Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0031-C07
Project Name Sustainable development of services for inclusion in Vidin Municipality
Beneficiary 000159508 Municipality Vidin
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 29.06.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 27.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин

Description

Brief description
Проект "Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин" е естествено продължение на проект "Всички деца с равен старт в училище" , финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008 – 2015 г.) . Създадените модели на социални услуги ще продължат да функционират и надграждат постигнатото до момента. Всички услуги, които ще бъдат предоставяни по настоящия проект, са приоритетни за реализирането на стратегическите и конкретни цели на община Видин в  областта на ранното детско развитие. Реализирането на проектното предложение е допълнителна възможност за превенция на рисковете и подкрепа за преодоляване на рискови ситуации по отношение на основните права на детето, в това число: правото на живот в семейна среда, правото на образование, правото на здравеопазване, защита от насилие, пренебрежение и всякакви форми на експлоатация и дискриминация, право на развитие, достоен жизнен стандарт, пълноценен живот и социална интеграция на децата с увреждания. Реализирането на проекта ще даде възможност на потребителите да върнат усещането си за живот, за грижата на държавата и общината за децата и техните семейства, в рамките на изискванията на програмата да определят своите нужди и самостоятелно да изберат услугите, които ще ползват. При изпълнение на основните дейности към постигане на целите ще бъдат спазвани хоризонталните принципи за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. Подобрената материална база и работата на специалистите е фактор за бъдещо устойчиво развитие на предлаганите услуги. Изпълнението на проекта ще се базира на поставените цели на Община Видин да представлява, отстоява и защитава интересите и правата на потребителите на услугите за ранно детско развитие. Натрупаният опит на кандидата в сферата на социалните услуги ще допринесе за успешната реализация и продължението на дейностите по проекта.
Activities
  • Activity: Организация и управление на дейностите по проекта: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реали­зация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Екипът организира дейностите по проекта, осигурява техническото им обезпечаване и следи за точното им изпълнение. Екипът за организация и управление ще се състои от ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Ръководител проект - ръководи дейностите, заложени в проекта, като осъществява връзки между отделните нива на управление и взема съответните управленски решения. Следи и контролира качеството и количеството на извършените дейности, оформя и следи за подготвянето на отчетите до финансиращата институция и дава указания за изготвянето им. Приема и резюлира месечните доклади на членовете на екипа. Носи отговорност за финансовите потоци на парични средства. Организира подготовката и изпълнението на тръжните процедури. Организира представянето пред медиите, пресконференциите и дейностите за прозрачност. Участва в изготвянето на плана за мониторинг и в извършването на оценките по него. Участва в изготвянето на финални технически и финансови отчети. Координатор - координира техническото обезпечаване на дейностите по проекта. Следи за целесъобразното и оправдано изразходване на средствата по бюджета. Участва в подготовката и изпълнението на тръжните процедури . Носи материална и финансова отговорност заедно с ръководителя при разходването на финансовите средства с цел избягване на финансови злоупотреби. Следи за качеството на извършваните дейности и изготвя месечни доклади до ръководителя относно своята работа. Участва в разработването на информационните материали. Участва в изготвянето на плана за мониторинг и в извършването на оценките по него. Участва в организираните пресконференции и дейностите за прозрачност. Участва в изготвянето на междинните и финалния доклад. Технически сътрудник - извършва цялата техническа работа за дейностите по проекта. Сътрудничи при оформянето на месечните планове за задачите на членовете на екипа, организира заседанията на екипа и води протоколи от тяхното провеждане. Участва в подготовката и изпълнението на тръжните процедури. Участва в изготвянето на месечни отчети, както и финални технически и финансови отчети. Осъществява контактите с медиите, участва в представянето пред тях, пресконференциите и дейностите за прозрачност. Участва в разработването на публикациите в пресата и изготвянето на рекламните и информационни материали. Участва в изготвянето на плана за мониторинг, и в извършването на оценките по него. Въвежда информационни и документални материали в компютъра, обработва въвежданата информация и я обособява в съответните файлове, получава информация по електронен път, като я обработва и предава за ползване. Изготвя месечни доклади до ръководителя относно своята работа. Счетоводител- извършва цялостна дейност относно счетоводната отчетност на дейностите по проекта - счетоводно отчитане на изразходваните средства, тяхното счетоводно отразяване в регистри, начисляване възнагражденията, на дължимите суми за социални и други осигуровки на бюджета, на дължимите данъци. Осъществява насрещни проверки при изразходване на средствата с цел избягване на всякакви финансови злоупотреби. Носи материална и финансова отговорност заедно с ръководителя при разходването на финансовите средства. Изготвя месечни доклади до ръководителя относно своята работа. Участва в изготвянето на междинните и финалния доклад., Contracted Amount: 98 063.76 , Reported Amount: 102 634.38
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Целта на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания” е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Услугата ще се предоставя на деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата може да включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. С оглед успешната реализация на тази дейност и ефективното й приложение като част от проектните услуги, на всяко дете, включено в дейността ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите. Тази оценка ще бъде основа за разработване на индивидуален план за предучилищна подготовка, който ще се реализира с участието на потребителя на услугата, с участието на негов роднина, близък или законен представител, както и чрез експертна помощ, според специфичните потребности на потребителя. Дейността, която ще се изпълнява от специален педагог, включва следните компоненти: 1. Проучване на целевата група, с която ще се работи, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейността, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси относно подготовката за първи клас; 2. Подготовка на план за дейността; 3. Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти: - развитие на комуникативни и комуникационни умения, - развитие на умения за самостоятелна работа в клас и в къщи, - развитие на умения за самостоятелно учене, - развитие на умения за работа в група, - развитие на умения за решаване на проблеми, - развитие на умения за критично и конструктивно мислене; 4. Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите учители на децата и други; 5. Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина или предучилищната група, където децата са интегрирани; 6. Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа; 7. Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане на годишна възраст; 8. Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други: - за подходящи методи и техники за мотивиране на децата с увреждане и стимулиране на личностното им развитие, - за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми, - за консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности; - за формите за самоподготовка в къщи; 9. Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация; 10. Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката на детето в къщи; 11. Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда; 12. Поддържане на индивидуални досиета на децата, с които се работи; 13. Създаване и поддържане на индивидуално досие за всяко дете - потребител на услугата. 15. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;, Contracted Amount: 95 111.56 , Reported Amount: 82 334.93
  • Activity: Формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа: Услугите са разделени в две групи с оглед възрастта на целевите групи деца – услуги за родители и семейства на деца до 3 годишна възраст и услуги за деца от 3 до 7 годишна възраст и техните семейства. Фокусът на услугите за деца до 3 годишна възраст е поставен най-вече на формирането и развитието на родителски умения. Целта на услугите е не само да се подкрепят семействата в отглеждането на децата, но и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота с цел осигуряване на добра семейна среда за малките деца. Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа – от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. И за двете възрастови групи деца се предоставят и услуги по здравно консултиране. Целта е не само да се оказва подкрепа в случай на установено увреждане или пък заболяване, а и да се формира здравна култура за правилно отглеждане на децата, като средство за превенция на здравните рискове. За децата от 3 до 7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности за групата деца от 3 до 7 г. основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и техните семейства. За да има пълноценно социално включване се работи и с тези деца и родители, които не попадат в рисковите групи по проекта. Услугата „Формиране и развитие на родителски умения” цели формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Услугата е насочена към бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Услугата „Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 7 годишна възраст” цели подкрепа на семействата на деца до 7 години в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. За изпълнение на услугите ще бъде извършен подбор на следните специалисти - педиатър, гинеколог, медицинска сестра, акушерка, психолог, юрист, с които ще бъдат сключени договори за услуга. Като част от персонала на общностния център за изпълнение на тези услуги ще бъдат назначени на трудов договор 1 социален работник и 1 медиатор. , Contracted Amount: 361 983.60 , Reported Amount: 356 360.86
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Дейността включва редовно наблюдение на здравния статус, физическото и психомоторното развитие на децата. Реализирането на тази дейност е насочена към идентифициране нa нуждите и проблемите на всяко едно дете, приоритетно деца от уязвимите групи по отношение на здравния им статус, физическото и психомоторното им развитие. По този начин се намаляват рисковете за децата, диагностициране на здравословни и психически отклонения, навременното справяне, с които да предотврати бъдещи проблеми за детето при неговото развитие. Дейността ще се провежда в специално обособен здравен кабинет в центровете по квартали от специалисти като педиатър, стоматолог и медицинска сестра в зависимост от идентифицираните нужди. Дейността цели провеждане на профилактични прегледи на деца от уязвимите групи. Основната дейност на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" се състои в: • редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата; • превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст; • достъпнoст за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават; • осигуряване на мобилност – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н. По проект "Всички деца с равен старт в училище" са отремонтирани и обособени шест помещения - 4 в детски градини в град Видин, 1 в детска градина в гр. Дунавци и 1 в град Видин, находящо се на първи етаж от сграда на ул. "Искър" 17 - Общностен център. В две от помещенията / в ЦДГ "Мир" - гр. Дунавци и в Общностен център са оборудвани здравни кабинети. С цел ефективното използване на ресурсите от проект "Всички деца с равен старт в училище" в настоящото проектно предложение се предвижда обзавеждане и оборудване и на здравните кабинети в две детски градини. , Contracted Amount: 170 205.58 , Reported Amount: 159 532.74
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Допълнителната подготовка ще бъде насочена към създаване на летни групи/училища с цел оказване на подкрепа на децата, на които им предстои постъпване в първи клас. Целта на тази услуга е чрез нестандартен подход да сеизгради положителен модел и социална ангажираност децата, максимално да се запълни свободното време на децата, преди да започнат занимания в училище. В летните групи/училища ще се провеждат колективни игри, мероприятия и кратки екскурзии до близки местности, организиране и провеждане на състезания. Освен това в тази дейност ще бъдат включени и родителите в подготвителната работа. Дейността ще обхване децата на възраст от 5 до 6 годишна възраст, завършили своята предучилищни подготовка и на които им предстои да започнат училище в първи клас. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също щебъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. , Contracted Amount: 21 417.60 , Reported Amount: 13 389.40
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Управлението и функционирането на услугите по настоящия проект ще се извършва на територията на създадения Общностен център по проект "Всички деца с равен старт в училище". По този начин ще се надградят постигнатите до момента резултати, ще се създаде устойчивост на предлаганите услуги, ще се ползват ефективно ресурсите на ремонтираните и оборудвани помещения. За пълноценното функциониране на центъра ще бъде назначен постоянен персонал, който ще се състои от ръководител, домакин, шофьор и хигиенист. Ръководителят и шофьорът ще бъдат ангажирани на пълно работно време, а домакинът и хигиенистът на непълно. Общностният център е подходяща и навременна алтернатива, чрез която ще се предложи нов, интегриран подход в предоставянето на услуги., Contracted Amount: 316 547.31 , Reported Amount: 287 697.07
  • Activity: Информиране и публичност: Методологията на проекта залага достигането на сериозен ефект сред целевите групи и местната общност за популяризиране помощта на ЕС и Република България в рамките на ОП РЧР. Предвижда се провеждането на три пресконференции – начална, междинна и финална. На тях ще бъдат поканени представители на заинтересованите страни и местните медии, както и представители на местните институции, които имат отношение към изпълнението на дейностите по проекта. По проекта се предвижда да бъдат изработени рекламни брошури, плакати, постоянни обяснителни табели. Чрез местните преса и телевизия ще бъдат публикувани и излъчени рекламни материали. Всички информационни материали ще бъдат изготвени, съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Информационните материали ще бъдат разпространени в училищата и детските градини. Чрез кметовете на населените места в общината рекламните материали ще бъдат предоставени на хората от селата. При провеждане на рекламни кампании ще се спазват изискванията за визуализация, ще се спазват изискванията за публичност и прозрачност. Всички предприети мерки, дейности, мероприятия и изработени материали за осигуряване на информация и публичност по проекта ще бъдат извършени в съответствие със стандартите и съответните правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006 на Европейската Комисия и изискванията на Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОП РЧР и на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 2 172.00 , Reported Amount: 1 092.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Zhoro, Contracted Amount*: 10 476.00 , Reported Amount**: 10 461.76
  • Contractor: Bilyana, Contracted Amount*: 3 576.00 , Reported Amount**: 2 976.00
  • Contractor: Energy market AD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART SOFT LTD, Contracted Amount*: 9 354.00 , Reported Amount**: 9 354.00
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 9 134.00 , Reported Amount**: 9 064.80
  • Contractor: Lada, Contracted Amount*: 15 840.00 , Reported Amount**: 15 864.00
  • Contractor: Tsvetanka, Contracted Amount*: 54 036.00 , Reported Amount**: 53 998.18
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: TVV Ltd, Contracted Amount*: 2 176.00 , Reported Amount**: 1 092.00
  • Contractor: Valeriya, Contracted Amount*: 3 150.00 , Reported Amount**: 3 150.00
  • Contractor: LZ SPORT EOOD, Contracted Amount*: 1 365.00 , Reported Amount**: 1 365.00
  • Contractor: Tsvetan, Contracted Amount*: 24 960.00 , Reported Amount**: 24 958.71
  • Contractor: Verzhinia, Contracted Amount*: 6 077.00 , Reported Amount**: 6 160.00
  • Contractor: Panda, Contracted Amount*: 23 850.68 , Reported Amount**: 23 850.68
  • Contractor: VESELIN BALEV LTD, Contracted Amount*: 5 589.20 , Reported Amount**: 5 589.20
  • Contractor: Slavi, Contracted Amount*: 15 372.00 , Reported Amount**: 13 413.99
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 6 020.00 , Reported Amount**: 6 045.86
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 4 830.00 , Reported Amount**: 4 829.57
  • Contractor: Mariela, Contracted Amount*: 10 350.50 , Reported Amount**: 7 739.66
  • Contractor: ET "PESHO 91 - P. KRASTEV" , Contracted Amount*: 2 794.26 , Reported Amount**: 2 371.14
  • Contractor: Ilianka, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 1 651.61
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 81 600.00 , Reported Amount**: 81 830.66
  • Contractor: BENT OIL, Contracted Amount*: 5 531.28 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dimitrinka, Contracted Amount*: 9 564.50 , Reported Amount**: 9 168.17
  • Contractor: MEBEL PERFEKT LTD, Contracted Amount*: 4 382.40 , Reported Amount**: 4 382.40
  • Contractor: ELPAC-LEASING LTD, Contracted Amount*: 2 941.68 , Reported Amount**: 2 941.68
  • Contractor: olga, Contracted Amount*: 2 448.00 , Reported Amount**: 2 448.00
  • Contractor: "Office Compact" LTD, Contracted Amount*: 274.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Borislava, Contracted Amount*: 1 610.00 , Reported Amount**: 1 610.00
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 1 836.00 , Reported Amount**: 1 620.00
  • Contractor: BDIN BG COM LTD, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: SUNNY OIL, Contracted Amount*: 7 199.70 , Reported Amount**: 445.52
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 2 113.44 , Reported Amount**: 1 991.57
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 650.00 , Reached amount: 927.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 952 288.20 BGN
Grant 952 288.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 952 288.20 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в при оценка на проектните предложения 5.00 108.80 0.00 108.80 ТВВ ООД
Липса на публичност и възлагане без конкуренция 100.00 1 365.00 0.00 1 365.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти на община Видин по обособени позиции“, Estimated Amount: 25 337.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №3 „Осигуряване на публичност по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин” по ОП „РЧР“ 2014-2020 г.
    Contractor: TVV Ltd
    Contract total funded value: 2 176.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин и по проекти на община Видин", Estimated Amount: 11 879.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 4 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект "Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“.
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 5 120.98
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Видин и по проект на община Видин, запазена на основание чл.80, ал1 от ППЗОП, по три обособени позиции", Estimated Amount: 6 749.83
  • Differentiated position 1: „Обособена позиция № 2 – Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в Община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 265.56
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на представително облекло за екипа по проект Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на представително облекло за екипа по проект Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин"
    Contractor: LZ SPORT EOOD
    Contract total funded value: 1 365.00
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка чрез покупка на автомобилни горива (автомобилен бензин А95H, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за автомобилите, собственост на Община Видин чрез използване на карти за безналично плащане, по обособени позиции", Estimated Amount: 6 746.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №4, "Доставка на гориво за изпълнение на проект "Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин"
    Contractor: BENT OIL
    Contract total funded value: 5 531.28
Procedure 6 Subject to due process: “ Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, по обособени позиции, Estimated Amount: 30 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Доставка и монтаж на обзавеждане по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: MEBEL PERFEKT LTD
    Contract total funded value: 4 382.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Доставка и монтаж на специализирано оборудване по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: ELPAC-LEASING LTD
    Contract total funded value: 2 941.68
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 – Доставка и инсталация на техническо оборудване по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: SMART SOFT LTD
    Contract total funded value: 9 354.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин, и по проект на Община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, за обособена позиция № 2, Estimated Amount: 468.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин, и по проект на Община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, за обособена позиция № 2
    Contractor: "Office Compact" LTD
    Contract total funded value: 274.20
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин, и по проекти на Община Видин“ за обособена позиция № 2, Estimated Amount: 7 100.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин, и по проекти на Община Видин“ за обособена позиция № 2
    Contractor: ET "PESHO 91 - P. KRASTEV"
    Contract total funded value: 2 794.26
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и консумативи, и дидактически материали за нуждите на Община Видин и по проекти на Община Видин, по пет обособени позиции", Estimated Amount: 32 756.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в Община Видин“
    Contractor: VESELIN BALEV LTD
    Contract total funded value: 468.22
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №5, "Доставка на дидактически материали по проект Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин"
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 1 847.88
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на горива (Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво) за автомобилите, собственост на община Видин чрез използване на карти за безналично плащане по обособени позиции” , Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция № 6 „Доставка на дизелово гориво за автомобили за изпълнението на проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: SUNNY OIL
    Contract total funded value: 7 199.70
Procedure 11 Subject to due process: „Избор на доставчик на нетна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Видин по обособени позиции“, Estimated Amount: 1 352 400.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на електрическа енергия ниско напрежение за обекти на община Видин" за обособена позиция №1
    Contractor: Energy market AD
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, почистващи материали и консумативи, дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, по обособени позиции, Estimated Amount: 42 750.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: Panda
    Contract total funded value: 7 123.62
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 3 – Доставка на почистващи материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: Panda
    Contract total funded value: 1 887.74
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 5 – Доставка на дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
    Contractor: Panda
    Contract total funded value: 14 839.32
Procedure 13 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 23, Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 23
    Contractor: Tsvetan
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 14 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 24, Estimated Amount: 1 788.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 24
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 1 788.00
Procedure 15 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 25, Estimated Amount: 2 211.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 25
    Contractor: Dimitrinka
    Contract total funded value: 2 211.00
Procedure 16 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 26, Estimated Amount: 2 448.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 26
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 17 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 27, Estimated Amount: 2 010.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 27
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 2 010.00
Procedure 18 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 28, Estimated Amount: 2 448.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 28
    Contractor: Zhoro
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 19 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 29, Estimated Amount: 11 520.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 29
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 11 520.00
Procedure 20 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор № 30, Estimated Amount: 7 638.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор № 30
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 7 638.00
Procedure 21 Subject to due process: По вече сключен граждански договор № 38, Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор № 38
    Contractor: Lada
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 22 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №01, Estimated Amount: 5 412.00
  • Differentiated position 1: Граждански договор №01
    Contractor: Zhoro
    Contract total funded value: 5 412.00
Procedure 23 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №02, Estimated Amount: 5 412.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №02
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 5 412.00
Procedure 24 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №03, Estimated Amount: 4 510.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №03
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 4 510.00
Procedure 25 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №04, Estimated Amount: 4 961.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №04
    Contractor: Dimitrinka
    Contract total funded value: 4 961.00
Procedure 26 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №05, Estimated Amount: 25 920.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №05
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 25 920.00
Procedure 27 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №06, Estimated Amount: 17 138.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №06
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 17 138.00
Procedure 28 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №07, Estimated Amount: 12 960.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №07
    Contractor: Tsvetan
    Contract total funded value: 12 960.00
Procedure 29 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №08, Estimated Amount: 4 032.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №08
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 4 032.00
Procedure 30 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №09, Estimated Amount: 3 220.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №09
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 3 220.00
Procedure 31 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №10, Estimated Amount: 3 360.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №10
    Contractor: Ilianka
    Contract total funded value: 3 360.00
Procedure 32 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №11, Estimated Amount: 1 470.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №11
    Contractor: Valeriya
    Contract total funded value: 1 470.00
Procedure 33 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №12, Estimated Amount: 1 994.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №12
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 1 994.00
Procedure 34 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №13, Estimated Amount: 6 240.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №13
    Contractor: Tsvetan
    Contract total funded value: 6 240.00
Procedure 35 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №14, Estimated Amount: 2 392.50
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №14
    Contractor: Dimitrinka
    Contract total funded value: 2 392.50
Procedure 36 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №15, Estimated Amount: 2 616.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №15
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 2 616.00
Procedure 37 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №16, Estimated Amount: 2 175.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №16
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 2 175.00
Procedure 38 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №17, Estimated Amount: 2 616.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №17
    Contractor: Zhoro
    Contract total funded value: 2 616.00
Procedure 39 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №18, Estimated Amount: 12 480.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №18
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 12 480.00
Procedure 40 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №19, Estimated Amount: 8 265.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №19
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 8 265.00
Procedure 41 Subject to due process: По вече сключен Граждански договор №20, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен Граждански договор №20
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 42 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №21, Estimated Amount: 1 680.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №21
    Contractor: Valeriya
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 43 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №22 , Estimated Amount: 1 610.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №22
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 1 610.00
Procedure 44 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №33, Estimated Amount: 2 448.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №33
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 45 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №34, Estimated Amount: 2 010.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №34
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 2 010.00
Procedure 46 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №36, Estimated Amount: 11 520.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №36
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 11 520.00
Procedure 47 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №37, Estimated Amount: 7 638.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №37
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 7 638.00
Procedure 48 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №39, Estimated Amount: 2 211.00
  • Differentiated position 1: по вече сключен граждански договор №39
    Contractor: Verzhinia
    Contract total funded value: 2 211.00
Procedure 49 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №40, Estimated Amount: 1 788.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №40
    Contractor: Bilyana
    Contract total funded value: 1 788.00
Procedure 50 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №41, Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №41
    Contractor: Lada
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 51 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №42, Estimated Amount: 2 211.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №42
    Contractor: Verzhinia
    Contract total funded value: 2 211.00
Procedure 52 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №43, Estimated Amount: 1 788.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №43
    Contractor: Bilyana
    Contract total funded value: 1 788.00
Procedure 53 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №44, Estimated Amount: 7 638.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №44
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 7 638.00
Procedure 54 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №45, Estimated Amount: 11 520.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №45
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 11 520.00
Procedure 55 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №47 , Estimated Amount: 2 448.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №47
    Contractor: Slavi
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 56 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №48, Estimated Amount: 2 010.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №48
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 2 010.00
Procedure 57 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №49 , Estimated Amount: 2 448.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №49
    Contractor: olga
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 58 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №50, Estimated Amount: 1 610.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №50
    Contractor: Borislava
    Contract total funded value: 1 610.00
Procedure 59 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №51, Estimated Amount: 1 680.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №51
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 60 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №52, Estimated Amount: 840.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №52
    Contractor: Borislav
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 61 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №53, Estimated Amount: 3 819.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №53
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 3 819.00
Procedure 62 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №54, Estimated Amount: 1 105.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №54
    Contractor: Verzhinia
    Contract total funded value: 1 105.00
Procedure 63 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №55, Estimated Amount: 1 105.50
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №55
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 1 105.50
Procedure 64 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №56, Estimated Amount: 2 880.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №56
    Contractor: Lada
    Contract total funded value: 2 880.00
Procedure 65 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №57, Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №57
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 66 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №58, Estimated Amount: 888.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №58
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 888.00
Procedure 67 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №59, Estimated Amount: 1 224.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №59
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 1 224.00
Procedure 68 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №60, Estimated Amount: 550.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №60
    Contractor: Verzhinia
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 69 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №61, Estimated Amount: 550.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №61
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 70 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №62, Estimated Amount: 1 440.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №62
    Contractor: Lada
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 71 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №63, Estimated Amount: 2 880.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №63
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 2 880.00
Procedure 72 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №64, Estimated Amount: 432.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №64
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 432.00
Procedure 73 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №65, Estimated Amount: 1 900.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №65
    Contractor: Tsvetanka
    Contract total funded value: 1 900.00
Procedure 74 Subject to due process: По вече сключен граждански договор №66, Estimated Amount: 612.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен граждански договор №66
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 612.00
Procedure 75 Subject to due process: По вече сключен договор за услуга, Estimated Amount: 546.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен договор за услуга
    Contractor: BDIN BG COM LTD
    Contract total funded value: 546.00
Procedure 76 Subject to due process: По вече сключен договор за услуга, Estimated Amount: 1 134.00
  • Differentiated position 1: По вече сключен договор за услуга
    Contractor: BDIN BG COM LTD
    Contract total funded value: 1 134.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN