Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.057-0160-C01
Project Name Increasing the knowledge and skills of the employees in PolyPress Ltd.
Beneficiary 817069375 PolyPress Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.02.2020
Start Date 11.02.2020
End Date 16.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Габрово, гр.Габрово

Description

Brief description
Проектът "Повишаване на знанията и уменията на заетите лица в "Полипрес" ООД" има за основна цел  "Да се насърчи професионалното и кариерното развитие на служителите в "Полипрес" ООД като се стимулира ученето през целия живот, чрез предоставяне на 3 вида специфични обучения и компетенция, съобразно конкретните работни места и нуждите на работодателя".
За постигането на общата цел са формулирани следните Специфични цели:
Специфична цел 1. Да се осигури възможност за формиране на нови специфични знания и умения на общо 25 служители за конкретните техни работни места и работен процес в "Полипрес" ООД.
Специфична цел 2.Да се формират знания по допълнителен чужд език на заетите лица, чрез включването им в обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици“.
Тези цели ще се постигнат, чрез реализирането на следните дейности:
1. Провеждане на специфични обучения на заетите в "Полипрес" ООД.
2. Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език.
Проектът включва мерки по изпълнение на визуализация и публичност на дейностите и на резултатите от изпълнение. При разписването на проектното предложение са взети под внимание нуждите на фирмата и специфичните идентифицирани потребности на представителите на целевата група: формиране и надграждане на специфични знания и умения, отговарящи на заеманите конкретни длъжност, професионално и кариерно развитие в дългосрочен план, мотивация за работа, познания по чужд език.
Чрез реализирането на целите и предвидените дейности на настоящия проект ще допринесе основно за формирането на нови специфични знания и умения в заетите, съобразно заеманите от тях конкретни работни места и актуалните нужди на Полипрес ООД. Постигайки тези резултати те ще повлияят върху производителността и качеството на труда на служителите и ще се създадат условия за устойчива заетост и заемане на по-качествени работни места, което ще доведе и до по-голяма добавена стойност за фирмата като цяло.
Activities
  • Activity: Провеждане на специфични обучения на заетите в "Полипрес" ООД: Идентифицираната целева група са 25 лица заети в "Полипрес" ООД, за които се планира да преминат 3 различни спец. обучения спрямо техните конкретни длъжности. Целта е да се формират нови специализирани знания и умения свързани с определените длъжности и работни процеси. Нуждата от тези обучения е продиктувана от направен предварителен анализ и са идентифицирани настоящите проблеми на всеки етап от производствения процес и конкретните работни места, по-специално: -Бракуване на материали и готови продукти, заради допуснати грешки от страна на служители в процесите на първична подготовка за печат и експониране на плаки, гравиране, печат и пакетиране; -Забавяне изпълнението на отделни поръчки на клиенти и отказ на клиенти, заради допуснати грешки. Предвидени са 3 специфични обучения с различна тематика обвързани с различни етапи от производствен процес във фирмата, за справяне с конкретни проблеми, които са идентифицирани от работодателя, за да може да предложи по-високо качество на своите услуги и продукти. Обученията са и в изпълнение на политиката на компанията за утвърждаване на добри практики за всяко работно място за постигане на високо и постоянно качество на предоставяните услуги, намаляване на отпадъка и подобряване на производителността на всяка стъпка от технологичния процес. Въз основа на тези установени нужди са определени и 3-те вида обучения, а именно: 1.“Разграничаване на причините за формиране на брак на съответното работното място и техники за ограничаване на проявлението им“- 300уч. ч., което ще обхване служителите от длъжностите - оператор металорежещи машини, машинен оператор печатарство, организатор стопанска дейност, оператор ръчна преса, отчетник и технолог (общо 9 човека). 2.“Усъвършенстване на прилагането на добри практики за съхраняване високото качество на печатните изделия при пакетиране и свързани операции по придвижване“ - 300 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност Пакетировач -13 човека 3.“Подобряване на уменията и намаляване на грешките при изработката на компютърни монтажи, цветоотделяне и експониране на плаки“-400 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност 3-ма Оператор въвеждане на данни. Подробно описание на модулите и мин. примерни теми може да видите приложени в т.12 в настоящия формуляр. Цел на обученията е да се обезпечи високо и постоянно качество на изработваните печатни изделия на всеки етап от технологичния процес, като се гарантира минимален отпадък, предизвикан от грешки и неадекватни решения и действия на служителите. Обученията се предвиждат да бъдат проведени изцяло дистанционно. Това е широко прилагана практика от много фирми, които искат да предоставят възможности за допълнителна специализация на служителите си, без да ограничават личното им време и работния процес. Интензивността и продължителността на ученето ще е съобразно с индивидуалните потребности и ангажименти на обучаваните. Обученията онлайн ще предоставят на курсистите достъп до набор от различни уч. материали. Ч/з онлайн платформата курсистите ще могат да ги използват в удобно за тях време и без географски ограничения на различни устройства - телефони, таблети, лаптопи и т.н. Електронното обучение може да се съчетае с консултации с преподаватели и др. Етапите на дейността: 1)Подготвителен етап (1пр.м.), вкл.-Подготовка на процедурата за избор на изпълнител; Избор на изпълнител;Сключване на договор. 2)Подготовка за обучението(2-ри пр.м): Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна уч. програма и график. Уч. програма трябва да е съобразена с законовите изискванията, нуждите на работодателя и заложените по проекта критерии. Избраният изпълнител ще трябва да притежава онлайн платформа за провеждане на дистанционно форма на обучение, която предлага актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това направление. 3)Провеждане на обученията по утвърдения учебен график (3-6-ти пр.м.). 4)Провеждане на изпит и връчване на Сертификати (6-ти пр.м.)., Contracted Amount: 88 750.00 , Reported Amount: 88 500.00
  • Activity: Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език.: Дейността ще обхване 25 човека от заетите във фирмата от следните длъжности - 1 Оператор МРМ; 4-ма Машинен оператор, печатарство; 13 Пакетировачи, 3 Оператор въвеждане на данни; 1Организатор на стопанска дейност,1Оператор на ръчна преса, 1 Отчетник и 1 Технолог. Като целта на дейността е предостави възможност на тези представители от идентифицираната целева група да формират нови компетенции в комуникацията и общуването на чужд допълнителен език, какъвто е немския. Необходимостта от това обучение е продиктувано от стремежа на фирмата да до обогатява и допълнително да квалифицира своя персонал, за да предлага качествени продукти и услуги на своите клиенти. Компанията работи в сферата на печатната и рекламна дейност, освен в страната но и в партньорство с фирми от Швейцария, Германия и Англия. В тази връзка при изпълнението на техните поръчки и при изработката на техните продукти е необходимо познаването на конкретния език, за да бъда изготвени, произведени, сглобени и пакетирани съответните печатни материали, по техните възложени изисквания. За да подобри качеството си при предлагането на услугите и произвеждането на продуктите компанията ще осигури възможност на заетите лица да преминат обучение по Немски език. Ч/з това обучение служителите в целия производствения процес - приемане на поръчка, изготвяне на плана за продукта, предпечат, печат и допълнително оформяне на изделието ще формират и усвоят основни познания по немски език, което ще подобри комуникацията с клиентите и партньорите, по-добре ще бъдат разбирани техните задания без да се допускат грешки при техните преводи и интерпретация.Това от своя страна ще повиши качеството на предлаганите услуги и продукти на фирмата, затвърждавате на партньорските позиции и по-висока добавена стойност за фирмата като цяло. Обучението се предвижда да бъде изпълнено под дистанционна форма и следва да премине последователно през нивата А1, А2, В1. • Немски език–ниво А1. Трябва да могат да общуват с елементарни изрази, да задава и отговаря на прости въпроси по позната тематика. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове. Трябва да могат да разбират познати думи и основни изрази и др. • Немски език - ниво А2. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират най-често употребявани думи и изрази от области, свързани с всекидневието (напр. основна информация за семейството, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение).Трябва да могат да схващат същественото от кратки и ясни послания и съобщения, могат да четат и разбират кратки текстове. Трябва да могат да опишат с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си, условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност. • Немски език–ниво B1. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират актуални теми и въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират специализирани статии и технически инструкции, дори когато не са свързани с тяхната професионална област. Да могат да използват езика без предварителна подготовка и успешно за социални и професионални контакти. Да могат точно да изразяват мислите и аргументират мнението си, както и умело да общуват със събеседниците си. За да бъде ефективно и качествено изпълнена настоящата дейност ще бъде възложена на външен изпълнител, по реда на ЗУСЕСИВ и ПМС 160. За удостоверяване на преминатия курс на обучение, изпълнителя ще трябва да даде Сертификат на всяко лице, успешно завършило. Етапите, по които ще се осъществи дейността, са: 1)Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 2)Избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 3)Одобряване на учебен график и учебна програма и подготовка за обучение(7-ми проектен месец) 4) Провеждане на обучение по ключови компетенции (7-9 пр. месец); 5) Полагане на изпити и издаване на сертификати (9-ти месец)., Contracted Amount: 17 500.00 , Reported Amount: 17 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: HARMONIA 1, Contracted Amount*: 61 950.00 , Reported Amount**: 88 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 26.00
Indicator 2 Заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 26.00

Financial Information

Total Project cost 106 250.00 BGN
Grant 74 375.00 BGN
Self amount 31 875.00 BGN
Total actual amounts paid 74 200.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Услуга по организиране и провеждане на Специфични обучения на заетите в Полипрес ООД, Estimated Amount: 88 750.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Разграничаване на причините за формиране на брак на съответното работно място и техники за ограничаване на проявлението им“
    Contractor: HARMONIA 1
    Contract total funded value: 22 302.00
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Усъвършенстване на прилагането на добри практики за съхраняване високото качество на печатните изделия при пакетиране и свързани операции по придвижване“
    Contractor: HARMONIA 1
    Contract total funded value: 32 214.00
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Подобряване на уменията и намаляване на грешките при изработката на компютърни монтажи, цветоотделяне и експониране на плаки“
    Contractor: HARMONIA 1
    Contract total funded value: 7 434.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN