Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-1969-C01
Project Name Improving working conditions in the "Dograma Stil Proekt Ltd"
Beneficiary 131310069 DOGRAMA STIL-PROEKT Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 31.05.2017
Start Date 31.05.2017
End Date 31.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
В унисон с целите на ОП "Развитие на човешките ресурси" и схема "Добри и безопасни условия на труд", проектно предложение "Подобряване условията на труд в Дограма Стил Проект ЕООД" предлага комплекс от мерки за подобряване условията на труд и усъвършенстване на политиките по управление на човешките ресурси в едноименното дружество. Проектът е на стойност 313 881.00 лева и включва дейности по оптимизация на управлението и развитието на кадрите и в частност - практики за лесно съвместяване на личния и професионалния живот на младите служители; механизми за удължаване на професионалния живот на включените по проекта лица над 54 годишна възраст; гъвкави форми на заетост, планиране и подбор на персонала; мерки за опазване на околната среда чрез оптимизиране на производствените процеси и други. Във връзка с конкретните нужди на Дограма Стил Проект ЕООД, в проекта са планирани и мерки за обезопасяване на работните среда и условия чрез набавяне и обезпечаване на средства за колективна и персонална защита, които да повишат доверието в работодателя и съответно - производителността и конкурентоспособността на Кандидата.
Заложените за постигане в проектното предложение общи и специфични цели водят до резултати, напълно съответстващи на стратегията и приоритетите на ОП РЧР и схема "Добри и безопасни условия на труд", а именно достъп до безопасна и устойчива заетост в полза на борбата срещу бедността и социалното изключване, а включените дейности са съобразени и напълно кореспондират на целите и стратегията на ЕС "Европа" 2020 за модернизиране на публичните политики и борба с бедността и социалното изключване чрез инвестиции в човешки капитал.
Постигането на целите ще бъде подпомогнато от Екип за управление на проекта и мерки за популяризиране и визуализация на резултатите от реализацията на дейностите.
Activities
  • Activity: Разработка и въвеждане на нови организационни модели и елементи в управлението на човешките ресурси в Дограма Стил Проект ЕООД (Д1 от Условията за кандидатстване): Дейност 1 има за цел да подобри условията на труд в Дограма Стил Проект ЕООД по отношение на гъвкавостта и ефективността на работната организация. В рамките на изпълнението й е предвидено разработване и въвеждане на нови организационни модели, практики и системи за управление на човешките ресурси с цел повишаване качеството на работната среда и подобряване производителността на труда в предприятието. Включването на тази дейност в проектното предложение е обвързано със стратегията на дружеството за непрекъснати инвестиции в комплексни мерки за подобряване професионалния и социалния статуси на служителите. Този вид инвестиционен инструментариум се е утвърдил като ефикасен и работещ за повишаване на производителността на Кандидата, което прави инвестицията рентабилна и ефективна. Имплементирането на различни мерки за стимулиране на работниците води до минимално текучество на кадри, запазване на ценни професионалисти за продължителен период от време на работа в предприятието, повишаване на инициативността и ефективността на служителите, като това от своя страна води до подобряване на конкурентоспособността на фирмата. В тази връзка и в съответствие с целите на процедурата Дограма Стил Проект ЕООД възнамерява да възложи на специалист разработването на цялостна програма за модернизиране на политиките на предприятието по отношение на човешките ресурси. Целта е след внимателно и подробно обследване на текущите уредби и практики в дружеството да бъде изготвен и интегриран в управлението на ЧР набор от мерки, които да доведат до иновативни подобрения в следните направления: - Оптимизация на работните процеси - въвеждане на гъвкави форми на заетост, гъвкаво работно време, ротация на работното място и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот на по-младите и възрастните служители на фирмата, каквито са повечето от заетите във фирмата. - Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на работниците над 54 години с цел максимално дълго оставане в заетост. - Въвеждане на иновативни модели на организация на труда в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. - Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси – планиране, подбор и наемане. - Зелени политики - въвеждане на мерки за насърчаване развитието на предприятието в областта на политиката на опазване на околната среда и прилагане изискванията на националното законодателство Изпълнението на текущата дейност ще подпомогне националните и европейските стратегии за развитие на човешките ресурси и подобряване достъпа и качеството на заетост. Постигането на целите по дейността ще даде възможност на младите хора със семейства и малки деца по-лесно да съвместят професионалния и личния си живот по примера на много европейски социални практики. Това от своя страна ще доведе до задържане в заетост на младите родители, съответно ще повиши доходите на семействата и ще се избегне трайното отпадане от работната сила на същите. По отношение на възрастните хора - ще бъде нормативно и фактически установен ангажиментът на работодателя да задържи максимално дълго по-опитните си кадри на работа, включително след пенсионирането им. В зависимост от спецификата на стопанството на Кандидата ще бъдат предложени мерки за наемане на работа и наемане на трудоустроени хора. Дейността е важна за Дограма Стил Проект ЕООД, тъй като работният цикъл на дружеството изисква гъвкавост и адаптивност по отношение на персонала, свързани с ритмичността на работата според ангажираността и поръчките. Към момента системите на организация не са функционални, в резултат на което при намален обем работа Кандидатът изпитва трудност да задържи персонала си, а при увеличен такъв - не може да привлече достатъчен брой кадри. Целта е чрез тази дейност да бъдат балансирани нуждите на предприятието и персонала, като се избегне текучеството за сметка на удовлетвореността на заетите., Contracted Amount: 28 000.00 , Reported Amount: 28 000.00
  • Activity: Подобряване качеството и безопасността на работната среда чрез осигуряване на средства за колективна защита при работа (Д3.1 от Условията за кандидатстване) : Благодарение на възможностите, предоставени от ОП РЧР и текущата процедура, Кандидатът планира да се възползва от възможността да подобри условията на труд в предприятието по отношение на безопасност и здраве при работа и колективна защита при изпълнение на задълженията. Бързото разширяване на дейността на дружеството и увеличаването на броя на работните помещения до 3500 кв.м., както и все по-сериозните изисквания за качеството на сигурността на работната среда, наложени от Българското законодателство и Европейските директиви, налагат стандарти и изисквания, които трябва да бъдат покрити. Кандидатът изпитва сериозни затруднения за пълно обезпечаване на нуждите на предприятието по отношение на безопасност на труда. Поради тази причина и в съответствие с неизчерпателния списък на допустимите по Дейност 3.1 от Условията за кандидатстване възможности за обезопасяване на работната среда, Дограма Стил Проект ЕООД предлага за финансиране дейности за осигуряване на колективна защита на персонала по следните направления: Защита от прах, токсични и други вредни вещества: 1. мобилни локални аспиратори за шлайф машини, които да улавят и засмукват праховите частици при експлоатация на машините. Те съчетават мощно засмукване с филтриране на запрашения въздух и бързо почистване, което от своя страна води до елиминиране риска от вдишване и поглъщане на опасни емисии и агенти 2. мобилни прахосмукатели на дървесен, канцерогенен и други вредни прахове при дървообработващите машини - осигурява гъвкавост и чистота в работилницата и на производствената площадка. 3. вентилационна "стена" за бояджии - засмуква пръските от боя и вредните газове при обработка на материали в бояджийските помещения Предвиденото за доставка оборудване е в пряка връзка и е от ключова необходимост за производствената дейност на Дограма Стил Проект ЕООД. Към момента в стопанството се ползват стари и амортизирани аспириращи машини, а в някои цехове въобще липсват такива. Субсидирането закупуване на оборудването ще подобри критично качеството на въздуха и ще защити персонала от излагане на вредни емисии и токсичен прах. Защита от неблагоприятен климат: 1. хиперинверторни климатици за отопление и охлаждане на административните помещения, където е зает техническия персонал на дружеството: дизайнери, архитекти, счетоводство и др. 2. генератор за горещ въздух - котли на биогориво за производствените цехове на предприятието. Съоръжението ще бъде присъединено към съществуващия тръбен развод от въздуховоди и ще подмени използвания към момента котел на въглища. Необходимостта от посочения актив е аргументирана от критичната неефективност на текущото отопление, което е съпътствано от постоянен ангажимент към захранването на котела с въглища в мръсна работна среда и непостоянност на температурата в работните помещения. Защита от пожар и взрив: 1. пожарогасители в съответствие с препоръките и изискванията на Наредба № Iз-1971 от 2009 г. Защита от физическата среда по елемент "Осветление": 1. подмяна на наличните 102 осветителни тела и поставяне на още 100 нови в промишлените помещения на Кандидата - в оценката на риска е посочено, че осветеността на производствените цехове на Дограма Стил Проект ЕООД е с много лоши показатели и е опасна за зрението на работниците. В ПМР е изрично препоръчано светлинния климат да бъде критично подобрен. Субсидираното закупуване на горепосочените оборудване и съоръжения ще бъде в огромен принос за подобряването условията на труд в предприятието-кандидат и ще доведе до осезаемо повишаване качеството на работната среда на заетите в мебелното производство на Дограма Стил Проект ЕООД. Благодарение на подкрепата ОП РЧР чрез финансовите инструменти на ЕСФ на ЕС Кандидатът ще постигне целта си да подобри работната среда и качеството на работните места и да осигури безопасни и добри условия на труд в пълен унисон с целите на Програмата и текущата процедура за подбор на проекти (ДБУТ). В тази дейност ще бъдат включени 42 лица от целевата група., Contracted Amount: 215 881.00 , Reported Amount: 201 429.00
  • Activity: Закупуване и предоставяне на средства за персонална защита - лични предпазни средства и специализирано работно облекло (Дейност 3.2 от Условията за кандидатстване): В допълнение на дейности 1 и 2 Кандидатът планира да доразвие повишаването на качеството на работната среда чрез закупуване и предоставяне на лични предпазни средства и специално работно облекло. Предприятието кандидатства за финансиране на това бюджетно перо с концепция да осигури на работниците си висококачествени материали за предпазване в работна обстановка в съответствие с Оценката на риска на работните места и Утвърдения списък на работните места и полагащите им се ЛПС и СРО. Дограма Стил Проект ЕООД редовно инвестира средства в тази насока, но необходимостта от финансови икономии е ограничила наличието на предпазни материали до неприемливо ниво по отношение на качество и количество. В рамките на допустимите по процедурата дейности и разходи и във връзка с постигане на заложените в проектното предложение цели и резултати, Кандидатът предлага за финансиране набор от материали за персонална защита от трудов травматизъм и неблагоприятни работни условия, изцяло базиран на Утвърдения списък на работните места и полагащите им се ЛПС и СРО: 1.СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО: - Специален работен костюм от яке и гащеризон/панталон - зимен - 32 комплекта - Специален работен костюм от яке и гащеризон/панталон - летен - 32 комплекта Нуждата от специално работно облекло в производството на мебели е обоснована от ежедневната работа с промишлени машини, чиято експлоатация излага на най-различни опасности заетите. Дрехите следва да бъдат със специфични свойства, които да предпазват персонала от замърсяване с бои и други агенти, нараняване с хвърчащи при обработка стружки и други частици, статично електричество и вдишване чрез кожата на отровни вещества. Облеклата следва да отговарят на стандарти и показатели, описани и аргументирани в чл.17 на НАРЕДБА № 3 от 19.04.2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите. 2.ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: - Водоустойчива шуба/дъждобран - 32бр - Ергономични обувки, устойчиви на пробождане и подхлъзване - зимни - 32 чифта - Защитна каска - 32бр - Защитни ръкавици - 160 чифта - Противопрахови защитни маски - 160бр - Антифони - 32бр. - Защитни очила - 32бр. Личните предпазни средства предпазват заетите от рискове, които не могат да бъдат избегнати по друг начин. Въпреки набавянето и наличието на колективни средства за защита от механични, химични и физични наранявания, някои от рисковете биха могли да бъдат неутрализирани само посредством ползването на персонални средства за защита на живота и здравето. Гореописаните материали допълват специалното работно облекло в т.1 на текущата дейност и надграждат осигуряването на безопасна и здравословна работна среда в предприятието, съгласно НАРЕДБА № 3 от 19.04.2001 г. Кандидатът се е съобразил с допустимостта на дейностите и разходите и е заложил закупуване на лични предпазни средства за периода на изпълнение на проектните дейности - 10 месеца. Видовете и броя лични предпазни средства е обоснован на база Утвърдения списък на длъжностите и видовете работа, при които на работещите се осигуряват лични предпазни средства и работно облекло във фирма Дограма Стил Проект ЕООД , който е предписан от Службата по трудова медицина, с която Кандидатът има сключен договор, и е утвърден и подписан от Управителя на дружеството. Същият е приложен към настоящото проектно предложение като неразделна част от аргументацията на текущата дейност. Гореописаните предпазни средства и материали ще бъдат раздадени според необходимостта и длъжностите на персонала на Дограма Стил Проект ЕООД и ще бъдат използвани в рамките на изпълнение на проекта. В дейността не са предвидени за закупуване резервни бройки, като същата ще обхваща всички представители на целевата група. Поставените цели по дейността са в тясна връзка с очаквания да бъде постигнат резултат по проекта, а именно: повишаване качеството на заетостта в Дограма Стил Проект ЕООД и подобряване условията на труд на служителите., Contracted Amount: 18 500.00 , Reported Amount: 18 494.40
  • Activity: Внедряване и сертифициране на ДОГРАМА СТИЛ-ПРОЕКТ ЕООД по стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 (Д3.3 от Условията за кандидатстване) : Дейност 4 е елемент от цялостната концепция на Кандидата за установяване на устойчив модел за управление на човешките ресурси в безопасна и качествена работна среда. Съгласно допустимостта на дейностите и разходите по процедура "Добри и безопасни условия на труд" и с оглед на спецификата на стопанската дейност на Дограма Стил Проект ЕООД, дружеството кандидатства за субсидирано внедряване и сертифициране на европейски стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 - дейност, която ще допринесе за постигането на предвидените в проектното предложение цели и резултати. Сертифицирането на фирмата по европейски стандарт BS OHSAS 18001:2007 ще е в полза на изпълнението на индикаторите по проекта, а именно - увеличаване на броя предприятия, получили подкрепа за въвеждане на нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд и нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, като изпълнението и резултатите ще обхващат цялата целева група от 42 лица. Необходимостта и ползите от наличието на сертифицирана система за управление на здравето и безопасността на персонала по време на работа по този стандарт са: • Намален риск от професионални травматизъм и заболявания, благодарение на подобрената организация на труда и възможността за проследяване на спазването на политиките за безопасност • Намален риск от санкции от държавните контролни органи в следствие на подобрения контрол от страна на Ръководството на дружеството върху отговорните за ЗБУТ органи • Подобрена ефективност на труда като резултат от повишения здравен статус на заетите и спестеното време от отсъствие по болест или професионални наранявания • Разгръщане на нови перспективи за професионална ангажираност на Кандидата и персонала му - наличието на европейска стандартизация на предприятието е често включено в минималните изисквания към оферентите при избор на изпълнители при държавни и частни поръчки за изпълнение на дейности, тъй като структурата и съдържанието на BS OHSAS 18001:2007 са съвместими с международните стандарти от сериите ISO 9000 и ISO 14001. Със сертифицирането на система съгласно BS OHSAS 18001:2007 предприятието ще печели доверието на контролните органи по безопасност на труда, ще удовлетвори своите работници и служители от гледна точка на тяхната безопасност и здраве, ще намали загубите от общи и професионални заболявания и трудови злополуки, ще създаде спокойна и творческа обстановка в трудовия колектив. В резултат на това ще бъдат намалени производствените загуби и увеличена производителността на труда. Прилагането на стандарта може да подпомогне подобряване на морала на трудовия колектив и предлага потенциално намаляване на оплаквания и по-ниски застрахователни премии по застраховки, свързани с рисковете „трудова злополука” и „професионална заболеваемост”. Поддържането и непрекъснатото усъвършенстване на подобна система свежда до минимум рисковете за здравето и безопасността на работниците и служителите. Предотвратяват се грешките, които водят до злополуки с работници и служители по време на изпълнение на трудовите им задължения. BS OHSAS 18001:2007 съответства, а не противоречи на собствената политика на управление за създаване на безопасни и здравословните условия на труд. Освен това е от значение за предприятието в отношенията му с външни структури и субекти – клиенти, контрагенти, доставчици, партньори, застрахователи. Внедрената и сертифицирана система BS OHSAS 18001:2007 гарантира пред обществото загриженост и отговорност от страна на предприятието и неговото ръководство към трудовия колектив, като така се увеличава кредита на доверие., Contracted Amount: 21 000.00 , Reported Amount: 21 000.00
  • Activity: Визуализация и осигуряване на публичност на проектните дейности: Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите по Визуализация и осигуряване на публичност на проектните дейности са със задължителен характер при реализирането на проекта. Те се състоят в популяризиране на съпричастността на Европейския социален фонд на ЕС при финансирането на проектните дейности, давайки основна информация за вида и целите на изпълнявания проект, както и за очакваните резултати от реализацията му. Изпълнението на дейността ще бъде съобразена изцяло с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Съществото на дейността се състои в подбор на методи и средства за информиране на обществеността за основните аспекти и цели на проекта. Изпълнението й ще спомогне да се разпространят до широка аудитория възможностите, предлагани от Структурните фондове на Програмен период 2014-2020, и по-конкретно тези на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и процедура "Добри и безопасни условия на труд". Дейностите по популяризиране и визуализиране на проекта ще включват: изготвяне на информационни табели, даващи обща информация за Бенефициента, проекта и бюджета му; изработка на информационни стикери за маркиране на новозакупеното оборудване, свидетелстващи за финансовата подкрепа на ЕСФ на ЕС при добиването му; цялостна маркировка на документацията и досието по проекта. Изпълнението на Дейност "Публичност и визуализация на проекта" ще отдаде дължимата гласност и признание на Европейския съюз за получената финансова помощ от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР и също така ще утвърди сред обществото и по-конкретно сред работодателите идеята, че повишаване ефективността и производителността се постига чрез икономика основана на знанието, социалните ценности и инвестициите в човешкия капитал. , Contracted Amount: 2 500.00 , Reported Amount: 2 500.00
  • Activity: Управление и организация: За постигане целите на проекта са необходими стройни организация и методична последователност за изпълнение на дейностите, включващи следване на плана за извършване на дейностите, протоколиране и отчитане на етапите на изпълнение, провеждане на процедури за избор на изпълнители, както и изготвяне на технически и финансови отчети при приключването на отделни дейности или етапи от тях. За целта ще бъде сформиран и назначен Екип за управление на проекта, на когото ще бъдат делегирани гореописаните задължения. Предвижда се екипът да включва специалисти с доказан опит в управлението на сроден тип проекти, както и със солидни знания, свързани с изпълнението на включените в проекта дейности. Екипът от експерти следва да познава стратегията и целите на ОП РЧР, както и да е наясно с механизмите и подходите за успешно реализиране и финансиране на проекти по същата. Основните функции на Екипа са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта. Кандидатът планира Екипът за управление да работи под ръководството на ръководителя на проекта и да изпълнява функции по координиране, логистична подкрепа, изготвяне и публикуване на тръжни процедури,финансово планиране и счетоводно обезпечение на дейностите по проекта.Неговите задължения ще бъдат стриктно формулирани в договора/договорите му/им за изпълнение, като същите ще включат следните основни компетентности и дейности 1. Ръководител проект - цялостна организация по реализиране на проекта - мониторинг върху постигането на общите и конкретните цели на проекта - разпределение на задачите по осъществяване контрол по изпълнението на проекта - предоставяне на текуща информация за хода на проекта на Бенефициента и УО и неговите представители - организира процедурите за избор на изпълнител - участва в комисиите за избор на изпълнители - участва дейно в изготвяне на технически и финансови отчети - ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети 2. Екип за управление: - Отчита се пред ръкoводителя на проекта - Докладва на ръководителя на проекта за изпълнението на дейностите по проекта - Подпомага съществено дейностите по изготвяне на всички видове технически и финансови отчети - Координира дейностите по избиране на изпълнители на услуги и доставки, съгласно ПМС 160 и ЗУСЕСИФ - Следи за спазване на Графика за изпълнение на дейностите - Участва срещите с ръководителя на проекта и в подготовката и реализацията на дейностите по проекта - Осъществява комуникацията с представителите на УО - Съдейства напълно при мониторингови посещения, осигурявайки достъп до материали и инфомация на УО - Носи отговорност за обезпечаване на финансовите операции и дейности - разплащания към служители, доставчици и държавни организации - Води пълна и коректна счетоводна отчетност по проекта - Води и съхранява финансовата и счетоводна документация на електронен и хартиен носители - Изготвя финансовите и техническите отчети - Изготвя счетоводни справки за отчитане на дейностите по проекта - Осигурява достъп до счетоводна и финансова информация на УО при мониторингови посещения Предвидените за обезпечаване разходите на тази дейност средства са в рамките на 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват разходи за възнаграждения на членовете на екипа/фирмата-изпълнител, както и разходи за осигуровки за сметка на работодателя/ако е приложимо/.. Заплащането труда ще се извършва ежемесечно въз основа на броя отработени за месеца часове и предадени отчети за извършена работа или на база издадена фактура и подписан приемо-предавателен протокол, а размерът на възнагражденията ще бъде определен съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП Развитие на човешките ресурси, ПМС 160, ЗУСЕСИФ, ТЗ и ЗЗД, Contracted Amount: 28 000.00 , Reported Amount: 28 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Pojarna tehnika OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 100.00
  • Contractor: Ice-creative studio Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: V and V Consulting Ltd, Contracted Amount*: 28 000.00 , Reported Amount**: 28 000.00
  • Contractor: Air Part Ltd, Contracted Amount*: 184 145.00 , Reported Amount**: 184 145.00
  • Contractor: Macros Ingneering Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 000.00
  • Contractor: Tex Trade Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 18 494.40
  • Contractor: Led Correct Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 184.00
  • Contractor: Eurocertifications SRL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 000.00
  • Contractor: Hydroplan Ingeneering Group Ltd, Contracted Amount*: 29 000.00 , Reported Amount**: 28 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 42.00 , Reached amount: 52.00
Indicator 4 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 313 881.00 BGN
Grant 313 881.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 299 423.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за подобряване качеството и безопасноста на работната среда чрез осигуряване на средства за колективна защита от прах, токсични и други вредни вещества по три обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Доставка на мобилни локални аспиратори за шлайф машини – 2 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; Обособена позиция 2: Доставка на мобилни прахосмукатели за прахоизсмукване при електроинстументи с антистатична функция – 5 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; Обособена позиция 3: Доставка на вентилационна „стена“ за бояджии – аспирационна суха стена – 4 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; , Estimated Amount: 55 245.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на мобилни локални аспиратори за шлайф машини – 2 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 15 360.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на мобилни прахосмукатели за прахоизсмукване при електроинстументи с антистатична функция – 5 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 10 055.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на вентилационна „стена“ за бояджии – аспирационна суха стена – 4 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 29 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за подобряване качеството и безопасността на работната среда чрез осигуряване на средства за колективна защита от неблагоприятен климат закупуване на генератори за горещ въздух – 3 броя, съгласно Техническа спецификация на Възложителя, Estimated Amount: 92 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за подобряване качеството и безопасността на работната среда чрез осигуряване на средства за колективна защита от неблагоприятен климат закупуване на генератори за горещ въздух – 3 броя, съгласно Техническа спецификация на Възложителя
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 92 280.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за подобряване качеството и безопасността на работната среда чрез осигуряване на средства за колективна защита от неблагоприятен климат по четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на хиперинвенторни стенни климатици – 9 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; Обособена позиция 2: Доставка и въвеждане в експлоатация на инвенторен касетъчен климатик – 1 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; Обособена позиция 3: Доставка и въвеждане в експлоатация на хиперинвенторни подови климатици – 11 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя; Обособена позиция 4: Доставка и въвеждане в експлоатация на инвенторен колонен климатик – 1 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя. , Estimated Amount: 50 522.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на хиперинвенторни стенни климатици – 9 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 12 910.50
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка и въвеждане в експлоатация на инвенторен касетъчен климатик – 1 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 2 847.50
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка и въвеждане в експлоатация на хиперинвенторни подови климатици – 11 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя;
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 15 779.50
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Доставка и въвеждане в експлоатация на инвенторен колонен климатик – 1 бр., съгласно Техническа спецификация на Възложителя.
    Contractor: Air Part Ltd
    Contract total funded value: 5 112.50
Procedure 4 Subject to due process: Услуга по управление на проекта, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Услуга по управление на проекта
    Contractor: Hydroplan Ingeneering Group Ltd
    Contract total funded value: 29 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN