Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0105-C02
Project Name Provision of warm lunch in Pavlikeni municipality
Beneficiary 000133901 PAVLIKENI MUNICIPALITY
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 19.09.2016
Start Date 17.10.2016
End Date 31.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Павликени

Description

Brief description
Чрез настоящото проектно предложение ще се създаде обществена трапезария на територията на община Павликени, която ще осигурява топъл обяд на лица, живеещи в бедност, с цел преодоляване на основно материално лишение. Трапезарията ще се реализира със собствен ресурс на Община Павликени, като приготвянето на храната ще се извършва от Домашен социален патронаж. Предвижда се топъл обяд да получават основно самотноживеещи лица и семейства, получаващи ниски пенсии и не могат сами да се издържат от имуществото си.Ще се даде възможност на лица от няколко населени места от тази група да получават топъл обяд след предоставяне на списъци от Дирекция социално подпомагане и извършване на подбор от комисия. Основните дейности, които ще бъдат изпълнявани са:определяне на целевите групи, закупуване на хранителни продукти, осигуряване на топъл обяд и предоставяне на съпътстващи мерки. Община Павликени при реализирането на проекта ще гарантира, че ще се предоставя разнообразно седмично меню, прозрачност при закупуване на хранителните продукти, недопускане на разхищението им и спазване на хигиенните норми при производството и доставянето на храната.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да бъдат определени лицата, които ще имат право да получават топъл обяд от обществена трапезария Павликени. Дейността включва изискване на информация от Дирекция социално подпомагане за лица, отговарящи на следните целеви групи- "Самотноживеещи лица и семейства,които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери" и "Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция социално подпомагане", съгласно Наредба РД-07-1 от 4 април 2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи, сформиране на комисия за подбор на лицата, които ще получават топъл обяд и класирането им. Предвижда се обслужване на 22 лица от целевата група по чл.5 ал.1 т.3 от Наредбата "Самотноживеещи лица и семейства,които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери" и 8 "Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция социално подпомагане" по чл.5 ал.1 т.2 от Наредбата от населените места с.Караисен, с.Батак , с.Патреш, с.Горна Липница и с.Долна Липница. През периода на реализация на проектните дейности ще продължи приема на заявления от желаещи да ползват услугата при нововъзникнали случаи. Заявленията ще бъдат разглеждани от комисията и класирани и добавяни в списъка на чакащите кандидати. При отпадане на някой от одобрените потребители, комисията за подбор ще заседава за вземане на решение за включване на алтернативен потребител., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Целта на дейността е да бъдат закупени хранителните продукти, необходими за приготвянето на топлия обяд от обществената трапезария.Доставката на хранителните продукти ще бъде възложена по реда на Закона за обществените поръчки при спазването на националното законодателство.Доставката на хранителните продукти ще се извършва в склада на Домашен социален патронаж с.Караисен, като ще се предприемат всички действия за недопускане на замърсяване и унищожаване на продукти.Трапезарията се предвижда да стартира от 17.10.2016г. и да приключи на 31.10.2017 г., като храната ще се доставя в работните дни на месеца. Общият брой на дните, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 263 дни, разпределени както следва: -м.октомври 2016-11 р.д.; -м.ноември 2016-22 р.д.; -м.декември 2016-21 р.д.; -м-януари 2017-22 р.д.; -м.февруари 2017-20 р.д.; -м.март 2017-22 р.д.; -м.април-2017-18р.д. -м. май 2017 - 20р.д.; - м. юни 2017 - 22р.д.; - м. юли 2017 - 21р.д.; - м. август 2017 - 23р.д.; - м. септември 2017 - 19р.д.; - м. октомври 2017 - 22р.д. Общият брой лица, които ще получават топъл обяд от трапезарията е минимум 30 лица месечно от определените целеви групи., Contracted Amount: 18 909.00 , Reported Amount: 15 690.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Целта на дейността е да се осигури топъл обяд за определените лица от целевата група и се постигне преодоляване на основно материално лишение.Предвижда се функционирането на една трапезария, с адрес с.Караисен, Домашен социален патронаж,ул."Двадесет и седма"№29.Сградата на патронажа е общинска собственост и се състои от кухня, подготвителни помещения за обработка на суровините, изливно помещение и складово помещение.Оборудвана е с ел.уреди за приготвяне на храната, а именно пекарна и електрически котлон с шест плочи, зеленчукорезачка за обработка на суровините. Приготвянето на храната се извършва при спазване мерките за безопасност , като в обекта е въведена система по НАССР и са въведени добри производствени практики.Обектът притежава удостоверение по чл.12 от Закона за храните, също така и наличното транспортно средство, с което се разнася храната, отговаря на изискванията на Агенцията по безопасност на храните.Персоналът на Домашен социален патронаж с.Караисен, се състои от домакин, готвач, шофьор и разносвач на храна.При отсъствие на някое лице от персонала, се осигурява заместващ от патронажа в гр.Павликени, с цел осигуряване непрекъснатост на производствения процес. Разходооправдателните документи за закупените хранителни продукти ще бъдат заскладявани и отчитани от Домашен социален патронаж с.Караисен, също изписването и влагането им в кулинарната продукция ще се извършва от домакина на патронажа, а разплащането ще се извършва от Община Павликени., Contracted Amount: 945.45 , Reported Amount: 784.50
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващи мерки е специфична мярка на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица.Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки по настоящото проектно предложение да се извършват от социалния работник и управителя на Домашен социален патронаж гр.Павликени.Ежемесечно и при нужда социалният работник и управителят ще консултират потребителите, на които е осигурен топъл обяд, относно ползването на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ. Съпътстващите мерки ще се изразяват и в съдействие, консултиране и други форми на подкрепа, в отговор на конкретнит нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Contracted Amount: 945.45 , Reported Amount: 784.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tcvetan Tcvetkov ET, Contracted Amount*: 9 337.85 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 42.00

Financial Information

Total Project cost 20 605.19 BGN
Grant 20 605.19 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 20 605.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN