Identification

UMIS Number BG16RFOP001-8.006-0041-C03
Project Name Support for effective and efficient implementation of PRR in Yambol Municipality
Beneficiary 000970496 Municipality of Yambol
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.06.2023
Start Date 07.07.2023
End Date 14.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Ямбол (BG343), Ямбол, гр.Ямбол

Description

Brief description
В рамките на проектното предложение  Община Ямбол предвижда да бъдат изпълнени дейности, свързани с организиране на специализирани обучения за повишаване на капацитета на служителите, отговорни за кандидатстване и изпълнение на концепции и проектни предложения през програмен период 2021-2027 г. за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие по линия на ПРР, програми за обмен на опит и добри практики по прилагане на подхода ИТИ /интегрирани териториални инвестиции/, както и семинари и  работни срещи за обмяна на опит и споделяне на добри практики с партньори от страната и чужбина. С цел технологичното обезпечаване на работните помещения за служителите от общинската администрация, които пряко отговарят за подготовката и изпълнението на проектите през програмен период 2021-2027 г. /дирекция „Устройство на територията и строителството“ и отдел „ЕФП“ е планирано закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, копиращи и сканиращи устройства, специализирано компютърно оборудване).Изпълнението на заложените дейности в проектното предложение ще допринесе за изграждане на капацитет у служителите, включени в обучителните модули и семинари за ефективно реализиране на планираните интегрирани инвестиции на Община Ямбол през новия програмен период, като същевременно с това ще доведе до повишаване на мотивацията на служителите за професионално развитие, чрез усъвършенстване и придобиване на специфични умения, необходими за ефективното и ефикасно управление на тези процеси.Ресурсното осигуряване на работните помещения на служителите чрез ИТ оборудване и компютърна техника ще подобри условията за ефикасна работа, ще спести времеви ресурс и ще даде възможност за гъвкав режим на работа, включващ работен процес, както в сградата на администрацията, така и извън нея при провеждане на работни срещи с партньори, споделяне на добри практики.
Activities
  • Activity: Организиране и провеждане на обучения в страната и чужбина: Дейността е насочена към повишаване капацитета на служителите, чрез усъвършенстване и придобиване на специфични умения, необходими за ефективно и ефикасно прилагане на практическите умения по реализиране на концепциите за ИТИ, както и повишаване на разбирането на служителите за тяхната роля в изграждането на нови партньрства с неправителствени и бизнес организации, други публични организации и граждани ; задълбочаване на практическите умения по законосъобразното прилагане на административни актове и норми при изпълнение на проектите с външно финансиране. Дейностите планирани за повишаване на капацитета в Община Ямбол са, както следва: 1. Организиране и провеждане на специализирани/тематични обучения по региони за планиране за повишаване капацитета на общините за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано териториално развитие по линия на ПРР, вкл. пътни и дневни пари-планирани са 2 бр. обучения по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми"., дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и отдел Бюджет, човешки ресурси и бюджетно счетоводство. Стойността на тази дейност с ДДС е 21 600 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 18000 лв., пътни разходи в страната за 12 човека - 2160 лв., дневни разходи за 3 дневно обучение -1440 лв. съгласно Наредбата за командировките в страната/. 2. Организиране участието на представители на общините бенефициенти по Приоритетна ос 1 и Приоритетна ос 2 в програми за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие, вкл. дневни пари за чужбина -планирани са 2 бр. обучения по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми", дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и Дирекция „Култура, спорт, младежки дейности, туризъм и връзки с обществеността“. Стойността на тази дейност с ДДС е 70 057,44 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 64800 лв., дневни разходи за 4 дневно обучение за 12 човека по 58 евро -5257,44 лв. лв. съгласно НАРЕДБА ЗА СЛУЖЕБНИТЕ КОМАНДИРОВКИ И СПЕЦИАЛИЗАЦИИ В ЧУЖБИНА/. 3. Организиране участието на представители на общините бенефициенти по Приоритетна ос 1 и Приоритетна ос 2 в програми за обмен на опит и добри практики в страната по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие, вкл. пътни и дневни пари -планирани са 2 бр. срещи по обмен на опит по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми"., дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и отдел Бюджет, човешки ресурси и бюджетно счетоводство. Стойността на тази дейност с ДДС е 23 760,00 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 20 160 лв., пътни разходи в страната за 12 човека - 2160 лв., дневни разходи за 3 дневно обучение -1440 лв. съгласно Наредбата за командировките в страната/. 4. Участие в партньорски срещи на Община Ямбол със съседни общини извън България за създаване на партньорства, вкл. пътни, дневни и квартирни пари -планирани са 2 бр. пътувания по 4 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми". Стойността на тази дейност е 2820,32 лв. /включени са 2 бр. пътуване до гр. Одрин - 720 лв., дневни разходи за 2 командировки за 2 дни за 4 човека по 39 евро -1220,43 лв. лв. съгласно НАРЕДБА ЗА СЛУЖЕБНИТЕ КОМАНДИРОВКИ И СПЕЦИАЛИЗАЦИИ В ЧУЖБИНА, нощувки за 2 командировки за 1 ден на 4 човека по 110 лв. за стая-880 лв/., Contracted Amount: 118 237.87 , Reported Amount: 76 536.92
  • Activity: Закупуване и доставка на компютърна техника и софтуер: Дейността е насочена към подобряване на техническото оборудване на екипите за изготвяне и изпълнение на проектите през новия програмен период. След направен вътрешен анализ бе у,становено, че техниката, с която се работи е морално остаряла и е необходимо да бъде подменена. Предвидено е и закупуване на един лиценз за ползване на AUTO Cad, т.к. към момента Община Ямбол има закупен само 2 бр., които се използват за нуждите на текущата работа на дирекция "Устройство на територията" . Предвидени са за подмяна настолни компютри за отдел "Европейско финансиране и програми" , които към момента се състои от 6 щатни бройки. Поради факта, че ще е необходимо всички служители свързани с разработване на проектите ще трябва да имат мобилност са предвидени и 8 бр. мобилни устроийства. Очаква се при изготвяне на проектите за териториалните инвестиции да има чертежи, които са с размери по-големи от А3, поради тази причина е заложен за закупуване и плотер с цел намаляване на разходите при сканиране и разпечатване на същите. Ще се закупят 8 броя лаптопи, настолни компютри13 бр., монитор13 бр., външен хард диск -10 бр. мултимедиен проектор 2 бр., документен скенер 4 бр. , 1 бр. широкоформатен плотер за печатане на чертежи, многофункционално цифрово устройство-копирна машина, лазерен принтер и скенер 2 бр. , принтер черно-бяла печатна система -А4 - 3 бр. Предвидена е и покупка на тригодишен лиценз за ползване на софтуер ABBY FINEREADER PDF 15 - 1 бр. и покупка на тригодишен лиценз за ползване на AUTO Cad - 1 бр. Общата стойност на дейността съгласно финансовата обосновка е в размер на 60 192, 28 лв. , Contracted Amount: 60 192.28 , Reported Amount: 56 243.71
  • Activity: Информация и комуникация: Дейностите по информация и комуникация се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 60.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: RAIS, Contracted Amount*: 14 490.00 , Reported Amount**: 14 490.00
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 11 568.00 , Reported Amount**: 11 568.00
  • Contractor: ET THCAPARA, Contracted Amount*: 7 182.00 , Reported Amount**: 7 182.00
  • Contractor: NAMRB - Aktiv Ltd., Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 15 515.71 , Reported Amount**: 15 515.71
  • Contractor: RIN CONSULT, Contracted Amount*: 54 000.00 , Reported Amount**: 46 320.00
  • Contractor: ACCA, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: KANISCO, Contracted Amount*: 14 670.00 , Reported Amount**: 14 670.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Trained people from beneficiaries, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 44.00 , Reached amount: 44.00
Indicator 2 Закупени и/или доставени компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45.00 , Reached amount: 45.00

Financial Information

Total Project cost 132 840.63 BGN
Grant 132 840.63 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 132 840.63 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и/или на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), Estimated Amount: 60 192.28
  • Differentiated position 1: 1 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на принтерни устройства“
    Contractor: RAIS
    Contract total funded value: 7 194.00
  • Differentiated position 2: 2 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на преносими компютри“
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 8 782.56
  • Differentiated position 3: 3 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на компютърни конфигурации с монитор“
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 6 733.15
  • Differentiated position 4: 4 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на периферни устройства“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 5 016.00
  • Differentiated position 5: 5 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на широкоформатен плотер за печатане на чертежи и скенер“
    Contractor: RAIS
    Contract total funded value: 7 296.00
  • Differentiated position 6: „Доставка, осъществявана чрез покупка, на лицензи за софтуерни продукти необходими на служителите от Община Ямбол, отговорни за подготовката и изпълнение на проектите по ПРР 2021-2027 г.“
    Contractor: KANISCO
    Contract total funded value: 14 670.00
  • Differentiated position 7: „Доставка, осъществявана чрез покупка, на компютърни конфигурации с монитор необходими на служителите от Община Ямбол, отговорни за подготовката и изпълнение на проектите по ПРР 2021-2027 г.“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 6 552.00
Procedure 2 Subject to due process: Информация и комуникация, Estimated Amount: 60.00
Procedure 3 Subject to due process: Организиране и провеждане на обучения в страната и чужбина, Estimated Amount: 118 237.87
  • Differentiated position 1: 1. „Организиране участието в програма за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 46 080.00
  • Differentiated position 2: 2. „Организиране и провеждане на семинари и работни групи в страната, по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 7 920.00
  • Differentiated position 3: 3. „Организиране и провеждане на специализирани/тематични обучения по региони за планиране за повишаване капацитета на общините за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано териториално развитие по линия на ПРР“
    Contractor: NAMRB - Aktiv Ltd.
    Contract total funded value: 18 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN