Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.003-0001-C01
Project Name "Educational infrastructure" - construction and renovation of schools, kindergardens and nurseries in city of Plovdiv
Beneficiary 000471504 PLOVDIV MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 03.08.2018
Start Date 03.08.2018
End Date 23.12.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
(А) Необходимост от проекта
Проектът ще има значителен принос към подобряването на условията за предоставяне на грижи в ранна детска възраст, както и на образователни услуги в град Пловдив. Капацитетът на образователната инфраструктура в града ще бъде оптимизиран, включително чрез изграждането на нова детска градина. Цялостното обновяване на обектите ще доведе до по-качествена среда за образование и повече възможности за спорт на децата и учениците. Внедряването на мерки за енергийна ефективност ще отговори на потребността от намаляване разходите на енергия и ресурси – в съответствие с приоритетите за опазване на околната среда и добро финансово управление на публичните институции. Разположението на повечето обекти в територия с етническо разнообразие ще улесни достъпа до образование на деца от ромски произход и впоследствие ще подпомогне тяхната социална и икономическа интеграция.
(Б) Целеви групи
Целевите групи на проекта включват деца до тригодишна възраст; деца в предучилищна възраст; деца в училищна възраст; незавършили деца и ученици от ромски произход; деца и ученици с физически увреждания;  персонал на обновените обекти.
(В) Очаквани резултати
(1) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на СОУ Любен Каравелов – сграда 1;
(2) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на ЦДГ Снежанка;
(3) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност,  благоустроено дворно място на ДЯ Детски смях;
(4) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на СОУ Любен Каравелов – сграда 2;
(5) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на ЦДГ Перуника;
(6) Изградена нова детска градина на ул. Богомил.
Activities
  • Activity: Управление на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво ръководства на съответните образователни институции; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по инфраструктурни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. В резултат е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител; (2) Координатор; (3) Експерт Управление на проекти; (4) Финансист; (5) Юрист. На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда петте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Спецификата и сложността на функциите изискват съвместно действие между отделни експерти при разделение и недублиране на работата по дадена функция. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; (6) осигуряване на контрол и качество в работата., Contracted Amount: 241 570.84 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на СМР по всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Изпълнение на дейности по обекти, както следва: - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДЯ „Детски Смях“, находяща се на ул. „Весела“ № 30, УПИ І – детска ясла, кв. 441 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1, находяща се на ул. „Лютиче“ № 2, УПИ І – училище, кв. 445 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив; - Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Перуника“, находяща се на ул. „Марагидик“ № 97 А, кв. 501 по плана на Първа градска част – юг, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2, находяща се на ул. „Марагидик“ № 37, УПИ І – училище, кв. 501 по плана на Първа градска част – юг, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Снежанка“, находяща се на ул. „Тополница“ № 3, УПИ ІХ – детска градина, кв. 429 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив. Изпълнението на дейността ще включва СМР и по следните специалности: - Архитектура – смяна на дограми, подмяна на покривни конструкции, подмяна на улуци и водосточни тръби, ремонт на санитарни помещения - Конструктивна – изкопни работи, уплътняване на земни маси, полагане на бетон, доставка и монтаж на метални елементи и др. - Енергийна ефективност – поставяне на стенни и покривни изолации, монтиране на слънчеви колектори за топла вода - ВиК – подмяна на стара водопроводна и канализационна мрежа, доставка и монтаж на автоматизирани поливни системи - ОВК – подмяна на отоплителни инсталации, доставка и монтаж на климатични инсталации - Вертикална планировка и озеленяване – изграждане на рампи, залесяване и облагородяване на прилежащите дворни пространства, изграждане и ремонт на детски площадки и спортни игрища - Електро – подмяна на стари електро инсталации, доставка и монтиране на районно и площадково осветление, подмяна на стари осветителни инсталации, инсталиране на системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване, Contracted Amount: 13 896 901.35 , Reported Amount: 15 949 611.88
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ : По време на строителството, проектантите на обектите от проект „Образователна инфраструктура“ ще осъществяват авторски надзор и ще участват в подписването на необходимите актове и протоколи. В случай на разминаване между проектната документация и реално извършените дейности, проектантите ще изготвят екзекутивна документация. В случай, че няма разлики, копията от съответните чертежи ще бъдат обозначени като Екзекутивна документация. Примерният обхват на дейност авторски надзор включва следните елементи: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; (2) Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; (3) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (4) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (5) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (6) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи., Contracted Amount: 43 560.00 , Reported Amount: 52 272.00
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: По време на строителството независима компания, ще упражнява строителен надзор със следния обхват: - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежите - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проект „Образователна Инфраструктура“ - Издаване на технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новата детска градина на ул. Богомил. - Окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив за приемането на обектите на проект „Образователна Инфраструктура“ от ДНСК., Contracted Amount: 133 218.54 , Reported Amount: 61 272.60
  • Activity: Изпълнение на доставки на оборудване, съоръжения и обзавеждане на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Доставките на оборудване, съоръжения и обзавеждане по проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ са разпределени по обекти както следва: - Нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“ – обзавеждане за кухня, обзавеждане за детски групи, оборудване за почистване на плувен басейн; - ЦДГ „Перуника“ – подвижно оборудване, оборудване за кухня, пералня и разливни помещения; - СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2 – мебели и оборудване за пожарна безопасност; - ЦДГ „Снежанка“ – технологично оборудване и обзавеждане; оборудване за пожарна безопасност; - СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1 – за подобект А „Сграда 1 – Училище и прилежащ двор“ – мебели, съоръжения за спортни игрища; за подобект Б „Многофункционална сграда с басейн“ – оборудване за почистване на басейн, съблекални, многофункционална зала, треньорски кабинет, зала за репетиции; мултифункционално електронно табло и озвучителна уредба; машини за поддръжка на спортно съоръжение. - ДЯ "Детски смях" – оборудване за почистване на басейн, обзавеждане по част „Сградни ел. инсталации“, оборудване за кухненски блок, Contracted Amount: 741 733.38 , Reported Amount: 770 301.56
  • Activity: Одит на изпълнението на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Одитът представлява съвкупност от проверки и констатации описани по долу: Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съотвествие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, ПМС №189/28.06.2016, детайлните правила за допустимост на разходите по ОПРР 2014 - 2020, както и съгласно други актове, определящи допустимостта на разходите. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени.. Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход.Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: 1) Закона за независимия финансов одит; 2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; 3) Закона за счетоводството; 4) Закона за обществените поръчки; 5) Международните одиторски стандарти 6) Регламент (ЕС) № 1303/2013 за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета; 7) Делегиран регламент (ЕС) № 480/2014 за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013; 8) Други приложими национални и европейски нормативни документи., Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 3 300.00
  • Activity: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и откриване на обектите от проект „Образователна Инфраструктура“ Предвижда се провеждането на 6 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 6 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проект „Образователна Инфраструктура“ на гр. Пловдив, изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта обновяване на „Образователната Инфраструктура“ на община Пловдив: ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 6 /шест/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 6 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 6 /шест/ броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 6 (шест) броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, които са указани по-горе по отношение на билбордовете, но без датите за начало и край на проекта. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. 8. Публикации/съобщения в местен печат или телевизия Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента., Contracted Amount: 30 000.00 , Reported Amount: 23 169.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Radosvet, Contracted Amount*: 12 992.74 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULCOMP LTD., Contracted Amount*: 49 398.00 , Reported Amount**: 49 398.00
  • Contractor: ASTRAL INJENERING OOD, Contracted Amount*: 7 440.00 , Reported Amount**: 7 440.00
  • Contractor: KIMA KONSULT LTD , Contracted Amount*: 53 454.00 , Reported Amount**: 54 120.60
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB EOOD, Contracted Amount*: 14 280.00 , Reported Amount**: 14 280.00
  • Contractor: BIM CONSULTING LTD, Contracted Amount*: 209 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GRANT TORNTON OOD, Contracted Amount*: 3 300.00 , Reported Amount**: 3 300.00
  • Contractor: DZZD "NIKOPOLIS BILD", Contracted Amount*: 2 566 469.78 , Reported Amount**: 2 607 102.58
  • Contractor: LIDER CONSTRUCT EOOD, Contracted Amount*: 97 819.68 , Reported Amount**: 76 290.68
  • Contractor: PARSEK GRUP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Artstroy, Contracted Amount*: 2 885 415.43 , Reported Amount**: 2 430 193.47
  • Contractor: KOB PROEKT EOOD, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: Dilyana, Contracted Amount*: 19 578.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OBEDINENIE "FORMDIZAIN", Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 24 000.00
  • Contractor: NAD DESIGN, Contracted Amount*: 163 051.52 , Reported Amount**: 135 367.54
  • Contractor: TERMCONTROL EOOD, Contracted Amount*: 7 152.00 , Reported Amount**: 7 152.00
  • Contractor: ZAPRQNOVI - 03 OOD, Contracted Amount*: 1 643 307.91 , Reported Amount**: 1 706 698.57
  • Contractor: MAKIR - P OOD, Contracted Amount*: 11 232.00 , Reported Amount**: 11 232.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA MARICA EOOD, Contracted Amount*: 228.00 , Reported Amount**: 141.60
  • Contractor: ISA 2000 EOOD, Contracted Amount*: 2 928 247.78 , Reported Amount**: 2 927 221.50
  • Contractor: PROFI TREID EOOD, Contracted Amount*: 160 330.80 , Reported Amount**: 160 330.80
  • Contractor: KAMMARTON BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 6 610.00 , Reported Amount**: 6 660.00
  • Contractor: SAGRADA, Contracted Amount*: 1 950 287.50 , Reported Amount**: 1 937 627.50
  • Contractor: "TOP COMMERCE GROUP" LTD., Contracted Amount*: 326 250.00 , Reported Amount**: 287 868.28
  • Contractor: FEURICH PIANOFORTE Ltd, Contracted Amount*: 23 926.98 , Reported Amount**: 22 440.00
  • Contractor: NSK SOFIA, Contracted Amount*: 2 423 814.30 , Reported Amount**: 2 417 938.90
  • Contractor: PARALEXES EOOD, Contracted Amount*: 27 729.60 , Reported Amount**: 27 000.00
  • Contractor: METALIK - IVAN MIHAILOV ET, Contracted Amount*: 4 391 376.02 , Reported Amount**: 1 922 829.36
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY ltd, Contracted Amount*: 4 946.27 , Reported Amount**: 4 946.26
  • Contractor: LAMBADJIEV STANDART OOD, Contracted Amount*: 8 748.00 , Reported Amount**: 8 748.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: GEOKOM-2000 OOD, Contracted Amount*: 1 069 362.41
  • Member of the Consortium: FORMSINTEZ OOD, Contracted Amount*: 10 000.00
  • Member of the Consortium: ARKONT DIZAIN OOD, Contracted Amount*: 10 000.00
  • Member of the Consortium: PARSEK GRUP EOOD, Contracted Amount*: 1 069 362.41

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 85.00 , Reached amount: 97.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 220.00 , Reached amount: 1 490.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 15 478 443.17 BGN
Grant 13 771 011.33 BGN
Self amount 1 707 431.84 BGN
Total actual amounts paid 14 123 054.21 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 НСК СОФИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИСА 2000 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "НИКОПОЛИС БИЛД"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 812.20 0.00 2 812.20 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 533.20 0.00 2 533.20 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 57.00 0.00 57.00 "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА МАРИЦА" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 88 318.41 9 195.97 97 514.38 САГРАДА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56 376.00 24 785.78 81 161.78 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 596 643.84 124 710.02 721 353.86 АРТСТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 715.20 0.00 715.20 ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 744.00 0.00 744.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 456.00 0.00 456.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 561.60 0.00 561.60 МАКИР - П ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 372.00 0.00 372.00 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 960.00 0.00 960.00 КОБ ПРОЕКТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 19.91 0.00 19.91 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 824.00 0.00 1 824.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 246.40 0.00 2 246.40 МАКИР - П ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 488.00 0.00 1 488.00 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 440.00 0.00 1 440.00 КОБ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 3 799.80 0.00 3 799.80 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 12 349.50 0.00 12 349.50 "БУЛКОМП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 568 983.04 0.00 568 983.04 НСК СОФИЯ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на община Пловдив и общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване", Estimated Amount: 91 666.67
  • Differentiated position 1: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на община Пловдив и общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване"
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA MARICA EOOD
    Contract total funded value: 228.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставки на обзавеждане за едно училище, три детски градини и ясла, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по три обособени позиции - ПРЕКРАТЕНА ПО ОП3, Estimated Amount: 469 169.91
  • Differentiated position 1: ОП 1 „Доставка и монтаж на професионално кухненско оборудване и електроуреди“
    Contractor: "TOP COMMERCE GROUP" LTD.
    Contract total funded value: 326 250.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 „Доставка и монтаж на компютърно оборудване“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY ltd
    Contract total funded value: 4 946.27
  • Differentiated position 3: ОП 3„Доставка и монтаж на сценично оборудване"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: „Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и и изготвяне на проект за изменение на кадастралната карта за обект: Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, финансиран по ОП „Региони в растеж 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 14 218.54
  • Differentiated position 1: „Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и и изготвяне на проект за изменение на кадастралната карта за обект: Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, финансиран по ОП „Региони в растеж 2014-2020 г.“
    Contractor: TERMCONTROL EOOD
    Contract total funded value: 7 152.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на сценично оборудване за Многофункционална спортна зала на СУ „Любен Каравелов“, гр.Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Estimated Amount: 50 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на сценично оборудване за Многофункционална спортна зала на СУ „Любен Каравелов“, гр.Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“
    Contractor: BULCOMP LTD.
    Contract total funded value: 49 398.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на пиана и столове за пиано в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - АКТУАЛНА, Estimated Amount: 19 939.15
  • Differentiated position 1: Доставка на пиана и столове за пиано в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив”
    Contractor: FEURICH PIANOFORTE Ltd
    Contract total funded value: 23 926.98
Procedure 6 Subject to due process: Доставки на обзавеждане, за две сгради на едно училище и две детски градини, в рамките на проект "Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в гр. Пловдив "., Estimated Amount: 135 876.27
  • Differentiated position 1: Доставка на обзавеждане, за две сгради на едно училище и две детски градини, в рамките на проект " Образователна инфраструктура- изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в гр.Пловдив."
    Contractor: NAD DESIGN
    Contract total funded value: 163 051.52
Procedure 7 Subject to due process: Доставки на оборудване и обзавеждане за нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив - ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 116 310.40
Procedure 8 Subject to due process: Доставки на оборудване и обзавеждане за нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - ПРЕКРАТЕНА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2, Estimated Amount: 113 140.40
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Обзавеждане за детски групи
    Contractor: LIDER CONSTRUCT EOOD
    Contract total funded value: 97 819.68
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Оборудване и обзавеждане за кухня
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Доставки на оборудване и обзавеждане за обновяване на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - по шест обособени позиции ЧАСТИЧНО ПРЕКРАТЕНА ПО ОП 1, 2, 3 И 6, Estimated Amount: 394 789.01
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Мебелировка и различни видове обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Професионално и неутрално перално оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: Професионално и неутрално кухненско оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: Платформа
    Contractor: PARALEXES EOOD
    Contract total funded value: 27 729.60
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5: Машина за почистване
    Contractor: KAMMARTON BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 6 610.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция №6: Пиана и столове за пиано
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Доставки на оборудване и обзавеждане за обновяване на обекти в рамките на проект Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ , Estimated Amount: 623 510.09
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Мебелировка и различни видове обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Професионално и неутрално перално оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Професионално и неутрално кухненско оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Спортно оборудване и обзавеждане
    Contractor: PROFI TREID EOOD
    Contract total funded value: 160 330.80
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5: Компютърно и офис оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6: Професионално озвучително оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Обособена позиция № 7: Платформа
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Обособена позиция № 8: Машина за почистване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: Обособена позиция № 9: Сценично оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 10: Обособена позиция № 10: Пиана и столове за пиано
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Доставки на пожарогасители, почистващи и подръчни инструменти и принадлежности за обновяване на обекти в рамките на проект Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ , Estimated Amount: 1 912.89
Procedure 12 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработване на работни проекти за обекти на образователната инфраструктура" по обособени позиции, финансирана по Оперативна програма "Регионално развитие" (ОПРР), проект "Пловдив 2014 - 2020 г. - интелигентен, устойчив, желан европейски град", схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период", договор № BG161PO001/5-02/2012/009, Estimated Amount: 390 700.00
  • Differentiated position 1: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Перуника”, ул.„Марагидик“ № 97 А, в кв. 501 по плана на Първа градска част - юг, гр.Пловдив; Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов” - сграда 2, ул. „Марагидик” №37, УПИ I - училище, кв. 501 по плана на Първа градска част - юг, гр.Пловдив;
    Contractor: OBEDINENIE "FORMDIZAIN"
    Contract total funded value: 14 880.00
  • Differentiated position 2: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Снежанка”, ул.„Тополница“ № 3 в УПИ IX - детска градина, кв. 429 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Contractor: OBEDINENIE "FORMDIZAIN"
    Contract total funded value: 9 120.00
  • Differentiated position 3: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДЯ „Детски смях”, ул.„Весела” № 30 , УПИ I - детска ясла, кв. 441 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Contractor: MAKIR - P OOD
    Contract total funded value: 11 232.00
  • Differentiated position 4: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов” - сграда 1, ул. „Лютиче” №2 , УПИ I - училище, кв. 445 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Contractor: ASTRAL INJENERING OOD
    Contract total funded value: 7 440.00
  • Differentiated position 5: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Изграждане на нова детска градина на ул.„Богомил“, УПИ ІV - 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв.10 по плана на Гладно поле, гр.Пловдив.
    Contractor: KOB PROEKT EOOD
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 13 Subject to due process: Извършване на допълнително възникнали непредвидени видове и количества строително-монтажни работи на обект : "Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДГ "Перуника", находяща се на ул."Марагидик" № 97А, кв.501 по плана на Първа градска част- юг, гр. Пловдив"., Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на допълнително възникнали непредвидени видове и количества строително-монтажни работи на обект : "Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДГ "Перуника", находяща се на ул."Марагидик" № 97А, кв.501 по плана на Първа градска част- юг, гр. Пловдив".
    Contractor: PARSEK GRUP EOOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 14 Subject to due process: Изграждане на многофункционална зала с басейн, топла връзка, с прилежащата им инфраструктура и вертикална планировка-Втори етап на обект "Обновяване на СОУ "Любен Каравелов" сграда 1, находяща се на ул. "Лютиче" №2, гр. Пловдив"., Estimated Amount: 2 426 775.67
  • Differentiated position 1: Изграждане на многофункционална зала с басейн, топла връзка, с прилежащата им инфраструктура и вертикална планировка-Втори етап на обект "Обновяване на СОУ "Любен Каравелов" сграда 1, находяща се на ул. "Лютиче" №2, гр. Пловдив".
    Contractor: Artstroy
    Contract total funded value: 2 885 415.43
Procedure 15 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Услуги, свързани с организиране на събития (ОП 1)
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB EOOD
    Contract total funded value: 3 840.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Осигуряване и монтиране на временни билбордове и постоянни обяснителни табели (ОП 2)
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB EOOD
    Contract total funded value: 10 440.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: Доставка на брандирани промоционални материали (ОП 3)
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART OOD
    Contract total funded value: 8 748.00
Procedure 16 Subject to due process: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“
    Contractor: GRANT TORNTON OOD
    Contract total funded value: 3 300.00
Procedure 17 Subject to due process: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - АКТУАЛНА, Estimated Amount: 2 000 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив”
    Contractor: SAGRADA
    Contract total funded value: 1 950 287.50
Procedure 18 Subject to due process: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 1 753 864.85
Procedure 19 Subject to due process: Изпълнение на строителство за обновяване на детски градини и ясла в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Estimated Amount: 6 084 695.57
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив (ОП 1)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Обновяване на ЦДГ „Перуника“ – гр. Пловдив (ОП 2)
    Contractor: DZZD "NIKOPOLIS BILD"
    Contract total funded value: 2 566 469.78
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Обновяване на ЦДГ „Снежанка“ – гр. Пловдив (ОП 3)
    Contractor: ISA 2000 EOOD
    Contract total funded value: 2 928 247.78
Procedure 20 Subject to due process: Изпълнение на строителство за обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Estimated Amount: 1 432 286.09
  • Differentiated position 1: Изпълнение на строителство за обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив
    Contractor: ZAPRQNOVI - 03 OOD
    Contract total funded value: 1 643 307.91
Procedure 21 Subject to due process: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Estimated Amount: 6 058 340.93
  • Differentiated position 1: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - Обособена позиция №1 - Обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1, находяща се на ул. „Лютиче“ № 2, гр. Пловдив
    Contractor: METALIK - IVAN MIHAILOV ET
    Contract total funded value: 4 391 376.02
  • Differentiated position 2: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - Обособена позиция №2 - Обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2, находяща се на ул. „Марагидик“ № 37, гр. Пловдив
    Contractor: NSK SOFIA
    Contract total funded value: 2 423 814.30
Procedure 22 Subject to due process: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет, Estimated Amount: 1 200 000.00
  • Differentiated position 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Contractor: BIM CONSULTING LTD
    Contract total funded value: 209 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Estimated Amount: 119 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Обекти: ДЯ "Детски смях", ЦДГ "Перуника" и ЦДГ "Снежанка"
    Contractor: KIMA KONSULT LTD
    Contract total funded value: 28 122.00
  • Differentiated position 2: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Обекти: Сградите на СОУ "Любен Каравелов" - гр. Пловдив
    Contractor: KIMA KONSULT LTD
    Contract total funded value: 25 332.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN