Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“ , Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“
    Contractor: GARKOV KONSULT
    Contract total funded value: 64 596.84
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 7 724.78
Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 84 000.00
  • Differentiated position 2: 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 156 000.00
Subject to due process: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”; Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”, Estimated Amount: 240 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”
    Contractor: BENEVENT LTD
    Contract total funded value: 186 012.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”
    Contractor: MITRA TRANSLATIONS
    Contract total funded value: 60 000.00
Subject to due process: „Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“ , Estimated Amount: 138 000.00
  • Differentiated position 1: 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Contractor: ComSoft OOD
    Contract total funded value: 43 200.00
  • Differentiated position 2: 5. „Закупуване и доставка на шредери“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 14 364.00
Subject to due process: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“, Estimated Amount: 20 000.00
Subject to due process: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013", Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013"
    Contractor: BIM CONSULTING
    Contract total funded value: 348 000.00
Subject to due process: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек” Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“ Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
    Contractor: Industrial Commerce Ltd.
    Contract total funded value: 540 900.00
  • Differentiated position 2: Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
    Contractor: Industrial Commerce Ltd.
    Contract total funded value: 128 880.00
  • Differentiated position 3: Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“; 4. „Закупуване и доставка на шредери“; 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ , Estimated Amount: 167 500.00
  • Differentiated position 1: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
    Contractor: KONTRAX JSC
    Contract total funded value: 32 077.94
  • Differentiated position 2: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 33 168.00
  • Differentiated position 3: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
    Contractor: TEMPUS 2000
    Contract total funded value: 11 978.40
  • Differentiated position 4: 4. „Закупуване и доставка на шредери“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.", Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Contractor: GLOBAL ADVISERS CORP.
    Contract total funded value: 600 000.00
Subject to due process: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“, Estimated Amount: 700 000.00
  • Differentiated position 1: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“
    Contractor: MERCURY97
    Contract total funded value: 840 000.00
Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ , Estimated Amount: 630 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“
    Contractor: UNITED TRAVEL AGENCY Ltd.
    Contract total funded value: 480 000.00
  • Differentiated position 2: обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“
    Contractor: E TOURS OOD
    Contract total funded value: 276 000.00
Subject to due process: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ , Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“, 2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и 3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“ , Estimated Amount: 190 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 83 632.61
Subject to due process: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.
    Contractor: DZZD UNION ASSIST OPIC
    Contract total funded value: 960 000.00
Subject to due process: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи, за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката- управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”
    Contractor: Hristova i Bankova Advokatsko Druzhestvo
    Contract total funded value: 300 000.00
Subject to due process: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит., Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит”.
    Contractor: CAPACITY 2020
    Contract total funded value: 960 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).