Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0020-C01
Project Name Support for deinstitutionalization of childcare in the municipality of Petrich
Beneficiary 000024916 Petrich Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.12.2017
Start Date 01.12.2017
End Date 10.03.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Петрич, гр.Петрич

Description

Brief description
Проекта е насочен към изпълнението на процеса на деинституционализация, чрез замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда в общността. В рамките на настоящата процедура община Петрич следва да създаде четири услуги, които са предвидени по приоритетната ос:  Нов Център за обществена подкрепа, Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващи центрове за обществена подкрепа/дневни центрове за деца с увреждания/центрове за социална рехабилитация и интеграция, нов Център за настаняване от семеен тип за деца и нови Преходни жилища за деца от 15 до 18- годишна възраст.
Изграждането на инфраструктурата за четирите услуги е в съответствие с разработените и утвърдени от Министерство на труда и социалната политика функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.
Проектът ще допринесе за осигуряването на по-качествена социална инфраструктура в община Петрич, която до този момент липсва. С това ще се създадат предпоставки за предоставяне на ефективни социални услуги в общността и последващо намаляване на съществуващите форми на социално изключване. Обновените и изградените обекти ще дадат повече и подобрени възможности (капацитет) за защита, социална сигурност, задоволяване на ежедневните потребности, консултиране и информиране на различни целеви групи. Сред целите на реформата е и гарантиране на правото на всяко дете до достъп до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните му потребности.
Activities
  • Activity: Изработване на технически проекти , КСС и последващо осъществяване на авторски надзор: За три от обектите на интервенция ще бъдат изготвени работен/технически проект, одобрен съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка по видове СМР в пълно съответствие с КС на проектантите. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална/здравно-социална услуга и ще бъде съгласувана с Министерство на труда и социалната политика. В техническата документация ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания ., Contracted Amount: 24 066.67 , Reported Amount: 33 940.00
  • Activity: Управление на проекта: 1. Бенефициентът община Петрич определя ръководител проект и екип проект за управление на проекта. Екипът включва: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Технически асистент; Отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативната програма, организира изпълнението на проекта, неговото докладване и отчитане. Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 9. Екипа на проекта или по-точно ръководителят по проекта ще следи и ще отговаря за дейността по изготвянето на документация за обществени поръчки за избор на изпълнители за извършване на дейностите по проекта, както и провеждането на обществени поръчки. Екипът на проекта - счетоводител и технически асистент, ще бъде от общински служители. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключените договори; - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). За всяка среща ще се води протокол; - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обекта. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението – ще бъде въведена номерация на платежните нареждания за целите на проекта, номерация на сметките и договорите, така че да предполага лесно архивиране и проследяване. - ще бъдат правени копия на разходно - оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му, за архива на проекта., Contracted Amount: 18 222.13 , Reported Amount: 18 542.35
  • Activity: Изпълнение на СМР на три обекта: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания: - Център за обществена подкрепа Ще бъде ситуиран в съседство с жилищен район със съществуваща транспортна инфраструктура.Същия се предвиди на трети етаж в болничната сграда. Достъпа се предвижда от към южната фасада на съществуващата болнична сграда. Същия ще има самостоятелен вход посредством вертикална комуникация - асансьор, метална стълба или пасарелка. В случай, че се предвиди стълба ще бъде предвидена и платформа за инвалиди, монтирана на стълбищния парапет. Стълбата ще се проектира с ширина по-голяма от 1,20 см започваща и завършваща с площадка. Над входната площадка да се предвиди метална козирка с поликарбонатно покритие. Ще бъдат предвидени Стаи за настаняване – 3 бр. В същите да се предвидят по 2 легла и едно допълнително място, както и кухненски кът и баня към всяка от тях, Санитарни помещения за посетители и персонал, Стая за ръководител, Два офиса с по две работни места, Един офис с три работни места, зала за групова работа с деца и родители, Три броя зали за индивидуална и семейна работа, „Синя стая“, Складово помещение. Тук е предвидено и оборудването, което е необходимо за центъра за обществена подкрепа. - Център за настаняване от семеен тип Целта ще бъде ремонт и реконструкция на съществуваща сграда и превръщането и в Център за настаняване от семеен тип. Центъра ще бъде в съществуваща двуетажна сграда в близост до МБАЛ – Петрич и в съседство до бъдещия градски парк. В близост до сградата ще бъде осигурена транспортна, образователна и обществена инфраструктура. Сградата ще има защитено дворно пространство и непряк излаз към уличната връзка. Ще се има предвид съществуващия архитектурен облик на сградата за да се съхрани след предприетите мерки по Енергийна Ефективност. Към входа на сградата да бъде осигурена Достъпна среда чрез подемник за хора с мобилни затруднения. Всички спални помещения ще имат самостоятелно санитарно помещение с баня. Спалните помещения ще са с Южно, Югоизточно и Югозападно изложение. На първия етаж се предвиждат следните помещения: Три спални помещения всяка със самостоятелно санитарно помещение с баня ,всяко едно за не повече от 3 души, Кухня и трапезария с кът за хранене, дневна стая, Лекарски кабинет, Стая за персонала, Санитарно помещение за персонала. На втория етаж се предвидят следните помещения:Три спални помещения със самостоятелно санитарно помещение с баня ,всяко едно за не повече от 3 души, Кухня и трапезария,с кът за хранене, дневна стая, Мокро помещение – подходящо за три перални машини, Складово помещение с мивка, Стая за персонала, Санитарно помещение за персонала. Тук е предвидено и оборудването, което е необходимо за центъра за настаняване от семеен тип. - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания Поради нарастващите нужди на съществуващата база на дневен център за деца с увреждания в гр. Петрич, Бенефициента има намерение да разшири материалната база на дневния център с нови кабинети в друга сграда. Дневният център ще се ситуира на втори етаж в сградата на МБАЛ „Рокфелер“. Предвижда се да бъдат обособени Стая за персонала със санитарно помещение ,Съблекалня за мъже и жени поотделно със санитарни възли към тях; Стая за почивка на децата. В същата ще се предвидят легла, които могат да се прибират в шкафове и да се разтягат при нужда; Кабинет за логопед и психолог; Зала за групова работа; Зала за индивидуална работа с деца ; Зала за лечебна физкултура обзаведена с вертикализатор и проходилка за деца с увреждания, както и проходилка за ползване навън; Психосензорна зала; Кът за хранене. , Contracted Amount: 519 732.53 , Reported Amount: 568 860.93
  • Activity: Извършване на независим строителен надзор на обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността по упражняване на строителен надзор ще се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обекта на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Ще бъде осъществяван контрол и върху графика на извършване на строителните дейности с оглед навременното изпълнение на строителството, както и точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР., Contracted Amount: 29 333.33 , Reported Amount: 31 420.80
  • Activity: Мерки за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции за ефекта, който те ще имат за развитието на града. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя на информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Благоевград - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели) Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник. , Contracted Amount: 6 586.66 , Reported Amount: 7 800.00
  • Activity: Въвеждане в експлоатация: След приключване на СМР , бенефициентът ще пристъпи към въвеждане на обектите в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Ще се изпълнят всички предписани от закона дейности във връзка с въвеждането в експлоатация и ще бъдат издадени всички необходими за това документи., Contracted Amount: 3 333.33 , Reported Amount: 1 600.00
  • Activity: Инженеринг Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Изпълнение на ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, заедно с авторски надзор и изпълнение на СМР на обект ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. Следва да се извърши 1. Изработване на работен проект, ведно с осъществяване на авторски надзор; 2. Изпълнение на СМР на обект ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. 1. За обекта на интервенция ще бъде изготвент работен/технически проект, одобрен съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка по видове СМР в пълно съответствие с КС на проектантите. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална/здравно-социална услуга и ще бъде съгласувана с Министерство на труда и социалната политика. В техническата документация ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания . Авторският надзор по проекта ще бъде осъществен по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта на авторския надзор е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работния инвестиционен проект, както и да дава указания по време на изпълнението. Целта на авторския надзор е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работния инвестиционен проект, както и да дава указания по време на изпълнението. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект, съгласно чл. 162 от ЗУТ. 2. Изпълнение на СМР Обекта ще бъде ситуиран в съседство с жилищен район със съществуваща транспортна инфраструктура. За услугата Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст ще бъде изградена изцяло нова сграда на два етажа с РЗП около 300 кв. м .Сградата ще има защитено дворно пространство и непряк излаз към уличната връзка. Ще се има предвид съществуващия архитектурен облик на квартала. На първи етаж се предвиждат: Кухня и трапезария с кът за хранене, дневна стая, Санитарно помещение за персонала, мокро помещение. На втория етаж се предвиждат следните помещения:Пет спални помещения ,всяко едно за не повече от 2 души и баня към всяко от тях. В изпълнението на СМР-то е е предвидено и доставката на оборудването, което е необходимо за разкриване на социалната услуга., Contracted Amount: 204 219.04 , Reported Amount: 243 600.00
  • Activity: Одит на проекта: Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Предвижда се дейността одит на проекта да бъде изпълняван одитното звено на бенефициента. Целта на ангажимента също така е и да установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации – установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации – установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респ. на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации – добри практики, оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: За четирите обекта на интервенция е предвидено оборудване и обзавеждане съгласно функционалните изисквания на МТСП, за съответните социални услуги. В изпълнение на възложените му дейности в предмета на обществената поръчка, възлагана чрез процедура Публично състезание, определеният Изпълнител следва да осъществи дейности по доставка и монтаж (когато е необходим) на отделните елементи на обзавеждане (мебели) и оборудване., Contracted Amount: 123 835.00 , Reported Amount: 67 997.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ognyan, Contracted Amount*: 9 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 4 511.06 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Monolith 21- Andonov amp; Zahov LTD, Contracted Amount*: 244 800.00 , Reported Amount**: 243 600.00
  • Contractor: PILASTRA LTD, Contracted Amount*: 28 880.00 , Reported Amount**: 33 940.00
  • Contractor: Intercontrol-2000 Ltd, Contracted Amount*: 9 900.00 , Reported Amount**: 9 900.00
  • Contractor: PANDA LTD, Contracted Amount*: 29 143.48 , Reported Amount**: 8 357.30
  • Contractor: Triera COMMUNICATIONS ltd., Contracted Amount*: 7 800.00 , Reported Amount**: 7 800.00
  • Contractor: ANKER GRUP EOOD, Contracted Amount*: 77 358.89 , Reported Amount**: 39 970.00
  • Contractor: ZAECHKI LTD., Contracted Amount*: 315 309.01 , Reported Amount**: 300 553.03
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 4 511.06 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Viva Consult-06 Ltd, Contracted Amount*: 25 200.00 , Reported Amount**: 21 520.80
  • Contractor: Raster-Yug LTD, Contracted Amount*: 230 481.49 , Reported Amount**: 228 337.90
  • Contractor: SMART BUSNES COMPANI, Contracted Amount*: 59 640.00 , Reported Amount**: 59 640.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 210.00 , Reached amount: 210.00

Financial Information

Total Project cost 900 637.96 BGN
Grant 900 637.96 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 900 637.96 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 240.00 0.00 12 240.00 МОНОЛИТ-21 - АНДОНОВ И ЗАХОВ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 524.07 0.00 11 524.07 РАСТЕР-ЮГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 765.45 0.00 15 765.45 "ЗАЕЧКИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ПИЛАСТРА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 867.94 0.00 3 867.94 АНКЕР ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 380.20 0.00 5 380.20 ВИВА КОНСУЛТ-06 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 990.00 0.00 990.00 ИНТЕРКОНТРОЛ - 2000 ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“, Estimated Amount: 11 282.29
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Contractor: PANDA LTD
    Contract total funded value: 11 282.29
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Estimated Amount: 6 586.66
  • Differentiated position 1: извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич"
    Contractor: Triera COMMUNICATIONS ltd.
    Contract total funded value: 7 800.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за четири броя обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст, Estimated Amount: 123 835.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане и мебелировка във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Contractor: SMART BUSNES COMPANI
    Contract total funded value: 59 640.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на черна и бяла техника във връзка с изпълнението на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Contractor: PANDA LTD
    Contract total funded value: 13 114.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Contractor: PANDA LTD
    Contract total funded value: 4 747.19
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Contractor: PANDA LTD
    Contract total funded value: 11 282.29
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на независим строителен надзор във връзка със СМР на четири обекта по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Estimated Amount: 29 333.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Упражняване на независим строителен надзор при изпълнението на основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификатор 56126.603.1555.12.3/ в УПИ II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп; Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификатор 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/; Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификатор 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка;"
    Contractor: Viva Consult-06 Ltd
    Contract total funded value: 25 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст /с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич/
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, заедно с авторски надзор и изпълнение на СМР на обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" по проект , Estimated Amount: 204 219.04
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места”
    Contractor: Monolith 21- Andonov amp; Zahov LTD
    Contract total funded value: 244 800.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработване на технически проекти , КСС и последващо осъществяване на авторски надзор на три обекта по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Estimated Amount: 24 066.67
  • Differentiated position 1: ПИЛАСТРА ЕООД
    Contractor: PILASTRA LTD
    Contract total funded value: 28 880.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за строително-монтажни работи по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Estimated Amount: 519 732.53
  • Differentiated position 1: Об. позиця 1 – Основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификационен номер 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп
    Contractor: Raster-Yug LTD
    Contract total funded value: 230 481.49
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2 – Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификаторен номер 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/
    Contractor: ZAECHKI LTD.
    Contract total funded value: 315 309.01
Procedure 8 Subject to due process: Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка, Estimated Amount: 64 474.17
  • Differentiated position 1: Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка
    Contractor: ANKER GRUP EOOD
    Contract total funded value: 77 358.89
Procedure 9 Subject to due process: Разходи за организация и управление - счетоводител, Estimated Amount: 4 511.06
  • Differentiated position 1: Петър Орлинов Кючуков
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 4 511.06
Procedure 10 Subject to due process: Разходи за организация и управление - технически асистент, Estimated Amount: 4 511.06
  • Differentiated position 1: Елена Кирилова Узунова
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 4 511.06
Procedure 11 Subject to due process: Управление на проекта - ръководител проект, Estimated Amount: 9 200.00
  • Differentiated position 1: Огнян Кирилов Паскалев
    Contractor: Ognyan
    Contract total funded value: 9 200.00
Procedure 12 Subject to due process: Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст / с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич, Estimated Amount: 8 333.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст / с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич
    Contractor: Intercontrol-2000 Ltd
    Contract total funded value: 9 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN