Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0107-C04
Project Name Hot lunch municipality Boichinovtsi
Beneficiary 000320566 Municipality Boychinovtsi
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 17.09.2016
Start Date 15.09.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Бойчиновци

Description

Brief description
Реализирането на проекта "Топъл обяд в община Бойчиновци" е част от Приоритетите и целите на община Бойчиновци. Като институция подкрепяща хората нуждаещи се от социални грижи и хора живеещи в материални лишения, общината винаги е отворена за нови проекти в социалната сфера. В основната целева група, съгласно разпоредбата на чл. 5, ал.1, т.3 от Наредбата за реда и условията за определяне на целевите групи по ОПХ ФЕПНЛ ще включим лица, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават минимален размер на пенсия за съответната категория. В допълнение ще включим и крайно нуждаещи се лица и/или семейства, които получават месечни помощи на основание чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане /ППЗСП/. В рамките на предвидените осем месеца за реализиране на проектното предложение ще бъдат обхванати лица и семейства от горе описаните целеви групи от всички населени места на територията на община Бойчиновци.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Лицата, които ще могат да се възползват от дейностите по - проекта са разпределени в следните целеви групи по брой : 1. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция " Социално подпомагане " град Монтана - 15 лица. 2. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 65 лица. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти : В ДСП - град Бойчиновци ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, хляб и при възможност десерт. Закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на Националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент / ЕС, ЕВРАТОМ / № 966/2012 на Европейският парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществи след сключване на договори с доставчици съобразно разпоредбите на ЗОП. Тъй като на територията на община Бойчиновци няма доставчик, които може да обхване целия диапазон от хранителни продукти необходим за приготвяне на топлия обяд такива ще бъдат избрани от няколко доставчици. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата , като за целия период възлизат на 828 дни , както следва: За 2016 г. от дата 15.09.2016г. м. Септември - 11 дни м. Октомври - 21 дни м. Ноември - 22 дни м. Декември - 21 дни за 2017 г. до дата 28.04.2017г. м. Януари - 21 дни м. Февруари - 20 дни м. Март - 22 дни м. Април - 18 дни Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни брой работни дни за 2018г. – 249 дни брой работни дни за 2019г. – 252 дни Общия брой на потребители на услугата ще са 80 лица. Чрез закупуването на хранителни продукти се осигурява всекидневен топъл обяд на стойност 2.30 лв. (за 1 храноден) до 30.04.2017 г. от 01.05.2017 до 31.12.2019 г. на стойност 2.50 лв. за един храноден., Contracted Amount: 154 694.04 , Reported Amount: 159 524.97
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: За реализирането на дейността ще бъде определен от кмета на община Бойчиновци служител за предоставяне на съпътстващите мерки. Лицето ще притежава подходящо образование и опит с оглед дейността, която ще изпълнява. Потребителите на услугата "Обществена трапезария" ще бъдат информирани за възможностите, от които могат да се възползват в зависимост от техните конкретни потребности. Информирането на потребителите за възможността да се възползват от съпътстващите мерки по проекта ще се осъществи при включването им в обществената трапезария, както и в предврителните обяви при старта на проекта за набиране на заявления. Съпътстващите мерки ще се осъществяватчрез срещи - ежемесечни и при необходимост индивидуални извън планираните, от които ще бъдат изготвяни протоколи, кдимо възникнала необхоонсултации при ст от здравни, образователни, административни услуги. Заявявянето на необходимостта от съпътстващи мерки от потребителите на услугата "Обществена трапезария" ще се осъществява при получаване на топлия обяд. , Contracted Amount: 7 734.70 , Reported Amount: 7 808.75
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд : Дейността ще се осъществява в сградата на домашен социален патронаж /ДСП/- град Бойчиновци, ул. "Никола Вапцаров" № 3А. Сградата е разположена в поземлен имот УПИ І, квартал 7 по регулационния план на град Бойчиновци, който е собственост на община Бойчиновци. Сградата е на един етаж и се състои от следните помещения - кухня; подготвително помещение; миялно помещение; хранителен склад; хладилен склад; канцелария; служебен офис; гардеробна; баня; помещение за персонала. За приготвяне на храната се ползва следното оборудване - електрическа печка с 6 котлона; пекарна с три фурни; хладилник ; фризер - ракла - 1 бр.; шкафове за съхранение на съдове - 3 бр; миялна машина и абсорбатор, които са в много лошо състояние, амортизирани, поради продължителната им експлоатация. Тъй като оборудването е старо и амортизирано през м. юни 2016 г. е подадено заявление за кандидатстване за ново оборудване, което ще се финансира от фонд "Социална закрила", състоящо се: електрическа печка с отоплител и 6 котлона; пекарна с три фурни; скара - тръбна; хладилник с една врата; фризер - ракла - 2 бр.; шкафове за съхранение на съдове - 3 бр; миялна машина и абсорбатор. Това оборудване също ще се използва за приготвяне на храна за обществената трапезария. Персонала на ДСП е общо 13 щатни бройки, в това число: - управител; - социален работник; - готвач; - помощник - готвач; - домакин; - калкулант; - санитари - 4 бр.; - шофьори - 2 бр.. Този персонал ще участва и при реализиране на обществената трапезария по настоящото проектно предложение, която ще се изпълнява в сградата на ДСП. В дейността ще се включат общо 80 потребители, които са представители на основната целева група за периода от 15.09.2016 г. до 31.12.2019 г. , Contracted Amount: 7 734.70 , Reported Amount: 4 458.75

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MEL AKTIV EOOD, Contracted Amount*: 31 776.80 , Reported Amount**: 23 174.97
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 151.00

Financial Information

Total Project cost 170 163.44 BGN
Grant 170 163.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 170 163.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 442.74 0.00 442.74 МЕЛ АКТИВ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, Estimated Amount: 24 227.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN