Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0430-C02
Project Name Ethnographic complex "Chukurovo"
Beneficiary 200500609 NORDEXA Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 15.11.2016
Start Date 15.11.2016
End Date 15.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич, с.Прилеп

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда разкриването на осем нови работни места, обзавеждането и оборудването им, обучаването на част от новонаетия персонал и осигуряването на устойчива заетост на безработни / неактивни лица на възраст под 29 години и над 54 години - двете най-уязвими групи на пазара на труда.
Включените участници ще бъдат в субсидирана заетост в рамките на 12 месеца, което ще даде възможност на фирмата Кандидат да осигури възможност за по-нататъшна реализация.
Проектното предложение трябва да се осъществи в рамките на 13 месеца.
Activities
  • Activity: ДЕЙНОСТ 1: НАЗНАЧАВАНЕ И РАБОТА НА ПЕРСОНАЛ: Дейността стартира във втория месец от проекта с поетапното назначаване на осем нови работника, които се явяват нетно увеличение в средно-списъчния брой на персонала на Кандидата. Ще бъдат разкрити следните работни места - по групи професии и съответен минимален осигурителен доход (МОД) за дейността: Уредник етнографски музей / код на професията:2 и МОД: 800лв. Рецепционист / код на професията: 4 и МОД 505лв. Гл. Счетоводител / код на професията 2 и МОД 800лв. ГОТВАЧ /код на професията:5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Студена кухня /код на професията 5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Сервитьор /код на професията 5 и МОД 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Поддръжка парно /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и4 60лв.за 2017г Мияч /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и 460лв.за 2017г , Contracted Amount: 60 017.80 , Reported Amount: 36 047.02
  • Activity: ДЕЙНОСТ 2 ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА: Описание Проектното предложение предвижда обучението по професия и ключови компетенции на трима от новите работници - квалифициран персонал. Определението за квалификация включва всички умения, които са обективно необходими за изпълнението на задачи, присъщи на съответната длъжност. За да се осигурят тези умения, Кандидатът ще предостави обучение по професионална квалификация на готвача студена кухня, рецепциониста и сервитьора. Обученията, които са предвидени са: 1. Професия: Готвач - код: 811070 , Специалност: Производство на кулинарни изделия и напитки - код: 8110701 за 660 учебни часа, втора степен на професионална квалификация. Работникът по студена кухня трябва да има следната квалификация при назначаването си - средно образование и опит или подходяща професионална квалификация за заемане на длъжността, които са подробно разписани в длъжностната характеристика. Предвиденото обучение ще позволи на работникът да разгърне своя потенциал, до повиши мотивацията и капацитета си на работа. 2. Професия: 811080 СЕРВИТЬОР - БАРМАН - Степен на професионална квалификация: ВТОРА. Съгласно изискванията, заложени в длъжностната характеристика, минималното образование и квалификация за сервитьор, е средно образование. Предвид младата възраст на работещите в тази сфера, Кандидатът е заложил възможност за придобиване на знания и умения по професията, с което да осигури качествено обслужване, независимо от липсата на опит. 3.За част от професия по трета степен на професионална квалификация код 811060 Ресторантьор, специалност код 8110602. Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения от професионално направление код 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг. Това обучение е предвидено за служителя, назначен на рецепцията - салонен управител, който също се предвижда да е млад кадър на възраст под 29г. За задържане на персонала, мотивиране и извличане на пълния му потенциал е нужно повече от осигуряване на работно място, заплата и другите задължителни придобивки по КТ., Contracted Amount: 3 525.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ДЕЙНОСТ 3 ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА: Дейността е заложена за изпълнение в първите месеци от проекта. Повечето активи ще бъдат закупени, преди назначаване на персонала, за да се осигури основното оборудване и обзавеждане на работните места. За нормалното протичане на работния процес на работниците, заети в кухнята (готвачи, мияч и сервитьор), е необходимо следното оборудване: 1.Конзолна миялна машина -Teka Свободностояща съдомиялна машина 60 см LP7 850 - цена 3700.00 лв. 2.Конвектомат среден клас до 2500.00 лв. 3.Аспирационен чадър до 700.00 лв. 4.Микровълнова проф. печка – до 650.00 лв. 5.Шокова охладителна камера – до 2500 лв. 6.Колектори за топла вода – 8000.00 лв. За осигуряване на комфорта на работещите и клиентите на комплекса е предвидена система за отопление, която ще се поддържа от работник по парното, назначен по настоящата схема. Хибридна система 2460Wp - 6497.00 лв. За дейността на уредника, който ще провежда своите лекции в конферентната зала е предвидено следното оборудване: Оборудване на конферентна зала (30 места) - Лекционен Флипчарт -100.00 лв. -Конферентна маса до 500.00 лв. - Озвучаване 1453.00 лв. -Индивидуални столове+подв. масичка към тях – 30 бр. Х 80.00 = 2400.00 лв. За всички нови служители и работници са предвидени униформи/работно облекло: Работно облекло – 8 бр. Х 100.00 лв.= 800.00 лв. Оборудването и обзавеждането ще бъдат застраховани за всички основни рискове от погиване. Стойността на застраховката за 12 месеца е заложена - 200лв., Contracted Amount: 30 000.00 , Reported Amount: 10 534.99
  • Activity: ДЕЙНОСТ 4 ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ: Изискванията на настоящата схема за финансиране регламентират задължителни мерки за информиране и разясняване приноса на Оперативната програма, които за настоящия проект включват обозначаване на закупеното оборудване със стикери, използването на бланките и формулярите от насоките на бенефициента, информиране с табели посетителите на обекта на Кандидата, отпечатването на стикери, съдържащи освен рекламна информация за дейността и подробни данни и обозначения за ОП РЧР, Договарящия орган, проекта, финансирането и пр. Дейността включва провеждането на едно информационно събитие за популяризиране на проекта, оперативната програма и дейността на центъра. , Contracted Amount: 1 050.00 , Reported Amount: 599.90
  • Activity: ДЕЙНОСТ 5 ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ: Дейността обхваща стартирането на проекта, неговото изпълнение и успешното му приключване и отчитане пред Договарящия Орган. Етапите, които са включени в работата на екипа на управление, са: Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност, която изпълнява Кандидата; Текущо контролиране на дейностите тяхното протичане, резултати и намеса, когато е необходима корекция; Подготовка на доклади, отчети, искания за междинни и окончателни плащания и кореспонденция с Договарящия орган, съгласно изискванията на програмата; Подготовка на анекси и искания за малка промяна, когато това е необходимо, като се спазват всички срокове за успешното осъществяване на дейностите; Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране., Contracted Amount: 10 500.00 , Reported Amount: 4 175.09

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VENISGRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: MIRA, Contracted Amount*: 5 250.00 , Reported Amount**: 2 134.38
  • Contractor: STEFKA, Contracted Amount*: 5 250.00 , Reported Amount**: 631.45
  • Contractor: GPG ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 290.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 105 092.80 BGN
Grant 105 092.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 45 743.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 10.00 0.00 10.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване, Estimated Amount: 24 166.66
  • Differentiated position 1: 1 Конзолна миялна машина
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Об. позиция2.Конвектомат среден клас - Бюджетно перо II Външни услуги,оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, СУМА 2500.00 лв.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Об. позиция3.Аспирационен чадър
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Об. позиция4.Микровълнова професионална. печка
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Об. позиция5.Шокова охладителна камера
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Об. позиция6.Колектори за топла вода
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Об. позиция7. Система за отопление
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Об. Позиция 8- Лекционен Флипчарт
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: Об. Позиция 9-Конферентна маса
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 10: Об. позиция 10- Озвучаване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 11: Об. позиция 11-Индивидуални столове с подвижна масичка към тях
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: ДОСТАВКА НА Работно облекло /униформи/, Estimated Amount: 666.67
  • Differentiated position 1: Об. позиция Работно облекло – 8 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор за доставчик на услуга: координатор на проекта, Estimated Amount: 5 250.00
  • Differentiated position 1: координатор
    Contractor: MIRA
    Contract total funded value: 5 250.00
  • Differentiated position 2: координатор
    Contractor: STEFKA
    Contract total funded value: 5 250.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на доставчик за обучение на персонала, Estimated Amount: 3 525.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик за обучение на персонала
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА УСЛУГА: КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТА, Estimated Amount: 5 250.00
  • Differentiated position 1: КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТА
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ , Estimated Amount: 875.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1 - Информационни визуални носители:
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – публикации
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: ТРУДОВА МЕДИЦИНА, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Трудова медицина
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN