Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0282-C02
Project Name "Providing employment and improving quality of life in" Horizons Bulgaria"
Beneficiary 175011353 HORIZONS BULGARIA
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.08.2016
Start Date 16.08.2016
End Date 16.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Хорайзънс България ООД е създадена през 2005 като дъщерно дружество на Джордан Шепърд , което да покрива нуждите на клиентите за подбор на експертно и средно управленско ниво. През периода до 2015, Horizons се развива бързо на национално ниво и става една от водещите и най-големи агенции за подбор на персонал в България, откривайки офиси в най-големите градове в страната. Компанията инвестира и в нови услуги и бизнеси в областта на човешките ресурси – обучения,  организационно развитие и диагностика, лизинг на персонал,  аутсорсинг. Една от основните цели на дружеството е развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция, за да може фирмата да запази изградения през годините капацитет. Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Фокусът е насочен към интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. В допълнение, целите на проектното предложение съответстват напълно и на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности: Дейност 1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца; Дейност 2. Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, Дейност 3. Дейност за организация и управление на проекта, Дейност 4. Информиране и публичност. Разкриването на
повече нови работни места и продължаването на инвестирането в човешките ресурси са от първостепенно значение през 2015 г. Целите и дейностите на проекта са съобразени с дългосрочните приоритети на Стратегията „Европа 2020” и необходимостта от подобряване на бизнес средата в България.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 7 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 7 лица - Пет безработни лица до 29 г. ; Две безработни и неактивни лица на следните длъжности: - Четири лица ще бъдат назначени на позиция с код 24236004. Експерт, подбор на персонала с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за един човек на месец, което прави общо 33 219,36 лв за 12 м. за всички наетите на тази длъжност. Всеки един от тях ще изпълнява оперативни, проучвателни и анализаторски функции, както и специфичните си задължения по подбора и квалификацията на персонала. - Едно лице на длъжност експерт, обучение и квалификация с код 24246001 с общо разходи за работодателя 692.07 лв. за месец или 8304,84 лв. за 12 м. То ще бъде обучено да съставя планове и програми, разработва учебно-методическа документация, да подготвя договори с учебни заведения и консултантски фирми за провеждане на фирмени и специализирани обучения, разработва перспективни и текущи планове за подготовката на кадрите и повишаване на квалификацията им. -Едно лице на длъжност офис мениджър с код 33413004. - общо разходи за работодателя 557.67 лв. на месец или 6692,04 лв. за 12 м. Това лице ще отговаря за качеството на организацията на техническото обслужване на дружеството. - Едно лице на позиция търговски представител с код 33223003 с общо разходи за работодателя 557.67 на месец или общо 6692,04 лв. за 12 м. Този служител ще поддържа постоянен контакт с клиентите и ще проучва потенциални. Разходите за всички новонаети по проекта служители възлизат на 54 908,28 лв. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на по-качествени услуги в областта на подбор и наемане на персонал за клиентите на компанията. Като заинтересована страна по проекта идентифицираме собственикът на предприятието, които са пряко заинтересовани от успешната реализация на проекта и участват във взимането на стратегически решения за бъдещото развитие на дружеството. Друга заинтересована страна са семействата и близките на представителите на целевата група, които ще вземат участие в проекта, които ще бъдат повлияни от реализацията на проекта като проектните дейности ще доведат до повишаване на тяхната пригодност за заетост и до осигуряване на заетост за периода до и след края на проекта. Успешната реализация на проекта ще доведе до осигуряване възможност за устойчива интеграция на пазара на труда чрез натрупване на ценен професионален опит, повишаване на конкурентоспособността и изграждане на качества, важни за последваща заетост. Успешното изпълнение на проектните дейности ще допринесе за устойчивата заетост на крайните бенефициенти, което ще рефлектира върху устойчивостта на семейните финансови приходи. Заинтересовани страни по проекта са и социалните партньори на местно, регионално и национално ниво, както и държавните и местни органи в т.ч. Агенция по заетостта и Бюрата по труда на територията на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 54 908.28 , Reported Amount: 32 543.08
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в "Хорайзънс България" ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите, фирма "Хорайзънс България" ООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на 7 компютъра, към които е предвидено да се закупи и необходимия софтуер за работа т.е. офис пакета, 7 бюра, 7 стола, 7 мобилни телефона, 3 шкафа, както и други офис консумативи необходими за извършване на всекидневната дейност на наетия персонал по проекта. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост в "Хорайзънс България" ООД . Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Необходимостта от закупуване на техниката е пряко свързана с естеството на изпълняваната от новонаетите лица дейности, поради което са от изключителна важност за успеха както на самия проект, така и за успешното навлизане на тези лица в професията. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. Проектът създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на основата на повишаване качеството на труда и стимулиране личностната реализация на заетите лица, което е в съответствие с общата цел на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, за конкурентоспособно и устойчиво развитие на фирмата, на основата на качеството на човешкия ресурс., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 19 802.00
  • Activity: Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура., Contracted Amount: 7 540.00 , Reported Amount: 5 040.00
  • Activity: Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. , Contracted Amount: 1 400.00 , Reported Amount: 1 360.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Coordinator, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MITOV.NET LTD, Contracted Amount*: 1 360.00 , Reported Amount**: 1 360.00
  • Contractor: Manager, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: COMSYSTEMS LTD, Contracted Amount*: 10 766.00 , Reported Amount**: 10 766.00
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATION COMPANY JSC, Contracted Amount*: 1 744.19 , Reported Amount**: 1 686.00
  • Contractor: Accountant, Contracted Amount*: 1 260.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SASHECO LTD, Contracted Amount*: 7 350.00 , Reported Amount**: 7 350.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 83 848.28 BGN
Grant 83 848.28 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 58 130.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за Предоставяне на услуги/доставка „Закупуване не оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места“, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на 7 преносими компютъра, 7 софтуера OS, 7 софтуера Office
    Contractor: COMSYSTEMS LTD
    Contract total funded value: 10 766.00
  • Differentiated position 2: Закупуване на 7 мобилни телефона
    Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATION COMPANY JSC
    Contract total funded value: 1 744.19
  • Differentiated position 3: Закупуване на 7 офис бюра, 7 офис стола, 3 офис шкафа, 7 офис консумативи, необходими за извършване на всекидневната дейност на наетия персонал по проекта
    Contractor: SASHECO LTD
    Contract total funded value: 7 350.00
Procedure 2 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за Предоставяне на услуги/доставка Осигуряване на информация и публичност, Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: Набиране на ценови предложения за Предоставяне на услуги/доставка Осигуряване на информация и публичност
    Contractor: MITOV.NET LTD
    Contract total funded value: 1 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN