Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.004-0027-C02
Project Name Provision of effective functioning of Regional Information Centre Sofia city district and Sofia District for promotion European Structural and Investment Fund in Bulgaria during the period 2019-2021
Beneficiary 000696327 SOFIA MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 01.04.2019
Start Date 01.01.2019
End Date 24.03.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411)
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412)

Description

Brief description
Чрез настоящото проектно предложение Столична община ще продължи да изпълнява дейностите свързани с функционирането на Областен информационен център - София, който е част от Мрежата от 27 областни информационни центъра. С оглед осигуряването на устойчивост, приемственост и надграждане на постигнатото до момента, настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване на необходимите условия и предпоставки за продължаване на ефективната дейност и функциониране на ОИЦ - София. Акцентът в дейността на центъра ще продължи да бъде предоставяне и разпространение на информация и популяризиране на Кохезионната политика на ЕС в България. 
Проектът ще осигури непрекъсваемост на дейностите за предоставяне на навременна и достоверна информация, относно възможностите, които се предоставят по отделните Оперативни програми, за повишаване познаваемостта на европейските фондове, програмите съфинансирани от ЕСИФ, за представяне на изпълнени вече проекти и популяризиране на добри практики.
Проектът адресира нуждата от осигуряване на актуална, безплатна и експертна информация относно възможностите за финансова подкрепа със средства от ЕСИФ. Проектното предложение ще надгради постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, като ОИЦ София съзнателно и целенасочено ще работи за повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите. 
Проектът ще надгради постигнатите до момента резултати, чрез реализирането на следните основни дейности:
 - Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ, както и предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ;
 - Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ 
 - Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България;
Activities
  • Activity: „Осигуряване функционирането на ОИЦ София през периода 2019-2021г.“: Дейността включва: 1.Поддейност:1: Осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнагр. на служителите на ОИЦ София: Включва възнагр. на служителите на ОИЦ-София за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно КСО на служителите в ОИЦ, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.) на 4-те служители на ОИЦ, както следва: 1.Управител на ОИЦ (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2648 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 3255 лв.);2. Експерт Информационно обслужване и услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2186 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);3. Експерт Комуникация и информация услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2222 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);4. Експерт Логистика и информация (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2054 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.) Осигуряването на ефективна работна среда и условия на труд в ОИЦ-София включват и дейностите по текуща издръжка за: -осигуряване на командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната на служители в ОИЦ за всички информационни събития във 22-те общини на Софийска област и свързани с участие в информационни дни, кампании и др. мероприятия организирани от МОСВ, УО и МЗ и други ОИЦ и шестмесечни карти за градския транспорт за всички служители на ОИЦ за целия период; ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; осигуряване на канцеларски материали и консумативи за 4 работни места, в т.ч. хартия, тонери за принтер, тиксо, лепила, перманентни маркери, маркери и гъба за флипчарт и др.; пребрандиране на 1 врата и 2 прозореца; извършване на текущ ремонт (при необходимост) на сградата, в която се помещава ОИЦ; - закупуване на: 4 бр. лаптопи; 1 бр. мултифункционално устройство – копир и принтер А4+А3: Гилотина; 4 бр. външен хард диск за съхранение на електронните документи; фотоапарат; 2 бр. преносими тотеми и един винил за шатра, прошнурован, с информация за проекта; осигуряване на дейността на екипа за управление - Ръководител на проекта и счетоводител; начална и финална пресконференция по проекта и 2000 бр. флаери с информация за проекта, които ще осигуряват общата комуникационна среда на проекта. Поддейност 2: Разработване и/или разпространение на информационни материали: Ще бъдат изготвени печатни информационни и рекламни материали, както слeдва: - 9 дипляни (всяка с тираж по 300 броя), включващи информация за отворени процедури на подбор на проекти отворени през периода 2019-2021 г. или за успешно изпълнени проекти тип „Добри практики“. Информацията за процедурите на конкурентен подбор ще е по ОПРЧР, ОПИК, ОПРР, ОПОС, ОПНОИР, ОПТТИ, ОПДУ или ПРСР. Всяка дипляна ще обхваща само една процедура по преценка на екипа на ОИЦ-София; Хартиени торбички (2000 бр.); Папки (1 000 бр.), Тефтери (2000 бр.); Химикали (2000 бр.), Брандирани флаш памет (USB), 1000 бр.; Брандирани шапки (2000 бр.), Брандирани визитници (1000 бр.), Брандирани конферентни чанти (1000 бр.), Брандирани настолни календари (за 2 години х 500 бр.), Брандирани сгъваеми чадъри (1000 бр.); Брандирани външни батерии (1000 бр.). Материалите ще бъдат раздавани като награди на участниците в интерактивните събития, както и по време на информационните събития и срещи, които организира ОИЦ–София.“Дейността е пряко насочена, както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. Поддейност3: Организиране, провеждане и участие в информационни събития/кампании и работа с медии: Пояснение: Продължава в Допълнителен прикачен файл с продължение на описание на дейността в раздел 11., Contracted Amount: 490 481.60 , Reported Amount: 459 610.47

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Blaga, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 70 280.83
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Madlen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 72 482.68
  • Contractor: Anita, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 169.93
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 75 007.36
  • Contractor: Miglena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Goran, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 67 848.12
  • Contractor: EGIDA - SOFIA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 3.33
Indicator 2 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 3 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 182.00 , Reached amount: 198.00

Financial Information

Total Project cost 452 830.88 BGN
Grant 452 830.88 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 452 830.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN