Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.013-0005-C01
Project Name "Implementation of Energy Efficiency Measures in Multifamily Residential Buildings in Pazardjik - Phase I"
Beneficiary 000351736 Pazardzhik Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 28.02.2020
Start Date 28.02.2020
End Date 17.10.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност и достигане на най-малко клас на енергопотребление „С“ на жилищните сгради, обекти на интервенция, подобряване на достъпа на хора с увреждания до сградите, конструктивно възстановяване и усилване, където е предписано, с което да се осигурят по-добри условия на живот в МЖС, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. 
Целеви групи на проектното предложение са обитателите на СО в жилищни сгради, отговарящи на критериите за допустимост за проекти за енергийна ефективност на МЖС по ОПРР; собствениците на стопански обекти и лицата, посещаващи жилищата и стопанските обекти; лицата с намалена подвижност, в т.ч. лицата с увреждания, чийто достъп до сградите ще се подобри и жителите на гр.Пазарджик.
В Инвестиционната програма за изпълнение на ИПГВР на гр. Пазарджик са включени проекти за прилагане на мерки за енeргийна ефективност (ЕЕ) върху многофамилни жилищни сгради (МЖС). 
С реализирането на конкретния проект ще се приложат мерки за ЕЕ по отношение на 14  МЖС, разположени в строителните граници на Пазарджик, отговарящи на критериите за допустимост по процедурата.
Предвидените за  реализация основни дейности са: организация и управление, мерки за информиране и публичност, инженеринг (проектиране, извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор), оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор, въвеждане на обектите в експлоатация и извършване на одит.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
-по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване разходите за енергия;
-подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите; 
-осигуряване на адекватна с критериите за устойчиво развитие, достъпна жизнена среда.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Организация, управление и мониторинг на проекта : Дейностите по организация, управление и мониторинг на проекта ще се изпълняват от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността на екипа е отчетен обхватът на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор на проект, координатор СМР, юрист, финансист и Сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“, които разполагат с квалификация и опит, необходими за реализацията на планираните по проекта дейности. Дейността предвижда планиране, организиране, координиране, контрол и отчитане на изпълнението на отделните проектни дейности, като обхваща: • Провеждане на срещи на екипа за разпределяне на задачи и отговорности и отчитане на напредъка по изпълнението на дейностите; • Подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители съгласно ЗОП - разработване на тръжна документация от членовете на екипа, съобразно техните компентности, и участие в комисии за провеждане на процедурите за избор на изпълнители; • Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта; • Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта; • Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и набелязване на превантивни и коригиращи действия; • Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители; • Осъществяване на взаимодействие с представители на Сдруженията на собствениците за осигуряване на необходимите условия за изпълнение на проектните дейности; • Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на информация и комуникация по проекта, които не се възлагат на външен изпълнител; • Поддържане на контакти с УО на ОПРР и отчитане изпълнението на проекта; • Поддържане на архив и досие на проекта. Общата сума за възнаграждения (брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осигурителни вноски) в размер на 57 891,00 лв. се формира като сума от стойностите на възнагражденията на всеки член от екипа на проекта, като се прилага следната формула: часова ставка * брой часове месечна заетост * брой месеци + осигуровки. Ръководител на проект - 23770,74 лв. 10,31 лв. (часова ставка)*80 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 18145,60 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 23770,74 лв. Координатор на проекта - 16012,39 лв. 4,63 лв. (часова ставка)*120 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 12223,20 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 16012,39 лв. Координатор СМР - 3062,26 лв. 4,87 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2337,60 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 3062,26 лв. Юрист - 3263,47 лв. 5,19 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2491,20 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 3263,47 лв. Финансист - 6916,80 лв. 8,00 лв. (часова ставка)*30 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 5280,00 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 6916,80 лв. Сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“ - 4865,34 лв. 6,19 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*15 (месеци) = 3714 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) = 4865,34 лв. , Contracted Amount: 57 891.00 , Reported Amount: 56 567.31
  • Activity: Дейност 2. Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи на обектите и осъществяване на авторски надзор : В рамките на дейността, избраният Изпълнител: 1. Ще изготви технически ИП за прилагане на ЕСМ на съответната МЖС, съгласно техническата спецификация, сертификати и доклади от обследване за ЕЕ, техн. паспорт и арх. Заснемане. В ИП ще се включат: - всички ЕСМ - задължителни за сградата в обследването за ЕЕ и осигуряващи най-малко клас на енергопотребление "С", вкл. съпътстващи СМР, свързани с възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването; - мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г.; - мерки по конструктивното възстановяване/усилване - задължителни в техническото обследване (ТО) на сградата. В ИП ще се включват само задължителните дейности, предписани в ТО на МЖС, свързани с конструктивното възстановяване/усилване, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия под 60% за съответните МЖС на: ул. "Цар Асен" 50 и ул. "Цар Симеон" 24; ул. "Стефан Захариев" 22А; ул. "Стефан Захариев" 24. Предписаните задължителни мерки, извън конструктивното им възстановяване/усилване няма да бъдат изисквани за проектиране и изпълнение с БФП. - всички мерки, предписани като задължителни в ТО, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия мин.60% за съответните МЖС на: ул. "Георги Брегов" 2; ул. "Свобода 15";ул. "Марин Дринов" 9;бул. "Христо Ботев" №1А;бул. "България" №38, 40, 42;бул. "България" №4, 6, 8, 10;ул. "Димитър Греков" 74;бул. "България" 43 и 45;бул. "Княгиня Мария Луиза" 117, 119, 121, 123;ул. "Александър Стамболийски" 66, 68, 70;ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" 14. 2. Съгласуване на ИП съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ. Одобряването на ИП ще се извърши по реда на ЗУТ - от главния архитект на Общината, след което ще се издадат разрешения за строеж. 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрения ИП за всяка сграда, разпоредбите на ЗУТ и клаузите на сключения договор с изпълнител. Според процента на ен. спестявания за всяка сграда, посочени в обследването за ЕЕ, обемът на СМР ще бъде, както следва: - всички задължителни ЕСМ, задължителни мерки по конструктивното възстановяване/усилване и мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания за сградите с икономия на първична енергия под 60%; - всички задължителни ЕСМ, всички мерки, предписани като задължителни в техническото обследване за сградите с икономия на първична енергия над 60%. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения ИП. След приключване на СМР проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Въвеждане в експлоатация на обектите - след завършването на строежа и приемане на окончателният доклад на СН за всеки обект съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.1 от ЗУТ възложителят ще подаде заявления за въвеждането на обектите в експлоатация, които са комплектувани с изискуемите документи. Строежите от четвърта и пета категория съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.3 от ЗУТ се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж. Екипът на проекта и фирмите, осъществяващи строителен надзор и авторски надзор, ще извършат дейностите по набавяне на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация. Ще бъдат издадени 14 удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация. Стойност 2 950 828,35 лв. Стойността на дейността се формира като сума от стойностите на следните бюджетни пера: 6.1. „Разходи за инженеринг на обектите на интервенция“ - 2883924,99 лв. 30.1. „Разходи за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване на сградите“ - 64052,14 лв. (тези разходи са извършени преди подаване на проектното предложени) 33.1. „Разходи, свързани с набавянето на необходими разрешителни документи при проектиране“ - 2851,22 лв. , Contracted Amount: 2 950 828.35 , Reported Amount: 3 900 053.26
  • Activity: Дейност 3. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи : Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимата нормативна уредба. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 2 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" и включва оценяване на съответствието на изготвеният инвестиционен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ, и осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ. Дейността по осъществяване на строителен надзор ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва: осигуряване на законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на строително-монтажните работи консултантът, упражняващ строителния надзор, ще изготви технически паспорт на обекта, пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация и окончателен доклад до възложителя. Избраният консултант за осъществяване на строителния надзор ще извърши и оценка за съответствието на ИП с основните изисквания към строежите. Оценка за съответствието с основните изисквания към строежите ще бъде извършена на всички части на ИП, които са основание за издаване на разрешение за строеж. Оценката за съответствие ще бъде с обхват съгласно чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и ще се извърши като комплексен доклад, съставен от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта. Оценката за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти ще се извърши от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране. Лицето, упражняващо технически контрол, подписва всички документи - графични и текстови, по част "Конструктивна" на инвестиционния проект. Оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 на инвестиционните проекти във фаза технически проект ще се извърши от физически/юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от същия закон. Стойността на дейността се формира като сума от разходите по следните бюджетни пера: 15.1. Разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите на обектите на интервенция - 21260,37 лв. 24.1. Разходи за строителен надзор на обектите на интервенция - 43771,34 лв. , Contracted Amount: 65 031.71 , Reported Amount: 33 977.73
  • Activity: Дейност 4. Осигуряване на информация и комуникация по проекта: Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта. Съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП, се предвиждат дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват: • 1 публикация на уебсайта на Община Пазарджик с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП; • Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му; • По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Пазарджик - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.; • 1 официална церемония за ефективния старт на проекта „Първа копка“; • 1 официална церемония за откриване на обектите; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • Изработване и поставяне на 1 брой временен билборд с размери 4 х 3 м; • Изработване и поставяне на 14 броя постоянни обяснителни табели с размери 50х70 см; • Изработка и монтаж на информационна табела с размер 50х70 см., която ще се монтира в сградата на Общината; • Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 2000 броя – 1000 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 1000 броя с информация за постигнатите резултати. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 36 „Разходи за публичност и визуализация“ - 10 900,00 лв., които са калкулирани на база стойностите на планираните мерки за публичност и визуализация: 36.1. Разходи за публичност и визуализация - 10900,00 лв. 36.1.1 Разходи за 8 броя платени публикации - 1200,00 лв. 36.1.2 Разходи за 1 брой информационен банер - 200,00 лв. 36.1.3 Разходи за 1 брой информационен билборд - 3000,00 лв. 36.1.4 Разходи за 14 броя обяснителни табели - 4200,00 лв. 36.1.5 Разходи за 1 брой информационна табела - 300,00 лв. 36.1.6 Разходи за отпечатване на 2000 броя дипляни - 2000,00 лв., Contracted Amount: 10 900.00 , Reported Amount: 8 184.00
  • Activity: Дейност 5. Одит на проекта: В рамките на тази дейност се предвижда да бъде извършена одит на проверка на проекта като се съблюдават изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезинния фонд на ЕС, на ниво бенефициент. Одитът на проекта ще бъде извършен от екип от 2-ма служители на Община Пазарджик – вътрешни одитори от звеното „Вътрешен одит“ с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одиторският екип ще извършва междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинните искания за плащане и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателното искане за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите, както за междинните проверки по ангажимента за договорени процедури, така и за окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури, одиторският екип ще извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти. При проверката по ангажимента за договорени процедури на окончателното искане за плащане одиторският екип ще изготви окончателен Доклад за фактически констатации. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 37 „Разходи за одит“ - 3686,34 лв., които са калкулирани на база размера на възнагражденията на членовете на одиторския екип., Contracted Amount: 3 686.34 , Reported Amount: 3 675.64

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TOMOV TRADE, Contracted Amount*: 297 325.20 , Reported Amount**: 297 321.90
  • Contractor: DZZD ECO Consulting, Contracted Amount*: 35 874.54 , Reported Amount**: 35 874.53
  • Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik, Contracted Amount*: 438 433.12 , Reported Amount**: 438 036.68
  • Contractor: Vyara, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TORIS BG, Contracted Amount*: 358 880.66 , Reported Amount**: 342 061.92
  • Contractor: DZZD "EN EXPERT", Contracted Amount*: 23 749.01 , Reported Amount**: 23 749.01
  • Contractor: KANTOS BG, Contracted Amount*: 303 489.90 , Reported Amount**: 378 985.56
  • Contractor: DZZD "INVEST GRUP", Contracted Amount*: 26 338.80 , Reported Amount**: 26 338.80
  • Contractor: BOGOEV CONSULT, Contracted Amount*: 9 936.00 , Reported Amount**: 9 936.00
  • Contractor: TST STROY LTD, Contracted Amount*: 256 806.41 , Reported Amount**: 320 984.75
  • Contractor: Bildcontrol , Contracted Amount*: 16 868.40 , Reported Amount**: 16 838.76
  • Contractor: PARTRADE, Contracted Amount*: 142 390.80 , Reported Amount**: 142 387.99
  • Contractor: Severina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: F INVEST Ltd, Contracted Amount*: 335 520.48 , Reported Amount**: 335 498.05
  • Contractor: EVASTROI, Contracted Amount*: 59 534.40 , Reported Amount**: 59 520.20
  • Contractor: KUBER - LIGHT, Contracted Amount*: 1 584.00 , Reported Amount**: 1 584.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 6 600.00
  • Contractor: Nadya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARTSTROI PRO Ltd, Contracted Amount*: 203 999.64 , Reported Amount**: 203 819.37
  • Contractor: Minko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CONTOUR 7, Contracted Amount*: 325 804.90 , Reported Amount**: 401 651.30
  • Contractor: GEO CORRECT, Contracted Amount*: 258 542.71 , Reported Amount**: 323 171.28
  • Contractor: INERCOM EOOD, Contracted Amount*: 472 041.41 , Reported Amount**: 589 710.90
Subcontractors
  • Subcontractor: INSTITUTE FOR PROGRAMS AND PROJECTS MANAGEMENT, Contracted Amount*: 14 447.31
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: COPILINK, Contracted Amount*: 5 343.53
  • Member of the Consortium: ARHONT, Contracted Amount*: 5 604.00
  • Member of the Consortium: TERMO KONSULT SOFIA, Contracted Amount*: 16 345.00
  • Member of the Consortium: EKO KONSULT PROEKT, Contracted Amount*: 298.95
  • Member of the Consortium: RT Consulting, Contracted Amount*: 29 596.50

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 2 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 221.00 , Reached amount: 221.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 1 245.96 , Reached amount: 1 245.96

Financial Information

Total Project cost 3 308 237.81 BGN
Grant 3 308 237.81 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 3 308 237.81 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 47 204.14 0.00 47 204.14 ИНЕРКОМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30 348.99 0.00 30 348.99 КАНТОС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 25 680.64 0.00 25 680.64 ТСТ СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 25 854.27 0.00 25 854.27 ГЕО КОРЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 32 580.49 0.00 32 580.49 КОНТУР 7 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 10 285.55 0.00 10 285.55 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 16 368.93 0.00 16 368.93 Ф ИНВЕСТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 5 952.02 0.00 5 952.02 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 114.75 0.00 7 114.75 ПАРТРЕЙД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 813.22 0.00 9 813.22 АРТСТРОЙ ПРО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 16 764.11 0.00 16 764.11 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 102.17 0.00 17 102.17 ТОРИС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 29 705.41 0.00 29 705.41 ТОМОВ-ТРЕЙД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 330.00 0.00 330.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 686.84 0.00 1 686.84 БИЛДКОНТРОЛ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 633.88 0.00 2 633.88 ИНВЕСТ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 937.25 0.00 5 937.25 ЕН ЕКСПЕРТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 484.00 0.00 2 484.00 БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ЕКО КОНСУЛТИНГ"
Липса на добро финансово управление 0.00 2 312.50 0.00 2 312.50 Румен Николаев Кожухаров

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – I етап“, Estimated Amount: 65 031.71
  • Differentiated position 1: “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – I етап“
    Contractor: DZZD ECO Consulting
    Contract total funded value: 35 874.54
Procedure 2 Subject to due process: „Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради във връзка с изготвяне на проектно предложение по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020г.” на ОПРР 2014-2020г.”, Estimated Amount: 222 330.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11205м2
    Contractor: Bildcontrol
    Contract total funded value: 16 868.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11095м2
    Contractor: DZZD "INVEST GRUP"
    Contract total funded value: 26 338.80
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11116м2
    Contractor: DZZD "EN EXPERT"
    Contract total funded value: 23 749.01
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11050м2
    Contractor: BOGOEV CONSULT
    Contract total funded value: 9 936.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Георги Брегов" № 2” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – I Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Estimated Amount: 85 818.40
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Георги Брегов" № 2” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – I Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Георги Брегов" № 2” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – I Етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Estimated Amount: 85 818.40
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Георги Брегов" № 2” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – I Етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik
    Contract total funded value: 102 855.52
Procedure 5 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 57 891.00
  • Differentiated position 1: Румен Николаев Кожухаров - ръководител на проект
    Contractor: Rumen
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Вяра Неделчева Новакова - координатор на проект
    Contractor: Vyara
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Мария Тодорова Илиева - координатор СМР
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Северина Илиянова Грозданова - юрист на проекта
    Contractor: Severina
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Минко Петков Минков - финансист на проекта
    Contractor: Minko
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Надя Христоскова Фърцова - Сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“
    Contractor: Nadya
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – I етап“, Estimated Amount: 8 900.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – І етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 6 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – I етап“, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: „Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – І етап”
    Contractor: KUBER - LIGHT
    Contract total funded value: 1 584.00
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – I етап “, Estimated Amount: 2 883 924.99
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Георги Брегов" № 2”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "Александър Стамболийски" №№ 66, 68, 70”
    Contractor: F INVEST Ltd
    Contract total funded value: 335 520.48
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княгиня Мария Луиза" №№ 117, 119, 121”
    Contractor: INERCOM EOOD
    Contract total funded value: 472 041.41
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Марин Дринов" № 9”
    Contractor: EVASTROI
    Contract total funded value: 59 534.40
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Димитър Греков" № 74”
    Contractor: PARTRADE
    Contract total funded value: 142 390.80
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6 – “Многофамилни жилищни сгради с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стефан Захариев" №№ 22А, 24”
    Contractor: ARTSTROI PRO Ltd
    Contract total funded value: 203 999.64
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Цар Асен" № 50 и ул. "Цар Симеон" № 24”
    Contractor: CONTOUR 7
    Contract total funded value: 325 804.90
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 8 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Свобода" № 15”
    Contractor: KANTOS BG
    Contract total funded value: 303 489.90
  • Differentiated position 9: Обособена позиция 9 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 4, 6, 8, 10”
    Contractor: Zavodski stroezhi - PS - Pazardzhik
    Contract total funded value: 335 577.60
  • Differentiated position 10: Обособена позиция 10 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 38, 40, 42”
    Contractor: TORIS BG
    Contract total funded value: 358 880.66
  • Differentiated position 11: Обособена позиция 11 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" № 14”
    Contractor: TST STROY LTD
    Contract total funded value: 256 806.41
  • Differentiated position 12: Обособена позиция 12 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Христо Ботев" № 1А”
    Contractor: GEO CORRECT
    Contract total funded value: 258 542.71
  • Differentiated position 13: Обособена позиция 13 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 43, 45”
    Contractor: TOMOV TRADE
    Contract total funded value: 297 325.20

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN