Identification

UMIS Number BGLD-1.007-0067-C02
Project Name Introducing an innovative method to increase the economic activity and job creation
Beneficiary 130974850 ZIP TRAVEL BULGARIA Ltd.
Funding EEA FM ==> Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups
Date of the Contract/Order 28.02.2023
Start Date 28.02.2023
End Date 01.11.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Банско, гр.Банско

Description

Brief description
Проектът е насочен към създаване на възможности за трудова реализация и повишаване квалификацията на безработни лица и/или лица от уязвими групи, чрез въвеждане на иновативни подходи за предоставяне на информация за работни места, за подобряване на организацията на работа и за придобиване на професионални знания, умения и компетентности.
Activities
  • Activity: Управление на проекта: Дейността цели успешна реализация на проекта и обхваща: • техническо управление на проекта, вкл. планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, насочено към постигането на целите и индикаторите по проекта; комуникация с всички заинтересовани страни, изготвяне на документи, оформяне на документите съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране на документите; • финансово управление на проекта, вкл. осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. За изпълнението на дейността ще се сформира екип за управление на проекта, включващ Ръководител проект и Счетоводител., Contracted Amount: 34 500.00 , Reported Amount: 31 440.00
  • Activity: Инвестиции в иновативен подход за развитие на местната заетост: Дейността е насочена към въвеждане на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и на иновативна практика за оптимизиране на работния процес, включително чрез дистанционна работа. Чрез изпълнението ѝ ще се допринесе за постигане на заложените мерки в приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско. Дейността включва три етапа: Етап 1: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и подбор на персонала (СКД 3) – организиране и провеждане на специализиран информационно-кариерен форум за предоставяне на информация за свободни работни места, както и възможности за повишаване на квалификацията, като отговор на търсенето на пазара на труда в община Банско. На форума ще бъдат поканени безработни лица и/или лица от уязвими групи. Информационно-кариерният форум ще се проведе на територията на община Банско в рамките на три дни, като за целта ще бъде наета подходяща зала за минимум 20 човека. В рамките на форума ще се осигури кетъринг, включващ кафе-паузи и обяд. По време на провеждането на форума ще се организират ситуационни игри с въпроси (quiz games) във връзка с туристическия потенциал на община Банско, ще се формират малки групи до 5 човека, чиято задача ще бъде да създадат мини план за създаване и популяризиране на туристически продукт или услуга. За адекватна оценка ще бъде поканено жури от 3-ма членове, чиято цел ще бъде да проследи и оцени готовността на безработните лица да се включат на пазара на труда. За членовете на журито в рамките на провеждането на събитието ще се осигурят нощувки и вечеря. Етап 2: Назначаване на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 2) – 8 (осем) безработни лица и/или лица от уязвими групи, които са постигнали най-високи резултати на проведения информационно-кариерен форум в Етап 1 ще бъдат назначени на трудов договор на пълен работен ден, на длъжност Експерт, информационно осигуряване, код по НКПД 25296002. Назначените лица ще създават, организират, обработват и публикуват информация в интернет каналите за туристически продукти и/или услуги на кандидата. Новоназначените лица ще работят дистанционно, като по този начин ще минимизират разходите си храна и транспорт до работното място, което ще им осигури спестявания за подобряване на благосъстоянието и комфорта на личния им живот. Етап 3: Оптимизиране на работния процес чрез въвеждане на иновативна практика по организация на работата в виртуална среда (СКД 2) – за оптимизиране на работния процес ще се закупи облачно решение за виртуална работа. Целта е новонаетите лица да могат да изпълняват служебните си ангажименти от всяка една точка и по-всяко едно време. Закупуването на облачно решение е с изключителна важност за постигане на устойчиви резултати, предвид кризата, породена от пандемията от COVID-19, от която туристическия бранш бе един от най-засегнатите., Contracted Amount: 298 700.00 , Reported Amount: 305 386.35
  • Activity: Обучение на безработни лица и/или лица от уязвими групи: Дейността включва провеждането на 2 (две) обучения на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 4). На всички желаещи, взели участие в информационно-кариерния форум, ще им бъде предоставена възможността да се включат безплатно в специализирано дистанционно обучение по дигитална компетентност (в т.ч. за придобиване на умения за работа с Word, Excel и PowerPoint), както и в обучение по бизнес услуги. Избраните обучения са ключови за постигане на достатъчна трудова подготовка, така че безработните лица и лицата от уязвимите групи да могат да си намерят работа, както в частни, така и в публични организации. Провеждането на обученията в дистанционна форма ще позволи на обучените лица да имат бърз и лесен достъп до учебното съдържание в удобно за тях време, да преговарят отделни теми или модули, като по този начин ще допринесе за постигане на устойчиво професионално развитие и баланс между работа и живот. В резултат от проведените обучения, успешно преминалите лица ще получат документ, доказващ придобиването на конкретни знания, умения и компетентности. Изпълнението на дейността ще допринесе и за изпълнение на приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско., Contracted Amount: 46 000.00 , Reported Amount: 55 200.00
  • Activity: Информираност и публичност по проекта: Дейността е насочена към осигуряване на максимална информираност и публичност на целите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта, като информира обществеността, целевата група и заинтересованите страни за приноса на Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия. За подпомагане изпълнението на дейността е разработен Комуникационен план, следващ изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн към Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия, който е приложен към настоящото проектно предложение. Планираните мерки за комуникация са следните: - разработване на уеб-сайт (вкл. домейн, хостинг, разходи за разработване и поддържане на съдържанието); - организиране и провеждане на 2 (две) информационни събития; - изработване на 2000 (две хиляди) броя информационни материали. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат създавани върху бланка на проекта, която ще отговаря на изискванията за информираност и публичност, съгласно приложения Комуникационен план., Contracted Amount: 3 800.00 , Reported Amount: 7 152.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Cluster for education, trainings and qualifications, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 2 417.03
Contractors
  • Contractor: Ivaylo, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: AMBOTIS HOLIDAYS BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 760.00
  • Contractor: E-Design and Vision Ltd, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: rIT, Contracted Amount*: 46 000.00 , Reported Amount**: 55 200.00
  • Contractor: Bear digital art LTD, Contracted Amount*: 3 760.00 , Reported Amount**: 4 512.00
  • Contractor: SOFTCONSULTGROUP, Contracted Amount*: 29 500.00 , Reported Amount**: 35 400.00
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: Vasilka, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой създадени партньорства (между публични и частни организации) между общинските власти и съответните заинтересовани страни за изпълнение на местните стратегии, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Брой създадени работни места в общините в неравностойно положение, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Брой проекти за ефективно местно развитие, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 399 478.35 BGN
Grant 382 586.35 BGN
Self amount 16 892.00 BGN
Total actual amounts paid 382 586.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дизайн, предпечата и печат на информационни листовки, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Дизайн, предпечата и печат на информационни листовки
    Contractor: Bear digital art LTD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на облачно решение за виртуална работа, Estimated Amount: 29 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на облачно решение за виртуална работа
    Contractor: SOFTCONSULTGROUP
    Contract total funded value: 29 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Организация на информационно събитие, Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: Организация на информационно събитие
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Организация на информационно-кариерен форум, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Организация на информационно-кариерен форум
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Разработване на уеб-сайт, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Разработване на уеб-сайт
    Contractor: E-Design and Vision Ltd
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Услуги по разработване на учебно съдържание за проект № BGLD-1.007-0067 „Въвеждане на иновативен метод за стимулиране на икономическата активност и създаване на работни места“, Estimated Amount: 23 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по разработване на учебно съдържание за проект № BGLD-1.007-0067 „Въвеждане на иновативен метод за стимулиране на икономическата активност и създаване на работни места“
    Contractor: rIT
    Contract total funded value: 46 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Услуги по Създаване на видео материал за споделяне информация за проект BGLD-1.007-0067 „Въвеждане на иновативен метод за стимулиране на икономическата активност и създаване на работни места“, Estimated Amount: 2 760.00
  • Differentiated position 1: Услуги по Създаване на видео материал за споделяне информация за проект BGLD-1.007-0067 „Въвеждане на иновативен метод за стимулиране на икономическата активност и създаване на работни места“
    Contractor: Bear digital art LTD
    Contract total funded value: 2 760.00
Procedure 8 Subject to due process: Участие в журито на специализиран информационно-кариерен форум, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Участие в журито на специализиран информационно-кариерен форум - член 1
    Contractor: Angel
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 2: Участие в журито на специализиран информационно-кариерен форум - член 2
    Contractor: Vasilka
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 3: Участие в журито на специализиран информационно-кариерен форум - член 3
    Contractor: Ivaylo
    Contract total funded value: 2 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN