Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
,
Estimated Amount: 180 000.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“Contractor: GARKOV KONSULTContract total funded value: 64 596.84
-
Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“Contractor: TRANS KO 04Contract total funded value: 7 724.78
Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020,
Estimated Amount: 200 000.00
-
Differentiated position 1: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020Contractor: TOP ELANAContract total funded value: 84 000.00
-
Differentiated position 2: 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020Contractor: TOP ELANAContract total funded value: 156 000.00
Subject to due process: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции:
Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”;
Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”,
Estimated Amount: 240 000.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”Contractor: BENEVENT LTDContract total funded value: 186 012.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”Contractor: MITRA TRANSLATIONSContract total funded value: 60 000.00
Subject to due process:
„Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“
,
Estimated Amount: 138 000.00
-
Differentiated position 1: 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“Contractor: ComSoft OODContract total funded value: 43 200.00
-
Differentiated position 2: 5. „Закупуване и доставка на шредери“Contractor: CNSYSContract total funded value: 14 364.00
Subject to due process: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“,
Estimated Amount: 20 000.00
Subject to due process: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013",
Estimated Amount: 500 000.00
-
Differentiated position 1: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013"Contractor: BIM CONSULTINGContract total funded value: 348 000.00
Subject to due process: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции:
Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“,
Estimated Amount: 800 000.00
-
Differentiated position 1: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”Contractor: Industrial Commerce Ltd.Contract total funded value: 540 900.00
-
Differentiated position 2: Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“Contractor: Industrial Commerce Ltd.Contract total funded value: 128 880.00
-
Differentiated position 3: Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“Contractor:Contract total funded value:
Subject to due process: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции:
1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
4. „Закупуване и доставка на шредери“;
5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ ,
Estimated Amount: 167 500.00
-
Differentiated position 1: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;Contractor: KONTRAX JSCContract total funded value: 32 077.94
-
Differentiated position 2: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;Contractor: CNSYSContract total funded value: 33 168.00
-
Differentiated position 3: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;Contractor: TEMPUS 2000Contract total funded value: 11 978.40
-
Differentiated position 4: 4. „Закупуване и доставка на шредери“;Contractor:Contract total funded value:
-
Differentiated position 5: 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“Contractor:Contract total funded value:
Subject to due process: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 500 000.00
-
Differentiated position 1: Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.Contractor: GLOBAL ADVISERS CORP.Contract total funded value: 600 000.00
Subject to due process: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“,
Estimated Amount: 700 000.00
-
Differentiated position 1: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“Contractor: MERCURY97Contract total funded value: 840 000.00
Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ ,
Estimated Amount: 630 000.00
-
Differentiated position 1: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“Contractor: UNITED TRAVEL AGENCY Ltd.Contract total funded value: 480 000.00
-
Differentiated position 2: обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“Contractor: E TOURS OODContract total funded value: 276 000.00
Subject to due process: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ ,
Estimated Amount: 60 000.00
-
Differentiated position 1: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката"Contractor:Contract total funded value:
-
Differentiated position 2: позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“Contractor:Contract total funded value:
Subject to due process: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“,
2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и
3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“
,
Estimated Amount: 190 000.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)Contractor: PANDAContract total funded value: 83 632.61
Subject to due process: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“,
Estimated Amount: 800 000.00
-
Differentiated position 1: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.Contractor: DZZD UNION ASSIST OPICContract total funded value: 960 000.00
Subject to due process: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”,
Estimated Amount: 250 000.00
-
Differentiated position 1: Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи, за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката- управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”Contractor: Hristova i Bankova Advokatsko DruzhestvoContract total funded value: 300 000.00
Subject to due process: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит.,
Estimated Amount: 800 000.00
-
Differentiated position 1: „Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит”.Contractor: CAPACITY 2020Contract total funded value: 960 000.00