Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0065-C07
Project Name Providing hot lunch in Kostenets municipality
Beneficiary 000776349 Municipality of Kostenets
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 23.08.2016
Start Date 13.06.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Костенец, гр.Костенец

Description

Brief description
Проектът „Топъл обяд в община Костенец” ще се реализира на територията на община Костенец, като обхване следните населени места: град Костенец, село Костенец и с. Горна Василица. Проектът има за цел да подпомогне жителите на община Костенец в неравностойно социално положение, чрез осигуряване на топъл обяд. 

Безплатната храна – супа, основно ястие и хляб, ще се приготвя в базата на Домашен социален патронаж- гр. Костенец.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Проектът ще обхване 41 потребителя за периода месец юни 2016 г. - месец септември 2016 г.; 50 потребителя за периода месец октомври 2016г. - месец април 2017 г.; Обществена трапезария 1 - за 50 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г., за период от 47 работни дни; за 60 представители на целевата група, считано от 10.07.2017 г., за период от 142 работни дни и за 65 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г., за период от 479 работни дни, общо 32 броя месеци в рамките на общо 668 работни дни. Член 2 - Срок за изпълнение на договора 2.2.1 Обществена трапезария 1, за 50 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г., за период от 47 работни дни; за 60 представители на целевата група, считано от 10.07.2017 г., за период от 142 работни дни и за 65 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г., за период от 479 работни дни, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 2421/04.11.2011 г., считано от 01.05.2017 г за период от 36 месеца в рамките на 749 работни дни. 2.3. Срокът за изпълнение на Договора е до 30.04.2020 г. От следните целеви групи: Лица и семейства на месечно подпомагане, с доход по-нисък от диференцирания минимален доход /чл.9/; Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях установено от съответната дирекция „Социално подпомагане”; Самотноживеещи лица, получаващи минимални пенсии / за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии/; Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Доставянето на хранителни продукти в община Костенец за Домашен социален патронаж, общинските детски градини и Обществената трапезария се осъществява след проведена процедура по Закона за обществени поръчки за “Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, хигиенно-санитарни и почистващи препарати, по обособени позиции, за нуждите на детските градини, домашния социален патронаж и обществената трапезария, финансирани от Община Костенец”. • Обособена позиция №1 „Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно”;• Обособена позиция №2: „Доставка на месо и месни продукти, риба, рибни изделия, яйца и др.”• Обособена позиция №3„Доставка на мляко и млечни продукти”;• Обособена позиция №4 „Доставка на пакетирани стоки и захарни изделия”; • Обособена позиция №5„Доставка на плодове и зеленчуци /пресни и консервирани/”;• Обособена позиция №6 Доставка на хигиенно-санитарни и почистващи препарати. Като основни критерии в процедурата бяха заложени следните изисквания към доставчиците: 1. ХРАНИТЕЛНИТЕ ПРОДУКТИ да отговарят на утвърдени стандарти за български продукти и/или еквивалентни, да бъдат с добър външен вид, със здрави опаковки, с етикети на български език и да съдържат данни, съгласно чл. 10 от Закона за храните за наименованието, под което храната се продава, списък на съставките на храната и количество на някои от тях, срокът на трайност и условията, при които трябва да се съхраняват, нетното количество на предварително опакованите храни, име, фирма, седалище и адрес на производителя или на лицето, което пуска храната на пазара. 2. ОБЕКТИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ХРАНИ да са регистрирани по реда на чл. 12 от Закона за храните.; Да отговарят на хигиенните и/или ветеринарно-санитарните изисквания, определени с нормативни актове; Да имат разработена технологична документация за групите храни, които ще произвеждат или прилагат национални стандарти/стандарти разработени от браншови организации и одобрени от компетентен орган; Да изпълняват изискванията и разпоредбите на Наредба №1 от 26.01.2016 г. за хигиената на храните; При доставката на хранителните продукти те трябва да отговарят на изискванията на Закона за храните и БДС, да са придружени със сертификат за качество. Хранителните продукти трябва да бъдат първо качество, остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%., участниците за изпълнение на обществената поръчка трябва да притежават разрешение за търговска дейност, както и санитарно разрешение за търговия с храни. Към 12.05.2016 година, община Костенец има сключен договор с избран по процедурата доставчик. Дата на стартиране на дейността - 13.06.2016 г. Дата на приключване на дейността - 30.04.2020 г. Член 2 - Срок за изпълнение на договора 2.2.1 Обществена трапезария 1, за 50 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г., за период от 47 работни дни; за 60 представители на целевата група, считано от 10.07.2017 г., за период от 142 работни дни и за 65 представители на целевата група, считано от 01.02.2018 г., за период от 479 работни дни, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 2421/04.11.2011 г., считано от 01.05.2017 г за период от 36 месеца в рамките на 749 работни дни. 2.3. Срокът за изпълнение на Договора е до 30.04.2020 г. Съгласно приложена от партньорската организация Декларация -Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00489-2017-0005, и № на договор с избран изпълнител - №069-17Д/29.12.2017г. , Contracted Amount: 141 692.90 , Reported Amount: 141 692.90
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето и предоставянето на храната ще се осъществява в кухнята на Домашен социален патронаж - гр. Костенец, улица "Цариградско шосе". Кухнята разполага със складове за съхранение на хранителни продукти – 2 броя; електрически печки с фурни за приготвяне на храна – 3 броя; хладилници – 2 броя за охладено месо и кайма; хладилна камера – 1 бр. за млечни продукти, фризер – 1 брой за замразени храни, кухненски боксове с мивки – 2 броя, работни плотове – 2 броя. Домашния социален патронаж разполага и със столова с 32 броя капацитет. Община Костенец има сключен договор с Фонд "Социална закрила" за "Подобряване материалната база на Домашен социален патронаж гр. Костенец, чрез доставка и монтаж на ново кухненско оборудване и обзавеждане." Договорът е на стойност 21 590,40 лв., като 19 431,36 са осигурени от фонда. От 15.05.2004 година кухненският блок към Домашен социален патронаж притежава Ветеринарномедицинско разрешително № 04630/15.05.2004 г. за извършване на дейности, свързани със суровини и хранителни продукти от животински произход, за приготвяне на ястия от продукти със животински произход. Обектът притежава и Удостоверение за регистрация от Областна дирекция по безопасност на храните, като е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни. Хората заети с тази дейност, ще бъдат служителите на домашния социален патронаж - 10 служители и работници – 3 готвачки, 1 домакин, 1 калкулант, 1 работник – кухня, 2 разносвачи на храна и 2 шофьори. , Contracted Amount: 7 084.65 , Reported Amount: 7 084.66
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Потребителите на услугата топъл обяд ще бъдат запознати с „Общинската стратегия за развитие на социалните услуги в община Костенец 2016-2020 г.” и по-конкретно с Годишния план за изпълнение на социалните услуги в община Костенец за 2016 г. Те ще получат информация за социални услуги, предоставяни на територията на община Костенец, включително по Оперативна програма за храни и ОП „Развитие на човешките ресурси”, обхващащи най-уязвимите групи, в т.ч. хора с увреждания; майки с деца- за предоставяне на качествена грижа за деца, включително за такива с увреждания; етническите общности; за възрастни с невъзможност аз самообслужване/ социални, здравни услуги и домашни услуги. Предвижда се използването на общинския административен капацитет за подпомагането на уязвимите групи да имат улеснен достъп до образователни и здравни услуги, като конкретно за малцинствените услуги ще се ползват услугите на здравен медиатор. , Contracted Amount: 7 084.64 , Reported Amount: 7 084.66

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KRISI - 2007 , Contracted Amount*: 105 012.58 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 65.00 , Reached amount: 111.00

Financial Information

Total Project cost 155 862.19 BGN
Grant 155 862.19 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 155 862.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предмета на поръчката е доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, хигиенно-санитарни и почистващи препарати, по обособени позиции, за нуждите на детските градини, домашния социален патронаж и обществената трапезария, финансирани от Община Костенец, по шест обособени позиции, с количества и асортименти подробно описани в техническата спецификация на обществената поръчка., Estimated Amount: 193 386.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно.
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58
  • Differentiated position 2: Доставка на месо и месни продукти, риба, рибни изделия, яйца и др.
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58
  • Differentiated position 3: Доставка на мляко и млечни продукти
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58
  • Differentiated position 4: Доставка на пакетирани стоки и захарни изделия
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58
  • Differentiated position 5: Доставка на плодове и зеленчуци /пресни иконсервирани/
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58
  • Differentiated position 6: Доставка на хигиенно-санитарни и почистващи препарати
    Contractor: KRISI - 2007
    Contract total funded value: 105 012.58

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN