Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0062-C08
Project Name Childhood without borders
Beneficiary 000505928 Municipality Samuil
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.06.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 09.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Самуил

Description

Brief description
Преобладаващ процент от населението на община Самуил е от етнически малцинства, като демографските му и социални характеристики предразполагат формирането на рискови групи с недостатъчен родителски капацитет  - безработни, лица с ниско ниво на образование и липса на професия, живеещи в лоши жилищни условия и често мигриращи с цел осигуряване на доходи.  Наличието на един или повече рискови фактори поражда тенденция към социално изключване на лицата, способства за формирането на рискови групи от лица, деца или семейства в неравностойно положение, нуждаещи се от социална подкрепа.
 При тях липсват модели на поведение, на които да подражават и често те са ангажирани с несвойствени за възрастта им дейности (грижи за по-малките деца, поддържане на дома, работа, ранен брак и бременност и др.). 
Практиката в предоставянето на комплексни услуги  по превенция на общинско ниво е ефективно по отношение на ранна реакция и предотвратяване на проблеми в техния зародиш. Утвърждаването и надграждането на дейностите,  създадени по Проект "Социално включване"  чрез услугите  "Ранна интервенция на уврежданията";  "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителските умения"; "Семейно консултиране и подкрепа"; "Индивидуална и групова работа с деца и родители вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина"; "Подкрепа и осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", ще съчетава междусекторни услуги и ще даде равен шанс на децата от целевите групи да посрещнат предизвикателствата в образователната системата и да бъдат активни участници в социалния живот на страната, както и ще допринесе за ограничаване и предаване на бедността между поколенията.
Activities
  • Activity: Дейност за организация и управление на проекта: Сформира се екип за организация и управление на Проекта, който: -планира и организира дейностите по проекта; - следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и постигнатите резултати; - следи за целесъобразното разходване на средствата и осъществяване на мониторинг; - отговаря за отчитането на проекта в различни етапи от реализирането му и поддържането и съхраняването на необходимата документация, съгласно изискванията на Управляващия орган; - поддържа постоянна връзка и координира дейността на ръководителя на Центъра, предоставя методически указание в съответствие с целите, заложени в Проекта; - извършва вътрешен контрол на договорените дейности, начина и времето на изпълнението им от назначените специалисти. - изготвя правила и процедури за подбор на специалисти, които ще предоставят услуги по отделни дейности, изготвя договори за сключване с тях; Постигането на заложените индикатори за изпълнение и резултат ще се отчитат в различни етапи от изпълнението на проекта. По време на изпълнение и след приключване на договорените дейности документацията по проекта ще се поддържа и съхранява съгласно изискванията на Управляващия орган., Contracted Amount: 65 723.35 , Reported Amount: 73 601.00
  • Activity: Информиране и публичност: Община Самуил като бенефициент на безвъзмездна финансова помощ по време на осъществяване на проекта информира обществеността за получената подкрепа, като: 1. помества на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2. поставя плакат / 2 броя/ с информация за проекта /размер А 3/ на видно за обществеността място - един на входа на сградата, в която специалистите ще предоставят услуги и един, който се слага при провеждане на публични събития /обучения, пресконференции/ със следните реквизити: - емблемата на Европейския съюз и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия Фонд; - общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименование на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. ; - наименованието на проекта "Детство без граници" ; - общата стойност на проекта, представени в български лева, европейското и национално съфинансиране в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 3.организира публични събития - начална и заключителна пресконференция; -адреса на Единния информационен портал. 4.изготвя и предоставя информационни материали и брошури; 5.във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. се осъществява с подкрепата на Европейския съюз., Contracted Amount: 300.00 , Reported Amount: 300.00
  • Activity: Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина; : Голяма част от деца от уязвими семейства често безпричинно отсъстват /отпадат/ или не посещават детска градина. При постъпване в училище те сменят начина си на живот и социалното обкръжение, сменят водещия тип дейност /учене/, получават нови задължения и отговорности. За родителите от тези групи включването им в училищния живот и мотивирането на тях и децата им за редовно посещение и активно участие в училище е не само труден, а понякога и невъзможен процес. Това се дължи на ниската образованост, бедността, другите ценности, недостатъчния родителски капацитет, липсата на умения за общуване у повечето родители, които не припознават училището като място, където децата им ще получат знания и умения. Дейността е насочена към изграждане на доверие между специалисти и родители, работата по изграждане на родителски капацитет за по-добра грижа за децата, включването им в проектните дейности – заедно с децата в занятия, на разходка, на състезания, на празник, което ще допринесе за изграждане на навици и поддържане на интереса на децата в детска градина и редовно посещение. Индивидуална работа с всяко дете за осигуряване на равен старт и достъп до образование, диференциране на грижата спрямо различните потребности и осигуряване на конкретен подход в обучението за преодоляване на езиковите и социални дефицити. Подкрепа, насочена към реално включване в групата и учебно – възпитателния процес. Планиране на допълнителни извънучилищни дейности, които ще подпомогнат задържането на децата. Процесите на адаптация се отнасят както за децата към новите условия и изисквания на средата, така и за техните родители, защото в личностен план всеки родител трябва да преодолее чисто субективните си притеснения и страхове, касаещи адаптирането, обучението и развитието на детето си в новата и непозната за него среда. Преодоляването на бариерите и изграждането на чувство за сигурност в новата среда, осъзнаването на правилността от взетото решение, може да стане факт, чрез активно включване на тези родители в срещи, беседи, консултации за това, че този интеграционен процес ще осигури по–добро образование за техните деца. Чрез дейността ще се осигурят възможности за равен старт на всяко дете, ще се улесни достъпа и мотивацията на децата и техните родители за активното им включване в училищната среда и образователния процес. , Contracted Amount: 39 037.69 , Reported Amount: 48 798.08
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Дейността цели допълнително обучение за достигане на готовност на децата от целевата група за равен старт с техните връстници при постъпване им в първи клас, като в обхвата и ще се включат деца с проблеми при адаптирането, усвояването и овладяването на учебния материал и такива, които са със здравословни проблеми, водещи до натрупване на образователни пропуски и усвояване на езика. Същите са обхванати и посещават детските градини, но родителите им са силно ограничени във възможностите си да осигурят благоприятна среда за изграждане и формиране на умения и навици, поради което възможността за социална интеграция на тези децата в обществото е затруднена. За постигане на успешна интеграция на децата с увреждания при постъпването им в първи клас са необходими превантивни дейности за преодоляване на социалната изолация и изключване, както на детето, така и на семейството; улесняване на достъпа до образование, чрез достъпна среда, също така и чрез начините и похватите на предоставянето на учебния материал– посредством индивидуални програми, отчитащи и адаптирани, спрямо специфичните нужди и възможности на детето. Пълноценният образователен процес е възможен, благодарение на активната роля и на родителите, те също ще трябва да бъдат консултирани и обучени, с цел развиване на умения за подкрепа на децата, съобразно индивидуалните потребности. Доразвиване на познанията за българския книжовен език и за обкръжаващия свят, чрез групова и индивидуална учебна работа, спортни, изобразителни и музикални занимания. С предоставянето на допълнителна педагогическа подготовка ще се доразвият и съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище, чрез което ще се повиши училищната готовност на децата от целевата група за равен старт в училище. Образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Ще се предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас. Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. , Contracted Amount: 6 384.98 , Reported Amount: 7 836.54
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом: Целта на дейността е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания и подкрепа на семействата им. Услугата обхваща, следните дейности: 1. Посещения на кинезитерапевт /или друг специалист/ в отделенията за новородени в МБАЛ "СВ. Иван Рилски" гр. Разград. Посещението на кинезитерапевта или друг специалист от Центъра за ранна интервенция на уврежданията при майката и детето се прави възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. Специалистът запознава майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за нейното/тяхното бебе. Общият брой посещения е едно или две, в зависимост от продължителността на престоя в болницата на новороденото и неговата майка. 2. Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с кинезитерапевта или с друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето. Работата включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя и включването на детето в група от негови връстници – при достигането на определен етап от развитието (в съответствие с оценката на екипа на Центъра) детето се включва в група за арт терапия, психомоторни дейности и др. (ако е необходимо и – по ориентация и мобилност, хипотерапия, която е изключително подходяща за деца с церебрална парализа, плуване). Тази дейност също така е свързана с консултиране (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). 3. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Извършва се мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа . Тази дейност също така е свързана с предоставяне на консултация (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). , Contracted Amount: 219 695.19 , Reported Amount: 223 679.60
  • Activity: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията:: Дейността ще се реализира от втория месец от стартиране на проекта. Наличието на групи изложени на риск - семейства с ниско ниво на образование, здравно неосигурени родители; родители, които не полагат достатъчно грижи за децата си по отношение на здравното състояние, такива при които липсва редовно следене на здравето на бебетата и децата, налага обхващането им и осигуряване на здравна детска консултация. Децата със здравословни проблеми или увреждания и деца без личен лекар – педиатър, формират група със сериозни рискове по отношение на правилно ранно детско развитие. Предоставянето на дейността,която включва проследяване на правилното развитие на бебетата и децата, ще допринесе за повишаване на знанията на родителите свързани с хигиената, рационалното хранене, закаляване и профилактика на заболяванията. Навременно откриване на отклоненията в правилното развитие на децата, доуточняване и лечение. Консултиране и подкрепа на родителите на деца с увреждания с оглед на специфичните им потребности. Целта на дейността е да се подкрепят семействата в отглеждането на децата и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота с цел осигуряване на добра семейна среда за малките деца. Осигуряване на комплексна подкрепа на родители свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. Дейността ще допринесе за формиране на здравна култура за правилно отглеждане на децата, като средство за превенция на здравните рискове. С цел пълноценно социално включване в дейността ще се включат и деца и родители, които не попадат в рисковите групи. Ще се осигури достъп до здравна детска консултация на родители на новородени и на малки деца, от уязвими групи, които не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Осигуряване на мобилност – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Предложените за изпълнение от консултантите дейности в "Начин на изпълнение" няма да се дублират с дейности финансирани от НЗОК, т.к. са насочени към лица, на които не се предоставени с финансиране от НЗОК и от други източници., Contracted Amount: 77 005.11 , Reported Amount: 63 941.25
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения; : Дейността е насочена към уязвима група от родители и бъдещи родители най – вече в рискова възраст, които полагат сами грижи за децата си и бъдещи такива, безработни и разчитащи единствено на социални помощи, здравно неосигурени, живеещи в лоши жилищни условия, при фактори пораждащи психологически, емоционални проблеми – потиснатост, страх, притеснения, относно родителстването, грижата за отглеждането и ранното развитие на детето. Индивидуална и групова консултация и подкрепа на бъдещи родители е насочена към повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. Предоставянето на психологическа подкрепа и подготовка на родителите за изпълнение на техните родителски задължения и за създаването на подходяща среда за детето, която е в съответствие с неговите нужди, включително и чрез ползването на системата от услуги след раждането на детето (социални, здравни и други услуги) Групово и индивидуално консултиране на бъдещи и настоящи родители, включително и чрез мобилни екипи, предоставящи подкрепа на място за формиране и развитие на родителски умения за отглеждане на деца и подкрепа на родителите в процеса на отглеждане на децата. Консултирането и подкрепата (индивидуално или групово) са насочени към: оказване на подкрепа (емоционална, практическа, материална и финансова, ако е необходимо), за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето. Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа – от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. Консултация и подкрепа на родители с деца, основно насочени към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Консултирането на родителите относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и др.) и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. Чрез осигуряването на психологическа подкрепа на родителите, ще се предостави възможност да изградят привързаност към своите деца, да повишат социалната си компетентност, развивайки социални умения според изведените нужди – умения за решаване на проблеми, умения за общуване, умения за изграждане на позитивни взаимоотношения и нагласи. , Contracted Amount: 52 076.03 , Reported Amount: 52 050.33
  • Activity: Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа. : Демографските и социални характеристики на населението предразполагат формирането на рискови групи с недостатъчен капацитет за родителстване, за полагане на грижи за децата и тенденции за ранно сформиране на семейство/ ранно майчинство -характерно за ромската общност. Високата безработица, наличие на уязвими групи и семейства, такива с ниско ниво на образованост, неглижираност на децата, родители в рискова възраст съчетано с лоши жилищни условия на целевите групи, неинформираност по отношение на репродуктивното здраве и вероятността от възникване на болести, които се предават по полов път, налага консултиране и подкрепа на тези целеви групи чрез включването им в дейността семейно консултиране. По–ниската полова култура на част от семействата от уязвими групи, липса на изградени умения за предпазване от нежелана бременност е предпоставка за неправилно семейно планиране, причина за утежняване на уязвимостта на семействата и на децата. Целевите групи по дейността ще се осигури консултиране и подкрепа в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите предавани по полов път и семейното планиране, чрез индивидуални и групови сесии. Чрез дейността ще се осигури подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца, социално–психологическа подкрепа за младите майки и техните семейства. . , Contracted Amount: 152 058.23 , Reported Amount: 145 992.58
  • Activity: Ръководен персонал на центъра: Проектът ще се изпълнява в Център със седалище и адрес на управление с.Самуил, ул.Хаджи Димитър №3. Персоналът на Центъра организира, контролира, координира и осъществява дейностите по проекта. Следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове и постигане на заложените индикатори за изпълнение и постигнатите резултати- следи за целесъобразното разходване на средствата и осъществява мониторинг; отговаря за отчитането на проектните дейности в различни етапи от реализирането им и поддържането и съхраняването на необходимата документация, съгласно изискванията на Управляващия орган; Ръководителят утвърждава Правилник за вътрешния ред в Центъра в съответствие с проекта, с който урежда организацията, трудовите отношения между персонала и други взаимоотношения. Домакинът отговаря за ресурсното обезпечаване на работата на екипите по предоставяне на дейностите по проекта, шофьорът отговаря за безаварийното и сигурно пътуване на специалисти и потребители, хигиенистът осигурява чиста и здравословна среда в Центъра. Със Заповед на кмета на общината ще се предостави МПС от автопарка на Община Самуил, което ще се ползва за осъществяване на мобилна работа по проекта. За същото за материално отговорно лице ще бъде определен шофьор, назначен на трудов договор за изпълнение на задължения по проекта. За осигуряване на нормални условия на работа сградата на Центъра ще бъде обезпечена с електричество, вода, телефон, интернет и ще бъдат доставени дърва за отопление през зимния период. Центърът ще спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности, като прилага Методиката на екипната работа по случай. , Contracted Amount: 142 307.96 , Reported Amount: 129 410.65

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 1 464.63 , Reported Amount**: 600.83
  • Contractor: Kooperacia PANDA, Contracted Amount*: 3 250.00 , Reported Amount**: 623.83
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 961.98 , Reported Amount**: 180.17
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 5 061.54 , Reported Amount**: 769.14
  • Contractor: EKO - 88 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20.40
  • Contractor: Nergin, Contracted Amount*: 7 960.00 , Reported Amount**: 11 820.60
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 1 772.35 , Reported Amount**: 261.00
  • Contractor: AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDITSINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDITSINA HYU DENT, Contracted Amount*: 4 347.00 , Reported Amount**: 5 259.87
  • Contractor: "D-R ZEYNEB ISA - AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDICINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDICINA" EOOD, Contracted Amount*: 1 560.00 , Reported Amount**: 1 560.00
  • Contractor: ENERGO-PRO SALES AD, Contracted Amount*: 1 924.37 , Reported Amount**: 5 343.06
  • Contractor: "D-R ROSITSA DIMITROVA" AMBULATORIA ZA SPETSIALIZIRANA MEDITSINSKA POMOSHT, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 4 613.88
  • Contractor: BE-KA COMMERCE Ltd., Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 365.19
  • Contractor: VIK -78 - LYUBOMIR SHAMOV, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: kooperaciq panda, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 563.97
  • Contractor: VIK -78 - LYUBOMIR SHAMOV, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 28.80
  • Contractor: d-r, Contracted Amount*: 12 300.00 , Reported Amount**: 9 705.00
  • Contractor: FOBS BG, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 125.02
  • Contractor: KLIO KOMERS - TB EOOD, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 472.33
  • Contractor: MOST ENERGY AD, Contracted Amount*: 1 924.37 , Reported Amount**: 745.00
  • Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA, Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 286.32
  • Contractor: MERTMAKS EOOD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 2 298.76
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 634.64
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 5 582.83 , Reported Amount**: 1 388.05
  • Contractor: "D-R ROSITSA DIMITROVA" AMBULATORIA ZA SPETSIALIZIRANA MEDITSINSKA POMOSHT, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 1 596.26
  • Contractor: "D-R ZEYNEB ISA - AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDICINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDICINA" EOOD, Contracted Amount*: 3 980.00 , Reported Amount**: 1 890.00
  • Contractor: Kooperacia PANDA, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 213.56
  • Contractor: VIK -78 - LYUBOMIR SHAMOV, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: ELIT - BYULENT ALI ET, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 162.50
  • Contractor: MERTMAKS EOOD, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 77.80
  • Contractor: kooperaciq panda, Contracted Amount*: 13 240.00 , Reported Amount**: 4 955.59
  • Contractor: MERTMAKS EOOD, Contracted Amount*: 1 435.28 , Reported Amount**: 532.60
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 924.13
  • Contractor: EKO 88, Contracted Amount*: 1 253.68 , Reported Amount**: 24.30
  • Contractor: MERTMAKS EOOD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 776.61
  • Contractor: Nergin, Contracted Amount*: 2 587.00 , Reported Amount**: 2 587.00
  • Contractor: Nergin, Contracted Amount*: 3 980.00 , Reported Amount**: 3 542.20
  • Contractor: d-r, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 9 180.00
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 122.94
  • Contractor: ATC - BULGARIA, Contracted Amount*: 2 520.40 , Reported Amount**: 1 925.06
  • Contractor: "D-R ZEYNEB ISA - AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDICINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDICINA" EOOD, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 1 620.00
  • Contractor: Nergin, Contracted Amount*: 2 029.80 , Reported Amount**: 3 044.70
  • Contractor: d-r, Contracted Amount*: 12 300.00 , Reported Amount**: 10 710.00
  • Contractor: "D-R ZEYNEB ISA - AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDITSINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDITSINA" EOOD, Contracted Amount*: 750.00 , Reported Amount**: 695.52
  • Contractor: "BENT OYL" AD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 082.54
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 936.47
  • Contractor: HAGAS, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Eko 88, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 44.01
  • Contractor: ATC - BULGARIA, Contracted Amount*: 16 912.36 , Reported Amount**: 4 808.45
  • Contractor: BE-KA COMMERCE Ltd., Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 445.00
  • Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA, Contracted Amount*: 1 041.57 , Reported Amount**: 237.58
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 1 562.46
  • Contractor: "D-R ZEYNEB ISA - AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDICINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDICINA" EOOD, Contracted Amount*: 2 250.00 , Reported Amount**: 1 709.82
  • Contractor: MERTMAKS EOOD, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 167.94
  • Contractor: BRATYA VELIKOVI, Contracted Amount*: 3 929.27 , Reported Amount**: 409.07
  • Contractor: "D-R ROSITSA DIMITROVA" AMBULATORIA ZA SPETSIALIZIRANA MEDITSINSKA POMOSHT, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 170.00
  • Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA, Contracted Amount*: 520.00 , Reported Amount**: 97.68
  • Contractor: Evgeniya, Contracted Amount*: 24 600.00 , Reported Amount**: 36 840.00
  • Contractor: Nergin, Contracted Amount*: 3 800.00 , Reported Amount**: 2 766.10
  • Contractor: BRATQ VELIKOVI OOD, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 392.17
  • Contractor: Isperih Les Ltd, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 7 200.00
  • Contractor: VIK -78 - LYUBOMIR SHAMOV, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: d-r, Contracted Amount*: 7 800.00 , Reported Amount**: 7 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 305.00 , Reached amount: 546.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 746 587.17 BGN
Grant 746 587.17 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 746 587.17 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:, Estimated Amount: 62 655.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“
    Contractor: FOBS BG
    Contract total funded value: 8 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общиснките предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: kooperaciq panda
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й.", Estimated Amount: 29 236.08
  • Differentiated position 1: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й."
    Contractor: BE-KA COMMERCE Ltd.
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил", Estimated Amount: 58 136.24
  • Differentiated position 1: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил"
    Contractor: HAGAS
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил", Estimated Amount: 62 449.80
  • Differentiated position 1: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил"
    Contractor: MERTMAKS EOOD
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 5 Subject to due process: "Избор на специалисти Стоматолог, Педиатър, Юрист и Гинеколог за предоставяне на услуги по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 проект “Детство без граници”, чрез директно предоставяне безвъзмездна финансова помощ на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" , Estimated Amount: 40 100.00
  • Differentiated position 1: №1’’Избор на педиатър за предоставяне на услуги по дейности №5, №6 и №8 по административен договор с №BG05M9OP001-2.004-0062-C01 проект “Детство без граници“
    Contractor: Evgeniya
    Contract total funded value: 24 600.00
  • Differentiated position 2: ’’№2 Избор на гинеколог за предоставяне на услуги по дейност №8 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Contractor: "D-R ROSITSA DIMITROVA" AMBULATORIA ZA SPETSIALIZIRANA MEDITSINSKA POMOSHT
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 3: №3 ’’Избор на стоматолог за предоставяне на услуги по дейност №6 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Contractor: AMBULATORIA ZA INDIVIDUALNA PRAKTIKA ZA PARVICHNA MEDITSINSKA POMOSHT PO DENTALNA MEDITSINA HYU DENT
    Contract total funded value: 4 347.00
  • Differentiated position 4: №4 ’’Избор на юрист за предоставяне на услуги по дейност №8 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Contractor: Nergin
    Contract total funded value: 7 960.00
Procedure 6 Subject to due process: "Периодична доставка на перилни почистващи препарати за нуждите на Община Самуил и подразделенията й." , Estimated Amount: 5 813.61
Procedure 7 Subject to due process: "Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Estimated Amount: 4 817.64
  • Differentiated position 1: "Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 8 Subject to due process: "Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", Estimated Amount: 31 762.00
  • Differentiated position 1: "Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения"
    Contractor: Kooperacia PANDA
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 9 Subject to due process: "Периодични доставки на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Estimated Amount: 11 400.52
  • Differentiated position 1: "Периодични доставки на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: ATC - BULGARIA
    Contract total funded value: 2 520.40
Procedure 10 Subject to due process: "Периодични услуги за доставка, ремонт и зареждане на пожарогасители за нуждите на Община Самуил и подразделенията й", Estimated Amount: 2 660.00
Procedure 11 Subject to due process: ”Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на община Самуил, област Разград”, Estimated Amount: 65 620.00
  • Differentiated position 1: ”Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на община Самуил, област Разград”
    Contractor: MOST ENERGY AD
    Contract total funded value: 1 924.37
Procedure 12 Subject to due process: „ Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ“, Estimated Amount: 413 020.63
  • Differentiated position 1: „ Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ“
    Contractor: BRATQ VELIKOVI OOD
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Estimated Amount: 43 973.02
  • Differentiated position 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Contractor: MERTMAKS EOOD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 14 Subject to due process: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Estimated Amount: 60 645.01
  • Differentiated position 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Contractor: MERTMAKS EOOD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 15 Subject to due process: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Estimated Amount: 61 010.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Contractor: MERTMAKS EOOD
    Contract total funded value: 1 435.28
Procedure 16 Subject to due process: „Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на хляб и хлебни изделия“, Estimated Amount: 65 503.76
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на хляб и хлебни изделия“
    Contractor: Eko 88
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 17 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП, Estimated Amount: 4 117.65
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 961.98
Procedure 18 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“, Estimated Amount: 5 218.84
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 520.00
Procedure 19 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения”, Estimated Amount: 16 543.81
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения”
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 5 061.54
Procedure 20 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Estimated Amount: 38 311.28
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: Kooperacia PANDA
    Contract total funded value: 3 250.00
Procedure 21 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1:„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Contractor: kooperaciq panda
    Contract total funded value: 2 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: ATC - BULGARIA
    Contract total funded value: 16 912.36
Procedure 22 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“ Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“ , Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Contractor: kooperaciq panda
    Contract total funded value: 840.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: kooperaciq panda
    Contract total funded value: 7 600.00
Procedure 23 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции: , Estimated Amount: 40 904.85
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 1 041.57
  • Differentiated position 2: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 1 772.35
  • Differentiated position 3: „Доставка на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 5 582.83
Procedure 24 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Estimated Amount: 28 956.35
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 25 Subject to due process: „Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил“ по обособени позиции: -№ 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ;-№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: № 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
    Contractor: EKO 88
    Contract total funded value: 632.48
  • Differentiated position 2: № 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
    Contractor: KLIO KOMERS - TB EOOD
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 26 Subject to due process: „Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на целодневна детска градина, обединено детско заведение и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил“ по обособени позиции: - Обособена позиция №1 – хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, мляко и млечни изделия, пресни плодове и зеленчуци, консерви, варива, подправки и други; - Обособена позиция №2 – преработени плодове и зеленчуци, захарни изделия запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“, Estimated Amount: 279 227.41
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 – хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, мляко и млечни изделия, пресни плодове и зеленчуци, консерви, варива, подправки и други;
    Contractor: BRATYA VELIKOVI
    Contract total funded value: 2 721.60
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 – преработени плодове и зеленчуци, захарни изделия запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“
    Contractor: BRATYA VELIKOVI
    Contract total funded value: 2 721.60
Procedure 27 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва: І позиция - приблизително 3000 литра Дизелово гориво за МПС; ІІ позиция - приблизително 1000 литра Бензин А95H, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва: І позиция - приблизително 3000 литра Дизелово гориво за МПС;
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 2: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва:ІІ позиция - приблизително 1000 литра Бензин А95H
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 28 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на Община Самуил по обособени позиции: -І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за 20 000,00 л.; -ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС за 120 000,00 л.; -ІІІ позиция - Бензин А95 за 20 000,00 л.; -ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди за 10 000,00 кг., Estimated Amount: 313 813.40
  • Differentiated position 1: -І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за 20 000,00 л.;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: -ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС за 120 000,00 л.;
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 3: -ІІІ позиция - Бензин А95 за 20 000,00 л.;
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 4: -ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди за 10 000,00 кг.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 29 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по позиции, както следва: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра; ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра; ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра; ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 3 000 кг; V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра. , Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра;
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 464.63
  • Differentiated position 3: ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра;
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 464.63
  • Differentiated position 4: ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 3 000 кг;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра.
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 464.63
Procedure 30 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по позиции, както следва: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра; ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра; ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра; ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 5 000 кг; V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра. , Estimated Amount: 173 100.00
  • Differentiated position 1: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра;
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 3: ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра;
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 4: ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 5 000 кг;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра.
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 31 Subject to due process: Доставка на дърва за огрев за нуждите на Община Самуил по проект Детство без граница, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дърва за огрев за нуждите на Община Самуил по проект Детство без граница
    Contractor: Isperih Les Ltd
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 32 Subject to due process: Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията му., Estimated Amount: 29 494.40
  • Differentiated position 1: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й."
    Contractor: BE-KA COMMERCE Ltd.
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 33 Subject to due process: Доставка на течни горива за нуждите на община Самуил по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на безоловен бензин А95-H и дизелево моторно гориво.
    Contractor: "BENT OYL" AD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 34 Subject to due process: Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил по обособени позиции: -№ 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ; -№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ., Estimated Amount: 325 185.00
  • Differentiated position 1: - № 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
    Contractor: EKO 88
    Contract total funded value: 621.20
  • Differentiated position 2: -№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ.
    Contractor: BRATYA VELIKOVI
    Contract total funded value: 1 207.67

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN