Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1080-C02
Project Name Creation of new working places and chances for professional development
Beneficiary 175200012 EVRISTA EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 19.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към създаването на най-малко 9 нови устойчиви работни места в динамично развиващия се сектор на информационните технологии и услуги в „Евриста“ ЕООД, която е един от лидерите в областта на системната интеграция, изграждането и сервизът на ИТ инфраструктурата.
Проектът е насочен към реализирането на следните основни дейности:
Идентифициране на икономически неактивни или регистрирани в ДБТ като безработни лица, които да бъдат включени в целевата група на проекта и в последствие да бъдат назначени на новоразкритите работни места, като се съблюдават и спазват условията на българското трудово и осигурително законодателство. Повече от половината работни места 8 бр. са предвидени за безработни и неактивни лица млади хора на възраст до 29 години. Проектът предвижда дейност, свързана с закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места за представителите от целевата група.
Проектът предвижда дейност, свързана с организацията и управлението на проекта и дейности за информиране и публичност в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
Във всички проектни дейности са предвидени конкретни мерки за прилагането на хоризонталните принципи за равни възможности и липса на дискриминация, равенство на половете и устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 12 месеца на 9 представители на целевата група, поради планираното разширяване на дейността на „Евриста“ ЕООД. От ключово значение за дружеството ще бъде и запазването на новоразкритите работни места, създавайки предпоставки за дългосрочна и устойчива професионална реализация на новоназначените лица. Съдържание на дейността: 9 представители на целевата група ще бъдат наети на субсидирана заетост в „Евриста“ ЕООД на следните длъжности: - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 7 лица - младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност, владеене на английски език. Лицата назначени на тази длъжност ще бъдат отговорни за извършването на сервиз и поддръжка - първо ниво на корпоративни клиенти, с цел решаване на сервизните им проблеми. Ще изпълняват задачи по изпълнение на договори и проекти, като: асемблиране, инсталиране, внедряване, потребителска подкрепа в офиса и на място при клиентите; - „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 2 лица, като едното работно място е за младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност. Лицата назначени на тази длъжност ще фокусират работата си върху маркетингови методи през интернет пространството и/или по телефона за набиране на нови корпоративни клиенти. Ще изпълняват задачи по изпълнение на договори и проекти в частта за разработка и комуникация с клиентите, ще подпомагат дейността на търговския отдел. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори, при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство, като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. По време на изпълнението на тази дейност ще се гарантира редовно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите служители. През периода на изпълнение на проекта те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. Така за 12 месечния период освен, че ще имат устойчива заетост, новоназначените лица ще имат шанс да се превърнат в успешни служители, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област., Contracted Amount: 118 052.76 , Reported Amount: 125 212.42
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Цел на дейността: Разкриване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в „Евриста“ ЕООД за новоназначените по проекта лица. Дейността се изразява в създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места за извършване на трудова дейност, съгласно изискванията за заемане на съответната длъжност и спазване на нормативните изисквания за безопасност и здраве при работа. Съдържание на дейността: Планираното за закупуване оборудване за длъжността „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 7-те новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор Intel I5, 8 гигабайта рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6 инчов дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; - Лек автомобил отговарящ на N1 хомологация, климатик, централно заключване и аларма , необходим за извършване на сервиз и поддръжка от първо ниво, инсталиране, внедряване и потребителска подкрепа на място при крайните клиенти на „Евриста“ ЕООД, което и обуславя необходимостта от инвестицията с цел осигуряване на мобилност на екипа. Планираното за закупуване оборудване за длъжността: „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 2-та новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор интел I5, 8 гигабайта рам памет, 1тера байт хард диск, 15.6 инчов дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – екипът за управление на проекта ще разработи план за изпълнение на дейността. Ще се детайлизират точни технически характеристики и ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за изпълнение на дейността, с избраните изпълнители ще се сключат договори за доставка. Екипът за управление на проекта ще осъществи контрол и мониторинг при изпълнението на сключените договори. 3. Приключване – доставено и пуснато в експлоатация оборудване., Contracted Amount: 46 200.00 , Reported Amount: 46 142.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Управлението на проекта е насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. Съдържание на дейността: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще бъде съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и осъществяване на контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договарящия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще организира редовни срещи с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на подизпълнител на отделните дейности, съгласно нормативните изисквания и изискванията на Програмата. Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите, ще организира провеждането на тръжните процедури за избор на изпълнители. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в субсидирана заетост. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта., Contracted Amount: 11 906.40 , Reported Amount: 14 149.73
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността: Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидени са следните действия: - поставяне на информационна табела на входа на „Евриста“ ЕООД; - изработване на секция с информация за проекта на интернет страницата на „Евриста“ ЕООД; - дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта; - дизайн и изработка на стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност, като екипът за управление на проекта ще следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност, Contracted Amount: 302.00 , Reported Amount: 524.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ADROIT ELECTRONICS LTD, Contracted Amount*: 16 182.00 , Reported Amount**: 16 182.00
  • Contractor: J Point Plus Ltd, Contracted Amount*: 297.30 , Reported Amount**: 524.30
  • Contractor: Euratec Auto OOD, Contracted Amount*: 29 960.00 , Reported Amount**: 29 960.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 12.00

Financial Information

Total Project cost 176 461.16 BGN
Grant 176 461.16 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 167 246.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 7 490.00 0.00 7 490.00 ЕУРАТЕК АУТО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности по информиране и публичност, Estimated Amount: 302.00
  • Differentiated position 1: Дейности по информиране и публичност
    Contractor: J Point Plus Ltd
    Contract total funded value: 297.30
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места с две обособени позиции: с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар, Estimated Amount: 46 200.00
  • Differentiated position 1: Обoсобена позиция 1: Доставка на лек автомобил
    Contractor: Euratec Auto OOD
    Contract total funded value: 29 960.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар
    Contractor: ADROIT ELECTRONICS LTD
    Contract total funded value: 16 182.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN