Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0063-C02
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Pernik
Beneficiary 000386751 Pernik Municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 06.07.2015
Start Date 25.05.2015
End Date 30.04.2016
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Перник

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Перник
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Община Перник е провела процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, въз основа на което е налице сключен договор № 33/12.02.2015 г. с предмет „ Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж” към Общинско предприятие „Общинско обслужване”. Закупуването на хранителни продукти ще се извърши по горепосочения договор. Механизмът за закупуване е чрез доставка по заявка от Възложителя. Типовете хранителни продукти са: 1. Периодична доставка по заявка на хляб 2. Периодична доставка по заявка на тестени изделия 3. Периодична доставка по заявка на месо и месни продукти 4. Периодични доставки по заявка на мляко и млечни продукти 5. Периодични доставки по заявка на консерви 6. Периодична доставка на пресни и замразени плодове и зеленчуци 7. Периодични доставки по заявка на варива ,пакетирани стоки и др. Хранителните продукти отговарят на изискванията на Закона за храните и всички други санитарни, ветеринарно-санитарни и хигиенни норми, установени от действащото законодателство в Република България. Продуктите са етикетирани, съгласно Закона за храните и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. Опаковката на продуктите гарантира възможността им за съхранение при обичайните за вида продукт условия. Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%. Към датата на доставка и всяка такава ще бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните. Доставяните продукти трябва да отговарят на действащите стандарти, като при установено отклонение, същите да бъдат подменени напълно. , Contracted Amount: 54 970.00 , Reported Amount: 53 471.54
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: ОП „Общинско обслужване” - звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”: Гр. Перник 2300, обл. Перник, ул. „Найчо Цанов” № 9 Приготвянето на топлия обяд ще се осъществи в кухненския блок на Домашен социален патронаж, като за гр. Перник ще се раздава от гишето на кухненския блок в присъствените работни дни на седмицата, съгласно хигиенните и санитарни изисквания на Регионалната здравна инспекция и Агенцията по безопасност на храните. За останалите райони, храната ще се раздава както следва: Гр. Перник - кв. „Изток“ – в сградата на Кметство ”Изток”; Гр. Перник - кв. “Църква” – в сградата на Кметство „Църква”; За трудно подвижните и болните на легло потребители от община Перник храната ще се доставя по домовете с автомобилите за разнос на храна. Топлият обяд по населените места на общината ще се доставя с транспортните средства на социалното заведение, едновременно с храната на патронираните лица. , Contracted Amount: 2 748.50 , Reported Amount: 1 764.55
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: С реализиране на настоящата операция на територията на Община Перник, веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите относно възможностите за достъп до социални, здравни, административни и образователни услуги. Екипът по проекта ще информира потребителите за датата за провеждането на информационните дни, като се поставят обявления в ДСП – Перник и местата за раздаване на топлия обяд. От проведените консултациите ще бъдат съставяни протоколи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 227.68

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 126.00

Financial Information

Total Project cost 57 348.47 BGN
Grant 57 348.47 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 57 348.47 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN