Brief description |
„Валли-10” ЕООД гр. Разград е на строителния пазар от 1990 год. Фирмата извършва ново строителство и строително-ремонтни работи - бояджийски, фаянс, теракота, ВиК, хидро и топлоизолации, гипсокартон и др. Фирмата разполага с 72 души персонал, който към момента е недостатъчен поради увеличаващия се брой поръчки. С цел разширяване на дейността и увеличаване на броя на обслужените клиенти, пред „Валли-10“ ЕООД стои въпроса за увеличаване числеността на персонала. Същевременно фирмата се сблъсква с проблеми при намирането на квалифицирани лица с желание за работа. Фирмата е социално ангажирана и има опит с назначаването на безработни лица по програма и поради този факт посреща с готовност възможността за кандидатстване по схема „Ново работно място 2015“. Целите, които си постава е да осигури трайна интеграция на пазара на труда на безработни лица в сферата на строителството. В град Разград и областта не се създават достатъчно нови работни места и „Валли-10“ ЕООД не само разкрива 14 качествени работни места на местния пазар, но и гарантира усъвършенстване и подобряване на знанията на лицата, чрез заложените обучения, както и натрупване на трудов и професионален опит. Фирмата ще осигури на включените в проекта представители на целевата група дългосрочна заетост. Отчитайки нуждите на целевите групи, „Валли-10“ ЕООД разкрива 14 работни места. Всички лица ще бъдат безработни, регистрирани в бюрата по труда и/или неактивни лица, които имат желание да се реализират в сектора на строителството. Минимум 50% от новонаетите лица ще бъдат продължително безработни и неактивни лица като основният фокус ще бъде към осигуряването на заетост. За лицата ще бъде закупено съвременно оборудване и е планирано обучение за придобиване на професионална степен, което заедно с опит в сферата ще осигури на лицата лесна адаптация към изискванията на пазара на труда. Всичко това ще подобри материалното им положение и ще повиши техните възможности и самооценка.
|
Activities |
-
Activity: Организация, управлние и мониторинг на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР.
За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва:
- ръководител по проекта;
- координатор по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 576 часа - 5 771,11 лева, координаторът за 520 часа - 4 053,25 лева, а счетоводителят за 520 часа - 1 140,45 лева, които ще бъдат разпределени за 15 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите.
В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г.
,
Contracted Amount: 10 964.81
,
Reported Amount: 12 772.31
-
Activity: Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта: Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се гарантира приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, както и те привлекат и стимулират представители на целевата група за вземат участие по проекта. В рамките на дейността се предвиждат:
-откриваща и заключителна пресконференция с цел запознаване на обществеността с целите и дейностите по проекта, както и с запознаване с постигнатите резултати. Ще бъде наета зала с достатъчен капацитет за поканените и в рамките на пресконференциите ще бъдат раздавани информационни материали по проекта.
- Ще бъде изработено информационно табло, което ще бъде поставено на мястото на изпълнение на проектните дейности.
- Ще бъдат изработени две табели, които ще бъдат поставени, както на пресконференциите, така и в на местата, където се извършва дейност на фирмата.
- Ще бъдат изработени брошури, които да бъдат разпространявани сред представители на целевите групи, клиенти на фирмата, с цел запознаване на с проектите дейности. Предвиждат се 500 бр. брошури.
- стикери за закупеното по проекта оборудване, които ще бъдат поставени на оборудването - 30бр..
Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.,
Contracted Amount: 2 533.00
,
Reported Amount: 5 066.00
-
Activity: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 14 лица: 8 лица на длъжност „работник, ремонт на топлинна изолация“; 2ма на длъжност „бетонджия“; 2ма на длъжност „Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)“; 1 на длъжност „механик, гараж за транспортни средства“ и един на длъжност „офис мениджър“.
Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат трайно безработни и/или неактивни.
Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта.
Тричленна комисия, включваща представители на бенефициента ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 14 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в сферата на строителството.
,
Contracted Amount: 0.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на обучените безработни лица в областта на строителството за 12 месеца. В рамките на тази дейност ще се сключат трудови договори с селектираните лица.
Ще бъдат наети 14 безработни лица на следните длъжности: 8 човека на длъжност „работник, ремонт на топлинна изолация“; 2ма на длъжност „бетонджия“; 2ма на длъжност „Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)“; 1 на длъжност „механик, гараж за транспортни средства“ и един на длъжност „офис мениджър“.
В рамките на дейността ще се прилага методът на учене чрез опит (experiental learning) – важен метод по проекта, който ще бъде използван при изпълнение на дейността по осигуряване на заетост. Целта на този метод е да се постигне продължаващо обучение на работното място. Това е иновативен метод, все повече използван в съвременните обучителни практики. Основата на този метод е задаване на практически задачи и контрол и подпомагане на работещите в нейното изпълнение. По този начин те ще се учат от грешките си и ще бъдат насърчавани и съветвани кое и как да подобрят. Този метод е създаден и широко използван от психолози и педагози, като ефективността му е доказана в досегашните новонзаначени служители. Методът гарантира бърза адаптация към работата във фирмата.
В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден.
В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка.
По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата.
Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите, като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички четиринадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията.
Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство.
Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на бенефициента.
,
Contracted Amount: 109 487.54
,
Reported Amount: 123 026.17
-
Activity: Професионално обучение за новонаети лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация. За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Обученията за придобиване на професионална степен ще бъдат следните:• Обучение по специалност „Изолации в строителството“ за придобиване на втора степен на професионална квалификация. По специалността ще бъдат обучавани 8 от новоназначените на длъжност „Работник ремонт на топлинна изолация“;Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. То ще има теоретични и практически часове. Часовете теория те трябва да бъдат по-малко от 230, а практическите не по-малко от 430. Практическите часове трябва да бъдат с превес, тъй като прилагането на уменията на практика биха довели до ефективност след преминатото обучение.Минимално съдържание на учебната програма. Учебната програма трябва да съдържа предмети като „Строителни материали“; „Технология на строителството“; „Топлоизолации“ и „Хидроизолации“. Чрез обучението ще се придобият умения за разчитане на работни чертежи, ще могат да работят с всички инструменти и съоръжения, да работят с всички видове изолации, както и много други умения. Обучението е необходимо поради липсата на кадри, които имат технически и теоретични познания. То ще подобри качеството на работа във фирмата като придобитите знания ще положат и на другите служители. Като фирма, изпълняваща строителни дейности, подготвените и квалифицирани кадри в фирмата ще и дадат конкурентно предимство в региона.• Обучение по специалност „Армировка и бетон“ професия „Строител“. В обучението ще бъдат обучени 2 служители на длъжност „Бетонджия“.Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. То ще има теоретични и практически часове като минимума теоретични часове е 300 уч. часа, а минимума практически 360. Набляга се на практическите часове, защото те ще допринесат за качественото изпълнение на трудовите задачи. Минимално съдържание на програмата Компютърна грамотност; сградостроителство; Строителни материали; Технология на строителството; Основи на строителната механика; Технология на специалността.След обучението завършилите ще са запознати с изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд; условията за безопасна работа на строителен обект; начините за организация на работното място; обозначения и четене на архитектурни чертежи и ще могат да си служат с технически понятия при описание на материалите и технологичните процеси.• Обучение по специалност „Вътрешни ВиК мрежи“ за професия „Монтажник ВиК мрежи“. В обучението ще бъдат включени 2 служители на Длъжност „Водопроводчик (вътрешно водоснабд. и канал.)“.Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Минимални изисквания за броя часове – теоретичните минимум 310 и практическите минимум 350 уч. часа.Минимално съдържание на учебната програма. Програмата трябва да съдържа задължително предмети като „Техническо чертане в строителството“ ; „Основи на строителната механика“, „Сградостроителство“, „Технология на строителството“. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити като успешно издържалите ще получат свидетелства за професионална квалификация.„Валли-10“ ЕООД изпълнява цялостни строителни дейности като важен елемент са дейностите по водоснабдяване и канализация. С цел извършване на строителство от началото до края на процеса, както и разширяване на портфолиото на услугите „Валли-10“ ЕООД има необходимост от още двама служители на длъжност „Водопроводчик (вътрешно водоснабд. и кан.)“. Включването на обучение по специалност „Вътрешни ВиК мрежи“ ще повиши знанията на служителите за безопасни условия при упражняване на професията, както и похвати за извършване на дейността.,
Contracted Amount: 14 400.00
,
Reported Amount: 14 400.00
-
Activity: Закупуване на оборудване за назначените лица.: Целта на дейността е да се осигури качествено оборудване за новназначените безработни лица. В рамките на дейността ще се закупи оборудване за извършване на трудова дейност за новназначените безработни лица. Заложеното оборудване е както следва:
За работника на длъжност „Работник, ремонт на топлинна изолация“ ще се закупи 2 бр. нивелири лазерни, 1 бр. дигитален нивелир, 1 бр. пефоратор, 1 бр. къртач, 1 бр. ъглошлайф с диск Ф 125 и 1 бр. ъглошлайф Ф230 с предпазител против разбиване и 1 бр. акумулаторен винтоверт.
За длъжността бетонджия ще се закупят 1 бр. къртач вертикален 16-28 джаула сила при удар и 1 бр. къртач 8-45, 1 бр. иглен вибратор за бетон, 1 бр. машина за заглаждане на бетон за обработка на бетонова повърхност на настилки и плочи, която може да работи в малки пространства; 1 бр. електронна машина за заглаждане на бетон. 2 броя къртача, единият от които вертикален; 1 бр. Система за ръчно диамантено рязане; Свредла за бетон SDS комплект от ф5 до 22мм. 1 бр., както и по 1 бр. ф28 и ф32; 2бр. Секач - права лопата; 2 бр. Плосък секач и 2 бр. Шила.
За длъжността "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" ще се закупи 1 бр. пистолет за горещ въздух и 1 бр. потапяща помпа за дренажни води.
За длъжността „Механик, гараж на транспортни средства ще се закупи 1 бр. работна маса за инструменти.
За офис мениджър 1 бр. мултифункционално устройство, което ще подобри работата на служителя, като ще осигури бързо и качествено извършване на трудовите задачи, които са свързани с генерирането и обработването на документация с цел координация и планиране на работни задачи.
Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата на служителите самостоятелна и всеки да има необходимото оборудване за качествено изпълнение на служебните си задачи.
,
Contracted Amount: 49 934.98
,
Reported Amount: 80 253.00
|