Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-0023-C01
Project Name Improving working conditions in "Valli - 10" Ltd.
Beneficiary 116560119 Valli-10 Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.05.2017
Start Date 22.05.2017
End Date 22.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград, с.Липник
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград, гр.Разград

Description

Brief description
Проектът има за цел да подобри работната среда в дружеството кандидат чрез осигуряването на по-добри и безопасни условия на труд, както и посредством въвеждането на ефективни и иновативни  форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси, което от своя страна ще допринесе за подобряване качеството на работните места и пряко ще рефлектира положително върху производителността на труда в предприятията. Подобряване на съществуващите и въвеждането на нови организационни практики, модели и системи за управление на човешките ресурси, инвестирането в безопасни и здравословни условия на труд, както и осигуряването на социални придобивки на заетите лица в предприятието, има за цел да осигури по-производителни, безопасни и здравословни условия на труд.
Постигането на предвидените цели и индикатори по проекта ще се осъществи чрез изпълнение на описаните по-долу проектни дейности:
1. Организация и управление на проекта;
2. Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси;
3. Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; 
- Осигуряване на средства за колективна защита;
- Закупуване на ЛПС и специално работно облекло. 
- Внедряване и сертифициране на стандарт BS OHSAS 18001:2007;
- Обучение на служители и работници за безопасна работа с нововъведеното по проекта работно оборудване;
4. Осигуряване на социални придобивки за работещите в предприятието.
Изпълнението на проектните дейности ще резултира във въвеждане на  нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, както и ще позволи внедряването на  нови системи, практики, инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда в предприятието.
Activities
  • Activity: Организация, контрол и управление на проекта: Сформирането на квалифициран и опитен екип от експерти, изцяло отговарящ на специфичното изпълнение на проектното предложение, е ключов момент за успешното управление на проекта. Работата в екип, която се изразява в много точно разпределение на задачите и отговорностите между всеки един от членовете на екипа, в пълно съответствие с изготвения план-график и определените сроковете за постигане на всяка една от дейностите, е важен фактор за успешното реализиране на проекта. С оглед обезпечаване изпълнението на настоящия проект и с цел създаване на необходимите предпоставки за ефективно проектно управление, "Валли 10" ЕООД сформира екип за управление на проекта, съставен от специалисти с адекватно на предложените им по проекта длъжности образование, с дългогодишен специфичен професионален опит, както и със задълбочени познания по отношение на спецификата на дейността на фирмата. Екипът за управление ще се състои от: Ръководител на проекта, Двама координатори, Счетоводител с вменена финансова отговорност. Като неразделна част от системата за вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението на проекта, експертите от екипа ще се събират периодично на работни срещи. Работните срещи ще се организират с цел проследяване напредъка по отношение изпълнението на проектните дейности, постигането на дефинираните цели и заложени резултати, както и с оглед навременно идентифициране и успешно отстраняване на потенциални рискове и проблеми в процеса на реализация на проекта. В случай на необходимост, ръководителят на екипа или всеки друг негов член ще има възможността да свиква извънредни срещи. Основни функционални характеристики на екипа ще обхващат: да ръководи цялостното изпълнение на проекта; да ръководи и контролира изготвянето на документация за избор на подизпълнители от страна на бенефициента; да координира изготвянето на отчети по проекта и да следи за изпълнението на дейностите съгласно план-графика; да координира отношенията с изпълнителите и да осъществява официалната комуникация с представителите на Управляващия и орган; да ръководи срещите на екипа за вътрешен контрол и мониторинг; да отговаря за наблюдението и вътрешната оценка при изпълнението на дейностите; да отговаря за изпълнение на задълженията на бенефициента по визуализацията и публичността на проекта; да отговаря за изработването на техническите отчети по проекта; да координира работата на екипа във връзка с вътрешното наблюдение на проекта и при необходимост да предлага корективни действия на ръководителя; да отговаря за всички логистични, организационни дейности, свързани с подготовката за всяка една основна дейност по проекта; да организира и съхранява документацията по проекта; да организира счетоводната отчетност по проекта; да изготвя своевременно финансовите отчети и отчетите за потвърждение на разходите и др., съгласно изискванията на Управляващия орган; да извършва целесъобразно използването на финансовите ресурси, плащанията към изпълнители и изготвянето на съответните документи съобразно българското законодателство; да координира финансовите дейности по реализацията на проекта и сроковете за плащанията на всеки етап; да организира съхранението на финансовата документация по проекта., Contracted Amount: 16 998.00 , Reported Amount: 16 998.00
  • Activity: Информиране на обществеността и публичност по проекта: Целта на дейността е популяризация на дейностите и постигнатите резултати по проекта и информиране на обществеността за получената безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС. "Валли-10" ЕООД ще предприеме всички необходими действия за разгласяване на факта, че настоящото проектно предложение се финансира от Европейския социален фонд, посредством Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020г.". Предприетите за тази цел мерки ще бъдат в пълно съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на предвидените в рамките на визуализацията дейности е осигуряване на информираността и публичността на предвидените за изпълнение дейности, резултати и дефинирани цели. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с изпълнението на проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. В тази връзка ще се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Широката информираност е безусловно необходима за постигане на траен ефект от проекта., Contracted Amount: 1 954.00 , Reported Amount: 2 154.00
  • Activity: Внедряване и сертифициране на стандарт за здраве и безопасност при работа: BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System): Изпълнението на дейността е в пълен унисон с предвидените цели на проекта, съответно с целите на процедурата за предоставяне на БФП, тъй като посредством внедряването и сертифициране на Стандарт за здраве и безопасност при работа: BS OHSAS 18001:2007 ще се подобри работната среда в дружеството кандидат и ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, което пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда. Стандартизирането на работните процеси в съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007 ще направи възможно осъществяването на непрекъснат контрол по отношение на безопасните и здравословни условия на труд в дружеството, както и тяхното непрекъснато подобряване. Това от своя страна ще гарантира надежден механизъм за управление и мониторинг на равнището на здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. Чрез въвеждането на стандарта за здраве и безопасност при работа ще се постигне по-нататъшно усъвършенстване на организацията на трудовата дейност, по-безопасна работна среда и защита на персонала от трудови злополуки. Ръководството ще има възможност да управлява и минимизира рисковете за трудовото здраве на своите служители. Внедряването и сертифициране на стандарт, кореспондира пряко с поставените цели пред дружеството за непрекъснато развитие и усъвършенстване на условията на труд на служителите в пълно съответствие с приложимите правни и регулаторни изисквания . Предвидените по дейността внедряване и сертифициране на стандарт за здраве и безопасност при работа: BS OHSAS 18001:2007 ще допринесат и за постигане на заложените в проекта индикатори, а именно в предприятия, ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Едновременно с това ще се спомогне за минимизиране на рисковете за персонала на дружеството по отношение на рискове за здравето и безопасността, ще утвърди прилагането на добри практики и ще осигури по-качествена работна среда. Въвеждането на международния стандарт ще гарантира изграждането на устойчива система за контрол на безопасните условия на труд в предприятието, ще изгради у всички служителите завишени критерии към организацията на труда, към опазването на околната среда, към поддържането на оптимални характеристики на работната среда., Contracted Amount: 19 027.68 , Reported Amount: 19 000.00
  • Activity: Разработване и внедряване на система за управление на човешките ресурси: Дейността има за цел да подобри организацията на труда и управлението на човешките ресурси във "Валли-10" ЕООД. Понастоящем в дружеството работят 90 души, от които 29 лица над 54-годишна възраст и това е стратегическа цел на фирмата, пряко свързана с успешното и бъдещо развитие и повишаването на производителността на труда. Постигането на тази цел ще има положителни последици за целия персонал нафирмата, тъй като ще даде нови възможности за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, по-голяма гъвкавост по отношение на организацията на работното време, по-добри системи за определяне на заплащането на труда. Поставените цели ще бъдат постигнати посредством комплекс от мерки в рамките на тази дейност. В рамките на дейността "Валли -10" ЕООД си е поставила за цел изпълнението на следните две обобщени стъпки: Стъпка 1. Разработване и въвеждане на система за управление на човешките ресурси, ориентирана към потребностите на предприятието и заетите в него лица. Системата ще включва елементи свързани с подбора и наемането на персонала, кариерното развитие и повишаването на квалификацията, организацията на работното време, отпуските и почивките, въвеждане на възможности за гъвкавост по отношение на трудовите задължения, работното време и заплащането, организация на труда и разпределението на задачите между отделните звена и служителите в тях. В системата ще бъдат отчетени специфичните потребности на заетите лица на възраст над 54 г., за които ще бъдат предвидени конкретни мерки за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, включително реорганизация на работното време и почивките, съобразени с индивидуалните им потребности, преразпределение на задълженията им в съответствие с квалификацията и професионалния им опит. Такива възможности ще бъдат предоставени и за целия останал персонал в случай на необходимост и желание. За лицата над 54-годишна възраст ще бъдат заложени и мерки за удължаване на трудовия им живот. Ръководството на фирмата оценя високо ползата от служители с натрупан дългогодишен опит, които на база този опит пряко допринасят за оптимизиране на работните процеси и съответно повишаване на производителността на труда в предприятието. Тази категория работници допринася съществено за своевременното въвеждане на новонаети лица в работата. В този контекст системата за развитие на човешките ресурси ще взема предвид добавената стойност от работещите над 54-годишна възраст и ще предвижда мерки за тяхното задържане в заетост, като ангажирането им в квалификационното развитие на персонала, участието им в планирането и въвеждането в практика на промени при организацията на труда в производството. Към момента във "Валли-10" ЕООД няма цялостна система за управление на човешките ресурси и изпълнението на тази дейност ще даде съществен принос за по-доброто развитие на фирмата. Стъпка 2. Закупуване и въвеждане в практика на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, с какъвто дружеството не разполага. Софтуерът ще позволи да се прилагат по-ефективно всички елементи на новата система за управление на човешките ресурси, а от друга страна ще доведе до съществена оптимизация на редица административни и организационни процеси в предприятието. Софтуерът трябва да включва редица елементи, които да позволяват по-голяма гъвкавост в организацията на труда по отношение на работното време, локализацията на работното място, трудовите задължения и системите за заплащане, както и автоматизация на редица административни процеси, свързани с трудовите правоотношения., Contracted Amount: 19 990.00 , Reported Amount: 19 990.00
  • Activity: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, чрез закупуване на ЛПС и специално работно облекло.: Реализирането на настоящата проектна дейност допринася за постигане на предвидените цели на проекта, респективно на целите на процедурата за предоставяне на БФП, тъй като чрез закупуване на нови и по ефективни лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите ще се подобри работната среда в предприятието и ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд. Това пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда в предприятието. Предвидените по дейността лични предпазни средства и специално работно облекло са: нови, по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасност и здраве на служителите при работа. Те ще допринесат и за постигането на заложените в проекта индикатори, а именно в предприятието, ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Работещите във "Валли-10" ЕООД са осигурени с лични предпазни средства, съобразени с рисковете при работа на постоянни и временни работни места. Някои от средствата, обаче, към настоящия момент са с изтичащ срок на експлоатация, а други се нуждаят от замяна с цел подобряване степента на защита, комбиниране на няколко защити или улесняване на ползването им. В условия на динамичен пазар и сериозна конкуренция сред производствения бранш, където борбата за качествена работна ръка е голяма, е важно компанията да запази своите служители като им демонстрира ангажираност към въпросите за безопасност и здраве при работа и предприема активни мерки за социална защита. Закупуването на лични предпазни средства и специално работно облекло е първата стъпка в тази посока. Планираните материали са с качествено по-добри параметри от наличните, много по-леки и комфортни за носене, максимално опростени, което автоматично ще доведе до повишаване производителността на целевата група. Във връзка с реализацията на настоящата проектна дейност "Валли-10" ЕООД представя утвърден списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и специално работно облекло, въз основа на извършената оценка на риска на работните места. Породената необходимост от обновяване и закупуване на нови ЛПС и специално работно облекло цели намаляване трудовите злополуки и подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО са изцяло съобразени с утвърдения списък на работните места и видове работи, при които се използват лични предпазни средства разработен въз основа на оценка на риска на работните места. Осигуряване на защитно ЛПС и СРО от най-висок клас е от голямо значение за безопасността на работниците поради опасностите от нараняване, произтичащи от естеството на работа с тежки предмети, на открито и други фактори. С доставката на ЛПС и СРО (предвидено по настоящият проект) този проблем ще бъде решен и работниците ще имат възможно най-доброто предпазно облекло за защита от злополуки по време на работния процес. Всички ЛПС и СРО предвидени за закупуване по настоящата дейност са така подбрани, че да осигуряват максимална защита на служителите по време на работния процес и са подбрани точно такива, които отговарят на европейските извиквания за качество. Ежедневната трудова дейност на заетите лица в дружеството е свързана с определени рискове, които биха могли да се неутрализират или най-малкото драстично да се намалят при използването на по-модерни ЛПС И СРО. Новозакупените предпазни средства имат надграждащ ефект и ще бъдат съобразени с броя на хората, заемащи съответните длъжности, за които са констатирани рискове на работното място., Contracted Amount: 44 871.20 , Reported Amount: 44 871.20
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита във ”Валли 10” ЕООД: Дейността ще допринесе за постигане на целите на проекта, респективно целите на процедурата за предоставяне на БФП, тъй като посредством осигуряване на средства за колективна защита - леко хидравлично укрепление, ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд на работниците, което пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда. Необходимостта от закупуване на леко хидравлично укрепление е продиктувано от идентифицираните потребности на заетите лица във фирмата във връзка с осигуряване на средства за защити при изпълнение на задълженията им на работните места. Част от основната дейност на фирмата е свързана с изграждане на канали и изкопи в земята. При изпълнение на дълбоки изкопи за изграждане на инфраструктурни проводи укрепването им е неразделна част от строителството. Леко хидравлично укрепление е приложимо в изкопи с различни дължини. Закупуването на това укрепление е от изключително важно значение за обезопасяване на работниците при изпълнение на всекидневните им задължения. Понастоящем във фирмата се използва традиционно укрепване - с дървени греди и талпи, което винаги крие риск от повреждане и срутване на стените на изкопа. Неукрепените строителни изкопи представляват потенциална опасност за работещите в тях. Поради това всички строителни изкопи и ями трябва задължително да се укрепят качествено. Със закупуването на средства за колективна защита - леко хидравлично укрепление, ще бъдат осигурени условия за превенция на трудови злополуки в резултат на срутване на земни маси в изкопите в процеса на строителство. По дейността се предвижда също да се закупят и доставят работни столове за административния персонал. Столовте се явяват основно средство за защита и превенция на заболявания на скелетно-мускулния апарат, които са в следствие на продължителна работа в седнало положение.Част от служителите на "Валли-10” ЕООД работят продължително време в седнало положение на тялото на бюро или пред компютър. Това предразполага към развитие на хронични заболявания на опорната и двигателната система на служителите. Сред най-добрите начини за превенция на такъв тип заболявания е наличието на специални столове, които чрез формата си спомагат за поддържане на правилната стойка на тялото и намаляват напреженията в гръбначния стълб и мускулите на работещите съгласно изискванията на НАРЕДБА № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съгласно извършената оценка на риска подовата настилка в помещенията в офис помещенията в село Липник е стара, напукана и създава предпоставки за трудови злополуки като увеличава рисковете за здравето на работещите. При динамиката на работния процес причинява неудобство и реална опасност за служителите на предприятието. Подмяната на подовата настилка е наложително, с цел намаляване на риска от механични опасности: удар, подхлъзване, загуба на равновесие, падане на едно ниво, спъване. В тази връзка се налага подмяната на старата подова настилка с нова. Към този момент дограмата в офис помещението, не е в добро състояние и не отговаря напълно на условията за безопасност. С цел подобряване на трудовите условия в предприятието и защита от неблагоприятен микроклимат ще се подмени дограма в офис помещението на фирмата в село Липник. Чрез подмяната на старата дограма, предвидено за извършване в настоящия проект, ще се осигурят по-добри здравословни условия на труд за работниците., Contracted Amount: 34 946.84 , Reported Amount: 25 450.00
  • Activity: Ремонт и оборудване на места за отдих и почивка за работещите в дружеството: С изпълнението на дейността се очаква да се подобри качеството на работните места и да се осигурят по-добри условия за създаване устойчива заетост на заетите лица в предприятието, което е в пряко съответствие с постигане на целите на проекта/процедурата за предоставяне на БФП. С осигуряването на социална придобивка под формата на обезпечаване на места за отдих и почивка за работниците в дружеството ще се осигури и постигането на индикаторите, предвидени в настоящото проектно предложение. Ще бъдат чувствително подобрени условията на труд в предприятието, като същите ще бъдат адаптирани, както към нуждите на външната икономическа среда, така и най-вече към вътрешните нужди на работниците и служителите в тях. Осигуряването на социална придобивка (места за отдих и почивка) отговаря на нуждите от подобряване състоянието на работещите и на средата в предприятията. Това от своя страна ще осигури по-дълъг и качествен професионален живот на служителите в предприятието, както и по-високо качество на работната сила като цяло. По дейността се предвижда извършване на ремонтни работи в работилницата на фирмата, която посредством реализирането на настоящата проектна дейност ще се обособят места за отдих и почивка за работниците и служителите в дружеството. Също така ще бъде закупено обзавеждане и оборудване, което ще се използва от работниците при осъществяваната от тях почивка. При използването на дейността ще бъде осигурено устойчиво развитие в областта на съхраняване и опазването на околната среда, изменение на климата, ресурсна ефективност. Ще бъдат прилагани съответните мерки по отношение на спазване на изисквания произлизащи от европейското и националното законодателство в областта на опазване на околната среда., Contracted Amount: 32 750.00 , Reported Amount: 39 510.80
  • Activity: Обучение на служители и работници за безопасна работа с нововъведеното по проекта работно оборудване/колективно предпазно средство - леко хидравлично укрепление: Проектната дейност има за цел да осигури добри и безопасни условия на труд подобри качеството на работните места, чрез обучение на служителите по отношение на нововъведеното колективно предпазно средство - леко хидравлично укрепление. Чрез придобиване на знания и умения по отношение на въведеното изцяло ново средство за колективна защита се цели подобряване качеството на работните места, което от своя страна ще рефлектира положително върху производителността на труда в предприятията. Обучението ще предложи на участниците умения и знания за изпълнение на техните функции по безопасност и здраве при работа с нововъведеното оборудване, по настоящия проект. Изрично обучението няма да се припокрива с извънредния инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 16, ал.1, т. 3 от Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Важен акцент в обучението ще бъде осъзнаването, от страна на всеки един от персонала, на значимостта на спазването на всички правила и процедури за запазване и гарантиране на здравето и безопасността при работа с нововъведеното колективното предпазно средство - леко хидравлично укрепление., Contracted Amount: 19 800.00 , Reported Amount: 16 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STROYMONTAG, Contracted Amount*: 26 390.80 , Reported Amount**: 26 390.80
  • Contractor: M-SERT, Contracted Amount*: 11 420.26 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: Tzvetelina, Contracted Amount*: 5 370.00 , Reported Amount**: 4 619.15
  • Contractor: CTC Software Bulgaria, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 19 990.00
  • Contractor: NIKI-2001, Contracted Amount*: 13 120.00 , Reported Amount**: 13 120.00
  • Contractor: Aneliya, Contracted Amount*: 2 319.67 , Reported Amount**: 1 105.88
  • Contractor: TUV Nord Bulgarien, Contracted Amount*: 7 613.50 , Reported Amount**: 7 600.00
  • Contractor: KRIS BRAND LTD, Contracted Amount*: 1 954.00 , Reported Amount**: 2 154.00
  • Contractor: Petur, Contracted Amount*: 3 888.00 , Reported Amount**: 3 301.69
  • Contractor: SKS Bulgaria, Contracted Amount*: 44 871.20 , Reported Amount**: 44 871.20
  • Contractor: Diyana, Contracted Amount*: 3 888.00 , Reported Amount**: 3 089.54
  • Contractor: Animax, Contracted Amount*: 16 000.00 , Reported Amount**: 16 000.00
  • Contractor: DEFIGO, Contracted Amount*: 25 450.00 , Reported Amount**: 25 450.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 97.00

Financial Information

Total Project cost 190 337.72 BGN
Grant 190 337.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 179 286.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 487.12 0.00 4 487.12 "СКС България" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на двама координатори във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01 "Подобряване условията на труд във "Валли-10" ЕООД", Estimated Amount: 7 776.00
  • Differentiated position 1: Избор на двама координатори за изпълнението на проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01 "Подобряване условията на труд във "Валли-10" ЕООД"
    Contractor: Petur
    Contract total funded value: 3 888.00
  • Differentiated position 2: Избор на двама координатори за изпълнението на проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01 "Подобряване условията на труд във "Валли-10" ЕООД"
    Contractor: Diyana
    Contract total funded value: 3 888.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за разработване и внедряване на система за управление на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-0023, „Подобряване условията на труд във "Валли-10" ЕООД“, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за разработване и внедряване на система за управление на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-0023
    Contractor: CTC Software Bulgaria
    Contract total funded value: 20 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейности за информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01, Estimated Amount: 1 954.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейности за информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01
    Contractor: KRIS BRAND LTD
    Contract total funded value: 1 954.00
Procedure 4 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител по проект BG05M9OP001-1.008-0023-C01 “Подобряване условията на труд във "Валли-10" ЕООД” за "Доставка на специално работно облекло и лични предпазни средства за заетите лица във фирмата"., Estimated Amount: 44 871.20
  • Differentiated position 1: Публична покана 1 за избор на изпълнител за Доставка на специално работно облекло и лични предпазни средства за заетите лица във фирмата.
    Contractor: SKS Bulgaria
    Contract total funded value: 44 871.20

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN