Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0158-C01
Project Name Patronage care + in the municipality of Sevlievo
Beneficiary 000215889 MUNICIPALITY OF SEVLIEVO
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.06.2021
Start Date 21.06.2021
End Date 14.10.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Севлиево

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Предоставяне на услугата "Патронажна грижа": Дейността е в продължение на изпълняваните от Общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания" - Компонент 2 и Компонент 3. Целта на комплексното предоставяне на интегрираните здравни и социални услуги е да се отговори на реалните потребности на нуждаещите се лица, като се осъществи превенция на социалното им изключване, както и да се гарантира достоен живот в домовете им. Предоставянето на патронажна грижа ще обхване следните основни дейности: - Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора - Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта): - Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Патронажната грижа ще се предоставя реално на потребителите в продължение на 12 месеца. За изпълнението ще бъде нает следният персонал: 1 ръководител на услуга, назначен на 6-часов работен ден (основна заплата 954,7 лв., общ разход за 12 месеца - 13635,41 лв.); 1 социален работник, назначен на 8-часов работен ден (основна заплата 920 лв., общ разход за 12 месеца - 13139,81 лв.); 2 специалисти "Здравни грижи" - "Медицински сестри": 2 на пълен работен ден (8 часа) или повече лица, но на непълен работен ден - 4 часа (основна заплата за пълен работен ден - 900 лв. или за 4-часов работен ден - 450 лв., общ разход за 12 месеца - 25708,32 лв.); 9 социални асистенти, назначени на 8-часов работен ден, които да обслужват потребителите на услугата "Патронажна грижа" (основна заплата - 705 лв., общ разход за 12 месеца - 90621,84 лв.); 6 работника, доставки, назначени на 8-часов работен ден, които ще изпълняват услугата "Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта)" (основна заплата 680 лв., общ разход за 12 месеца-58272,19 лв.); 1 шофьор на 8-часов работен ден, осъществяващ транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата (основна заплата 680 лв., общ разход за 12 месеца - 9712,03 лв.); 1 психолог на 8-часов работен ден, осъществяващ предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране (основна заплата 1100 лв., общ разход за 12 месеца - 15710,64 лв.). Лицата, предоставящи услуги по процедурата ще бъдат назначени на основен трудов договор или на такъв за допълнителен труд, като не са предвидени суми за прослужено време. Възнагражденията са определени съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020, МРЗ и съобразно основните трудови възнаграждения на служители, назначени от второстепенни разпоредители към Община Севлиево, заемащи идентични длъжности, за които е налице информация в счетоводните отчети. Предоставянето на здравно-социалната услуга ще бъде осъществявано в домовете на потребителите до 2 часа дневно, по график, след сключване на договор и спазване на необходимите противоепидемични мерки. Предоставянето ще бъде регламентирано, съобразно изготвени процедури и утвърдената от Министъра на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата. С включването на специалисти с различен профил на компетентност ще се даде възможност да бъде направена обективна оценка на нуждите и потребностите на кандидатите, ще се извърши подкрепа на лицата от тези специалисти в избора им на услуга, която в най-голяма степен да ги удовлетворява и ще се изпълнява качествена интегрирана услуга., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 183 752.90
  • Activity: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Разкритите социални услуги, делегирани от държавата дейности, които предоставя Община Севлиево са 13 - Център за настаняване от семеен тип за деца - с капацитет 12 места, Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания - 14 места, Наблюдавано жилище - с капацитет 4 места, Център за обществена подкрепа - с капацитет 40 места, Дневен център за деца и младежи с увреждания - с капацитет 24 места, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания - 1 и 2, с.Столът с капацитет всеки по 15 места; Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства – 1 и 2, с.Батошево с капацитет всеки по 15 места, Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост– с. Батошево с капацитет 40 места, Дом за стари хора -с. Добромирка с капацитет 55 места, Дом за стари хора -с. Стоките с капацитет 40 места, Дневен център за пълнолетни лица с увреждания - с капацитет 20 места. Услугите Наблюдавано жилище, ЦОП и ДЦДМУ са обединени в Комплекс за социални услуги за деца и семейства и се упрвляват от външен доставчик. От външен доставчик се управлява и услугата "Дневен център за пълнолетни лица с увреждания"-гр.Севлиево. Дейностите, които Община Севлиево ще изпълнява във връзка с превенция на разпространението на COVID-19 в услугите са: -Осигуряване на ЛПС. Личните предпазни средства ще се предоставят на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за период от 12 (дванадесет) месеца и ще включват: маски, ръкавици, калцуни, предпазни очила, шлемове и защитни костюми (гащеризони). Осигуряването на ЛПС за социалните услуги ще се осъществява регулярно и при необходимост. -Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности - Дезинфекция на сградния фонд ще се осъществява ежедневно от назначени хигиенисти в социалните услуги. Периодично ще бъдат осигурявани дезинфектанти и препарати с различно предназначение - за повърхности, за ръце и др., с цел ограничаване разпространението на COVID-19 в рамките на социалната услуга, предпазване на потребителите и на работещите с тях. За обезпечаване на настоящата дейност ще бъдат наети на трудови договори 37 хигиениста на пълен работен ден (8 часа) или повече лица на 4 часа до запълване на часовете за 37 позиции на 8 часа за всички услуги, ДДД, разпределени според потребностите. Възнагражденията са както следва: основна заплата за хигиенист на 8 часа- 720 лв., основна заплата за хигиенист на 4 часа- 360 лв.,общ разход за 12 месеца - 380483,14 лв. Възнагражденията са определени съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020, МРЗ и съобразно основните трудови възнаграждения на служители, назначени от второстепенни разпоредители към Община Севлиево, заемащи идентични длъжности, за които е налице информация в счетоводните отчети. -Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19 - Ще се извършва при необходимост и от компетентни лица. В случай, че в социална услуга, държавно делегирана дейност има потребител или работещ с изявена симптоматика или съмнение за наличие на COVID-19 следва да се създаде организация за изследване на служителя/потребителя и контактните на тях лица (настанени или работещи в социалната услуга) за предприемане на адекватни последващи действия. - Извършване на допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд. По тази дейност ще бъдат извършвани допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд при основана необходимост - предвидени са средства в размер до 11513,70 лв., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 237 042.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 186.00 , Reached amount: 196.00
Indicator 2 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 446.00 , Reached amount: 456.00
Indicator 3 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 186.00 , Reached amount: 196.00
Indicator 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 446.00 , Reached amount: 456.00

Financial Information

Total Project cost 588 886.68 BGN
Grant 588 886.68 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 588 886.68 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN