXPERT EOOD
    Contract total funded value: 20 697.67
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на материали за трудотерапия”
    Contractor: VERIGA DOMINO EOOD
    Contract total funded value: 12 906.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Доставка на дидактически материали””
    Contractor: KOOPERATSIA PANDA
    Contract total funded value: 6 971.09
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания в гр. Белоградчик”, Estimated Amount: 63 321.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания в гр. Белоградчик”
    Contractor: OMNIKAR AUTO OOD
    Contract total funded value: 69 124.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на хигиенни, почистващи и дезинфектиращи препарати и консумативи за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, гр. Белоградчик” по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хигиенни и почистващи препарати и консумативи"; Обособена позиция № 2 „Доставка на дезинфектиращи препарати и консумативи” , Estimated Amount: 41 475.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на хигиенни и почистващи препарати и консумативи";
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 23 374.06
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на дезинфектиращи препарати и консумативи”
    Contractor: PANDA EXPERT OOD
    Contract total funded value: 4 287.60
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Белоградчик”, Estimated Amount: 126 500.00
  • Differentiated position 1: „Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Белоградчик”
    Contractor: GRAND ENERDJI DISTRIBUSHAN EOOD
    Contract total funded value: 151 800.00
Procedure 6 Subject to due process: „Приготвяне и доставка на храна (кетъринг) по заявка за потребителите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания и техните семейства в гр. Белоградчик“, Estimated Amount: 80 764.75
  • Differentiated position 1: „Приготвяне и доставка на храна (кетъринг) по заявка за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства в гр. Белоградчик“
    Contractor: ATLANTIKA 2013 EOOD
    Contract total funded value: 94 377.60
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива за автомобили, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 138 299.50
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на бюджетните звена на територията на община Белоградчик, Estimated Amount: 27 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на бюджетните звена на територията на община Белоградчик
    Contractor: TORLASHKA MEETING LTD
    Contract total funded value: 6 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN