Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.101-0021-C01
Project Name "Patronage care for the elderly and disabled in the municipality of Antonovo"
Beneficiary 000875557 MUNICIPALITY OF ANTONOVO
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.05.2020
Start Date 16.03.2020
End Date 31.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Търговище (BG334), Антоново

Description

Brief description
Проектът включва дейности за превенция и подпомагане достъпа до услуги на уязвими лица, хора с увреждания в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и други дейности свързани с опазване здравето на най-застрашените и в най-голяма степен от COVID-19 лица на територията на община Антоново.
     Цел
Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на услуги в домашна среда и изграждане на подходящ капацитет за предоставянето им.

Целеви групи
     
     23 души живеещи и/или пребиваващи на територията на община Антоново в т. ч.:
     Възрастни хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
     Хора с увреждания и техните семейства;
     Служители на доставчици на социални услуги;
     Възрастни в риск. 
    
     6 души предоставящи услуги по домовете за  възрастни хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване, хора с увреждания и техните семейства, служители на доставчици на социални услуги, възрастни в риск. 

Срок за изпълнение на Проекта
    16.03.2020 година - 31.12.2020 година
 
Стойност на Проекта 
     37 605.00 лева
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от COVID - 19.: Определяне на комисия за подбор на персонал. Информиране на местната общност за възможността за включване в Проекта. Приемане на заявления. Класиране. Наемане на персонал., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 9 801.22
  • Activity: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства предоставяне на лекарства.: 9 души на длъжност "Домашен помощник" ще извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) в рамките на до 4 часа дневно. На 23 души потребители на услуга в т. ч. възрастни хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване, хора с увреждания и техните семейства, хора, които са поставени под карантина от здравните власти, и за които има социална необходимост от почасови услуги, ще бъдат доставяни храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 16 551.66
  • Activity: Транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата: На персона в т. ч.: 9 души на длъжност "Домашен помощник" извършващи доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) ще се изплащат разходи за командировки, гориво срещу представени първични платежни документи., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите и диспечерски център.: Избор на доставчик. Подписване на договор за доставка на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите. Закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите в т. ч.: Маски за еднократна употреба - 1584 броя (по една маска на ден за всеки "Домашен помощник"); Очила - 18 броя (по 1 чифт за всеки за всеки "Домашен помощник" и по 1 резервен); Шапки - 18 броя (по 2 за всеки "Домашен помощник"); Скафандър - 9 броя (по 1 бр. за всеки за всеки "Домашен помощник"); Защитни облекла за многократна употреба - 18 комплекта (по 1 комплект за всеки за всеки "Домашен помощник" и по 1 резервен); Ръкавици за еднократна употреба - 6500 чифта (За всеки ден, за всеки потребител по 1 чифт и 164 чифта резервни при необходимост); Ботуши/обувки - 9 чифта; Калцуни - 6500 чифта (За всеки ден, за всеки потребител по 1 чифт и 164 чифта резервни); Дезинфектанти, да бъдат закупувани при възникване на необходимост по количества и видове към момента на констатиране на потребностите. Телефонни апарати - 9 броя за "Домашен помощник" ; Предоставяне лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите. Разходи за дребно оборудване и обзавеждане на диспечерски център: Метален рафт и или шкаф за диспечерски център - 2 броя; Мултифункционално устройство., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 10 541.15

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 46.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 46.00

Financial Information

Total Project cost 37 605.00 BGN
Grant 37 605.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 36 894.03 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN