Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.010-0005-C02
Project Name Construction of Social Housing in Vidin
Beneficiary 000159508 Vidin Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 23.10.2020
Start Date 23.10.2020
End Date 21.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Видин, гр.Видин

Description

Brief description
Настоящият проект е включен в списъка с проектни фишове, одобрен от работната група за проектни идеи с протокол от 27.09.2019г., по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на Оперативна програма "Региони в растеж", процедура BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". Проектът попада в Зоната с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на гр. Видин. В рамките на проекта в град Видин ще бъде осигурена съвременна социална инфраструктура, чрез изграждане на социални жилища, в които да бъдат настанени представители на хора в неравностойно и уязвимо положение. Прилежащите пространства ще бъдат рехабилитирани и ще бъде изградена достъпна среда за лицата с увреждания. Изградените жилища ще предложат съвременни и адекватни битови условия. Физическото местонахождение на строителството ще осигури пространствена интеграция на маргинализираните групи в обществото. В резултата от изпълнението на проекта ще бъдат построени 37 броя социални жилища. Всяко жилище е съставено от дневен тракт, необходимия брой спални и съответните санитарни помещения при спазване на действащата нормативна уредба и ще бъдат с изцяло обзаведени и оборудвани помещения. Имотът ще се благоустрои, ще се осигурят самостоятелни подходи и входове в имота, ще се осигури площадка за отдих и/или спортни занимания. Ще бъде осигурена достъпна архитектурна среда за ползвателите на услугата. Новопостроените обекти ще са с минимум клас "С" на енергопотребление. Ще се подобри качеството на живот на уязвимите групи от община Видин и ще се създадат условия за тяхната пълноценна реализация, намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване и участието им в живота на общината. Групите, пряко повлияни от резултатите от проекта, са бездомни хора и/или такива живеещи в много лоши битови условия; многодетни семейства; родители с деца с влошено здраве и увреждания; хора в риск от бедност и социално изключване.
Activities
  • Activity: Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП: За успешното изпълнение на проектното предложение Бенефициентът – Община Видин ще сключи договори с изпълнители за осъществяването на дейностите по проекта. При избора на изпълнители Община Видин ще приложи ЗОП и съответните нормативни актове по прилагането му. Ще бъдат проведени шест процедури за избор на изпълнители: 1. Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин - без обособени позиции. 2. Изпълнение на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изграждане на социални жилища на територията на община Видин по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин" - обществената поръчка ще бъде без обособени позиции. 3. Осигуряване на административен и помощен персонал по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин" - обществената поръчка ще бъде без обособени позиции. 4. Изпълнение на мерки по информация и публичност по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин" - обществената поръчка ще бъде с две обособени позиции, от които едната ще бъде запазена по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. 5. Избор на одитор на проект "Изграждане на социални жилища в град Видин" - обществената поръчка ще бъде без обособени позиции. 6. Доставка на оборудване и обзавеждане за социални жилища, изградени по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин" - обществената поръчка ще бъде без обособени позиции. Предмет на интервенция по настоящия проект са изграждането на социални жилища в гр. Видин. Решението за възлагане на обществената поръчка и обосноваването на необходимостта от провеждането й се взима от ръководителя на екипа по проекта съвместно с юриста по проекта. Подготовката и провеждането на всяка конкретна процедура започва с изготвяне на технически спецификации, пълно описание на обекта на поръчката, както и прогнозната стойност на обществената поръчка, определена съгласно разпоредбите на чл. 21 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществената поръчка се определя към датата на решението за нейното откриване и включва всички плащания без ДДС към бъдещия изпълнител на поръчката. Юристът (административен и помощен персонал) от екипа определя вида на процедурата съгласно ЗОП и изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор. Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти, когато се изискват за подготовката на офертата (ако е приложимо за съответната процедура); методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, когато е приложимо; образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Юристът по проекта ще отговаря и организира своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в „Официален вестник” на ЕС, Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, юристът ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл. 103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Видин сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на социални жилища в град Видин.: След направен оглед на свободните съществуващи сгради, общинска собственост на община Видин, бе решено новите социални жилища да бъдат изградени в сградата на бивша Детска ясла № 2, находяща се в гр. Видин, ж.к. Христо Ботев, ул. „Димитър Цухлев“ № 44. Сградата, обект на интервенция е въведена в експлоатация през 1972 год. От 2001 г. детската ясла не функционира по предназначението си и към момента помещенията са негодни за ползване. Физическото местонахождение на обекта на интервенция ще осигури пространствена интеграция на маргинализираните групи в обществото и изцяло отговаря на изискванията на програмата. В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство на 37 бр. жилища. Работният проект (РП) ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и след изготвяне на доклад за съответствието му със съществуващите изисквания на строежите и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. При изпълнение на строителството всяко от жилищата ще се състои от помещения, които териториално и функционално са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите. Помещенията ще осигуряват домашна атмосфера и условия за живот на целевите групи. Поне две от жилищата ще осигуряват комфорт и на лица с двигателни увреждания. Проектът предвижда построяването на 37 социални жилища, отговарящи на следните изисквания: жилища с едночленно или двучленно семейство , едно жилище за 5 или 6 членно семейство, жилища, за тричленни и четиричленни семейства и поне две жилища пригодени, за хора с увреждания. Всяко жилище е съставено от дневен тракт, необходимия брой спални и съответните санитарни помещения при спазване на действащата нормативна уредба. При решаване функционирането на обекта ще се спазят изискванията на всички съществуващи методически документи, указващи условията и реда за предоставяне на вида социална услуга. Ще бъдат извършени СМР, които водят до най-малко клас на енергопотребление "С" на жилищата. Ще се благоустрои прилежащия терен, чрез моделиране на двора, ще се осигурят самостоятелни подходи и входове в имота и към обектите. Имотът ще се озелени. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: всички енергостестяващи мерки: изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно ТП на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т. 2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“ и препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно ТП на сградата)., Contracted Amount: 1 660 250.00 , Reported Amount: 1 983 860.00
  • Activity: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация: След изготвянето на инвестиционния проект от изпълнителя на инженеринга избраният консултант на строителен надзор и оценка на съответствието ще изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект, подписан от управителя на фирмата консултант и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. На базата на този доклад Гл. архитект на Община Видин съгласува работния проект и издава разрешението за строеж. След влизането в сила на разрешението за строеж консултантът, избран да упражнява строителен надзор след съгласуване с възложителя, ще състави акт образец 2 и 2а за законосъобразно започване на строежите, с които строителството по сградата може да започне. По време на изпълнението на строително-монтажните работи, строителният надзор, въз основа на писмения договор с възложителя ще: 1. Осъществява контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 2. Ще спира строежа, когато той не се изпълнява при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 3. Осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 4. Следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на сградата. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя. Окончателният доклад служи за въвеждане на обекта в експлоатация при спазване разпоредбите на Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Инвеститорският контрол ще се извърши от ръководителя на проект и/или експерти на Община Видин, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика в Общината. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с: • предотвратяване на излишни разходи • контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали • контрол върху качеството и количеството на вложените материали • контрол върху оферти и актове • контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи • контрол за изпълнението на проектната документация • изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение • осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности., Contracted Amount: 13 840.00 , Reported Amount: 16 608.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: За безпроблемно изпълнение и координация на дейностите по проекта „Изграждане на социални жилища в град Видин" е необходимо създаването на екип, който ще извърши организацията и управлението на проекта. Екипът за управление ще се легитимира със заповед на Кмета на община Видин. Екипът за управление (ЕУ) на проекта ще изготви: а) система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване, б) подробен работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници, в) механизъм на взаимодействие и координация между членовете на екипа по проекта. Екипът ще се събира на ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Членовете на сформирания екип ще са експерти с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Позициите на екипа за управление са: ръководител на проекта - 1, който ще следи за цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще координира и контролира работата на останалите членове от екипа и ще отговаря за инвеститорския контрол на обекта; счетоводител, служител на общината (технически и финансов персонал), който ще отразява разходите в счетоводството на общината и ще следи за правилното разходване на средствата по програмата; юрист - ще участва в подготовката и провеждането на обществените поръчки. Екипът на общината ще бъде подпомаган от външен експерт "Мониторинг" (административен и помощен персонал), който ще подпомогне екипа по проекта в подготовката обществените поръчки и изготвянето на задължителната информация до УО на Оперативна програма „Региони в растеж” и техническите и финансовите отчети. Външния експерт ще бъде избран след спазване на необходимите нормативни изисквания съгласно закона за обществени поръчки. ЕУ ще управлява реализирането на дейностите по проекта за постигане на резултати и изпълнение на индикаторите, при спазване принципите на добро управление – икономичност, ефикасност и ефективност. ЕУ носи отговорност за изпълнение на проекта, следи за разходването на средствата в съответствие с условията на подписания договор за БФП, за законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта. При установяване на отклонения от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за тях и ще се вземат мерки за отстраняването им. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни шестмесечни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. ЕУ изготвя и искане за възстановяване на средства за междинни плащания до УПРАВЛЯВАЩИЯ ОРГАН, съгласно исканията за плащане през ИСУН 2020 или на опростени възможности за финансиране, съгласно чл. 67, параграф 1, първа алинея, букви б) , в) и г) на Регламент (ЕС) №1303/2013. Дейността ,,Организация и управление на проекта“, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати., Contracted Amount: 31 486.29 , Reported Amount: 21 939.76
  • Activity: Изпълнение на дейности по информация и публичност: За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира информационна кампания. Мерките за информиране и публичност ще бъдат съобразени с изискванията и условията, посочени в Регламент № 1303/2013 на ЕП и Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Настоящата дейност по информация и публичност ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането от ЕФРР. Ще осведомява всички заинтересовани страни за идеята, целите на проекта, етапите на реализация, постижения и отчет за правилното разходване на средствата. Дейността ще се изпълнява, съгласно предварително разработен план за информация и публичност. Информационната кампания ще се разгърне по следните основни линии: визуализация; информационни събития и информационни материали. Бенефициентът - Община Видин, не разполага с подходящо оборудване и умения за изработката на информационните материали. По тази причина ще бъде избран външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП за дизайн, предпечатна подготовка и печат на рекламни материали и информационни събития. В рамките на проекта ще бъдат изработени следните материали: Изработка на временен билборд с размери 4/3 и постоянна информационна табела. Временният билборд се поставя по време на строителството на видно място – 1 бр. Постоянната табела се поставя след приключването на обекта – 1 бр. И двата вида информационни табели ще бъдат за външен монтаж. В рамките на дейността ще бъде изготвен плакат с информация за проекта – 50 бр. Плакатите ще бъдат поставени на видно място в сградата на общинската администрация и местата за информационни афиши в града. Той ще информира за целите, дейностите и резултатите от проекта и ще гарантира максимална публичност на местно ниво. Ще бъде заснет и обработен репортаж за изпълнението на проекта - максимум 3 мин – 1бр. Телевизията е най-масовият канал за разпространение на информация. Поради тази причина възложителят ще предвиди изработката на рекламен репортаж за изпълнението на проекта с кадри от самия обект, интервюта, кадри от събития по проекта и др. Рекламният репортаж ще бъде излъчен в местна телевизия минимум 3 пъти в местна телевизия и 1 път в национална телевизия, за по-широка обществена разгласа. Ще бъде изработен банер за събития по проекта – 1 бр. рекламен банер, който ще се ползва за провеждане на публични събития по проекта и ще стои на партера на сградата на Община Видин. В рамките на проекта ще бъдат изработени чаши за ползвателите на социалните жилища – 150 бр. и тениски за ползвателите на социалните жилища – 150 бр. В рамките на дейността ще извършва пълно информиране на гражданите чрез непрекъснато актуализиране на информацията за проекта на Интернет страницата на общината и профила на кмета в социалните мрежи. Интернет страницата ще е полезна като място за справка и информационно средство, както за тези, които ще присъстват на събитията, така и за медиите и всички заинтересовани страни. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени официално церемония ,,Първа копка“ при стартиране изпълнението на дейностите по строителството и откриваща пресконференция за 20 души и закриваща пресконференция за 20 души и официално откриване на обекта. Пресконференциите ще се проведат в зала на общината и ще бъдат отворени за журналисти, местни НПО и активисти. Визуализацията на материалите за информация и публичност ще бъде съгласно правилата, указани в Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация., Contracted Amount: 8 380.00 , Reported Amount: 10 056.00
  • Activity: Изпълнение на одит на проект "Изграждане на социални жилища в град Видин": Съгласно изискванията на програмата Община Видин ще наеме външен експерт счетоводител за извършване на финансов одит съгласно изискванията на програмата и закона за независимия финансов одит. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одиторът трябва да се увери, че: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Одиторът изготвя Доклад за фактически констатации. Докладът включва минимум следното съдържание: дата на издаване на доклада, пореден номер на доклада, оперативна програма, по която се финансира проектът, наименование на проверявания проект, източници и размер на финансиране на проекта, период, в който е извършена окончателната проверка, одитор/одиторски екип, извършил ангажимента, целите на ангажимента, обхват, цели и обекти на проверката, таблица с всички констатации и препоръки във връзка с тях, групирани по същественост, подробна рекапитулация на отчетените допустими разходи по проекта и исканата от бенефициента сума, сключен договор за услуга № ....от г. след проведена процедура за избор на изпълнител (посочва се вида на процедурата и нейния предмет), цитиране на стандартите, по които е извършен ангажиментът, подробно описание на изпълнените процедури във връзка със зададения обхват на проверката, списък с основните прегледани документи, таблично приложение с проверяваните разходи, съдържащо най-малкото описание на разхода, сума, допустимост на разхода (допустим/недопустим), описание на установените пропуски и направените препоръки за тях, както и направения коментар от страна на ръководството на проекта/бенефициента и предприетите действия за тяхната реализация (посочват се изпратените вътрешни писма, ако има такива, до ръководството на проекта/бенефициента с направени констатации за слабости, пропуски и грешки и респ. препоръки за отстраняване и подобрение)., Contracted Amount: 4 800.00 , Reported Amount: 5 760.00
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане за социални жилища, изградени по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин": За да се осигури адекватен подслон и комплексно въздействие за нуждаещите се лица е необходимо новите, построени по проекта жилища, да се обзаведат и оборудват с необходимите мебели и техника. Предвижда се закупуване на оборудване и обзавеждане, което е в изпълнение на целите на проекта и е насочено към създаване на условията за предоставяне на съвременни и качествени условия за обитаване в социалните жилища. Дейността е в пряка връзка и с концепцията на програмата и ще допринесе за постигане на целите на инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура". Ще бъде доставено оборудване и обзавеждане за всяко едно жилище съгласно техническа спецификация. Предвижда се необходимия минимум от бяла техника, кухненски шкафове, легла, гардероби и др. осигуряващи условия за живот на потребителите. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки. Обзавеждането ще бъде съобразено с функцията на помещенията. Община Видин ще проведе тръжна процедура, съгласно разпоредбите на ЗОП и ще сключи договор с външен изпълнител/и за реализиране на дейностите по доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за социалните жилища. Към настоящето проектно предложение, са приложени подробни списъци, с технически спецификации за необходимите мебели, бяла техника и друго оборудване., Contracted Amount: 132 426.24 , Reported Amount: 158 911.49

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BULCONS GROUP, Contracted Amount*: 11 568.00 , Reported Amount**: 11 568.00
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD, Contracted Amount*: 41 514.00 , Reported Amount**: 41 514.00
  • Contractor: KIRILOVA AUDITS PLTD, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 5 760.00
  • Contractor: KID PLUS LTD, Contracted Amount*: 1 739 040.00 , Reported Amount**: 1 992 300.00
  • Contractor: DZZD EKSPERT EFEKT, Contracted Amount*: 5 040.00 , Reported Amount**: 5 040.00
  • Contractor: "ADORIA CONSULT" LTD, Contracted Amount*: 35 040.00 , Reported Amount**: 35 040.00
  • Contractor: TRANS CO 04 LTD, Contracted Amount*: 117 397.49 , Reported Amount**: 117 397.49
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 7 560.00 , Reported Amount**: 7 560.00
  • Contractor: IZDATELSKA KYSHTA AB LTD, Contracted Amount*: 2 496.00 , Reported Amount**: 2 496.00
  • Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd., Contracted Amount*: 6 456.00 , Reported Amount**: 6 456.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma, with improved housing conditions, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Rehabilitated housing in urban areas, Measure Unit: жилища, Base Value: 0.00 , Target amount: 37.00 , Reached amount: 37.00

Financial Information

Total Project cost 2 128 992.09 BGN
Grant 2 128 992.09 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 128 992.09 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 378.00 0.00 378.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 99 615.00 0.00 99 615.00 КИД ПЛЮС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на оборудване и обзавеждане по проект „Изграждане на социални жилища в град Видин“ по ОПРР 2014-2020”, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на бяла техника за социални жилища”
    Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD
    Contract total funded value: 41 514.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на обзавеждане за социални жилища”
    Contractor: TRANS CO 04 LTD
    Contract total funded value: 117 397.49
Procedure 2 Subject to due process: „Извършване на независим финансов одит на четири проекта по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020” по четири обособени позиции“, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на независим финансов одит на проект: „Изграждане на социални жилища в град Видин“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020”
    Contractor: KIRILOVA AUDITS PLTD
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин в експлоатация”, Estimated Amount: 16 200.60
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите на работен инвестиционен проект за изграждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин по проект: „Изграждане на социални жилища в град Видин“,
    Contractor: DZZD EKSPERT EFEKT
    Contract total funded value: 5 040.00
  • Differentiated position 2: „Упражняване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи за изграждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин по проект: „Изграждане на социални жилища в град Видин“
    Contractor: BULCONS GROUP
    Contract total funded value: 11 568.00
Procedure 4 Subject to due process: „Изработване и доставка на промоционални материали за информация и публичност по четири проекта на община Видин по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020”, по 4 обособени позиции - запазена по чл. 12 от ЗОП“, Estimated Amount: 7 475.00
  • Differentiated position 1: „Изработване и доставка на промоционални материали за информация и публичност по проект „Изграждане на социални жилища в град Видин“, запазена по чл. 12 от ЗОП”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 7 560.00
Procedure 5 Subject to due process: „Организиране на пресконференции, заснемане и излъчване на репортажи за популяризиране, прозрачност и информиране на общностите за дейностите по четири проекта на община Видин по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020”, Estimated Amount: 3 145.00
  • Differentiated position 1: „Организиране на пресконференции, заснемане и излъчване на репортажи за популяризиране, прозрачност и информиране на общностите за дейностите по проект на община Видин „Изграждане на социални жилища в град Видин“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020”
    Contractor: IZDATELSKA KYSHTA AB LTD
    Contract total funded value: 2 496.00
Procedure 6 Subject to due process: Изготвяне на финансови анализи за нуждите на Община Видин, за подготовката на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на финансови анализи за нуждите на Община Видин, за подготовката на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”
    Contractor: "ADORIA CONSULT" LTD
    Contract total funded value: 17 400.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин, Estimated Amount: 1 450 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на социални жилища за хора в неравностойно положение на територията на град Видин
    Contractor: KID PLUS LTD
    Contract total funded value: 1 739 040.00
Procedure 8 Subject to due process: Обследване за установяване на технически характеристики, свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт, както и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на обект: Бивша Детска ясла № 2, находяща се в гр. Видин, ж.к. Христо Ботев, ул. „Димитър Цухлев“ № 44. , Estimated Amount: 5 380.00
  • Differentiated position 1: Обследване за установяване на технически характеристики, свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт, както и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на обект: Бивша Детска ясла № 2, находяща се в гр. Видин, ж.к. Христо Ботев, ул. „Димитър Цухлев“ № 44.
    Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 6 456.00
Procedure 9 Subject to due process: Осигуряване на административен и помощен персонал по проект "Изграждане на социални жилища в град Видин", Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на външна техническа помощ за управлението на проект "Изграждане на социални жилища в град Видин"
    Contractor: "ADORIA CONSULT" LTD
    Contract total funded value: 17 640.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN