Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0895-C01
Project Name Development of the activity of TREASURE SECURITY ltd
Beneficiary 204867321 TREASURE SECURITY ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 12.06.2019
Start Date 12.06.2019
End Date 19.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Брацигово, с.Равногор

Description

Brief description
ТРЕЖЪР СЕКЮРИТИ ООД е основана през 2017 година с предмет на дейност: Научноизследователска и развойна дейност в областта на информационните технологии. Дизайн, разработка и тестване на иновативни приложения за осигуряване на верификация на сигурността на информацията в кибер пространството. Дизайн, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни и уеб приложения.
В рамките на настоящето проектно предложение се предвижда разработване и пазарна реализация на предприемаческа идея за Софтуерна система за оценка на защитата на данните. За реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъде разработена софтуерна система със специално предназначение. Предвидено е това да се реализира посредством ангажиране на компетентни лица и използване на външни услуги за определени специфични софтуерни приложения. 
Изпълнението на проекта ще доведе до реализиране и предлагане на пазара на предприемаческа идея за нов продукт в изведените от Националната стратегия за насърчаване на МСП приоритетни сектори. 
Планираните дейности по проекта са:
1. Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея, която ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА  и ДНА.
2. Дейност за визуализация на проекта.
Очакваните резултати са: разработена Софтуерна система за оценка на защитата на данните; пазарна реализация на предприемаческата идея; създадени устойчиви работни места; постигнат положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие; постигнат ръст на компанията чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески идеи. Също така в глобален мащаб ще се постигне екологичен и социален ефект от реализацията на предприемаческата идея посредством ефективно и отговорно използване на ресурсите и осигуряване на условия за максимална защита на личните данни на различни социални групи.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 5 лица, както и чрез закупуване на ДМА и ДНМА): Като част от дейността ще бъдат наети 5 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които 3 лица обект на оценка и 2 лица, които не са обект на оценка. Предвидено е предприемачът Марияна Михова да бъде назначена като експерт финансови и стопански анализи през целия период на реализация на проекта – тя притежава квалификация и професионален опит както в областта на анализите и финансите, така и по отношение на сигурността на информацията във финансовия и стопанския сектор, което на практика е инкорпорирано във всички организации. Това гарантира, че предприемачът успешно ще ръководи екипа за разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните и ще осъществява ползотворна комуникация с потребители за успешната пазарна реализация на предприемаческата идея. Ще бъде назначено 1 лице на длъжност Бизнес анализатор информационни технологии, с компетентност и като програмист, като експертизата му в областта на анализа и информационните технологии ще бъде изключително полезна в процесите на разработка на софтуер. Две лица ще бъдат заети на длъжността програмист софтуерни приложения-Елена Вапцарова и Венцислав Дилянов, които експертно да подпомогнат софтуерната разработка на етапите по дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни, разработката на отделните модули, тестване и корекции на грешки и бъгове, настройки и конфигурация. Предвижда се да се назначи и оператор въвеждане на данни, като тази длъжност е подходяща и поради това е предвидена за лице с увреждания. В рамките на дейността ще бъдат закупени ДМА и ДНМА – преносими компютри, сървър, софтуер за сървъра и Приложение за верификация сигурността на информацията. Предвидените преносими компютри са предназначени и необходими, както за развойната дейност, така и за извършване на други преки задължения на наетите лица, а сървърът и софтуерът за него ще бъдат съобразени с необходимостта от завишени изисквания по отношение на сигурността на информацията и нуждата от достатъчно пространство за съхранение на базата данни. Предвидено е да се закупи и разработено Приложение за верификация сигурността на информацията, което да подпомогне работата по разработването и внедряването на Софтуер за оценка на защитата на данните. Етапите на разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните включват: Етап 1-Дефиниране на рамка, анализ, оценка и управление на риска за личните данни. Анализ на концептуалната рамка, проектиране на времеви график и задание за разработка /2-5 месец/ Етап 2-Дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни /5-7 месец/ Етап 3-Разработка на софтуерните модули - Модул М1 информация от/към бази данни, Модул M2 стратегическа рамка за защита на данните, Модул М3 оценка, анализ и управление на личните данни, Модул М4 мониторинг и преразглеждане /8-12 месец/ Етап 4-Тестване, изпитване. Корекции на грешки и бъгове. Използване на различни видове устройства и начини за докладване /13-14 месец/ Етап 5-Инсталация и въвеждане в експлоатация. Настройки и конфигурация /15-16 месец/ За успешната реализация на предприемаческата идея - разработване и пускане на пазара на Софтуер за оценка на защитата на данните се предвижда да бъде възложено на външен изпълнител изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Пазарният анализ и маркетинговият план ще включват анализи, възможности и предложения за активности, които да популяризират Софтуера за оценка на защитата на данните, ще идентифицират най-удачните канали за разпространение и продажба, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта., Contracted Amount: 247 747.12 , Reported Amount: 222 160.38
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на ТРЕЖЪР СЕКЮРИТИ ООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd., Contracted Amount*: 23 920.00 , Reported Amount**: 29 900.00
  • Contractor: Mariqna, Contracted Amount*: 44 561.09 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GLOBAL ELECTRONIC SOLUTIONS, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 21 000.00
  • Contractor: PROMOOR Ltd., Contracted Amount*: 1 520.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: Simeon, Contracted Amount*: 32 183.01 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BEST MARKETING, Contracted Amount*: 19 776.00 , Reported Amount**: 24 720.00
  • Contractor: VENTSISLAV, Contracted Amount*: 7 426.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INVIKTUS Ltd, Contracted Amount*: 18 720.00 , Reported Amount**: 16 103.23
  • Contractor: YORDANA, Contracted Amount*: 5 255.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELENA, Contracted Amount*: 7 426.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ZED BULGARIA, Contracted Amount*: 13 600.00 , Reported Amount**: 17 000.00
  • Contractor: KALIN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.71 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.03 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 221 224.47 BGN
Grant 176 979.66 BGN
Self amount 44 244.81 BGN
Total actual amounts paid 176 979.66 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на Приложение за верификация сигурността на информацията – 1 брой , Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на Приложение за верификация сигурността на информацията – 1 брой
    Contractor: EMERGENCY CERTIFICATION Ltd.
    Contract total funded value: 23 920.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой; 2. Изработка на плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой; 2. Изработка на плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой.
    Contractor: PROMOOR Ltd.
    Contract total funded value: 1 520.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на услуги за Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, Estimated Amount: 24 900.00
  • Differentiated position 1: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея
    Contractor: BEST MARKETING
    Contract total funded value: 19 776.00
Procedure 4 Subject to due process: Обособена позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър – 4 броя; Обособена позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър - 1 брой., Estimated Amount: 27 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър – 4 броя
    Contractor: GLOBAL ELECTRONIC SOLUTIONS
    Contract total funded value: 8 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър - 1 брой
    Contractor: GLOBAL ELECTRONIC SOLUTIONS
    Contract total funded value: 8 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Обособена позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър – 4 броя; Обособена позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър - 1 брой; Обособена позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Софтуер за сървъра – 1 брой., Estimated Amount: 47 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър – 4 броя.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър - 1 брой.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Софтуер за сървъра – 1 брой.
    Contractor: ZED BULGARIA
    Contract total funded value: 13 600.00
Procedure 6 Subject to due process: Разходи за наем на работни помещения, Estimated Amount: 24 480.00
  • Differentiated position 1: Разходи за наем на работни помещения
    Contractor: INVIKTUS Ltd
    Contract total funded value: 18 720.00
Procedure 7 Subject to due process: Решение за прекратяване на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: „Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър- 4 броя; Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър- 1 брой.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Решение за прекратяване на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: „Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър- 4 броя; Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър- 1 брой.“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Решение за прекратяване на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: „Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър- 4 броя; Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър- 1 брой.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Решение за прекратяване на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: „Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Преносим компютър- 4 броя; Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Сървър- 1 брой.“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN