Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0026-C10
Project Name "Hot lunch in the conditions of the pandemic of COVID-19 in the municipality of Karlovo"
Beneficiary 000471365 OBSHTINA KARLOVO
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 17.02.2021
Start Date 11.01.2021
End Date 30.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Карлово

Description

Brief description
Дейностите по проекта ще надградят и разширят обхвата на действащия "Домашен социален патронаж", като по време на изпълнението му ще бъдат взети необходимите мерки за избягване на двойно финансиране и дублиране на обхванатите дейности. Предвижда се със заповед на кмета да се определи комисия, която да приема подадените заявления, да ги предоставя за оценка на Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Карлово, като на база изготвените оценки, да извършва класиране и в доклад да предлага на кмета на община Карлово, класираните лицата за сключване на договор за предоставяне на социалната услуга. За закупуване на хранителните продукти и предоставяне на топъл обяд е сключен договор с изпълнител, съгласно Закона за обществени поръчки. Готовата храна ще се доставя до определени за това пунктове в населените места на община Карлово. Предоставеният топъл обяд ще се приготвя от фирмата изпълнител под пряк контрол от страна на Община Карлово и при спазване на изискванията за противоепидемични мерки, безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Предоставянето на топъл обяд реално стартира от 21.01.2021 г., като ще бъдат обхванати до 300 потребители от общината до 28.02.2022 г. в рамките на 276 работни дни от месеците и 400 потребители от 01.03.2022г. - 146 работни дни. В настоящото проектно предложение са заложени  съпътстващи мерки под формата на ежемесечни консултации за възможности за ползване на други социални услуги, ползване на административни общински услуги и подкрепа при нужди и проблеми на представители на целевата група от служители на община Карлово и ще се реализира през целия период на изпълнение на дейността "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово". Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора и изцяло следва да бъдат съобразени с противоепидемичните мерки и със специфичните нужди на хората в тези условия.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: По данни на Дирекция "Социално подпомагане" - Карлово и Районна здравна инспекция - Пловдив, на територията на община Карлово са идентифицирани следните лица, спадащи към целевите групи на проекта: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще започне от 21.01.2021 г. и ще приключи на 30.09.2022 г. (422 работни дни). Дейността ще се извършва от избрания изпълнител „Общински стол“ ЕООД, който разполага със следната материална база и оборудване: кухня за приготвяне на храна с обособени подготвителна за зеленчук, оборудвана с картофобелачка и зеленчукорезачка и подготвителна месо, птици и риба, зала за хранене, разливно помещение, пункт за раздаване на храна, санитарен възел, склад сухи продукти, склад зеленчуци, фризер за замразени продукти – 2 бр., хладилна камера, ел. скара, ел. тигани - 2 бр., ел. пекарни – 5 бр., конвектомат, газови котлони – 5 бр., ел. бойлери – 2 бр., ел. печка. Търговското дружество разполага със 7 щатни бройки, включващи: управител, главен готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня – 2 бр., касиер. Предоставянето на храна от този изпълнител приключва на 31.03.2022г. и от 01.04.2022г. започва да доставя новоизбрания изпълнител,след проведена процедура по ЗОП . Това е фирмата „Кей Енд Ви“ ООД, с която е сключен договор №63/01.04.2022г. Предоставянето на храна започва от 01.04.2022г. Храната се приготвя в кухнятя-майка в гр. Сливен и след шоково замразяване се доставя в кухнята на на "Общински стол"- Карлово, от къде се разпределя и насочва към пунктове на описаните вече населени места на територията на общината, които притежават необходимата регистрация от БАБХ по ЗХ. „Кей Енд Ви“ ООД разполага с кухня-майка изградена като комплекс – складова част, кухня, ситничаро-сладкарски цех и административна част. Складовата част има помещения отговарящи на изискванията за съхранение на отделните видове суровини-пакетирани стоки, варива, брашна и консерви, както и хладилни помещения за съхранение на плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Кухненския блок има– подготвителни за плодове и зеленчуци, за месо, риба, млечни продукти, яйца; топла и студена кухня; разливно помещение. Оборудване: 1. Зеленчукорезачка -3 бр.; 2. Зеленчукорезачка Robot 1 бр.; 3. Машина за белене и измиване на зеленчуци 1 бр.; 4. Картофобелачка 4 бр.; 5. Месомелачка 2 бр.; 6. Машина за формиране на мляно месо-1 бр.; 7. Тестобъркачка 1 бр.; 8. Тестобъркачка 2 бр.; 9. Планетарен миксер 2 бр.; 10. Тесто-отделителна машина 1 бр.; 11. Тесто-окръглителна машина 1 бр.; 12. Втасална камера 6 бр.; 13. Ел. пекарна с 3 амери х 2 тави8 бр.; 14. Конвекторна фурна 2 бр.; 15. Газов парен казан 6 бр.; 16. Обръщателен тиган 1 бр.; 17. Готварски плот с 2 котлона - газ 1 бр.; 25. Готварски плот с 4 котлона - газ 1 бр.; 26. Фритюрник 10 л. 2 бр.; 27. Скара 60x40 - 2 бр.; 28. Колбасо-резачка 1 бр.; 29. Пасатор -2 бр.; 30. Професионален хладилен шкаф, -18º С / -15º С Robusta 2 бр.; 31. Професионален хладилен шкаф, 0º С / +4º С Robusta 4 бр.; 32. Професионален хладилен шкаф, +10º С (Яйца) Robusta 1 бр.; 33. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 10 м3 Изградена на място 3 бр.; 34. Хладилна камера, -18º С, 12 м3 Изградена на място 2 бр.; 35. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 25 м3 Изградена на място 2 бр.; 36. Тунел за шоково охлаждане Перфект Фриготехник 1 бр.; 37. Различни по вид ел. Везни, 6-300 кг. BIMCO 5 бр.; и др. Търговското дружество разполага със 119 служители, включително: гл. готвач, готвач - 2 бр., дегустатор и окачествител на храни и напитки, диетолог, консултант здравословно хранене, майстор производство на тестени изделия, общ работник - 4 бр., помощник-сладкар, работник кухня - 20 бр., сладкар, чистач - хигиенист - 2 бр., Шофьор лекотоварен автомобил - 29 бр., и др.За изпълнение на дейността - приготвяне на топъл обяд, ще бъдат използвани рецепти, съотносими със „Сборник рецепти за заведения за обществено хранене“ – издание 2010 г. на издателство „Техника“, като ще бъде давана и информация за алергени. Отчитането на дейността ще бъде съобразено с Методика за прилагане на опростени правила за възстановяване на база разхода за единица продукт - обяд по Операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“. с , Contracted Amount: 390 145.80 , Reported Amount: 390 156.60
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на услугата "топъл обяд" ще се осъществява в кухнята-майка в гр. Карлово и в определени пунктове в населените места на територията на община Карлово, като за същите се предвижда издаване на Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене от БАБХ. В случай на възникнала необходимост храната да бъде доставяна до адресите на потребителите, е предвидена възможност за осъществяване на транспорт - в специализиран за превоз на храни и хранителни продукти автомобил. Предоставянето на услугата ще се осъществява в работните дни на периода 21.01.2021 г. - 30.09.2022 г. (422 работни дни). Услугата ще бъде предоставяна на 300 потребители до 28.02.2022г. и от 01.03.2022г броя на потребителите се увеличава на 400 - лица, принадлежащи към целевите групи., Contracted Amount: 19 507.30 , Reported Amount: 19 507.84
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки.: Дейността ще се реализира от избрания изпълнител, чрез определен за целта служител, притежаващ нужниите качества за предоставяне на съпътстващите мерки. Самото предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде осъществено след анализиране и установяване на специфичните и индивидуални потребности на уждаещите се от прилагане на съпътстващи мерки лица, ползващи услугата услугата. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. Изпълнението на тези мерки ще се осъществява при спазване на всички противоепидемични предписания. Целта на тази дейност е да се окаже допълнителен ефект по отношение на услугата "предоставяне на топъл обяд"., Contracted Amount: 19 507.30 , Reported Amount: 19 507.84

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kei End Vi Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Municipal open to public dining room, Contracted Amount*: 247 268.50 , Reported Amount**: 232 213.24
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 400.00 , Reached amount: 676.00

Financial Information

Total Project cost 429 160.40 BGN
Grant 429 160.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 429 160.40 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга "Предоставяне на топъл обяд" в рамките на проект на Община Карлово "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово", Estimated Amount: 75 127.50
  • Differentiated position 1: "Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга "Предоставяне на топъл обяд" в рамките на проект на Община Карлово "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово"
    Contractor: Municipal open to public dining room
    Contract total funded value: 75 127.50
Procedure 2 Subject to due process: „Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга „Топъл обяд“, в рамките на проект на Община Карлово „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Карлово“, Estimated Amount: 175 770.00
  • Differentiated position 1: „Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга „Топъл обяд“, в рамките на проект на Община Карлово „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Карлово“
    Contractor: Kei End Vi Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга "Предоставяне на топъл обяд" в рамките на проект на Община Карлово "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово, Estimated Amount: 34 425.00
  • Differentiated position 1: "Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга "Предоставяне на топъл обяд" в рамките на проект на Община Карлово "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово"
    Contractor: Municipal open to public dining room
    Contract total funded value: 34 425.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN