Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0082-C06
Project Name SOCIAL KITCHEN
Beneficiary 000133997 MUNICIPALITY SUHINDOL
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 23.08.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Сухиндол

Description

Brief description
С програмата „Осигуряване на топъл обяд“ се дава възможност да се надгради дейността и да функционира в останалия период от годината. Същевременно се дава възможност и за създаване на нова трапезария за целогодишно обслужване в общината. Операцията допълва, надгражда и разширява обхвата на дейността, без да я дублира. Продуктите ще се закупуват в съответствие с изискванията на националното законодателство и при спазване на принципите за публичност и прозрачност. Ще бъде предоставено разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. За осигуряване на топъл обяд на хората със затруднения в придвижването, община Сухиндол ще реализира доставки до домовете им. За скитащи или бездомни лица  ще реализира доставки на улицата.

Програмата ще обхване периода от 01.08. 2016 година до 30.04.2020 година.
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. С Решение № РД-01-02-742 от 10.09.2015 г. на кмета на община Сухиндол публикувано в регистъра на АОП с №686905 и обявление №680906 е открита обществена поръчка за доставка на хранителни продукти по 11 обособени позиции за Детска ясла "Осми март", ДСП гр. Сухиндол и ДВД с. Г. Косово. С Ршение №РД 02-06-121/09.02.2016 г. на кмета на община Сухиндол са класирани участниците и е определен изпълнител на обществената поръчка. На 11.03.2016 г. е подписан договор за обществената поръчка за доставка на различни хранителни продукти с избрания изпълнител "МИЛИЦА - ИВ-2" ЕООД гр. В. Търново. Срокът на договора е 12 месеца., Contracted Amount: 119 877.94 , Reported Amount: 119 892.94
  • Activity: Съпътстващи мерки: За реализацията на съпътстващите мерки по настоящата операция със Заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип, в чийто състав ще се включи социален експерт. Екипът ще разработи Методика за предоставяне на съпътсващи мерки, начина на реализация, честотата на прилагане, образците на документите, в които ще се отразява предоставянето на мерките. , Contracted Amount: 5 993.89 , Reported Amount: 5 705.92
  • Activity: Определяне на целевите групи: Опpедeлянeтo нa кoнкретнитe предcтaвитeли нa цeлeвaтa групa щe се извъpшвa нa бaзa cпиcъци и инфopмaция, предoстaвeни oт дирекция „Сoциaлнo пoдпoмaгaнe“ гp. Сухиндол. От вcички пoдaдeни зaявлeния щe бъдaт пoдбpaни първоначално 25 лицa c нaй-ниcък дoхoд, нa кoитo щe cе пpедотaви услyгaтa, а на по-късен етап (след 07.11.2016г.) ще бъдат подбрани още 30 лица - общо 55 потребители. Щe бъдат изгoтвeни cпиcъци нa oдoбренитe нyждаещи се, a пpи eвeнтyaлнo oтпaдaнe нa някoй oт вeчe oдoбренитe пoтребитeли, нeгoвoтo мяcтo щe бъдe заетo oт cлeдвaщия в cпиcъкa. Toплият oбяд зa предcтaвитeлитe нa цeлeвaтa групa пo прогpaмaтa щe се предоставя в paбoтнитe дни. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол се намира на адрес гр. Сухиндол ул. Яворов №2. Предоставянето на самата услуга се изразява в заявяване на хранителни продукти от фирмите - доставчици на ДСП, съхраняване на хранителните продукти съгласно изискванията на Областна дирекция по безопасност на храните и на Регионална здравна инспекция Велико Търново, водене на задължителната документация, свързана с хигиенните изисквания и препоръки от РЗИ В Търново. Приготвяне на топлия обяд ще се извършва в "Домашен социален патронаж" към общината. Кухненският блок е разположен на първи етаж в самостоятелна сграда. Кухнята е оборудвана с 6 фурни, 4 електрически котлона и един газов котлон, една готварска печка, 1 хладилник и 1 фризер за съхранение на хранителните продукти. Кухненският персонал е квалифициран с опит и се състои от 10 служители, разпределени по длъжности, както следва: - 1 бр. управител - 2 бр. домакин-касиери - 4 бр. разносвачи храна - 2 бр. готвачи - 1 бр. шофьор Храната се разпределя, разсипва и раздава на бенефициентите, ползващи социалната услуга ежедневно срещу подпис, измиване и дезинфекциране на посудата, съгласно изискванията на РЗИ. Поставя се на видно място седмичното меню. Ежедневно се изготвят требвателни листи и калкулационни ведомости. Ежедневно се проверява за качеството на готовата храна, както и за нейния здравословен характер. Стойността се изчислява посредством требвателниците и калколационнте . , Contracted Amount: 5 993.90 , Reported Amount: 5 705.96

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MILITSA - IV - 2 LTD, Contracted Amount*: 15 170.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bread Factory, Contracted Amount*: 2 723.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Number, Base Value: 55.00 , Target amount: 55.00 , Reached amount: 93.00

Financial Information

Total Project cost 131 865.73 BGN
Grant 131 865.73 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 131 865.73 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на различни видове хранителни продукти / месо и месни продукти, масла и мазнини, варива, зеленчици-сурови, сготвени, консервирани, замразени,плодове - пресни,изсушени,замразени, консервирани,риба, рибни продукти и други морски храни, яйца, яйчни продукти, захар, захарни и шоколадови изделия, мед, както и други хранителни продукти за реализиране на дейностите по договор №BG05FMOP0001-3.002-0082-CO1., Estimated Amount: 15 170.50
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти / хляб тип "Стара Загора"/ за реализиране на дейностите по договор №BG05FMOP0001-3.002-0082-CO1., Estimated Amount: 2 723.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN