Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0452-C02
Project Name Provided employment for the unemployed and inactive in Zi Zi - ZELENCHENKO Ltd.
Beneficiary 124523421 ZI ZI - ZELENCHENKO Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.09.2016
Start Date 13.09.2016
End Date 13.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Description

Brief description
Увеличения обем поръчки за топлофикационни съоръжения през последната година доведе до основната потребност на ЗИ ЗИ - ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД към момента - разкриването на нови устойчиви работни места и назначаване на служители, които да спомогнат за покриване на увеличения обем работа.
Удовлетворяването на тази потребност е и една от основните цели на проекта.
Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности:
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца
2. Закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства свързани със създаването на новите работни места
3. Дейности за организация и управление на проекта
4. Дейности по информиране и публичност
ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Като резултати от изпълнението на дейностите се очаква разкриването на 6 нови устойчиви работни места и сключване на трудови договори; запазване на минимум 3 от новоразкритите работни места за срок от минимум 12 месеца след приключване на проекта; закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС) пряко необходими и свързани със създаването на новите работни места и предвидени за използване от новоназнaчените служители; създаване на екип за управление на проекта; доставени визуализационни материали.
Целевата група, която ще бъде включена в проекта е Безработни и неактивни лица (6 човека), като 50% от тях (3 човека) ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително.
По време на изпълнение на проекта и включените в него дейности ЗИ ЗИ - ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД ще използва натрупания през годините опит в изпълнението на подобни дейности и проекти и ще следи за стриктното спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР - равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на дейността е разкриване на 6 нови работни места и назначаване на служители за тях от целева група безработни и неактивни лица, като от тях 3 лица ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително. По проекта се предвижда разкриването на 6 нови работни места за длъжност Монтьор, топлофикационни съоръжения (код съгласно НКПД 7127 2004). Дейността ще включва подбор и наемане на кадри за новоразкритите работни места. Основните етапи за осъществяването ѝ са: изготвяне на списък с изисквания към длъжността, събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор на кадри, наемане на работа на избраните лица, сключване на трудови договори на пълен работен ден и съблюдаване за изпълнението на работните задължения. Етапите за изпълнението на дейността ще са съобразени с изискванията на УО описани в Ръководството на бенефициента, законодателството на Република България и ще съблюдават спазването на принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. В случай, че някое от наетите лица по проекта напусне или бъде правомерно освободено преди да са изтекли месеците, предвидени за субсидирана заетост, то ще бъде заменено от друго лице от целевата група следвайки установените критерии за подбор. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 24 месеца, от които 12 месеца ще се осигурява субсидирана заетост за новоразкритите работни места, а останалите са предвидени за подбор на кадри (събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор, сключване на трудови договори). Фирмата предвижда да създаде устойчивост на резултатите след приключване на проекта като осигури запазване на 3 от новоразкритите работни места за минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта., Contracted Amount: 48 974.54 , Reported Amount: 41 954.61
  • Activity: Закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства свързани със създаването на новите работни места: По проекта е предвидено разкриването на 6 нови работни места за служители на длъжност Монтьор, топлофикационни съоръжения. Те ще са разделени в 3 групи от по двама служителя и ще са отговорни за извършването на монтажа на топлофикационни съоръжения на място при клиента. Основните задължения за служителите на тази длъжност са свързани с: монтаж на различни елементи, направа на заварки и спойки, пробиване на отвори за закрепване на различни видове елементи, разкъртване на замазки, рязане на тръби. Целта на дейността е закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и ЛПС, които са пряко необходими за създаването на новите работни места: 1. Оборудване: - комплект за заваряване до 2000 градуса - 3 бр. - перфоратор голям - 3 бр. - инструмент за пресфитинги - 3 бр. - електрически трион - 3 бр. 2. Стопански инвентар: - многостъпален ключ - 6 бр. - поялник за полипропиленови тръби - 3 бр. - перфоратор малък - 3 бр. - куфар с инструменти - 6 бр. 3. Работно облекло: - работно облекло лятно (полугащеризон и яке) - 6 бр. - работно облекло зимно (полугащеризон и яке) - 6 бр. 4. Лични предпазни средства включващи: - обувки - 6 чифта - каски - 6 бр. - наколенки - 6 комплекта - предпазни очила - 6 чифта - осигурителен колан - 6 бр. - въже с абсорбер - 6 бр. Описаните по-горе работно облекло и ЛПС са определени на база утвърден от Управителя на фирмата списъка на професиите, длъжностите и работните места, при които се изисква ползването на работно облекло и ЛПС. Дейността ще включва провеждане на процедура по външно възлагане съгласно ПМС 160/01.07.2016г. и насоките на УО описани в Ръководството на бенефициента. Предвиденото за закупуване оборудване, стопански инвентар, работно облекло и ЛПС попада в случаите на чл. 2(7), където бенефициента избира изпълнител след публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения. При избора на изпълнител бенефициента ще спазва принципите за равнопоставеност и недопускане на дискриминация, пропорционалност, публичност и прозрачност. Екипът по проекта ще разработи техническа спецификация на необходимото оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства като включи минимални изисквания към тях, ще направи проучване на пазара и ще избере изпълнители на база „най-ниска предложена цена“. След доставка на оборудването, стопанския инвентар, работното облекло и ЛПС ще се подпише приемо-предавателен протокол. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад.. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 3 месеца. През първия проектен месец ще се събират оферти. След доставката на оборудването, стопанския инвентар, работно облекло и лични предпазни средства което ще следва да се осъществи преди започване на работа на новоназначените служители те ще могат да изпълняват пълноценно служебните си задължения през 12 месеца на субсидирана заетост., Contracted Amount: 21 216.00 , Reported Amount: 21 147.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъде сформирано екипно ядро от специалисти, които да отговарят за цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от следните позиции: Ръководител и Счетоводител на проекта. Изпълнението на дейността ще премине през няколко основни етапа – сформиране на екипа, изпълнение на ангажиментите му, осигуряване на предпоставки за успешно приключване на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез сформирането на екип състоящ се от следните лица имащи определени задължения: 1. Ръководителят на проекта е пряко отговорен за цялостно му управление, ръководене на екипа, планиране, ресурсно обезпечаване, изпълнение на проектните дейности и осигуряване изпълнението на целите на проекта. Подробно описание на задълженията на ръководителя на проекта е описано в т.10 Екип. В допълнение ръководителят на проекта ще осъществява пряка връзка с отговорните служители по процедурата на УО и изготвя официална кореспонденция с УО и договарящия орган, координира работата със служители и подизпълнители. В допълнение към задълженията описани в т.10 Екип, Ръководителят ще: - Осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта за изпълняването на дейностите - Следи за съответствие на проектните дейности с изискванията на документите по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, нормативните документи и стандарти в актуално издание - Отговаря за визуализацията на проекта: следи за правилното визуализиране на проектната документация и организира изработване и монтиране на информационна табела и стикери - Разработва документи и организира провеждането на процедурите за избор на служители и доставчици. Поддържа оперативните връзки с подизпълнителите и с други контрагенти по всички въпроси, свързани с проекта - Отговаря за техническото отчитане по проекта - Осъществява техническото обслужване на дейностите по проекта - Отговаря за съхраняването на документацията по проекта - Координира връзките между всички участници в проекта - Подпомага текущото отчитане на активите, свързани с реализацията на проекта 2. Счетоводител на проекта Счетоводителя на проекта ще отговаря за систематичното, законосъобразно и навременно отразяване в счетоводната документация на предприятието на всички имащи финансово изражение дейности по проекта и ще изготвя финансовите отчети във връзка с междинни и окончателно искане по проекта. Основни задължения: - Създаване и поддържане контакти с банкови институции във връзка с банковата сметка на проекта - Планиране и контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта - Поддържане и отчитане на счетоводната документация по изпълнение на проекта - Проследява за ясното идентифициране на счетоводните отчети и правилното разходване на средствата, свързани с проекта - Изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта в съответствие с националното законодателство - Изготвя финансовите отчети по проекта - Следи за управлението на бюджета на проекта - Отговаря за изпълнението на всички финансови операции на проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби Ангажиментите по проекта на ръководителя ще бъдат определени след сключване на граждански договор, а тези на счетоводителя ще бъдат определени след сключване на договор за услуга. , Contracted Amount: 4 618.26 , Reported Amount: 4 618.25
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Дейността включва закупуването на 1 бр. информационна табела и 30 бр. стикери за новозакупеното оборудване и стопански инвентар. Изпълнението на доставката попада в случаите на чл. 9 (1) и чл. 9 (3) от ПМС 118/20.05.2014г., изменено с ПМС 159/26.06.2015 където се допуска доказване на разхода само с първични платежни документи, без да е необходимо сключването на писмен договор. Фирмата ще съблюдава спазването на принципите за публичност и прозрачност, пропорционалност, равнопоставеност и недопускане на дискриминация и ще възложи изпълнението на изпълнител след направено предварително проучване на пазара. След доставката на визуализационните материали ще се подпише приемо-предавателен протокол.. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 24 месеца. През първите проектни месеци ще бъде избран изпълнител, след което ще бъдат доставени визуализационните материали. Дейността ще продължи до приключване на проекта, а закупените визуализационни материали ще бъдат поддържани при бенефициента съгласно разпоредбите на общите условия на договора за БФП., Contracted Amount: 650.00 , Reported Amount: 650.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Di Em Consult 2016 Ltd., Contracted Amount*: 1 738.00 , Reported Amount**: 1 738.00
  • Contractor: MELA 05, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 547.00
  • Contractor: Liliya, Contracted Amount*: 3 300.00 , Reported Amount**: 2 880.25
  • Contractor: ArtPrint Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 650.00
  • Contractor: PROSOL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 18 600.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 75 458.80 BGN
Grant 75 458.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 68 173.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1. Информационна табела – 1 бр. 2. Стикери – 30 бр. , Estimated Amount: 650.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: Информационна табела – 1 бр.; Стикери – 30 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване както следва: 1. Комплект за заваряване до 2000 градуса – 3 бр.; 2. Перфоратор голям – 3 бр.; 3. Инструмент за пресфитинги – 3 бр.; 4. Електрически трион – 3 бр.; 5. Многостъпален ключ – 6 бр.; 6. Поялник за полипропиленови тръби – 3 бр.; 7. Перфоратор малък – 3 бр.; 8. Куфар с инструменти – 6 бр. , Estimated Amount: 18 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване както следва: 1. Комплект за заваряване до 2000 градуса – 3 бр.; 2. Перфоратор голям – 3 бр.; 3. Инструмент за пресфитинги – 3 бр.; 4. Електрически трион – 3 бр.; 5. Многостъпален ключ – 6 бр.; 6. Поялник за полипропиленови тръби – 3 бр.; 7. Перфоратор малък – 3 бр.; 8. Куфар с инструменти – 6 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС), Estimated Amount: 2 616.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител, заемащ позиция Счетоводител на проект „Осигурена заетост за безработни и неактивни в ЗИ ЗИ – ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД”, Estimated Amount: 1 740.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител, заемащ позиция Счетоводител на проект „Осигурена заетост за безработни и неактивни в ЗИ ЗИ – ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД”
    Contractor: Di Em Consult 2016 Ltd.
    Contract total funded value: 1 738.00
Procedure 5 Subject to due process: Ръководител на проект, Estimated Amount: 3 300.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проект
    Contractor: Liliya
    Contract total funded value: 3 300.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN