Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0033-C08
Project Name Providing a hot lunch in the municipality of Dimitrovgrad
Beneficiary 000903533 DIMITROVGRAD MUNICIPALITY
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 20.07.2016
Start Date 20.07.2016
End Date 31.03.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Димитровград

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда да се предоставя топъл обяд на хора от следните целеви групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане.
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция „Социално подпомагане“.
3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност.
4. Скитащи и бездомни деца и лица.
Дейностите при подбор и определяне на целевите групи да стартират през месец юни 2016 г. 
Дейностите по закупуване на хранителни продукти и осигуряване на топъл обяд са за период 20.07.2016г. до 31.03.2020г. 
Храната за обяд да се приготвя от Домашен социален патронаж до 06.08.2018г. на 116 потребители. От 06.08.2018г. до 31.03.2020г.  услугата топъл обяд ще се предоставя от изпълнител избран с конкурс съгласно ЗСП и ППЗСП на 500 потребители. Топлият обяд ще се получава от потребителите срещу подпис. Изготвя се седмично меню. В периода на предоставяне на топъл обяд на лицата се предоставят и съпътстващи мерки, изразени в индивидуално консултиране и съдействие за социална подкрепа:
За периода от 01.05.2017 г. до 31.03.2020г., в рамките на общо 728 работни дни,както следва:
2017 г. - 167 работни дни;
2018г. – 249 работни дни;
2019г. – 249 работни дни;
2020г. - 63 работни дни;
 Потребителите се предвижда да получават храната си от обществена трапезария с адрес: ул. "Цар Борис |" №1, както от разкритите Клубове за хората от третата възраст и хората в неравностойно положение и от 24 пункта в населените места на територията на община Димитровград. Трудно подвижните лица получават храната си в дома, като за целта са използвани транспортните средства и екипи на патронажа. Изпълнителят ще транспортира топлия обяд до определените пунктове на територията на община Димитровград със собствен транспорт.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи.: Съгласно Наредба РД-071 от 04.04.2016 г. ще бъдат изискани списъци на лицата от основната целева група от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Димитровград, които включват: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“ ; 3.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си; 4. Скитащи и бездомни деца и лица; Община Димитровград е изработила Методика за подбор на потребителите, съгласно която от предоставения от Д"СП" списък, ще бъдат определени и включени лицата желаещи да ползват услугата "топъл обяд", Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти.: Дейността стартира от 20.07.2016 г. и ще приключи на 31.03.2020 г., Изпълнението на дейността е разпределена както следва: - за закупуване на хранителни продукти на 81 представители на целевата група, ползващи услугата, по 2,30 лв. за 51 р. д.- общо 9 501,30 лв. до 30.09.2016, включително.; - за закупуване на хранителни продукти - разходи за единица продукт - топъл обяд на 116 представители на целевата група, ползващи услугата, по 2,30 лв. за единица продукт за 145 р.д. - общо 38 685,04 лв. до 30.04.2017г.; -за закупуване на хранителни продукти - разходи за единица продукт - топъл обяд на 116 представители на целевата група, ползващи услугата, по 2,50 лв. за единица продукт за 315 р.д. - общо 91 312,50 лв. считано до 03.08.2018 г. включително.; - за закупуване на хранителни продукти - разходи за единица продукт - топъл обяд на 500 представители на целевата група, ползващи услугата, по 2,50 лв. за единица продукт за 413 р.д. - общо 516 250,00лв. считано от 06.08.2018г.до 31.03. 2020г. ; Общо топъл обяд ще получават 500 потребители до 31.03.2020г. Общо за дейност „Закупуване на хранителни продукти“ – сумата е 655 748,84лв., Contracted Amount: 655 748.84 , Reported Amount: 654 993.98
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд.: Община Димитровград изпълнява проекта, като използва възможностите на Домашен социален патронаж (ДСП). Материална база, с местонахождение: гр. Димитровград, ул. «Цар Борис |“ №1, публично общинска собствеността - Акт №1948/22.11.2013г.,Удостоверение за регистрация №116/16.12.2011г. по чл. 12 от ЗХ. до 03.08.2018г. включително на 116 потребители. От 06.08.2018г. Община Димитровград ще изпълнява дейностите по проекта в една трапезария, като използва възможностите на избрания изпълнител съгласно ЗСП - ЕТ „ТАНО-НИКОЛАЙ ТРАИЛОВ” гр. Хасково. който ще приготвя и доставя топъл обяд на 500 потребители в трапезарията с адрес: гр. Димитровград, ул. „Цар Борис“ №1 и в определени пунктове в населените места на общината, със собствен транспорт отговарящ на изискванията на чл.12 от ЗХ. , Contracted Amount: 32 787.44 , Reported Amount: 32 749.71
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: При изпълнението на проекта ще бъдат изпълнявани съпътстващи мерки, предоставяни от служители на община Димитровград включващи – консултиране и насочване на представителите на целевите групи към други видове социални услуги, предоставяни от общината с цел намаляване на социалното изключване. , Contracted Amount: 32 787.44 , Reported Amount: 32 140.70

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: WEEKEND OOD, Contracted Amount*: 40 378.42 , Reported Amount**: 32 840.84
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 692.00

Financial Information

Total Project cost 720 451.97 BGN
Grant 720 451.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 720 451.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за организациите и юридически лица на общинска бюджетна издръжка при община Димитровград, Estimated Amount: 2 200 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN