Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0586-C02
Project Name Introduction of ERP system in BARI KBK GROUP Ltd. enhancing company's competitiveness
Beneficiary 112525117 BARI KBK GROUP Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 13.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пещера, гр.Пещера

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение цели закупуване и внедряване на интегрирана ERP система за управление на дейността на БАРИ КБК ГРУП ООД и закупуване и инсталиране на сървър /1 брой/ и работни станции /5 броя/ за функционирането на внедрената система. С въвеждане на ERP системата за планиране и управление на ресурсите ръководството на фирмата цели да реши проблемите си в администрирането на фирмената дейност – управление на взаимоотношенията с доставчици, управление на складовото стопанство, производствен процес. Положително  влияние се очаква и в управлението на търговските процеси – ценообразуването, офериране, отчетност на поръчките от момента на заявката до издължаването на клиента. 
В момента, входящата информация за поръчки се води на ръчни регистри и/или на локални таблици на компютри. Осчетоводяването и фактурирането става с локален продукт на „Бизнес Навигатор”. Прехвърлянето на данните от продажбите за счетоводното им обработване става ръчно с помощта на модули за експортване/импортване на данни в друг локален модул на „Бизнес Навигатор ”. Въвеждането на плащанията е трети самостоятелен етап. Тази разпокъсаност на обработка забавя актуалността на информацията, което налага отново водене на ръчни регистри за следене на плащанията по фактури на клиентите по банков път. Именно автоматизирането на оперативното следене задълженията на клиентите е едно от най-тесните ни места при управлението на фирмата.
Закупуването и внедряването на ERP системата за планиране и управление на ресурсите и произтичащата от нея оптимизация на основни процеси в компанията ще надградят постигнатото високо ниво на техническа обезпеченост и значително ще повишат конкурентноспособността й. Ще се създаде възможност за бързо и ефективно вземане на решения, ще се съкрати времето за обработка на документи и  поръчки, ще се постигне по – добра оперативност и динамика на паричните потоци и ще се създадат възможности за навлизане на нови пазари.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги;: Настоящето проектно предложение предвижда извършването на следните инвестиционни дейности: gt; „Закупуване на софтуер и Внедряване на ERP система за управление на ресурсите” Планира се, системата да е многоезична и да съдържа най-малко следните модули, обхващащи основните процеси във фирмата: - Финанси - Каса - Дълготрайни Активи - Продажби - Продуктови Такси - Управление на Отпадъци - ОЕЕО - СRM amp; SFM - Покупки - Интрастат - Материални Запаси - Партиди и серийни номера - Поръчки от Клиенти - Поръчки към Доставчици - Разходни Норми - Производство Основно - Производство Разширено - Производствено Планиране - XML Портал - Internet Достъп EasyLook - MS Office Magic Documents - Обмен на Данни Magic Link gt; „Закупуване на компютърно оборудване за нуждите на ERP системата” С цел отговаряне на системните изисквания, поставяни от ERP системата и последващата работа с нея, ще бъде закупено и инсталирано следното компютърно оборудване (съсрвър 1 брой и работни станции 5 броя): - Сървър – 1 бр., покриващ следните минимални изисквания: Процесор Intel Xeon/i7 или по-висок, 4 - ядрен или по-висок Памет 16GB RDIMM 1600MHz Dual Rank или по-висок Твърд диск HDD OС - 2x300GB SAS или по-висок, HDD данни - 2x450GB SAS или по-висок, Райд контролер rAiD1 ОС Windows server 2012 R2 или по-висок - Работни станции – 5 бр. десктоп или преносими компютри, покриващи следните минимални изисквания: Процесор intel - x86_64, 1.6 GHz или по-висок Памет 2 Gb RAm или по-висок Твърд диск 600GB или по-висок Екран 15” - 17”, резолюция 1280x1024, ОС Windows 10 или по-висок , Contracted Amount: 165 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Визуализация на проекта: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и резултатите от неговото осъществяване, ще се изготвят плакат с информация за проекта /размер А3/, визуализиращи табели (за производственото и административно помещения) и визуализиращи стикери за закупеното по проекта оборудване. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Популяризирането на помощта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност 2014-2020" ще бъде един постоянен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, създадени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 49 920.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 166 400.00 BGN
Grant 116 480.00 BGN
Self amount 49 920.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта: Изработване на визуализиращи стикери за закупения хардуер - 20 броя; Изработване на информационна табела - 2 броя и Изработване на плакат с информация за проекта - 1 бр., Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта: Изработване на визуализиращи стикери за закупения хардуер - 20 броя; Изработване на информационна табела - 2 броя и Изработване на плакат с информация за проекта - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на компютърно оборудване: Закупуване на сървър – 1 бр. и Закупуване на работни станции - 5 бр., Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на компютърно оборудване: Закупуване на сървър – 1 бр. и Закупуване на работни станции - 5 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване, лицензиране и внедряване на ERP интегрирана система за управление на бизнес процеси с 5 потребителски лиценза, Estimated Amount: 140 400.00
  • Differentiated position 1: Закупуване, лицензиране и внедряване на ERP интегрирана система за управление на бизнес процеси с 5 потребителски лиценза
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN