Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.061-0007-C04
Project Name Center for Support of Persons with Disabilities and their Families - Kyustendil
Beneficiary 000261517 OBSHTINA KYUSTENDIL
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.11.2021
Start Date 01.11.2021
End Date 23.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил

Description

Brief description
Проекта предвижда създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания на територията на община Кюстендил. В центъра ще се създадат условия и предпоставки за инвестиране в комплексни интегрирани мерки, насочени към подобряването на достъпа до социални и здравни услуги на лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания, както и ще се осигури подкрепа за техните семейства, които полагат грижите за тези лица.
В Центъра ще се предоставят комплексни услуги и качествена грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки увреждания, чрез подкрепата за развитие и комплексно обслужване на тези лица и техните семейства. Успоредно с това, лицата, полагащи грижи за зависими членове на семейството ще получат подкрепа чрез мерки, свързани с улесняване достъпа им до пазара на труда и връщането им на реалния пазар на труда, както и психологическа подкрепа. Центъра за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания ще осигури заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за тях в домашна среда, мобилни услуги и други подкрепящи дейности, съгласно спецификата и потребностите на целевата група.
Activities
  • Activity: Закупуване на транспортни средства, в т.ч. специализирано транспортно средство за хора с увреждания: Основен проблем на пълнолетните лица с увреждания е социалната изолация. Дори когато живеят в семейна среда близките са ангажирани и не им обръщат достатъчно внимание. Закупуването на транспортни средства е от изключително значение, за да могат лицата от целевата група да ползват мобилни услуги предоставяни от екипа в ЦПЛУ чрез специализираното превозно средство и лек автомобил. Санитарите ще придружават лицата в специализираното транспортно средство от и до дома им за ползване на услугите в ЦПЛУ. Осигуряването на тази мобилна услуга ще допринесе до социално включване и достъп до интегрирани здравни и социални услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение, съобразно индивидуалната му оценка. Услугите предоставяни в ЦПЛУ ще позволят на потребителите да ползват дневни грижи и рехабилитация, както и възможност техните семейства да водят активен социален живот и да бъдат трудово заети. Мобилната работа на специалистите ще предоставя консултации и дейности извън границите на ЦПЛУ и ще даде въжможност за достигане на много хора в нужда. Чрез мобилната работа на специалистите, която ще се осъществява с транспортните средства ще се обхванат хора, които ще ползват услугите в центъра. Почасовите услуги ще са насочени към повишаване на качеството на живот на потребителите, като се съблюдава принципът на независим живот. Чрез разширяване механизма на общуване и стабилизиране на духовно-психологическото състояние на лицето, ползващо услугите на новия център ще се постигне социално включване и пълноценен живот, изпълнен със самочувствие. Личността на хората в неравностойно положение ще се постави в центъра на цялостната дейност в настоящето проектно предложение – справедливо отношение, зачитане на достойнството и потребностите, защото те имат правото на човешко достойнство в същата степен, както другите членове на обществото. Демографските проблеми и отдалечеността на голяма част от населените места на територията на община Кюстендил - 71 бр. села са предпоставка за безпомощност и социална изолация на хората от целевата група. Приоритетно вниманието на Община Кюстендил е насочено към хората с увреждания, в т.ч. с тежки множествени увреждания, особено в малките населени места като със закупените транспортни средства ще им бъде осигурен равен достъп на голям брой нуждаещи се от целевите групи до предлаганите социални услуги в сградата на ЦПЛУ и в домовете им в гр. Кюстендил и всички населени места на територията на общината. Мобилната работа по проекта /превозване на потребители, от дома до центъра и обратно, колективно пътуване и посещение на различни обекти с опознавателна и/или развлекателна цел с оглед социално включване на потребителите, превоз на специалисти за извършване на консултации по домовете на потребителите, действия за съдействие в институции и др./ е изцяло обвързана и зависима от броя и вида на заложените транспортни средства и разходите за гориво., Contracted Amount: 91 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Ремонт, доставка на оборудване и обзавеждане на „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства ” /ЦПЛУ/: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени всички процедури свързани с подбора на подизпълнители за обезпечаване на проекта и неговите дейности. Ще се подготви необходимата тръжна документация, съгласно изискванията. В рамките на тази дейност ще се организират тръжни процедури за избор на доставчици на ремонтните работи, на необходимото оборудване и обзавеждане свързано с дейността на центъра. Проектната идея е в новосъздадената социална услуга ЦПЛУ да бъдат предоставяни комплексни услуги в зависимост от потребностите на „отделния човек”. За осъществяване на целите заложени в настоящето предложение Община Кюстендил предоставя помещения в част от имот - частна общинска собственост – 139, кв. 9 по плана на с. Лозно, общ. Кюстендил, с площ 9 638 кв. м., съгласно Акт за общинска частна собственост № 1465 от 18.08.2008 г. на етаж 2. Предоставената от Община Кюстендил база е определена за създаване на комплексна социална услуга ЦПЛУ с решение на Общински съвет – Кюстендил. Тя ще бъде ремонтирана, оборудвана, обзаведена и приведена в завършен вид, модерна и отговаряща на всички изисквания. Центърът ще е оборудван с кабинети за психолог, социален работник, логопед, медицинска сестра, многофункционална зала с различни кътове - за провеждане на групови сесии, кът за социални контакти и други дейности, зала по кинезитерапия, зала по трудотерапия, стаи за почивка и стаи за заместваща грижа и др. Закупеното оборудване ще осигури качествено предоставяне на комплексните услуги. Специалистите ще работят по точно регламентирани правила и процедури, ще изготвят необходимата документация за функционирането на ЦПЛУ, което ще допринесе до изпълнение на заложените цели по проекта. Достъпа до центъра ще се осъществява посредством изградена рампа за хората, придвижващи се с помощни средства. Самият двор ще е снабден с кът за отдих и възможност за осъществяване на терапевтични дейности с потребителите. Предвидено обзавеждане/оборудване на ЦПЛУ: 1 бр. мултифункционално устройство- 468,00 лв.;1 бр. лаптоп -838,80 лв.; 6 бр.принтер- 418,80 лв=2512,80.; 1 бр. преносима токолона - 423.40 лв.; 1 бр. телевизор- 258.40 лв.; 1 бр. кушетка-368 лв.;1 бр. мед. кушетка-453,12лв.;бягаща пътека-1150 лв.; 1 бр. уред за раздвижване 110,40 лв.; 1 бр. кростренажор-782 лв.;велоергометър-862,50лв.; 1 бр. стълба за рехабилитация - 1380 лв.; шведска стена - 402,50 лв.; 1 бр. клетка на Роше - 2208 лв.; 1 бр. гимнастическ дюшек - 165,60 лв.; топка с релефна повърхност - 21,85 лв.; твърда топка - 2,76лв.; топка с форма на фъстък- 6,90 лв.;топка с форма на фъстък- 6,90 лв.;топка с грапава повърхност - 24,84 лв.; 2 бр. огледало - 42,48=84,96 лв.; 30 бр. посетителски стола - 41,06 лв=1231,92.; 8 бр. бюро -134,52=1076,16лв.; 8 бр. офис стол-155,76=1246,08лв; 8 бр. шкаф за документи-247,80=1982,40лв..; 10 бр.кош метален 10,62лв.=106,20лв.;1 бр. метален шкаф- 297,36лв.; 14 бр. матрак -120,36=1685,04лв.; 14 бр. легло -118,94=1665,22лв.; 5 бр.трапезна маса-280,37=1401,84лв.;готварска печка-548,80лв.;хладилник с фризер- 1077,12 лв.;микровълнова фурна-190,40лв.;абсорбатор-345,44лв.;съдомиялна- 645.66 лв.; 1 бр. прахосмукачка-108,80лв.;сушилник за дрехи- 22,66лв.; 3 бр.етежерка за обувки-22,66=67,97лв.;ютия-112 лв.;дъска за гладене- 33,98лв.; 30 бр.трапезен стол - 55,22=1656,72 лв.; 4 бр. кош с педал- 42,48=169,92лв.;пералня- 856,80 лв.;сушилня- 485.66 лв.;2 бр. диспенсър за вода- 116,82=233,64 лв.;2 бр. закачалка за дрехи-67,97=135,94лв.;2 бр. диван -538,08=1076,16лв.; 2бр. холна маса-198,24=396,48лв.; метален шкаф-332,76лв.; шредер за документи-514,08 лв.;кафе машина-112.33 лв.; миксер-88,40 лв.; пасатор - 55,76 лв.; 8бр.монитор -358,8=2870,40 лв.;8 бр. комп. конфигурация - 774=6192лв.; 6 бр. двукрилен гардероб-254,88=1529,28лв. нематериални активи 9 бр. - 298,8=2689,20лв.; модулна кухня - 792,96 лв; стенна стойка за телевизор - 26,11 лв., Contracted Amount: 626 859.86 , Reported Amount: 419 416.39
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства ” /ЦПЛУ/: Проектната идея е в новосъздадения „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства в гр. Кюстендил” да бъдат предоставяни комплексни услуги в зависимост от потребностите на „отделния човек”. В новоразкрития Център ще се осигурява заместваща грижа, дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. В Центъра ще се осъществява мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда. На потребителите в Центъра ще се осигури терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности. Центърът ще предоставя и заместваща грижа.Услугите за социално включване в центъра ще се предоставят от следните специалисти: Управител – 1 щ.бр.;Социален работник –1 щ.бр.;Психолог – 1 щ.бр.;Медицинска сестра–1 щ. бр.;Кинезитерапевт–1 щ.бр.;Трудотерапевт -3 щ. бр.;Логопед -1 щ. бр.;Щофьор -1 щ. бр.;Социален терапевт- 3щ. бр.;Работник поддръжка-1 щ. бр.;Счетоводител/Домакин-1 щ.бр. Услугите за социално включване ще се организират в индивидуални и групови сесии в кабинети на специалистите, в залите на новия център и при мобилната работа на екипите. Проектното предложение на Община Кюстендил е основано в подкрепа на правото за пълноценен живот на хората в неравностойно положение при зачитане на тяхното достойнство и право на избор. В тази връзка, грижата предоставяна от персонала на центъра ще бъде дългосрочна чрез предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги с оглед гарантиране качеството на живот, независимост и достойнство. Подборът и наемането на персонала е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на всяка социална услуга, включително на услугата, която ще се предоставя в „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства”. Те имат за цел да гарантират осигуряването на професионални грижи за потребителите на услугата от страна на мотивиран, добре обучен и работещ в екип персонал. Подборът на персонала на Центъра ще бъде извършен на конкурсен принцип два месеца , като персонала ще бъде назначен след разкриването на услугата със Заповед на Кмета.Ще бъде изготвена Процедура за подбор, утвърдена от Кмета на Община Кюстендил с приложено към нея заявление за кандидатстване. Ще бъде назначена комисия със заповед на Кмета на Община Кюстендил, която ще организира конкурса и извърши подбора на персонала. Провеждането на конкурса ще бъда на два етапа – по документи и интервю. Одобрените кандидати се предлагат за назначаване и сключване на договор, съгласно изискванията на Кодекса на труда. Назначените служители ще получат длъжностна характеристика, неразделна част от договора, в която са описани задълженията, отговорностите и подчиненост. При започване на работа в „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства” всеки служител ще има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията, на които е основана тя; отговорностите и задълженията, които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания ще са детайлно описани в длъжностна характеристика. Възнагражденията на служителите са планирани в съответствие с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР и съгласно данни за средна брутна месечна заплата на наети лица по трудово и служебно правоотношение през 2020 г., икономическа дейност "Хуманно здравеопазване и социална работа" от НСИ., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработване на правила за предоставяне на услуги в „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства” /ЦПЛУ/: След извършения подбор на персонал ще бъдат сключени трудови договори с оценените най-високо кандидати. Със заповед на Кмета на Община Кюстендил ще бъде разкрита социалната услуга ЦПЛУ и назначен следния персонал от 13 щ. бр.-Управител – 1 щ.бр.;Социален работник –1 щ.бр.;Психолог – 1 щ.бр.;Медицинска сестра–1 щ. бр.;Кинезитерапевт–1 щ.бр.;Трудотерапевт -3 щ. бр.;Логопед -1 щ. бр.; Социален терапевт- 3щ. бр.;Счетоводител/Домакин-1 щ.бр. Трудовите договори ще бъдат сключени за 13 месеца. Първия месец за разработване на Методология за дейността ЦПЛУ, правила и процедури за предоставянето на услугата, прием на документи от кандидати за потребители, изготвяне на първоначална оценка на потребностите и 12 м. за същинското предоставяне на услугата на потребители. Наетия персонал на новосъздадената социална услуга ще премине въвеждащо обучение, проведено от експерти на отдел "Социални дейности" в Община Кюстендил и ще посети действащи социални услуги на територията на община Кюстендил /Дневен център за пълнолетни лица с увреждания/ за запознаване със съществуващи добри практики и конкретно наблюдение на предоставяните услуги и работата с потребителите в тях. С оглед качествено предоставяне на услугите в ЦПЛУ в дейността ще вземат участие всички планирани служители, за да може всеки активно да участва в разработването на общата документация на услугата, касаеща комплексната подкрепа на потребителите. През този период всеки служител ще изготви годишна програма за работа, съобразена с длъжностната си характеристика и организацията на работа в социалната услуга. В изпълнение на дейността ще бъдат идентифицирани потребители на услугата, приети заявления и извършен подбор на потребители. Всеки служител на ЦПЛУ, независимо от своята квалификация ще бъде обучен да презентира предоставяните интегрирани социални и здравни услуги и прием на документи. , Contracted Amount: 22 358.43 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Функциониране на „Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства” /ЦПЛУ/: Предоставянето на комплексните услуги в ЦПЛУ ще стартира на основание Заповед на Кмета на Община Кюстендил за разкриване на социална услуга.Реализирането на услугите ще са регламентирани в разработената Методология за дейността.ЦПЛУ е комплекс от социални услуги,които създават условия за цялостно обслужване на пълнолетните лица през деня или заместваща грижа,свързани с предоставянето на храна,задоволяване на ежедневните,здравните,образователните и рехабилитационните потребности,както и организация на свободното време и личните контакти.Дейностите по проектното предложение са комплексни интегрирани мерки с иновативен характер, насочени изцяло към услуги за лица с увреждания,включително с тежки множествени увреждания и не генерират печалба.Чрез настоящия проект се апробира модел за предоставяне на услугата ЦПЛУ и техните семейства,вкл. с тежки множествени увреждания и техните семейства,като услугите са съобразени с потребностите на лицата от целевите групи.Капацитета ще е 30 потребители.Целта е оказване на социална,психологическа и здравна подкрепа на потребителите на услугите чрез осигуряване на равен достъп на всички нуждаещи се, мобилна консултативна работа на специалистите в домовете на потребители и осигурен специализиран транспорт на хората с двигателни увреждания.Грижите за хората в ЦПЛУ ще се организират в индивидуален и групов формат.Специалистите ще изготвят програми за работа си и ще отчитат месечно постигнатите резултати.Реализирането на груповия формат е от изключително значение за осъществяване на информиране,демонстрации,споделяне на опит,взаимопомощ,наблюдение и практикуване.Освен чрез участие в групи,програмите на ЦПЛУ ще предвиждат и неструктуриран или много слабо структуриран дневен престой,позволяващ прекарване на свободното време по смислен начин,в съответствие с нагласите и интересите на потребителите.Създаването на неформални групи по интереси ще се насърчава.Разпределението в седмицата ще зависи от програмата.След подадено заявление с потребителя ще се изготви оценка на потребностите, след това индивидуален план за подкрепа и с лицето ще се сключи договор за предоставяне на услуги.Специалистите ще реализират дейности като:Социално консултиране по социални теми за стимулиране и развитие на уменията за междуличностното общуване и отношения, генериране на групова солидарност, като провеждат разговори и насочване на хората към подходящи за тях услуги и терапия,включвайки ги в групови занимания;съдействие на други специалисти от екипа по съответните им дейности; подготвяне месечните графици за посещение на потребителите организиране на посещения, излети и др.Психологическа подкрепа–подпомогане на хората в неравностойно положение в търсене на алтернативи,както и подкрепа в посока на намаляване чувството на обреченост,безпомощност и безперспективност.Помощта ще се извършваше под формата на индивидуални и групови срещи,с цел да се подобри комуникативните умения и се създаде мотивация за научаване на нови поведенчески модели за адаптиране към промените,които са настъпили в техния живот.Мед.грижи-Съобразно специфичните особености и характеристики на целевата група на проекта ще се предоставят следните медицински услуги:Проследяване и отчитане на физиологичните показатели;.Контролиране на приема на медикаменти-ежедневно проследяване за навременното и редовно приемане на лекарствените средства, предписани от личния лекар и др. Рехабилитационни дейности-Провеждане на лечебна гимнастика за потребителите с двигателни и хронични увреждания,съобразно изработените им лични планове и под контрола на кинезитерапевта;Поддържане на двигателни умения, чрез комплекс от разнообразни двигателни упражнения;Закаляване на организма,посредством разнообразни закалителни процедури. , Contracted Amount: 386 501.96 , Reported Amount: 287 315.77

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Electrohold Trade EAD, Contracted Amount*: 2 252.95 , Reported Amount**: 2 368.59
  • Contractor: SPECIALIZED BUSINESS SYSTEMS AD, Contracted Amount*: 15 571.20 , Reported Amount**: 15 571.20
  • Contractor: EAT WELL, Contracted Amount*: 348.64 , Reported Amount**: 355.60
  • Contractor: DDD - KYUSTENDIL EOOD, Contracted Amount*: 160.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: LALKA STOEVA - ANGORA, Contracted Amount*: 10 770.88 , Reported Amount**: 10 458.83
  • Contractor: OMNICAR AUTO, Contracted Amount*: 90 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BG INTERNATIONAL GROUP EOOD, Contracted Amount*: 29 277.14 , Reported Amount**: 29 277.14
  • Contractor: OFFICE 1 PARTNER LTD, Contracted Amount*: 4 949.25 , Reported Amount**: 4 949.25
  • Contractor: CONSTRUCTION COMPANY - RILA EOOD, Contracted Amount*: 497 604.60 , Reported Amount**: 374 568.05
  • Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD., Contracted Amount*: 4 467.81 , Reported Amount**: 4 467.81
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 32.00
Indicator 2 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 76.00
Indicator 3 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 32.00

Financial Information

Total Project cost 749 136.09 BGN
Grant 749 136.09 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 749 126.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Кюстендил, по две обособени позиции”, Estimated Amount: 3 237 600.00
  • Differentiated position 1: “Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Кюстендил, по две обособени позиции”
    Contractor: Electrohold Trade EAD
    Contract total funded value: 2 252.95
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво Б6 и газ пропан бутан“, Estimated Amount: 2 755 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво Б6 и газ пропан бутан“
    Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD.
    Contract total funded value: 2 866.31
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на два броя фабрично нови специализирани автомобили за лица с увреждания“, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на два броя фабрично нови специализирани автомобили за лица с увреждания“
    Contractor: OMNICAR AUTO
    Contract total funded value: 90 000.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на компютърно оборудване и периферия по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“, Estimated Amount: 27 802.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на компютърно оборудване и периферия по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“
    Contractor: SPECIALIZED BUSINESS SYSTEMS AD
    Contract total funded value: 15 571.20
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на обзавеждане по три обособени позиции“, Estimated Amount: 59 400.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на обзавеждане по три обособени позиции“
    Contractor: BG INTERNATIONAL GROUP EOOD
    Contract total funded value: 17 678.76
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на спортни уреди и специализирано оборудване“, Estimated Amount: 14 845.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на спортни уреди и специализирано оборудване“
    Contractor: BG INTERNATIONAL GROUP EOOD
    Contract total funded value: 7 492.26
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил, по обособени позиции“, Estimated Amount: 2 450 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на храни и хранителни продукти по обособена позиция 1 "Мляко и млечни продукти"
    Contractor: EAT WELL
    Contract total funded value: 90.64
  • Differentiated position 2: „Месо, месни продукти, риба и яйца”
    Contractor: EAT WELL
    Contract total funded value: 67.78
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 Пресни плодове и зеленчуци
    Contractor: EAT WELL
    Contract total funded value: 29.79
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 „Бакалия, зеленчукови консерви“
    Contractor: EAT WELL
    Contract total funded value: 160.43
Procedure 8 Subject to due process: „Основен ремонт и преустройство на сграда /бивше училище/ в „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства“ /ЦПЛУ/ и „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения“ /ЦСРИ/, Estimated Amount: 918 724.65
  • Differentiated position 1: „Основен ремонт и преустройство на сграда /бивше училище/ в „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства“ /ЦПЛУ/ и „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения“ /ЦСРИ/
    Contractor: CONSTRUCTION COMPANY - RILA EOOD
    Contract total funded value: 497 604.60
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане, бяла и черна техника, Estimated Amount: 8 824.11
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Доставка на бяла и черна техника по проект „Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства – Кюстендил“
    Contractor: BG INTERNATIONAL GROUP EOOD
    Contract total funded value: 4 106.12

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN