Identification

UMIS Number BG16M1OP001-5.002-0007-C02
Project Name "Promoting OPTTI for the general public throughout cooperation with electronic media (TV and radio stations) and conducting sociological surveys"
Beneficiary 000695388 “Coordination of programmes and projects” Directorate at Ministry of transport, Information technology and Communication
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 25.01.2018
Start Date 25.01.2018
End Date 20.10.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост. 

Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали.

Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата.

Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение:

А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи;

Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н.  
Activities
  • Activity: Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори: Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост. Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали. Медийните кампании, които ще бъдат осъществени, са два вида - на национално и на регионално равнище. Регионалните кампании ще бъдат направени в регионите, в които има проекти на Оперативната програма, а националните – в цялата страна, чрез сключване на договори със съответния тип оператори. След провеждане на утвърдена с Решение №02: 16-241/04.11.2014 г. на Министерски съвет Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори в съответствие с чл. 4, т.2 от Закона за обществените поръчки (получена в УО на ОПТ с писмо вх. №03-00-477/04.07.2016 г.), в зависимост от конкретните цели на медийната кампания и целевата аудитория, ще бъде възложено и излъчването на съответните медийни продукти - клипове, рубрики, репортажи и т.н. Следвайки съгласуваната и приета от УО на ОПТТИ 2014-2020 г. с Изх. писмо №03-00-477/14.07.2016 г. „Методология за разпределение на финансовия ресурс за информация и комуникация на оперативните програми и финансовите инструменти, съ-финансирани чрез ЕСИФ“ дирекция „Координация на програми и проекти“, в качеството си на Управляващ орган на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014–2020, ще изпрати писма-покана до радио и телевизионни оператори с искане за оферта, която да съдържа следните елементи: • Техническа оферта • Примерен медиен план • Актуална тарифа След получаване на офертите, ще бъде извършено класирането им и ресурсът, предвиден за всяка една от медийните кампании, ще бъде разпределен съгласно получените по методология точки., Contracted Amount: 867 466.41 , Reported Amount: 937 714.64
  • Activity: Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания: Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата. Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение: А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи; Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н. , Contracted Amount: 28 994.00 , Reported Amount: 34 792.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Investro.bg, Contracted Amount*: 215 917.92 , Reported Amount**: 213 937.92
  • Contractor: Bulgarian national radio, Contracted Amount*: 55 759.20 , Reported Amount**: 55 759.20
  • Contractor: RADIOCOMPANY C.J OOD, Contracted Amount*: 12 092.01 , Reported Amount**: 12 092.01
  • Contractor: Bulgarian national television, Contracted Amount*: 122 400.35 , Reported Amount**: 122 143.02
  • Contractor: Darik radio, Contracted Amount*: 59 460.00 , Reported Amount**: 59 460.00
  • Contractor: Nova Broadcasting group, Contracted Amount*: 204 087.37 , Reported Amount**: 204 087.37
  • Contractor: Analisys and Marketing Center plc., Contracted Amount*: 72 000.00 , Reported Amount**: 34 792.80
  • Contractor: BTV Media group, Contracted Amount*: 211 557.12 , Reported Amount**: 211 557.12
  • Contractor: FRESH RADIO GROUP, Contracted Amount*: 58 680.00 , Reported Amount**: 58 678.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Проведена медийна кампания, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 972 507.44 BGN
Grant 972 507.44 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 972 507.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 166 492.08
  • Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 9 288.00
  • Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 10 617.48
  • Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 087.72
  • Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 967.22
  • Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 866.34
  • Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 967.22
  • Differentiated position 7: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 864.34
  • Differentiated position 8: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 975.10
  • Differentiated position 9: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 864.34
  • Differentiated position 10: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 087.72
  • Differentiated position 11: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 5 088.00
  • Differentiated position 12: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 4 874.40
  • Differentiated position 13: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 6 624.00
  • Differentiated position 14: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: RADIOCOMPANY C.J OOD
    Contract total funded value: 6 849.37
  • Differentiated position 15: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: RADIOCOMPANY C.J OOD
    Contract total funded value: 5 242.64
  • Differentiated position 16: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 6 204.00
Procedure 2 Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на първа медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 399 581.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 17 726.40
  • Differentiated position 2: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Bulgarian national television
    Contract total funded value: 73 618.56
  • Differentiated position 3: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 107 839.44
  • Differentiated position 4: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: BTV Media group
    Contract total funded value: 120 039.04
  • Differentiated position 5: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 30 204.00
  • Differentiated position 6: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Nova Broadcasting group
    Contract total funded value: 129 302.04
Procedure 3 Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на трета медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 266 387.33
  • Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Nova Broadcasting group
    Contract total funded value: 74 785.33
  • Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national television
    Contract total funded value: 48 781.79
  • Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 15 242.40
  • Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 19 968.00
  • Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 97 461.00
  • Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: BTV Media group
    Contract total funded value: 91 518.08
Procedure 4 Subject to due process: Обществена поръчка по чл. 20, ал. 3 от ЗОП с предмет „Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020, Estimated Amount: 64 000.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОПТТИ
    Contractor: Analisys and Marketing Center plc.
    Contract total funded value: 72 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN