Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1217-C01
Project Name RIT is opening new jobs
Beneficiary 203484245 RIT Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.08.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проект „RIT открива нови работни места” цели разкриване на 4 нови работни места в сферата на управлението и обслужването на компютърни средства и системи. 
Дейността по организация и управление обхваща техническото и финансовото управление и отчитане, имащи за цел успешната реализация на проекта. 
Дейността по закупуване има за цел да обезпечи новите работни места с необходимото оборудване: лаптопи, монитори, таблети, външни харддискове и многофункционално копирно устройство (МФУ). 
Дейността по информиране и публичност има за цел да запознае обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането, като в резултат от нея се очаква да бъдат изработени и поставени/ тиражирани плакати, стикери и платени публикации. 
Дейността по наемане на безработни и/или неактивни лица има за цел привличането на Системен архитект; Бизнес анализатор, информационни технологии; Специалист, тестване софтуер и Специалист, компютърни мрежи и системи, интегрирането им в трудовия процес и оказването на подкрепа за придобиване на практически умения и трудов опит.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта: планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта: осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвителни операции, тя е предвидено да започне преди останалите., Contracted Amount: 5 900.00 , Reported Amount: 6 534.97
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване. Дейността включва закупуване на 2 лаптопа под Windows, 2 лаптопа с повишена производителност под Windows, 4 монитора, 2 таблета под Android, 2 таблета под iOS, 4 външни харддиска за бекъп и 1 многофункционално копирно устройство (МФУ)., Contracted Amount: 17 660.00 , Reported Amount: 17 490.00
  • Activity: Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 10 плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 17 стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 платени публикации., Contracted Amount: 374.00 , Reported Amount: 360.60
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на човешки ресурс за разгръщане на дейността на дружеството посредством наемането на безработни/ неактивни лица. Дейността включва наемане на 4 безработни/ неактивни лица на следните длъжности: 1.Системен архитект (код по НКПД 2511 5010), който да отговаря за: •Планиране, изпълнение и управление на процесите по изработване и прилагане на концепции за софтуерно обезпечаване, оптимизации и внедряване на нови технологии за клиенти; •Анализ на функционални спецификации, разработване на софтуерна архитектура. •Координиране и разпределяне на дейности в екипа. •Контрол върху разработката на нови функционалности в информационните системи и приложен софтуер, внедрени при клиенти. •Своевременната реализация на ключови промени в информационните системи, за чието развитие отговаря. •Усвояване на нови технологии и оценка на приложимостта им. 2.Бизнес анализатор, информационни технологии (код по НКПД 2511 6002), който да отговаря за: •Разбиране и анализиране на нуждите на клиентите и структуриране на бизнес процеси. •Създаване, анализиране и валидиране на подробни функционални спецификации. •Разработка на правила за миграция на данни от съществуващи системи на потребителя към нови такива. •Актуализиране и подобряване на бизнес процеси при клиенти. •Взаимодействие с проектантския екип и с екипа по внедряване на крайното решение при потребителите. 3. Специалист, тестване софтуер (код по НКПД 2519 6005), който да отговаря за: •Работа със системи за управление, разработка и проследяване на дефекти в софтуерни проекти. •Подготовка на тестови сценарии. •Прилагане на тестови техники върху уеб услуги, проектирани за клиенти на Дружеството. •Създаване и изпълнение на тест скриптове и анализ на резултатите. •Документиране на проведените тестове. 4. Специалист, компютърни мрежи и системи (код по НКПД 2522 6009) , който да отговаря за: •Конфигуриране, поддръжка и мониторинг на вътрешна мрежа (LAN), виртуална частна мрежа (VPN), MAN мрежа, защитна стена (Firewall) и съответните мрежови устройства. •Инсталация и поддръжка на лицензиран антивирусен софтуер. •Инсталация и поддръжка на използвания системен и приложен софтуер на работните станции. •Участие в процедури за набиране на оферти и анализ на технически спецификации, свързани с надграждане на компютърното и мрежово оборудване при клиенти. •Профилактика, първоначална диагностика и организация на сервизно обслужване за компютърна и периферна техника. 1-та позиция е подходяща за ИТ професионалист със задълбочени познания, с поне 5 години опит като разработчик (желателно за клиенти от застрахователния бранш), умение да носи отговорности и да спазва срокове, мотивация да оказва менторство. 2-та позиция е ориентирана към изграден специалист с опит в консултиране и внедряване на проекти за клиенти от финансовия сектор, който би се вписал бързо в организационна култура. С оглед на важното място на този специалист в цялостната верига по реализация на услугите на дружеството би било добре да е човек с опит, който да допринесе за обогатяване на консултантската практика. 3-тата позиция е подходяща за млад специалист, който се нуждае от натрупване на опит, от помощ за надграждане на теоретичната база и ориентиране в условията на българския трудов пазар. Дружеството дава шанс за работа в различни проекти, представляващи професионално предизвикателство, а хоризонталната структура на екипа позволява гъвкавост при формиране на работните групи за всеки конкретен казус. 4-тата позиция е подходяща за опитен специалист, намиращ се в предпенсионна възраст, с високо ниво на лоялност и отдаденост на работните задължения, които почиват не само на материалния интерес, с потенциал да предава опит и знания., Contracted Amount: 35 856.00 , Reported Amount: 30 358.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Dimitrina, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 638.35
  • Contractor: Svetoslav, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 3 896.62
  • Contractor: Correct Business Line Ltd, Contracted Amount*: 360.60 , Reported Amount**: 360.60
  • Contractor: Offis Konsumativi Ltd, Contracted Amount*: 17 490.00 , Reported Amount**: 17 490.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 59 790.00 BGN
Grant 59 790.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 53 565.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Деловодство и финансово управление, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: Деловодство и финансово управление
    Contractor: Dimitrina
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване, Estimated Amount: 17 660.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor: Offis Konsumativi Ltd
    Contract total funded value: 17 490.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали, Estimated Amount: 374.00
  • Differentiated position 1: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали
    Contractor: Correct Business Line Ltd
    Contract total funded value: 360.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN