Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1108-C01
Project Name Opening new jobs in "Ray mebel group" LTD
Beneficiary 200898636 RAY MEBEL GROUP LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 07.09.2016
Start Date 07.09.2016
End Date 07.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
"Рей мебел груп" ЕООД е създадено през 2009 г. в гр. Бургас. Дружеството се занимава с производство, доставка, монтаж и проектиране на стандартни и нестандартни мебели за дома и офиса, както и цялостни ремонти от А до Я .Фирмата осъществява поръчки, както за частни лица, така и за различни фирми и хотели. "Рей мебел груп" ЕООД предлага на своите клиенти всички видове корпусна мебел от ПДЧ , МДФ ,а също така и от естествена дървесина - бук, дъб, явор, ясен, орех и много други - кухненско обзавеждане, бюра, спални, гардероби, секции, портманта, мека мебел, матраци, както и всички необходими уреди за вграждане и пособия от всякакъв тип.
С настоящото проектно предложение "Рей мебел груп" ЕООД кандидатства за разкриване на 6 нови работни места, с оглед нарастващия обем на работа на дружеството. Целите, към които е насочен проекта са:
1. Разкриване на 6 нови работни места - тази цел допринася за постигането на по-висока заетост (намаляване нивото на безработица)
2. Обезпечаване работата на новонаетите лица, чрез закупуване на оборудване и работно облекло
3. Запазване минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта
4. Увеличение на средносписъчния брой на персонала на дружеството, което ще допринесе за по-бързото и по-качественото изпълнение на поръчките и обслужване на клиентите
За да бъдат постигнати горепосочените цели, е необходимо изпълнението на следните дейности:
1. Наемане на 6 лица от целевата група по процедура "Ново работно място 2015" - безработни и неактивни лица, за 12 месеца
2. Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани с новите работни места
3. Дейности по организация и управление
4. Дейности по информиране и публичност
С цел допринасяне към целите на ОП Развитие на човешките ресурси, поне 50% от новонаетите в "Рей мебел груп" ЕООД лица ще принадлежат към приоритетните специфични категории по процедура "Ново работно място 2015".
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и неактивни лица за 12 месеца: Дейността има за цел създаване на заетост на представители на целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица, чрез наемането им на работа в "Рей мебел груп" ЕООД. Дейността включва разходи: - за трудови възнаграждения в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност за 12 месеца - за всички дължими осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца - за осигуряване на безопасни условия чрез сключване на договор със служба по трудова медицина за 12 месеца Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение, в съответствие с изискванията на българското законодателство. Позициите, на които ще бъдат назначени лицата попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011. Етапите за изпъление на дейността са: 1. Набор и подбор на персонала - Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал ще премине през следните етапи: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат вакантните позиции Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Рей мебел груп" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следните етапи: - свързване с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 2 месеца, след което започва сключването на трудовите договори и влизането им в сила. 2. Наемане на персонала: - лицата са уведомени за изискуемите документи за започване на работа и срока за представянето им - представяне на документите и сключване на трудовите договори между лицата и работодателя - влизане в сила на трудовите договори, изготвени съгласно българското законодателство, с продължителност 12 месеца - сключване на договор със служба по трудова медицина за всички новонаети лица по проект за периода на трудовото им правоотношение с работодателя - 12 месеца, Contracted Amount: 33 578.64 , Reported Amount: 36 280.95
  • Activity: Закупуване на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места: Закупуването на оборудването и работното облекло, свързани със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: 1. Проучване на предлаганите на пазара артикули 2. Анализ на офертите на различните изпълнители за различните артикули 3. Избор на най-добрата оферта за всяка от позициите и даване на заявка за доставянето й 4. Доставка на заявените за закупуване активи 5. Извършване на плащане и съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващата им верификация от УО Дейността по закупуване на оборудване и работно облекло включва следните артикули: 1. Работно облекло 2. Акумулаторен ръчен циркуляр 3. Прахосмукачка 4. Акумулаторен потъващ циркуляр 5. Акумулаторно електрическо ренде 6. Акумулаторен ъглошлайф 7. Оберфреза 8. Акумулаторен ударен винтоверт 9. Ударна бормашина 10. Пендула, Contracted Amount: 16 500.00 , Reported Amount: 15 996.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: За изпълнението на настоящото проектно предложение ще се сформира екип, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще осъществи набора, подбора и наемането на персонала, ще извърши дейността по намиране на доставчик за оборудването, ще изпълни дейностите по информиране и публичност по проекта. Задълженията на екипа по проекта включват: 1. Да следи дали изпълнението на дейностите по проекта следват заложения времеви график 2. Да следи дали предвидените дейности и тяхното изпълнение следва постигане на заложените цели по проекта 3. Да извършва при необходимост корекции, съгласно изискванията по процедурата и Ръководството на бенефициента за изпъление на проекти по "Ново работно място 2015", с цел оптимално достигане на заложените резултати от изпълнението на проекта 4. Да събира и организира цялата проектна документация, както и да я съхранява в досието на проекта 5. Да контролира разходването на бюджета 6. Да изготвя съответно междинните и окончателния отчети по проекта и исканията за плащане, Contracted Amount: 5 500.00 , Reported Amount: 5 392.00
  • Activity: Дейности за информиране и публичност: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела - Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще е основен източник на информация за обществеността и ще бъде поставена на видно място пред производствената база на дружеството, в подходящ размер, за да е леснозабележима и достъпна. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проект оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства на ЕС по процедура "Ново работно място 2015". Стикерите имат за цел информиране настоящите и бъдещите служители на "Рей мебел груп" ЕООД кое оборудване е закупено по проекта. Те ще бъдат изработени в подходящ размер и поставени на съобразено място на повърхността на актива, с което ще се гарантира безпроблемното му използване. При изпълнението на дейностите по информиране и публичност ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 3. Публикуване на прессъобщение - Ще бъде направена публикация в национална медия с информация относно изпълнявания от "Рей мебел груп" ЕООД проект - наименование на оперативната програма, код и наименование на процедурата, наименование на проекта, стойност и продължителност на проекта, източник на финансиране и процент на финансирането, цели и основни дейности., Contracted Amount: 700.00 , Reported Amount: 700.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Toni, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 3 940.00
  • Contractor: HEALTH AND SAFETY LTD, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Kammarton Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 15 996.00 , Reported Amount**: 15 996.00
  • Contractor: BREZENT - D END D LTD, Contracted Amount*: 700.00 , Reported Amount**: 700.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 452.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 56 278.64 BGN
Grant 56 278.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 303.64 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за дейностите по информиране и публичност, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за дейностите по информиране и публичност
    Contractor: BREZENT - D END D LTD
    Contract total funded value: 700.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места, Estimated Amount: 16 500.00
  • Differentiated position 1: Оборудване
    Contractor: Kammarton Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 15 996.00
  • Differentiated position 2: Работно облекло
    Contractor: Kammarton Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 15 996.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите лица, Estimated Amount: 360.00
  • Differentiated position 1: Сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите по проект BG05M9OP001-1.003-1108-C01лица
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на счетоводител проект, Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на счетоводител проект
    Contractor: Vanya
    Contract total funded value: 1 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN