Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2835-C01
Project Name Creating new jobs in "BULGAZ INGENERING" LTD.
Beneficiary 103927889 BULGAZ INGENERING LTD.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.04.2017
Start Date 27.04.2017
End Date 27.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
През 2015 г. "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД започна разширение на обхвата на услугите, които предлага, извършвайки не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекциране на водопроводни системи в жилищни сгради, за да отговaрят те на Европейска директива 98/83/ЕО, което налага и наемането на допълнителен персонал. Така в съответствие със стратегическите си бизнес цели и в съзвучие в целите на ОПРЧР, "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ще назначи 10 бр. безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. младежи на възраст до 29 г., с основна или по-ниска образователна степен или със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, 3 бр. безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст и 5 бр. безработни и/или неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.) на позициите "Водопроводчик" и "Техник строителство и архитектура", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 10 нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта ""БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ще поеме ангажимента да запази най-малко 6 работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин осигури заетост за срок от 24 месеца. Реализацията на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до  осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата активност и социалната им интеграция.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности, екипът по управление ще включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Следните процеси по управление ще бъдат извършвани през различните фази на изпълнение на проекта: • управление на времето - с цел навременното извършване на проектните дейности и проследяването напредъка на проекта ще бъде приложена система за контрол на графика на проекта, включваща и използването на специализиран софтуер. Ще се следи за срока на изпълнение на дейностите и в случай на закъснение или незадоволително постигнати резултати, ще бъдат предприемани коригиращи действия с цел да се върне проектният график към първоначалните срокове. При необходимост графикът ще бъде обновяван. • управление на бюджета - цели да предотврати превишаването на разходите и да упражнява контрол на разходите в рамките на проекта. Ще се извършва от Ръководителя на проекта в сътрудничество със Счетоводителя. Разходите ще бъдат стриктно контролирани в съответствие с одобрения бюджет, за да се предотврати превишаването им. • управление на качеството на проекта - ефективното управление и мониторинг на проекта ще бъдат възложени на Ръководителя, в сътрудничество с останалите членове на екипа за управление. По време на подготвителната фаза, членовете на екипа ще бъдат запознати с индикаторите и сроковете за изпълнение на дейностите, а ръководителят на проекта ще следи за точното изпълнение на всички дейности и ще систематизира постигнатите резултати. Ръководителят на проекта ще разработи система за мониторинг на качеството на изпълнение на дейностите. В хода на изпълнение на проекта се предвиждат редовни вътрешни доклади за напредъка и постигнатите резултати, след всяка фаза на изпълнение. • управление на комуникациите - проектът ще разпространява информация, за да държи заинтересовани страни информирани относно състоянието на проекта, както и предстоящите дейности. Ръководителят на проекта ще държи всички заинтересовани страни (членове на екипа на проекта, безработни и неактивни лица, УО, държавни институции, доставчици и т.н.) информирани с цел да получават навременна информация и да се сведат до минимум рисковете при изпълнението на проекта. Ще се използват всички средства за комуникация - включително телефон, електронна поща, VOIP, социални медии, лични срещи и др. • управление на риска - реализирането на дейностите по проекта изисква ефективна и лесна за прилагане методика за управление на риска. Рисковете по време на изпълнението ще бъдат намалени до минимум чрез постоянна комуникация с всички заинтересовани страни, навременна идентификация на рисковете и строг мониторинг на изпълнението на дейности и задачи. Бенефициентът ще осигури достъп до документацията по проекта на представителите на УО. Външен контрол ще бъде извършван и посредством предаването на месечни справки, междинни и финални отчети към УО. • управление на екипа – предвиждат се редовни срещи на екипа на проекта за обсъждане на напредъка. Всеки член ще докладва за изпълнението на задачите, проблемите, пред които е изправен и начинът и средствата за преодоляване им. • управление на доставките и подизпълнение - възлагането на доставчици ще бъде извършено от екипа за управление на проекта по реда на ПМС 118/20.05.2014 и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ при спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване. , Contracted Amount: 13 880.00 , Reported Amount: 13 880.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на работните места в състояние, подходящо за работа и постигане на функционалност на работната среда, ще бъде закупено оборудване, съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност и пряко необходимо за изпълнение на задълженията. Ще бъдат закупени: Работно облекло - за назначените на позиции "Техник строителство и архитектура" и "Водопроводчик" (10 души) ще бъде закупено работно облекло и специални работни обувки, които са задължителни за носене по време на работа, с цел осигуряване на безопасност. Ще бъдат закупени 10 комплекта работно облекло и 10 чифта обувки. 1 бр. Електронна помпа за промиване и изпитване под налягане - електронната помпа за промиване и изпитване под налягане се използва за промиване, дезинфекциране, консервиране на тръбопроводни с-ми, изпитване на налягане и херметичност на тръбопроводни системи и резервоари със сгъстен въздух. Ще се използва споделено от водопроводчиците и представлява основен уред при изпълнението на трудовата им дейност. Закупуването и се налага с оглед разширението на дейността на дружеството, налагащо наемането на безработните лица. 1 бр. Машина за челно заваряване на пластмасови тръби и фитинги - досега за тази дейност (челно заваряване на тръби) са използвани външни фирми. С реализацията на проекта и наемането на допълнителен персонал, който да извършва челното заваряване, се налага закупуването на съответна машина, с която водопроводчиците да работят. 2 бр. Машина за челно заваряване на тръби и фитинги - ще бъдат използвани по същия начин, като описаната по-горе, но при работа с метални тръби. Закупуването им се налага по описаните по-горе причини. Машините ще се използват споделено от две групи водопроводчици. 1 бр. Бензинов електро агрегат - използва се от водопроводчиците за захранване на машината за челно заваряване на тръби и фитинги. 1 бр. Машина за електрическо пълнене и изпитване - електрическата помпа за изпитване на налягането и плътността на тръбопроводни системи и резервоари е основен уред, който водопроводчиците използват при своята работа. Проектът се реализира предвид разширението на обхвата на услугите, които дружеството предлага. Новонаетите водопроводчици ще работят по жилищни кооперации и единични клиенти и ще извършват не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекция на водопроводни системи, което би било невъзможно без наличието на тази машина. 4 бр. Перфоратор - тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 бр. перфоратор за 8-те души назначени на тази позиция, които те ще използват във всекидневната си работа. 1 бр. Ръчна помпа за изпитване на налягане - представлява ръчен уред за изпитване на налягането в малки водопроводни системи в отделни жилища. Работата по отделни жилищни сгради е нова ниша на фирмата и именно разширението на дейността налага наемането на допълнителен персонал и реализацията на настоящия проект. Без тази машина, водопроводчиците не могат да изпълняват професионалните си задължения, което би обезсмислило наемането им. 4 бр. Заваръчен комлект - този комплект ще се използва постоянно от всички водопроводчици, основен е в работата им и без него тя би била невъзможна. Тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 комплекта за 8-те души назначени на тази позиция. 2 бр. Преносим компютър с операционна система - ще бъдат закупени за наетите на позиция "Техник стр. и архитектура". Задълженията на техника включват и административна работа, водене на кореспонденция и оформяне на документация, които не могат да бъдат изпълнявани без наличието на компютри със съответния софтуер. В много случаи работата на техниците е извън офиса, на строителния обект, поради което ще бъдат закупени преносими, а не стационарни компютри. 2 бр. Офис композиция с бюро и стол - работни бюра и ергономични столове, представляващи същинското работно място на "Техник стр. и архитектура", Contracted Amount: 37 600.00 , Reported Amount: 37 600.00
  • Activity: Подбор, привличане и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : През 2015 г. "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД започна разширение на обхвата на услугите, които предлага, извършвайки не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекциране на водопроводни системи в жилищни сгради, за да отговaрят те на Европейска директива 98/83/ЕО, което налага и наемането на допълнителен персонал. Така в съответствие със стратегическите си бизнес цели и в съзвучие в целите на ОПРЧР, "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ще назначи 10 бр. безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. младежи на възраст до 29 г., с основна или по-ниска образователна степен или със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, 3 бр. безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст и 5 бр. безработни и/или неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.) на позициите "Водопроводчик" и "Техник строителство и архитектура", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Всички лица ще бъдат работят в област Варна в зависимост от местоположението на строителните обекти. , Contracted Amount: 84 589.83 , Reported Amount: 75 362.27
  • Activity: Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”: Общата цел на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му;, Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 000.00
  • Activity: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и инвентар: Дейността предвижда застраховане на оборудване, обзавеждане, ДНА и инвентар, закупени по проекта. За застраховката на обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, за 12 месеца е определена индикативен бюджет в размер на 2% от стойността му. , Contracted Amount: 752.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tsveta, Contracted Amount*: 5 880.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kros-3 LTD, Contracted Amount*: 33 296.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Agenda LTD, Contracted Amount*: 4 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lotos Kompyutri LTD, Contracted Amount*: 3 334.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VACOM ADVARTAIZING, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mela 05 LTD, Contracted Amount*: 970.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Darinka, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 17.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 138 821.83 BGN
Grant 138 821.83 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 127 652.01 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Подпомагане управлението на проекта от счетоводител”, Estimated Amount: 3 600.00
  • Differentiated position 1: „Подпомагане управлението на проекта от счетоводител”
    Contractor: Darinka
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 2 Subject to due process: „Подпомагане управлението на проекта от технически координатор”, Estimated Amount: 4 400.00
  • Differentiated position 1: Публично съобщение за избор на изпълнител N 1/09.08.2017
    Contractor: Agenda LTD
    Contract total funded value: 4 400.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на 10 комплекта работно облекло и обувки, Estimated Amount: 970.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и обувки - 10 комплекта
    Contractor: Mela 05 LTD
    Contract total funded value: 970.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на офис оборудване , Estimated Amount: 3 334.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис оборудване
    Contractor: Lotos Kompyutri LTD
    Contract total funded value: 3 334.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на специализирани машини с цел оборудване на работни места по проект, Estimated Amount: 33 296.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирани машини с цел оборудване на работни места
    Contractor: Kros-3 LTD
    Contract total funded value: 33 296.00
Procedure 6 Subject to due process: Изработване на материали за информиране и публичност, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на материали за информиране и публичност
    Contractor: VACOM ADVARTAIZING
    Contract total funded value: 2 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN