Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0160-C01
Project Name Patronage care + in Dolni chiflik municipality
Beneficiary 000093517 Dolni chiflik municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 25.06.2021
Start Date 03.07.2021
End Date 26.01.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Долни чифлик

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Цели: Продължаване на подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса. Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала към Звеното, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, живеещи на територията на община Долни чифлик. Услугите ще бъдат предоставяни от следните лица: диспечер, шофьор, социален работник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", медицинска сестра, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори. В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месец 1 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, персонала, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Ще бъде изготвена „Методика за подбор на потребители на Звеното” съобразена с предоставената по Компонент 1 "Методика за предоставяне на патронажна грижа". Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник, диспечерът и медицинската сестра извършват оценка на потребностите (за потребителите по К2 и К4 ще бъдат използвани съществуващите оценки, които при необходимост ще се актуализират). Комисия извършва първоначален подбор на 52 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите. На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите. В зависимост от индивидуалния план в периода 2-13 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора- оказване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; индивидуални, социални и адмнистративни консултации; организиране на свободното време; медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности, първа и доболнична медицинска помощ, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно, организиране и подпомагане посещения на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия- провеждане на психологична рехабилитация, мотивационна работа, подкрепа при кризи, ресоциализация, индивидуална супервизия. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата- поради териториалната разпръснатост на 17-те населени места в община Долни чифлик, ограничения автобусен междуселищен транспорт, както и с цел осигуряване на по-голяма мобилност при предоставяне на услугите ще бъде осигурен транспорт на персонала на Звеното чрез закупеното по К2 транспортно средство. Продължителността на дейността е 13 месеца, като първият месец е подготвителен, а предоставянето на услугата е 12 месеца., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 81 619.20
  • Activity: НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Цел: Реализирани мерки за ограничаване на разпространението на коронавирусната инфекция в процеса на предоставяне на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. Ще бъдат осъществявани следните дейности: 1. Осигуряване на ЛПС. 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. 3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. 4. Въвеждане на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите. Осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. електронни устройства с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране, скайп връзка и др.). Продължителността на дейността е 14 месеца, като първите 2 месеца са подготвителни, а дейностите за превенция на COVID-19 в социалните услуги – делегирани от държавата дейности са за период от 12 месеца., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 201 880.72

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 129.00 , Reached amount: 148.00
Indicator 2 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 129.00 , Reached amount: 148.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 243.00 , Reached amount: 303.00
Indicator 4 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 243.00 , Reached amount: 303.00

Financial Information

Total Project cost 396 899.89 BGN
Grant 396 899.89 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 396 899.89 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN