Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.008-0002-C04
Project Name "Development of new integrated services at the Center for Complex Support of Disabled People on the territory of Burgas Municipality "
Beneficiary 000056814 Municipality Burgas
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.07.2018
Start Date 01.09.2018
End Date 08.02.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34)

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение e  насочено към осигуряване на качествена грижа за лицата с тежки увреждания и техните семейства на територията на регион Бургас чрез създаване  на необходимата инфраструктура за предоставяне  на интегрирани междусекторни услуги в общността. Планираните дейности включват извършване на ремонт и преустройство на самостоятелни обекти за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания. За осигуряване  на  подходящи условия за потребителите на Центъра се предвижда закупуване на специализирано медицинско оборудване и обзавеждане, съгласно функционалните изисквания за предвидените услуги.  
Проектът ще отговори на необходимостта от оказване на адекватна подкрепа и създаване на условия за лица с увреждания, вкл. тежки увреждания, с ограничения или невъзможност за самообслужване  да получат грижи, основани на индивидуалните им нужди.  
Центърът е с  капацитет за 30 потребители и ще осигури  дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги, заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни, съгласно индивидуалните потребности на целевата група. 
Проектът е насочен към лица с  различни форми на увреждания (физически, сензорни и умствени увреждания) на възраст над 18 години с ограничения или невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, ползващи резидентни услуги.
Реализиране на проекта ще допринесе за осигуряване на адекватна грижа за лицата с тежки увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания чрез предоставяне на комплексни интегрирани  мерки, насочени към подобряването на достъпа до социални и здравни услуги, както и осигуряване на подкрепа за техните семейства, които полагат грижите за тези тях.
Activities
  • Activity: Извършване на ремонт и преустройство на съществуващи самостоятелни обекти за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания.: Основната цел на дейността е създаване на условия за стартиране работата на Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания, с капацитет 30 места, осигуряващ дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги, заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни. Дейността включва: подготовка и провеждане на обществени поръчки за избор на външни изпълнители, инженеринг (проектиране, ремонт и преустройство) на Център за подкрепа на лица с увреждания, авторски надзор, независим строителен надзор по време на строителството и въвеждане на обекта в експлоатация. За нуждите на Центъра се предвижда извършване на ремонт и преустройство на съществуващ самостоятелен обект в сграда /СОС/ с идентификатор 07079.620.143.2.34 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. „Братя Миладинови“, бл.42, вх.4, партер, със застроена площ 117,51 кв. м и СОС с идентификатор 07079.620.143.2.35 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. „Братя Миладинови“, бл.42, вх.4, партер, със застроена площ 333,37 кв. м. Центърът ще бъде с капацитет от 30 места за предоставяне на дневна грижа и 4 места за осигуряване на „заместваща грижа“. Обектите, предмет на преустройство, са общинска собственост и се намират в част от партер на бл.42, к-с „Братя Миладинови“. Помещенията са разположени в под блоковото пространство на едропанелни секции, както и в едноетажното тяло пред тях. Жилищният к-с „Братя Миладинови“ е добре обезпечен по отношение на изградена техническа инфраструктура, достъп до социални и образователни услуги, транспорт и комуникации с останалата централна част на града. По отношение здравни услуги най-близо до комплекса се намира УМБАЛ „Бургас“, в която се оказва денонощна спешна и планова медицинска помощ, „Дентален център I- Бургас“, като непосредствено до блок 42 се намира ДКЦ „Св. Георги Победоносец“ – специализирано лечебно заведение за първична извън болнична медицинска помощ. Към настоящия момент самостоятелните обекти, предмет на преустройство са в недобро състояние. През годините са извършвани частични вътрешни преустройства. Всеки от самостоятелните обекти разполага с отделен вход, като единияt ще бъде обособен за нуждите на „заместващата грижа“. Общата РЗП на двата СО е 450,88 кв. м. За нуждите на Центъра ще бъдат обособени следните помещения: дневна стая за активни занимания; санитарни помещения и стаи за персонала; бокс-кухня за затопляне и приготвяне на храна и кът за хранене, оборудвани с необходимите домакински електроуреди; зала за лечебна физкултура; медицински кабинет; кабинет на психолог; зала за арт и трудо терапия; зала за индивидуална работа, 2 стаи за почивка с възможност за почивка на до 5 лица едновременно други общи и складови помещения. За целите на заместващата грижа, центърът ще разполага с 2 спални помещения със самостоятелен санитарен възел. За нуждите на ползвателите на Центъра ще бъде осигурена достъпна среда до всички елементи на сградата. Проектното решение за реконструкция и преустройство на сградата ще се доближи в максимална степен до съвременните стандарти за социални услуги, като успешна комбинация от достъпност, качество на средата и екологосъобразност, включително разположение и изложение на стаите, съобразени с климата. За гарантиране законосъобразността на дейностите, за строежите ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на независим строителен надзор. Консултантът, заедно с инвеститорския контрол на обекта ще са отговорни за подготовка на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация. Контрол по време на изпълнението на СМР ще осъществят още авторите на проектите (авторски надзор), членовете на екипа- инвеститорския контрол на място и по време на съставяне на актове и протоколи по време на строителството. , Contracted Amount: 309 063.00 , Reported Amount: 309 063.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане и специализирано транспортно средство за нуждите на Центъра.: Осн. цел на д-стта е осигур. на подходящи у-я за ефективно предост. на новата социална услуга в общността.Дейността вкл., дост. и монтаж на обор. и обзав., съгл. функционалните изисквания за предв. услуги в центъра, осигуряващи дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, заместваща грижа и доставка на специал. трансп. с-во за предост. на мобилни услуги в домашна среда. Предв. обзав. и оборудв. ще бъде съобразено с функционалността на помещенията, така че да се осигури удобство и комфорт на обитателите. В рамките на проекта се предв. оборудв. и обзав. на сл. помещения: дневна стая за активни занимания; санит. помещения и стаи за персонала; бокс-кухня за затопляне и приготвяне на храна с кът за хранене, оборудв. с необх. домак. електроуреди; зала за лечебна физкултура; мед. кабинет; кабинет на психолог; зала за арт терапия; зала за трудо терапия; зала за индив. работа. За целите на предост. на заместващата грижа и осигуряване на уютна атмосфера се предв. обзав. на 2 спални помещения за не повече от 2 лица, като потреб. ще разполагат със самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Центърът ще разполага с 2 бр. помещения за почивка на не повече от 5 лица, всяко от които ще разполага с легла и сгъваеми кушетки, гардероб за съхранение на лични вещи. За обезпеч. д-стта на Центъра с оглед предост. на необх. почасова, дневна и заместваща грижа ще бъдат осиг. помощни и предп. парапети, ще бъде закупено специализ. обор., което ще включва уреди за рехаб. - масажна кушетка, велоерг., стълба за рехаб., шведска стена, топки, дюшеци, многоф. модули, уред за активна мобилиз. на глезена става, уред за активна мобилиз. на раменна става, сензибол с диаметър 10 см, многофункц. модули, широка кушетка с регулираща се височина за прилагане на специализ. кинезитерапевтични методики и др. За провеждане на гр. занимания с потр. се предвижда обзав. с мека мебел, маси и столове на залите по трудо и арт терапия, закупуване на материали за терапевтична и консултативна работа, музикална уредба, книги, пъзели и конструктори, видеозаписна камера, телевизор, компютърна конфигурация и мултифункционално устройство и др. За осигуряване на уютна атмосфера в предвидените спални помещения и помещенията за почасов отдих ще бъдат доставении монтирани вътрешни щори. В предвидените спални помещения и помещения за почасов отдих ще бъдат закупени легла, гардероби, шкафчета за лични вещи, специализирани болнични легла, пациентски лифтер и кушетки за повдигане и преобличане. Санитарните помещения ще бъдат оборудвани с комбиниран тоалетен стол, кушетка медицинска с 2 секции и ролкодържател, проходилка, стол за баня и др; кабинетите с мед. кушетка, шкаф за лекарства, инструментална маса, кантар с ръстомер, инхалатор, чанта лекарска за спешна помощ, апарат за кръвно налягане, кутия за съхранение на лекарства с таймер, медицински инструменти и др.; кухненския бокс и трапезария с домакински електроуреди за приготвяне на храна - микровълнова фурна, готварска печка, съдомиялна машина, хладилник, аспиратор, прибори за хранене, столове и маси за хранене. Ще бъдат закупени бюра, столове и шкафчета за кабинетите, стопери за врати към всички помещения, както и компютърни конфигурации с многофункционални устройства, канцеларски консумативи - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. за обезпечаване дейността на екипа, събиране на информация и изготвяне на документация. За осигуряване на мобилност, достъпност и разширен обхват от предоставяне на социално-здравни услуги ще бъде закупено специализирано трансп. средство, адаптирано за превоз на хора с увреждания в т.ч. и за хора в инвалидна количка, с което нуждаещите се ще бъдат превозвани от дома им до Центъра за консултация и специализирана помощ. За тези, които не желаят и не могат да напуснат дома ще бъдат осигурени грижи от специалисти, вкл. и за лицата полагащи грижа за тях чрез посещение от мобилен екип., Contracted Amount: 285 533.40 , Reported Amount: 249 897.60
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за работа в Център за подкрепа на лица с увреждания.: Основна цел на дейността е създаване на условия за стартиране работата на Центъра. В рамките на дейността се предвиждат следните под дейности: 1/ Подбор на персонала на центъра - Наемането на персонала за Центъра ще бъде реализирано на конкурентен принцип, съобразно изискванията за подбор на мотивирани кадри, при спазване принципите за не дискриминация. Подборът на персонала ще стартира непосредствено преди приключване на строителните дейности. В Центъра ще бъдат наети 19 души, от които - 1 Ръководител, 2 социални работника, 2 медицински сестри, 2 рехабилитатора, 1 психолог, 1 трудотерапевт, 4 домашни санитари за предоставяне на Мобилни интегрирани услуги в домашна среда и 5 санитари за „Заместваща грижа“ в Центъра за подкрепа на хората с увреждания, 1 шофьор. Екипът на Център включва експерти, които имат различен профил на компетентност - социално, медицинско, здравно, както и други форми на професионална квалификация, което гарантира интегрирания подход при предоставяне на услугите. Всички членове на персонала ще бъдат застраховани , съгласно изискванията на трудовото законодателство. 2/ Провеждане на обучения на персонала в Центъра за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. След назначаване на персонала в Центъра, същият ще премине през въвеждащо обучение, което ще бъде проведено от избран външен изпълнител по реда на ЗОП, притежаващ необходимия опит в предоставяне на социални услуги. С цел запознаване на персонала със спецификата на работа в Центъра се предвижда провеждане на въвеждащо и надграждащо обучение, групова и при нужда индивидуална супервизия. - Въвеждащото обучение ще се проведе в рамките на два дни и ще обхваща следните теми:: а/ запознаване с функциите и методите на работа на Центъра за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания; б/общи познания за социалните услуги в общността и грижите в домашни условия; в/ социално законодателство и практики; г/ функции и задължения на помагащите специалисти; д/ специфика на работата при работа с лицата с увреждания; е/ умения за самопомощ и самостоятелно справяне ж/ етични стандарти при предоставяне на социални услуги в домашна среда; з/ поведение в дома на потребителя и/ комуникативни умения, подкрепяща комуникация и поведение в условията на криза; й/ оказване на Първа помощ; к/ здравословни и безопасни условия на труд; - Надграждащо обучение ще бъде под формата на т.нар. „продължаващо /поддържащо/ обучение”. Провежда се три месеца след началото на предоставяне на услугите от страна на помагащите специалисти и включва: мотивационен тренинг; трудности и предизвикателства; специализиран модул, съобразен с нуждите на доставчиците на социални услуги. 3/Провеждане на супервизия на персонала в Центъра за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Периодичната супервизия и подкрепа на персонала в Центъра ще включва: провеждане на срещи с екипа с цел супервизия, консултация и оценка на нуждите от допълнително обучение. Резултатите и наблюденията от тези срещи ще послужат като основа за надграждащи и допълващи обучения, съобразени с потребностите на персонала в Центъра и спецификата на случаите, по които работят. Целта е да се подпомогнат специалистите при разработване на Индивидуалните оценки, Плановете за грижи, както и да повишава непрекъснато качеството на услугите, които се предлагат в Центъра. Консултациите и супервизията ще стартират веднага след назначаването на лицата и ще имат за цел да подпомогнат организационното укрепване на Центъра. Те ще продължат до края на проекта и ще подкрепят практическото прилагане на новите знания и умения на работещите. Освен към директната работа с клиенти и управление на случай, супервизията ще подкрепи специалистите при организационното изграждане и стабилизиране на новата услуга. Ще се провежда в индивидуален и групов формат по два дни всеки месец. , Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 792.00
  • Activity: Изготвяна на методика, вътрешни правила и процедури за организация на работата в Център за подкрепа на лицата с увреждания.: Основна цел на дейността е създаване на правила и процедури за работа на служителите в Центъра. Изработване на Методика, която описва процедури по кандидатстване, оценка и класиране на кандидат-потребителите и екипа в Центъра. Всички вътрешни документи и методиката, ще бъдат разработени, съгласно действащата нормативна уредба за предоставяне на социални услуги в общността в съответствие с принципите на Закона за социално подпомагане и Правилника за неговото прилагане, методики и/или указания за работа при предоставянето на конкретния вид социална услуга. За работата в Центъра ще бъдат изготвени вътрешни правила и процедури, регламентиращи дейността по неговото функциониране. Персоналът на Центъра, съвместно с Външен изпълнител ще разработи необходимите вътрешни документи, съгласно действащата нормативна уредба и програми за предоставяне на новите услуги, съобразени с индивидуалните потребности на потребителите. За целта се предвижда да бъдат разработени следните документи: 1. Методика за условията и реда за предоставяне и функциониране на Център за подкрепа на лица с увреждания. 2. Правилник за устройството и дейността на услугата 3. Правилник за вътрешния ред 4. Правилник за вътрешния трудов ред 5. Правилник за документооборота 6. Процедура за подаване на жалби и оплаквания 7. Етичен кодекс 8. Правила за достъп до информация и запазване на нейната поверителност 9. Процедура за вътрешен контрол на предоставяните услуги 10. Правила за предотвратяване и ограничаване на неприемливо поведение 11. Процедура за подаване на жалби и сигнали 12. Специализирана оценка на потребностите от услуги 13. Книга за начален и Книга за периодичен инструктаж 14. Книга за кореспонденция 15. Процедура за инциденти 16. Правила за работа на екипа 17. Процедура за подбор 18. Тетрадка за разхода на лекарствени средства от спешния шкаф 19. Индивидуален план 20. План за здравни грижи 21. Правила за определяне на работната заплата. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 980.00
  • Activity: Подбор на ползвателите на услугите в Център за подкрепа за лица с увреждания.: Целта на дейността е изработване и провеждане на ефективна процедура по подбор на крайни бенефициенти, основана на ясни критерии и реална оценка на потребностите. В рамките на дейността ще бъде извършен подбор на потребителите на база изготвена ефективна процедура, основана на ясни критерии и реална оценка на потребностите. Ще бъде изготвен стандартен пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциални потребители за осигуряване на дневни и почасови услуги за грижа на лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания, рехабилитация, терапия консултиране, както в самия център така и в домашна среда, мобилни услуги и други подкрепящи дейности, съгласно индивидуалните потребности на целевата група, който ще вкл.: • формуляр – заявление, придружени от документ за самоличност, копие от ЕР на ТЕЛК/НЕЛК/ЛКК, копие от амбулаторен картон и др. актуални медицински документи, с които се удостоверява здравословното състояние на лицето, подкрепяща документация, касаеща физическото и психическото състояние и социалния статус на бенефициента. Кандидатите заявяват необходимостта от ползване на почасови услуги по настоящ адрес. Отговорен за подготовка на необходимите документи за кандидатстване на потенциалните потребители е екипът на Центъра. Предоставянето на услугите в центъра ще се основава на идентифицирани нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуална социална оценка на всеки един от тях, изготвена от мултидисциплинарен екип на Центъра, включващ социален работник, трудотерапевт, рехабилитатор и медицинска сестра. Индивидуалната оценка на потребностите от подкрепа се изготвя след дискусия с потребителя. На база индивидуалната оценка се изготвя индивидуален план за работа с потребителя, който е със сформирани основни насоки за бъдещата социална работа, в зависимост от потребностите и съобразно желанията на потребителя. В Индивидуалния план за подкрепа могат да бъдат включени и препоръки за мерки за подкрепа от социален, здравен, трудов, образователен и друг характер в зависимост от конкретните потребности на лицата. Оценката и индивидуалния план се преразглеждат на шест месеца и при необходимост се актуализира. За всеки потребител, от медицинската сестра, се изготвя план за здравни грижи, който се актуализира при необходимост на шест месеца. Трудно подвижните потребители и потребителите, които живеят на по-отдалечени места, за вземането и откарването до дома им ползват транспорта на центъра. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разкриване на Центъра и предоставяне на подкрепящи услуги, в. т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността за лица с увреждания и техните семейства. : Целта на дейността е предоставяне на услуги, основани на експертен и индивидуален подход, поставящ на първо място реалните нужди на лицата от целевата група. Продължителността на функциониране на Центъра за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания в рамките на проекта ще бъде 12 месеца. Центърът е с капацитет за 30 потребители и ще предоставя комплекс от интегрирани здравно-социални услуги за лица с различни форми на увреждания (физически, сензорни и умствени увреждания) на възраст над 18 години, съгласно индивидуалните потребности на потребителите: 1/ Дневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания, свързани с цялостно обгрижване на потребителите през деня, предоставяне на храна, задоволяване на ежедневните, здравни, социално-правни, рехабилитационни потребности, както и такива за свободното време, лични контакти и общуване. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с потребителите, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудотерапия, арт терапия други. Целта на екипа, ангажиран в социалната услуга в общността е предоставянето на гъвкава, защитена среда с условия за участие и включване в смислени дневни занимания, които поддържат и подобряват уменията на потребителите, както и предоставяне на почасови услуги в зависимост от техните потребности. 2/Заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни. За лицата с тежки физически увреждания, нуждаещи се от продължителна или постоянна рехабилитация и здравни грижи се предвижда осигуряване на интегрирани здравно-социални услуги, които да им позволят да достигнат своя максимален здравен потенциал и да бъдат приобщени в най-голяма степен в обществото. 3/ Мобилни интегрирани услуги. За хората с физически увреждания, които не желаят и не могат да напуснат дома ще бъдат осигурени различни терапевтични и медицински грижи от мобилен екип, насочени към компенсиране на дефицитите по отношение на рехабилитация в домашни условия, както и консултации със специалист. Мобилните интегрирани услуги, включват консултиране, информиране и подкрепа, включ. и на лицата полагащи грижа за лицата от целевата група в домашна среда. Лицата, нуждаещи се от специализирана терапевтична помощ ще бъдат превозвани от дома до Центъра за предоставяне на необходимите грижи. За дневната и полудневна грижа, която ще се предоставя в Центъра се предвижда осигуряване на храна за обяд и едно неосновно хранене в зависимост от времетраенето за полазване на услугата от потребителите. За ползвателите на „заместващата грижа“ в Центъра ще бъдат осигурени три основни хранения /закуска, обяд и вечеря/ и едно неосновно. За обезпечаване дейността на Центъра ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, осигуряващо нормалното протичане на работния процес, както и лични предпазни средства нужни за изпълнение на ежедневните си задължения - ръкавици за еднократна употреба, маска с ластик, престилка с къс ръкав, работни чехли, дезинфекционни и почистващи препарати. За оказване на необходимата здравна помощ в Център ще бъдат закупени лекарствени средства от първа необходимост. Ще бъдат закупени канцеларски консумативи - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. за обезпечаване дейността на екипа, свързана със събиране на информация, изготвяне на документация, досиета на потребителите, индивидуални планове и архив. Предвидените доставки ще се извършат съгласно технически спецификации. , Contracted Amount: 319 882.00 , Reported Amount: 282 830.08

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "SMART BUSINESS COMPANY" LTD, Contracted Amount*: 7 213.52 , Reported Amount**: 7 213.52
  • Contractor: "PERUN-KKB" LTD, Contracted Amount*: 145 320.00 , Reported Amount**: 145 320.00
  • Contractor: "BURGASBUS" LTD , Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 4 552.53
  • Contractor: ATANASKA, Contracted Amount*: 1 980.00 , Reported Amount**: 1 980.00
  • Contractor: "ZALIVI" LTD, Contracted Amount*: 2 580.80 , Reported Amount**: 2 580.80
  • Contractor: "DESINFECTIONING STATION - BURGAS" LTD, Contracted Amount*: 9 532.75 , Reported Amount**: 9 532.75
  • Contractor: "HERALD TRADE" LTD, Contracted Amount*: 5 496.00 , Reported Amount**: 5 496.00
  • Contractor: UNIQA INSURANCE COMPANY LTD, Contracted Amount*: 674.12 , Reported Amount**: 448.90
  • Contractor: "BULGARIAN TELECOMMUNICATION COMPANY" LTD, Contracted Amount*: 9 540.00 , Reported Amount**: 108.00
  • Contractor: "GRAND ENERGY DISTRIBUTION" EOOD, Contracted Amount*: 1 915.44 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KOOPERATSIA PANDA", Contracted Amount*: 3 826.00 , Reported Amount**: 2 708.32
  • Contractor: DZI-OBSHTO ZASTRAHOVANE, Contracted Amount*: 206.80 , Reported Amount**: 576.98
  • Contractor: "HERALD" LTD, Contracted Amount*: 31 954.80 , Reported Amount**: 31 954.80
  • Contractor: ANNA, Contracted Amount*: 9 792.00 , Reported Amount**: 9 792.00
  • Contractor: "VASSTROI KONSULT" LTD, Contracted Amount*: 2 446.20 , Reported Amount**: 2 446.20
  • Contractor: "KOSTOV AND SINOVE" LTD, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 2 100.00
  • Contractor: "TCHEZ-TRADE BULGARIA" LTD, Contracted Amount*: 16 084.56 , Reported Amount**: 5 842.26
  • Contractor: "BURGASKI PAZARI" LTD, Contracted Amount*: 38 640.00 , Reported Amount**: 4 187.98
  • Contractor: "OMNICAR AUTO" LTD, Contracted Amount*: 65 199.99 , Reported Amount**: 65 126.80
  • Contractor: "KOMNET BULGARIA HOLDING" LTD, Contracted Amount*: 2 880.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: "ALPIN BUILDING" LTD, Contracted Amount*: 304 516.80 , Reported Amount**: 304 516.80
  • Contractor: "ELEKTRORAZPREDELENIE YUG" EAD, Contracted Amount*: 2 032.06 , Reported Amount**: 2 032.06
Subcontractors
  • Subcontractor: "TRANS KO 04" LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: "VIP PROEKT BG'' LTD, Contracted Amount*: 19 224.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 90.00
Indicator 2 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 3 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 4 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 60.00

Financial Information

Total Project cost 822 862.54 BGN
Grant 822 862.54 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 822 832.58 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 695.96 0.00 695.96 "ПЕРУН-ККБ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 4 187.98 0.00 4 187.98 "БУРГАСКИ ПАЗАРИ" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на дизелово гориво и консумативи за МПС на Община Бургас и нейни поделения - ОП "Транспорт", ОП "Общински имоти", ОП "Летен театър, фестивали и концерти", СЗ "Домашен социален патронаж", "СЗ "Детска млечна кухня", ОП "Обреден комплекс-Бургас", Estimated Amount: 640 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на дизелово гориво и консумативи за МПС на Община Бургас и нейни поделения - ОП "Транспорт", ОП "Общински имоти", ОП "Летен театър, фестивали и концерти", СЗ "Домашен социален патронаж", "СЗ "Детска млечна кухня", ОП "Обреден комплекс-Бургас"
    Contractor: "BURGASBUS" LTD
    Contract total funded value: 7 420.65
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургаси второстепенни разпоредители с бюджети, съгласно Приложение № 1,2,3 и 4, неразделна част от документацията", Estimated Amount: 487 800.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургаси второстепенни разпоредители с бюджети, съгласно Приложение № 1,2,3 и 4, неразделна част от документацията"
    Contractor: "KOOPERATSIA PANDA"
    Contract total funded value: 3 826.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект "Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП № BG05M9OP001-2.008-0002-C01, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 -2020 г. по процедура "Подкрепа за лицата с увреждания" № BG05M9OP001-2.008. , Estimated Amount: 58 333.33
  • Differentiated position 1: "Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект "Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП № BG05M9OP001-2.008-0002-C01, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 -2020 г. по процедура "Подкрепа за лицата с увреждания" № BG05M9OP001-2.008.
    Contractor: "OMNICAR AUTO" LTD
    Contract total funded value: 65 199.99
Procedure 4 Subject to due process: "Изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството на общински обекти по позиции, както следва: Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилжащия терен; Обособена позиция 7 Обособена позиция 7: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради.", Estimated Amount: 3 400 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор на строежи от първа до четвърта категория на обекти от високото строителство и благоустрояване и озеленяване на прилежащият терен
    Contractor: "VASSTROI KONSULT" LTD
    Contract total funded value: 2 446.20
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 7: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със ЗЕЕ, изготвяне сертификат за проектни характеристики по енергийна ефективност на сграда преди въвеждане в експлоатация и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на общински сгради."
    Contractor: "KOSTOV AND SINOVE" LTD
    Contract total funded value: 2 100.00
Procedure 5 Subject to due process: "Инженеринг (проектиране, ремонт, преустройство и авторски надзор) на самостоятелен обект в сграда /СОС/ с идентификатор 07079.620.143.2.34 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. "Братя Миладинови", бл. 42, вх. 4, партер и СОС с идентификатор 07079.620.143.2.35 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. "Братя Миладинови", бл. 42, вх. 4, партер за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания". , Estimated Amount: 267 120.00
  • Differentiated position 1: "Инженеринг (проектиране, ремонт, преустройство и авторски надзор) на самостоятелен обект в сграда /СОС/ с идентификатор 07079.620.143.2.34 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. "Братя Миладинови", бл. 42, вх. 4, партер и СОС с идентификатор 07079.620.143.2.35 по КК на гр. Бургас, находяща се в гр. Бургас, ж.к. "Братя Миладинови", бл. 42, вх. 4, партер за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания".
    Contractor: "ALPIN BUILDING" LTD
    Contract total funded value: 304 516.80
Procedure 6 Subject to due process: "Осигуряване на интернет и свързаност за общинска администрация, общински съвет и ВРБ" Обособена позиция 6 "Предоставяне на интернет за социални заведения", Estimated Amount: 10 083.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 6 "Предоставяне на интернет за социални заведения" по реда на чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП
    Contractor: "KOMNET BULGARIA HOLDING" LTD
    Contract total funded value: 2 880.00
Procedure 7 Subject to due process: "Осигуряване на фиксирани телекомуникационни услуги за нуждите на Община Бургас, нейни звена, общински предприятия и кметства", Estimated Amount: 210 000.00
  • Differentiated position 1: "Осигуряване на фиксирани телекомуникационни услуги за нуждите на Община Бургас, нейни звена, общински предприятия и кметства"
    Contractor: "BULGARIAN TELECOMMUNICATION COMPANY" LTD
    Contract total funded value: 9 540.00
Procedure 8 Subject to due process: "Предоставяне на услуги по застраховане на движимо и недвижимо имущество, собственост на община Бургас и застраховка на служители на Община Бургас и общинските предприятия" по 4 обособени позиции., Estimated Amount: 1 377 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: "МПС - застраховки "Гражданска отговорност" "Автокаско"- всички рискове; "Злополука на водача и пътниците в МПС", "Злополука на пътниците в средствата за обществен превоз" и "Обща гражданска отговорност"
    Contractor: DZI-OBSHTO ZASTRAHOVANE
    Contract total funded value: 206.80
Procedure 9 Subject to due process: "Приготвяне и доставка на готова храна за потребителите в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас по проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП №: BG05M9OP001-2.008-0002- C02., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г, Estimated Amount: 38 640.00
  • Differentiated position 1: "Приготвяне и доставка на готова храна за потребителите в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас по проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП №: BG05M9OP001-2.008-0002- C02., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г
    Contractor: "BURGASKI PAZARI" LTD
    Contract total funded value: 38 640.00
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания във връзка с реализацията на проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас “ по 4 обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания; Обособена позиция 2: Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда, стоки включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания; Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане за рехабилитация за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване и техника за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания; , Estimated Amount: 164 327.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания;
    Contractor: "HERALD" LTD
    Contract total funded value: 31 954.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда, стоки включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане за рехабилитация за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания
    Contractor: "PERUN-KKB" LTD
    Contract total funded value: 92 880.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване и техника за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания;
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване и техника за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания във връзка с реализацията на проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас “, Estimated Amount: 51 730.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на оборудване и техника за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания във връзка с реализацията на проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас “
    Contractor: "PERUN-KKB" LTD
    Contract total funded value: 52 440.00
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (средно/ниско напрежение) и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Бургас и нейни поделения по обособени позиции. ОП 1: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия –средно и ниско напрежение), за сгради, собственост на Община Бургас и нейни поделения ОП „Общински имоти“, ОП „Спортни имоти“, ОП „Транспорт“, ОП „Туризъм“, ОП „Летен театър, фестивали и концерти“, ОП „Чистота еко“, ОП „Морски знаци“, социални домове, жилища и детски ясли“, Estimated Amount: 1 054 166.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (средно/ниско напрежение) и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Бургас и нейни поделения по обособени позиции. ОП 1: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – средно и ниско напрежение), за сгради, собственост на Община Бургас и нейни поделения ОП „Общински имоти“, ОП „Спортни имоти“, ОП „Транспорт“, ОП „Туризъм“, ОП „Летен театър, фестивали и концерти“, ОП „Чистота еко“, ОП „Морски знаци“, социални домове, жилища и детски ясли“
    Contractor: "TCHEZ-TRADE BULGARIA" LTD
    Contract total funded value: 16 084.56
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда, стоки включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания“, Estimated Amount: 4 660.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда, стоки включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП за Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания“
    Contractor: "HERALD TRADE" LTD
    Contract total funded value: 5 496.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на дизелово гориво и консумативи за МПС на Община Бургас и нейни поделения - ОП "Транспорт". ОП "Спортни имоти", ОП "Общински имоти", ОП "Летен татър фестивали и концерти", СЗ "Домашен социален патронаж", СЗ "Детска млечна кухня", Estimated Amount: 533 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дизелово гориво и консумативи за МПС на Община Бургас и нейни поделения - ОП "Транспорт". ОП "Спортни имоти", ОП "Общински имоти", ОП "Летен татър фестивали и концерти", СЗ "Домашен социален патронаж", СЗ "Детска млечна кухня"
    Contractor: "BURGASBUS" LTD
    Contract total funded value: 579.35
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 7 "Избор на изпълнител за доставка на работно облекло и консумативи за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП №: BG05M9OP001-2.008-0002-C01., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 72 835.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 7 "Избор на изпълнител за доставка на работно облекло и консумативи за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания по проект „Развитие на нови интегрирани услуги в Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания на територията на община Бургас", ДБФП №: BG05M9OP001-2.008-0002-C01., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.
    Contractor: "SMART BUSINESS COMPANY" LTD
    Contract total funded value: 7 213.52
Procedure 16 Subject to due process: Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Предоставяне на услуги по застраховане активите на Община Бургас и общинските предприятия по 8 обособени позиции”., Estimated Amount: 1 413 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "МПС- застраховка "Автокаско"- всички рискове; "Злополука на водача и пътниците в МПС"; "Гражданска отговорност" и "Обща гражданска отговорност"
    Contractor: UNIQA INSURANCE COMPANY LTD
    Contract total funded value: 674.12

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN